Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is het ergste wat jij als kind hebt gedaan?

<<

Marlein

Noob

Berichten: 117

Geregistreerd: 18 Aug 2021 14:26

Bericht 26 Mei 2022 22:02

Wat is het ergste wat jij als kind hebt gedaan?

Ik kan me iets heel ergs herinneren.

Mijn buren hadden een hekel aan mij en vonden mij maar een rot kind en dat lieten ze altijd duidelijk merken.
(Terwijl ik gewoon verlegen en aardig was maar okee + hun kinderen mochten niet met mij spelen omdat ik stom was hebbik ze weleens horen zeggen. Maakt best een indruk op je als je zo jong bent!
Op een middag was ik aan het bellen blazen in de tuin en ging op een muurtje/ verhoging staan zodat de bellen hoger gingen.
Uhmm naast de muur was een vijvertje bij de buren die mij vervelend vonden en toen heb ik de bellenblaas leeg gekieperd in die vijver + daarna nog een plens afwasmiddel erin gekwakt die ik bewust uit de keuken ben gaan halen.
Waarom? Echt geen idee ik was 8 jaar ofzo. Ik denk omdat die buren zon hekel aan mij hadden en ik dat wist.
Er was ook een fonteintje in die vijver en :palm: :palm: :palm: :palm:
Paar dagen daarna die buren aan de deur dat ze mij verdachten.. was ook zo maar mijn vader ontkende het tegen hun.
Hij kwam bij mij en zei heb jij die vissen laten rugzwemmen in de schuim? Hij was super boos maar kon zijn lachen niet inhouden. Nu 30 jaar later is dit nog steeds " de grap" . Het schuim stond echt hoog met die oranje dode vissen er dus tussen. Ik heb er nog steeds weleens nachtmerries over nu 30 jaar later dat ik die vissen pijn heb gedaan en vind dat nog steeds heeeel erg!!

Wat heb jij vroeger voor erge dingen uitgespookt? Ik heb daarna nooit meer iets ergs uitgespookt trouwens in deze categorie.

Groetjes Marlein
Laatst gewijzigd door Marlein op 26 Mei 2022 22:09, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 26 Mei 2022 22:08

Re: Wat is het ergste wat jij als kind hebt gedaan?

Haha, ik moet wel om lachen!

Het ergste wat ik kan bedenken is dat ik altijd bakkerds (grote knikkers) stal van een vriendinnentje die altijd winst had en dus altijd bakken vol van die dingen. Mijn zusje ging dan op wacht staan en ik nam die dingen mee. Best erg, haha.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Marlein

Noob

Berichten: 117

Geregistreerd: 18 Aug 2021 14:26

Bericht 26 Mei 2022 22:09

Re: Wat is het ergste wat jij als kind hebt gedaan?

Lady schreef:Haha, ik moet wel om lachen!

Het ergste wat ik kan bedenken is dat ik altijd bakkerds (grote knikkers) stal van een vriendinnentje die altijd winst had en dus altijd bakken vol van die dingen. Mijn zusje ging dan op wacht staan en ik nam die dingen mee. Best erg, haha.


:smile: :palm:
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 26 Mei 2022 22:10

Re: Wat is het ergste wat jij als kind hebt gedaan?

Verder dan op school de planten ranja geven ben ik niet gekomen. Ik durfde echt niet over regels heen te gaan en dingen te proberen. Krijgt dat nu in tienvoud terug met mijn zoon die vrij impulsief is en denkt dat regels richtlijnen zijn waar je je niet aan hoeft te houden….
2015 💙
<<

Marlein

Noob

Berichten: 117

Geregistreerd: 18 Aug 2021 14:26

Bericht 26 Mei 2022 22:11

Re: Wat is het ergste wat jij als kind hebt gedaan?

Ik moest er weer aan denken door de auto en jouw zoon minx vandaar mijn topic.

Benieuwd of iemand mijn actie kan overtreffen haha..
Laatst gewijzigd door Marlein op 26 Mei 2022 22:12, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 26 Mei 2022 22:12

Re: Wat is het ergste wat jij als kind hebt gedaan?

Ooh zielig voor de vissen. Maar ook wel een lollig verhaal ja.

Ik haalde ook wel kattenkwaad uit met m'n beste vriendin. Hetgene wat ik me het beste kan herinneren is nep poep maken van compost en ontbijtkoek en dat in de brievenbus (zo'n grote groene brievenbus aan de oprit) doen van 'de heks' buurvrouw.

Mn zusje heeft wel eens m'n moeder wijs gemaakt dat een gouden kettinkje in de wc gevallen was. Toen is er zo iemand gekomen om helemaal in het riool te speuren. Trok m'n zusje later het kettinkje uit een stoel, ze had maar wat gezegd...
Let's discover the world together.
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 26 Mei 2022 22:37

Re: Wat is het ergste wat jij als kind hebt gedaan?

Ik werd als kind gepest door een jongetje in de straat. Toen ik huilend thuis kwam zei mijn vader: En als hij het de volgende keer weer doet, dan sla je zijn bril van zijn hoofd en ga je erop dansen.

Zo gezegd, zo gedaan. Was kennelijk niet letterlijk bedoeld. 🙈😂
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 15:05

Bericht 26 Mei 2022 23:04

Re: Wat is het ergste wat jij als kind hebt gedaan?

Mijn broertje en ik waren vroeger altijd van de watergevechten enzo. Het was bij ons thuis ook nooit erg als we met natte of vieze kleren thuis kwamen dus ik wist eigenlijk niet beter, dacht dat dat overal wel zo was. Totdat er twee buurmeisjes waren die echt niet meer met ons mochten spelen. We hadden altijd ontzettend veel plezier met hen maar kennelijk vonden hun ouders het vervelend dat ze steeds zo nat thuis kwamen 😇

Ik kan verder niet echt erge dingen bedenken over mezelf. Ohja, ik zat op blokfluitles en ik was wel toe aan wat moeilijkers dan de stof die ik aangeboden kreeg. In een kast op school zag ik ooit eens hele oude boekjes liggen met noten, die heb ik toen ik eens alleen in de klas was, snel in mn tas gepropt en mee naar huis genomen. Bij thuiskomst bleek het vol te staan met psalmen, had ik dus een psalmenboek gejat 😅 Heb het nooit op durven biechten en pas weg durven gooien toen ik het huis uit ging.
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1895

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 26 Mei 2022 23:18

Re: Wat is het ergste wat jij als kind hebt gedaan?

Ik ben twee keer op pad gegaan samen met mijn 3 jaar oudere broer. Eerste keer, denk dat ik tussen de 2 of 3 jaar was ongeveer, samen in ons pyama op de fiets op weg naar mijn oma. Mijn oma woonde 2 km verderop, wij in de polder en zij midden in een dorp.

De andere keer ben ik met mijn broer mee gaan vissen, toen ik 4 was. Mijn moeder was werken en dus mijn vader in blinde paniek uiteindelijk de politie gebeld, na uren zoeken hebben ze ons uiteindelijk 5 km verderop aan een watertje gevonden.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 26 Mei 2022 23:27

Re: Wat is het ergste wat jij als kind hebt gedaan?

Owja, ik ben als peuter naar mijn oma en opa gefietst. Op mijn driewieler, binnendoor. Volgens mijn ouders kon ik die weg niet kennen, want we namen altijd een andere route in de auto, maar mooi dat ik bij opa en oma zat. En zij me kwijt waren. 😂💪
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 26 Mei 2022 23:55

Re: Wat is het ergste wat jij als kind hebt gedaan?

Haha Maple, ik moest lachen om de psalmenboekjes.

Beau dat doet me denken aan het kinderboekje Wim is weg. Daar gaat een kindje op een driewieler naar Spanje rijden (maar valt in slaap onder een boom) en dan zijn z'n ouders 'm ook kwijt. M'n stiefvader leest die altijd voor aan m'n zoontje.

Ik weet nog eentje van toen ik op de middelbare school zat. Ik lustte niet graag brood maar nam dat dan toch mee naar school (of ik dat zelf smeerde of m'n moeder weet ik echt niet meer). Maar dan nam ik 't dus altijd mee terug naar huis (en at op school een kaassoufle ofzo) en dan verstopte ik de boterhammen in een kastje of achter een gat in de muur op m'n kamer. Tot 't echt heel erg begon te schimmelen en m'n moeder ze vond en het zoo ranzig was.

Oh en ik heb toen ik tiener werd en deo moest gebruiken van m'n moeder de hele deo fles leeg gespoten op m'n kamer. Ik was recalcitrant en wilde niet' groot' worden en deo gebruiken. Het was gewoon echt giftig op die kamer waarschijnlijk, al die dampen. Weet niet meer hoe lang maar heb iig een tijdje niet op m'n kamer geslapen.
Let's discover the world together.
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1303

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 27 Mei 2022 09:54

Re: Wat is het ergste wat jij als kind hebt gedaan?

Ik had vroeger een buurvrouw waarvan ik er van overtuigd was dat ze een heks was.
Ik heb toen samen met een vriendinnetje, we waren beiden 7 jaar, haar hele tuin "vernield". Alle plantjes eruit getrokken, stenen in de vijver, modder tegen de ramen. We hebben toen zelfs een lijn met zout gestrooid voor haar deur, zodat ze ons niet kon beheksen.
Op de een of andere manier is mijn moeder erachter gekomen dat wij dat hadden gedaan en moesten we onze excuses gaan maken en haar tuin weer in orde maken. Vriendinnetje heeft het niet gedaan, ik wel. Maar durfde daarna nooit meer in haar buurt te komen.

Ohja en niet heel erg; maar ik heb dus ook eens, de nacht van kerstavond de hele kerstboom kapot gegooid thuis, omdat ik boos was dat de kerstman nooit bij ons kwam.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 27 Mei 2022 10:08

Re: Wat is het ergste wat jij als kind hebt gedaan?

Ik denk met een vriendje stenen gooien naar een jongen die aan het zwemmen was. Tot dat een van die stenen hem raakte en hij met een bloeiend hoofd naar de dokter moest.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 27 Mei 2022 10:14

Re: Wat is het ergste wat jij als kind hebt gedaan?

Oh wat erg Boerenkool!
Let's discover the world together.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 27 Mei 2022 10:46

Re: Wat is het ergste wat jij als kind hebt gedaan?

Oh wat erg dit topic haha!

Ik was een vrij braaf kind behalve dan dat ik altijd elke week een gulden stal uit de boodschappen portemonnee van mijn ouders om ermee naar het snoepwinkeltje te gaan 🙃

En deze is vrij onschuldig maar wat heb ik een lol mee gehad, sterker nog: ik wilde dat het nu nog kon haha.
Je had vroeger van die afstandsbedieningen die het op elke tv deed. Met die grote open ramen in Nederland (ja, dat is Nederlands) gingen we dan na etenstijd langs de buurten. Dan was er vaak het nieuws of voetbal op. En dan deden wij de tv uit of op andere zender. En dan toekijken hoe echtelijke ruzies ontstonden 😂.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 08:54

Bericht 27 Mei 2022 11:55

Re: Wat is het ergste wat jij als kind hebt gedaan?

Ik durf t haast niet te zeggen..maar eind lagere school heb ik een klasgenootje bijna gewurgd omdat ze ,ondanks mijn waarschuwingen,door bleef gaan met loeihard aan mn haar te trekken.
<<

Hugo

Kletskop

Berichten: 894

Geregistreerd: 22 Apr 2021 18:38

Bericht 27 Mei 2022 11:57

Re: Wat is het ergste wat jij als kind hebt gedaan?

Ik heb de jas van mijn buurjongetje kapot geknipt. Verder kom ik eigenlijk niet.
• @alsik30bengaiknaardespermabank •
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2086

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 27 Mei 2022 11:58

Re: Wat is het ergste wat jij als kind hebt gedaan?

Ik was ook behoorlijk braaf, dus echt ernstige dingen heb ik voor zover ik mij kan herinneren niet gedaan. Wel geweldig om deze verhalen te lezen trouwens, toch grappig hoe je als kind bepaalde acties volkomen logisch vond😉

Wat ik wel met een vriendinnetje deed was heel regelmatig optredens instuderen en dan de hele buurt rond gaan om dat te laten zien. Op zich niet erg, maar ons belangrijkste doel was om bij elke buurvrouw waar we ons optreden lieten zien snoepjes of koekjes te krijgen. We hebben ook weleens bedacht dat het een goed idee was om samen in een rubberboot te gaan varen, terwijl we nog veel te jong/klein waren om goed te kunnen roeien (ik denk een jaar of 7/8). Gelukkig heeft haar broer ons aan de kant kunnen halen.

We waren wel behoorlijk ondernemend, dus misschien schiet mij later nog iets te binnen dat toch niet zo’n goed plan was achteraf…..
<<

Marlein

Noob

Berichten: 117

Geregistreerd: 18 Aug 2021 14:26

Bericht 27 Mei 2022 12:16

Re: Wat is het ergste wat jij als kind hebt gedaan?

Ik heb nog iets!

Een gat geknipt in het favoriete shirt van mijn stiefmoeder en terug gelegd in haar kast!

Zei zat mij vroeger altijd extreem dwars met van alles en was zelf nog een kind.
Dacht zal die trut eens hebben.. was denk jaar of 14.

Ik vind nog steeds dat ze het verdiende trouwens nu zoveel later.
<<

Marlein

Noob

Berichten: 117

Geregistreerd: 18 Aug 2021 14:26

Bericht 27 Mei 2022 12:19

Re: Wat is het ergste wat jij als kind hebt gedaan?

Nog iets..

Ik had 2 jongetjes uit de buurt opgemaakt schat dat ik 8 of 9 was.
Heeel veel make up opgesmeerd incl nagels van handen en voeten.
Daarna super boze ouders aan de deur samen dus met die opgemaakte jongetjes.
Mijn vader kwam geloof ik niet meer bij en zei dat ik dit niet meer mocht doen.
<<

Marlein

Noob

Berichten: 117

Geregistreerd: 18 Aug 2021 14:26

Bericht 27 Mei 2022 12:21

Re: Wat is het ergste wat jij als kind hebt gedaan?

Mijn zusje en vriendinnetje jaar of 3/4
Hadden hunzelf uitgekleed tot hun nakie, hun kleren begraven in een kuil met veel zand en waren poedelnaakt bij het kanaal visjes gaan kijken. ( op zich al raar zulke kleine kinderen alleen buiten zou ik echt nooit doen in deze tijd).
Maar ze speelde zogenaamd op een veldje waar veel toezicht was.
Dit was ook best vreemd!
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 27 Mei 2022 16:35

Re: Wat is het ergste wat jij als kind hebt gedaan?

We waren net bij de kapper geweest en toen hebben mijn zusje en ik kappertje gespeeld.
Met de keukenschaar, hele happen uit ons haar....
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Loïs

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 14 Aug 2019 21:51

Bericht 27 Mei 2022 17:16

Re: Wat is het ergste wat jij als kind hebt gedaan?

Wij haalden veel kattenkwaad uit, dat ging ook wel verder dan alleen belletje trekken.
Eind van de straat was een manege en die hadden zo n grote brievenbus bij de ingang staan. En die goten we vol met water. Dus de post werd helemaal doorweekt en zou waarschijnlijk niet leesbaar meer zijn geweest. Dit hebben we vaker dan 1x gedaan. En nog veel meer rare dingen. Zou er nog eens over nadenken
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 27 Mei 2022 17:55

Re: Wat is het ergste wat jij als kind hebt gedaan?

Toen ik een jaar of zeven was, speelde ik met mijn broertje (toen drie) in een speeltuin verderop. Er waren wat oudere kinderen vervelend tegen ons aan het doen en toen ben ik heel hard naar huis gerend, mijn kleine broertje achterlatend.

Ik heb nooit echte rottigheid uitgehaald als in dingen kapot maken of andere kinderen pijn doen.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1895

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 27 Mei 2022 18:19

Re: Wat is het ergste wat jij als kind hebt gedaan?

High Heels schreef:We waren net bij de kapper geweest en toen hebben mijn zusje en ik kappertje gespeeld.
Met de keukenschaar, hele happen uit ons haar....


Oh ja erg leuk zoiets haha! Heb ik ooit ook gedaan, één dag voor de schoolfoto. Ik wilde een hele korte kuif. 🤦‍♀️

En helaas heeft mijn zoontje dit pasgeleden ook gedaan toen hij vond dat zijn bakkebaarden te lang werden, had hij ze veel te kort afgeknipt. Ai ai ai.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers