Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weight watchers groepje

<<

Marlein

Noob

Berichten: 117

Geregistreerd: 18 Aug 2021 14:26

Bericht 31 Mei 2022 09:20

Weight watchers groepje

Ik begin vandaag weer :smile:
Vind het eigenlijk beetje onzin omdat ik het zelf echt allemaal wel goed weet maar ik heb een stok achter de deur nodig!
Misschien leuk om een schema te maken met naam, begin gewicht, streef gewicht en wat je afgevallen bent? (Ik kan dat niet hoor).

Mijn valkuil is dat ik geen alcohol meer wil drinken of heel soms + de warme maaltijd gezond houden + snacken in de avond maar vooral de vele wijntjes :palm:

Wie gaat er dus weer mee doen?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 31 Mei 2022 10:18

Re: Weight watchers groepje

Er is al een bestaand Ww topic maar die is niet heel actief nee.

Ik kan best een tabel maken als ik achter de laptop zit een keertje.

Ik doe WW met beetje koolhydraatarm eten erbij. Ik heb 23 dag punten en die vind ik heel moeilijk om te halen. M'n weekpunten schieten elke keer enorm omhoog door al het water, groenten en beweging maar m'n dagpunten zit ik altijd overheen. Dat schiet niet zo op dus. Ontbijt en avondeten lukt me wel laag te houden maar lunch en vooral tussendoor vind ik vaak lastig, daar heb ik vaak zulke hoge punten voor.

Ik kom van 85 kg, weeg nu 82 kg en wil het liefst richting de 75, dat zou heel fijn zijn.

Verder schrijf ik mee in het afval topic dus weet niet hoeveel overlap hier komt. Ik vind wat specifieke WW tips of maaltijd ideeën wel leuk om te lezen denk ik!

Succes! 💪
Let's discover the world together.
<<

Rayna

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 995

Geregistreerd: 23 Feb 2016 22:09

Bericht 31 Mei 2022 10:37

Re: Weight watchers groepje

Ik ben ook weer een beetje begonnen maar ik heb ook wel een stok achter de deur nodig. Ik ben 10 weken geleden bevallen, daarna woog ik 75.2 en inmiddels 70.1. Over 8 weken gaan we op vakantie en dan wil ik graag weer rond de 65 wegen zodat mijn zomerkleding weer een beetje past. Ik geef borstvoeding en heb daardoor 39 punten per dag, als ik een beetje oplet is dat goed te doen. Maar doordat ik nog verlof heb ga ik vaker iets leuks doen (lunchen bijv) en in het weekend gaat het vaak fout.
Bij mij komen de extra punten trouwens bij de dagpunten Marin, bij jou niet?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 31 Mei 2022 11:55

Re: Weight watchers groepje

Even gekeken. Water en groenten bij dagelijkse punten, beweging bij wekelijks. Dus dat helpt nog beetje.

Wat ben je al goed snel weer aan het afvallen Rayna. En mooi streven voor de vakantie. Ik had tijdens de borstvoeding zo'n immense honger dat ik twee keer per dag een ontbijt en twee keer per dag een lunch at. 🙈
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 04 Jun 2022 07:26

Re: Weight watchers groepje

Oké, ik geloof dat ik me ook weer ga aanmelden voor WW. Vorig jaar 22 kilo afgevallen met WW en inmiddels loopt het de spuigaten weer uit en zit er zo'n acht kilo weer mij. Krijg het niet goed onder controle. Vorig jaar werkte dit zo goed voor mij, hoofdzakelijk door de lockdown denk ik. We konden toch nergens heen en daarbij deed ik het in de winter. Nu wordt het dus echt andere koek en zal het vast minder snel gaan, maar ik wil nu ook minder kilo kwijt. Dus ik denk dat ik er eind komende week mee ga beginnen en ik zet in op -10 kilo ongeveer.

Heeft iemand nog een kortingscode voor me? Wat betalen jullie in de maand? Ik vorig jaar 15 euro voor acht maanden, maar ik denk dat ik nu zes maanden doe en dan is het 20 euro per maand. Best veel!
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Jun 2022 07:42

Re: Weight watchers groepje

Ik heb je even een insta berichtje gestuurd. Ik betaal 12.10 euro per maand. Niet veel dus. Maar voor een jaar gedaan.
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 04 Jun 2022 07:59

Re: Weight watchers groepje

Ik wil ook graag (weer) beginnen. Nu ik weer wat dagen op kantoor werk merk ik dat het ritme beter gaat en daarmee ook mijn eetpatroon. Ik ga me nu aanmelden! Ik wil 23 kilo afvallen, dus ik moet flink aan de bak.

Mijn valkuil is vooral dat ik nooit genoeg water drink en heel vaak maaltijden over sla, waardoor ik (vooral ‘s avonds op de bank) enorm ga snoepen. Soms is mijn avondeten het eerste wat ik op een dag eet. Ik wil dat dus echt beter gaan plannen, maar wel stapsgewijs zodat ik het vol kan houden. Mijn eerste stap is nu om de dag te beginnen met een ontbijt. Het voelt echt kansloos om dit te typen, ik zorg echt zo slecht voor mezelf.

♥♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 04 Jun 2022 08:01

Re: Weight watchers groepje

Wow Elliot, dat klinkt niet echt goed inderdaad! Hopelijk helpt WW om een beter eetritme te krijgen.

Ik heb me net aangemeld voor zes maanden. Ga me de komende dagen weer even inlezen en voorbereiden (en m'n dochters verjaardag vieren 🎂) en dan begin ik vrijdag.
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Jun 2022 08:05

Re: Weight watchers groepje

Oh wat lastig Elliot! Ik denn dat zoiets als Ww idd ook meer structuur aan je dag kan geven. Uiteindelijk moet je 't zelf doen maar door het in te moeten vullen krijg je wel weer meer ritme. Succes! Klinkt lastig zeg. Hoop dat je hierdoor wat beter voor jezelf gaat zorgen.
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 04 Jun 2022 08:07

Re: Weight watchers groepje

Heeft iemand nog een kortingscode toevallig? 😇 scheelt toch weer.

♥♥
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3116

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 04 Jun 2022 08:11

Re: Weight watchers groepje

Goedemorgen dames!
Ik wil hier ook wel meeschrijven, ik was 8 kg afgevallen en zit inmiddels nog op -6 dus het gaat weer de verkeerde kant op. Ik weeg nu net zoveel als toen ik net bevallen was dus er moet echt nog wat af. Mijn vriend moet ook wat gaan minderen met snoepen dus ik hoop dat dat ook scheelt voor mij. Als er iets in huis ligt dan moet ik het gewoon opeten :palm:

Ik betaal ook € 20,- per maand nu maar dan bedenk ik me maar dat ik weer minder snoep koop dus dan heb ik het er zo uit.
Elliot, ik zie in de app dat ik iemand kan uitnodigen en dan krijgt diegene 50% korting 😊
Laatst gewijzigd door Emma op 04 Jun 2022 08:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 04 Jun 2022 08:12

Re: Weight watchers groepje

Waaat ik heb maar 23 punten? 😱 Vorig jaar had ik er wel 30 bij dit gewicht volgens mij. Krijg nu al stress haha. Volkoren pasta is nu wel nul punten voor mij, dat scheelt weer wat. En met groente kun je extra punten verdienen? Ben heel benieuwd hoe dit gaat.

Elliot, ik kijk even of ik je een link kan sturen.
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Jun 2022 08:15

Re: Weight watchers groepje

Elliot schreef:Heeft iemand nog een kortingscode toevallig? 😇 scheelt toch weer.

Weet niet of ik die twee keer achter elkaar mag gebruiken? Dan mag je 'm van mij hoor.
Let's discover the world together.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3116

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 04 Jun 2022 08:15

Re: Weight watchers groepje

Bliss schreef:Waaat ik heb maar 23 punten? 😱 Vorig jaar had ik er wel 30 bij dit gewicht volgens mij. Krijg nu al stress haha. Volkoren pasta is nu wel nul punten voor mij, dat scheelt weer wat. En met groente kun je extra punten verdienen? Ben heel benieuwd hoe dit gaat.

Elliot, ik kijk even of ik je een link kan sturen.


Ik heb ook 23 punten maar als ik dan bijvoorbeeld wortels met aardappels en kipfilet eet verdien ik punten :smile:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 04 Jun 2022 08:29

Re: Weight watchers groepje

Ik weet niet wie ik moet bedanken, maar ik kreeg een “you’ve been invited” toen ik wilde aanmelden dus het is vast gelukt bij iemand! Bedankt!

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Jun 2022 08:29

Re: Weight watchers groepje

Niet door mij haha. Maar fijn! Succes!
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Jun 2022 08:31

Re: Weight watchers groepje

Bliss schreef:Waaat ik heb maar 23 punten? 😱 Vorig jaar had ik er wel 30 bij dit gewicht volgens mij. Krijg nu al stress haha. Volkoren pasta is nu wel nul punten voor mij, dat scheelt weer wat. En met groente kun je extra punten verdienen? Ben heel benieuwd hoe dit gaat.

Elliot, ik kijk even of ik je een link kan sturen.



Ja 23 punten heb ik ook. Is standaard. Vond het vorig jaar steeds al zo veel bij je haha. Succes! Het lukt mij dus nooit. 😂😂😂 Maar met beweging kan je dus extra weekpunten sparen en met water drinken en groenten eten krijg je extra dagpunten. Dat helpt! Dat is nieuw voor jou misschien denk ik want nog niet zo lang geleden geïntroduceerd.
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 04 Jun 2022 08:50

Re: Weight watchers groepje

Ik mag maar 21 punten zelfs 😳 meine gutte.

♥♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 04 Jun 2022 08:56

Re: Weight watchers groepje

Oh ik had je via Insta een link gestuurd, maar te laat kennelijk? Succes in elk geval!
❤ 7 juni 2018
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 04 Jun 2022 09:24

Re: Weight watchers groepje

Nou ik denk het, ik meldde me aan en kreeg “you’ve been invited” en toen gingen de maandkosten voor 6 maanden naar 12,70 per maand. Dus ik dacht dat iemand het al naar me had gestuurd. Wat vreemd 😳 sorry!

♥♥
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 04 Jun 2022 09:25

Re: Weight watchers groepje

Wel handig dat je je Fitbit eraan kunt koppelen enzo nu! Ben weer helemaal enthousiast en gemotiveerd, hoera!

♥♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 04 Jun 2022 09:28

Re: Weight watchers groepje

Elliot schreef:Nou ik denk het, ik meldde me aan en kreeg “you’ve been invited” en toen gingen de maandkosten voor 6 maanden naar 12,70 per maand. Dus ik dacht dat iemand het al naar me had gestuurd. Wat vreemd 😳 sorry!


Dit abonnement heb ik ook genomen inderdaad.

Krijg m'n Fitbit alleen niet gekoppeld!
❤ 7 juni 2018
<<

Marlein

Noob

Berichten: 117

Geregistreerd: 18 Aug 2021 14:26

Bericht 04 Jun 2022 10:05

Re: Weight watchers groepje

Wil iemand mij ook uitnodigen?

Denk telkens kan het zelf toch OOK wat een onzin en dan denk ik weer geen onzin.

Had me aangemeld en daarna toch weer afgemeld omdat ik zo twijfelde..

Maar met die goedkopere prijs ga ik ook mee doen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 04 Jun 2022 10:09

Re: Weight watchers groepje

Ik zal je een pb met de link sturen!
❤ 7 juni 2018
<<

Rayna

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 995

Geregistreerd: 23 Feb 2016 22:09

Bericht 04 Jun 2022 10:11

Re: Weight watchers groepje

Hebben jullie dan ook meer zeropoint voedingsmiddelen ofzo? Want ik heb dus met borstvoeding 39 punten, dat klinkt wel echt veel ineens.
Volgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron