Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is het ergste wat jij als kind hebt gedaan?

<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 27 Mei 2022 20:43

Re: Wat is het ergste wat jij als kind hebt gedaan?

*
Laatst gewijzigd door Alexis op 30 Mei 2022 12:05, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem332

Bericht 27 Mei 2022 21:05

Re: Wat is het ergste wat jij als kind hebt gedaan?

Bessen en pijltjes met een blaaspijp door openstaande ramen blazen.

Kauwgom in iemands haar gedaan, ik was boos
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11419

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 28 Mei 2022 12:34

Re: Wat is het ergste wat jij als kind hebt gedaan?

Een jongen uit m'n klas was via een pion dingen aan het toeroepen naar mij. Lelijke dingen. Na drie keer vragen of hij wilde stoppen, heb ik met m'n hand tegen die pion gebeukt. Hij had een tand los daarna...

Een gaatje in een gordijn gebrand zodat ik daar de sleutel van mn dagboek kon verstoppen.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 28 Mei 2022 21:55

Re: Wat is het ergste wat jij als kind hebt gedaan?

Ik had de lievelings barbie van een vriendin te lee en had toen de haren geknipt ik dacht dat het weer aan groeide. Heb het haar nooit durven vertellen ze ging tijd daarna verhuizen en vroeg om die barbie. Heb toen gezegd die ligt ergens op zolder krijg je nog wel. Nooit gegeven. Heb hem nog wel

Verder was ik wel braaf. Ook een brave puber hé 2 oudere broers die spookten al genoeg uit.

Oh Heb wel 1x iets ergs gedaan was 15. En was een dorp 10 km van mijn dorp een valentijn feest daar wilde ik met een paar vriendinnen heen. 1 vriendin woonde in dat dorp. We mochten niet bij slapen van haar ouders. Via via kwamen we bij een jongen waar we mochten slapen. Die zagen we die avond voor het eerst. En sliep ik samen met een andere vriendin bij hem in bed. De volgende ochtend gingen we naar die vriendin waar we niet mochten slapen. Bleek dat de ouders van die waar ik daar mee sliep hadden gebeld. Gelukkig nam haar zusje op die wist er van.

Maar achteraf zo gek bij een wild vreemde jongen in bed slapen. Is niks gebeurd verder. Hij had zijn moeder verteld dat hij met mij verkering had. Hebben we daarna ook echt nog een maand gehad haha.
Afbeelding
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 28 Mei 2022 22:37

Re: Wat is het ergste wat jij als kind hebt gedaan?

Marsy31 schreef:
Ik was een vrij braaf kind behalve dan dat ik altijd elke week een gulden stal uit de boodschappen portemonnee van mijn ouders om ermee naar het snoepwinkeltje te gaan 🙃


De gulden jatten van mijn moeder heb ik ook eens gedaan. We gingen elke week als gezin boodschappen doen bij Jan de Boer (later Super de Boer) en ik wilde schepsnoep. Iets dat ik nooit ging krijgen van mijn ouders. Ik had bedacht dat ik de gulden van een onbekende man had gekregen, omdat hij me naar het snoep zag kijken. Zo gezegd, zo gedaan.

Maar in plaats van het leuk vinden dat ik een gulden had gekregen, want ik dacht dat ik geen geld mocht voor snoep (bleek om het snoep te gaan, niet om het geld, want te dik), en toen werd van vader ziedend van woede. Wie was die man? Wat wilde hij van me? Had ik niet geleerd dat ik niets van vreemde mannen mocht aannemen? Ik ben de hele winkel doorgekomen om de onbekende man aan te wijzen. Maar hij was natuurlijk al weg.

Ik mocht de gulden gebruiken voor snoep, als ik het maar nooit weer zou doen, maar wel delen met mijn broertje. Ik zei ja, maar mijn broertjes snoep vrat ik ook op. 🙈

Al met al heb ik het 15 jaar geleden aan mijn moeder opgebiecht. Ze wist het nog als de dag van gisteren, vooral de boosheid en vooral angst van mijn vader. Blijken ze toch nooit te hebben getwijfeld aan mijn verhaal.

En nu ben ik getrouwd met een man, die euro's weggeeft, mét toestemming van ouders, aan kinderen die geen snoep mogen kopen, omdat erdaadwerkelijk geen geld voor is. Ik denk nu alleen maar: Waar bemoei je je mee? Maar ja.... 🙈
<<

LaLou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 27 Dec 2021 23:11

Bericht 07 Jun 2022 11:15

Re: Wat is het ergste wat jij als kind hebt gedaan?

Als grapje gedaan alsof ik 'dood' was. Ik was toen nog heel jong en wilde een grapje met mijn ouders uithalen. Ik heb ze echt de stuipen op het lijf gejaagd door niet te reageren en stil te liggen. Echt vreselijk. Nu ik zelf ouder ben, snap ik heel goed hoe erg ze geschrokken zijn en kwaad werden.

Voor de rest was ik eigenlijk best wel een heel lief kind, haha. Nooit echt kattenkwaad uitgehaald.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 07 Jun 2022 12:14

Re: Wat is het ergste wat jij als kind hebt gedaan?

Ik bedenk me net nog dat ik ooit al mijn moedervlek aan elkaar heb getekend met een watervaste stift. En ik ben een sproeterig persoon, dus dat waren heeeel veel lijntjes.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 07 Jun 2022 14:19

Re: Wat is het ergste wat jij als kind hebt gedaan?

Haha dat vind ik super geestig Marsy!
Ik schaam me er nog steeds voor maar ik heb een keer de tamagotchi van een vriendin vermoord omdat ik jaloers was dat die van haar ouder was dan die van mij :laughcry:
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 07 Jun 2022 14:30

Re: Wat is het ergste wat jij als kind hebt gedaan?

Wat een superleuk topic! Ik ben toevallig bezig met een herinneringenpot voor de 40e verjaardag van mijn broer(tje) en moest denken aan de keer dat we kappertje speelden en ik een hele grote hap uit zijn haar had geknipt. Mijn moeder was er niet blij mee...
En ik heb een keertje met mijn broer de maaitractor genomen om er rondjes mee door onze wei te rijden (ik was toen een jaar of 10 denk ik). We hadden er een slee achter gebonden, waar mijn broer op zat. We hadden de grootste lol, maar ik keek te veel achterom naar mijn broer en reed toen vol in de achterkant van de bedrijfsbus van mijn vader. Schade aan zowel maaitractor als bus natuurlijk... Ik kan me nog zo goed herinneren hoe bang ik was voor de reactie van mijn vader. Viel gelukkig reuze mee. Zijn reactie, niet de schade ;-)
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1034

Geregistreerd: 22 Okt 2021 18:55

Bericht 07 Jun 2022 15:53

Re: Wat is het ergste wat jij als kind hebt gedaan?

Ik heb een keer oorbellen gestolen van een buurmeisje.
Vroeger verkochten ze bij de speelgoedwinkel van die kralendozen op kleur. Daar zaten dan ook touwtjes, sluitinkjes en hangertjes in om oorbellen mee te maken. Zij had zo’n doos en van groene pailletten in de vorm van blaadjes van die oorbellen gemaakt.
Ik had niet eens oorbelgaatjes toen maar ik wilde die oorbellen echt gewoon hebben.
Heb haar met een smoesje haar kamer uit gestuurd (een of ander ‘verstopspelletje’ bedacht) en toen heb ik die oorbellen gepakt.
Ik voelde me op het moment zelf al heel slecht erover trouwens en thuis heb ik ze uiteindelijk weg gegooid omdat ik bang was dat iemand erachter zou komen 🤯
<<

Anoniem334

Bericht 07 Jun 2022 17:19

Re: Wat is het ergste wat jij als kind hebt gedaan?

Toen ik 6 was heb ik met een vriendinnetje wat 4 was een hele drukke straat overgestoken om een brief die we aan 'de heks' hadden geschreven op de post te doen.

We hebben 'Stijntje' wel eens opgestoken om aan de buitenkant van het bruggetje in het park te klimmen, waardoor hij in het water viel en hem toen keihard uitgelachen. Hij was toen 8 ofzo en wij 11 denk ik. Die moeder is ons toen op de fiets komen zoeken. Nog trauma's aan, maar we zijn ontsnapt!

Verder schiet me even niets tebinnen, maar heb echt méér dan genoeg dingen.
<<

Banana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 489

Geregistreerd: 05 Jul 2021 18:23

Bericht 07 Jun 2022 17:41

Re: Wat is het ergste wat jij als kind hebt gedaan?

Ik moet lachen om jullie verhalen :D

Ik kan helaas niets bedenken, ik was echt enorm braaf tot mijn 13e. Mocht bijvoorbeeld van mijn ouders niet de drukke straat oversteken, ging met vriendinnetje buitenspelen, stak toch de straat over, kwam thuis, moeder vroeg "En was het leuk?" en mijn reactie "Ik heb toch de straat overgesto-ho-kennnn :-(".
Nou, ga maar naar je kamer dan, zei mijn moeder. Okee-hee :-(
<<

Saji

Kletskop

Berichten: 582

Geregistreerd: 23 Jul 2020 10:31

Bericht 07 Jun 2022 19:01

Re: Wat is het ergste wat jij als kind hebt gedaan?

Ergste wat ik als kind gedaan heb, is dat ik bij de buren naar binnen ben geglipt, terwijl zij en mijn ouders druk bezig waren met het aanleggen van de buren hun bijkeuken.
Ik ben daar naar boven gegaan en zag iets liggen, dacht dat het snoepjes waren.
Ik had alles opgegeten. Die avond had ik geen trek in eten. Voor ik goed en wel in bed lag heb ik alles eruit gespuugd.
Op een gegeven moment hoorde mijn vader de buurvrouw tegen haar man zeggen, wat heb je met de pil gedaan? Heb alleen nog maar de strip! En ik was hier nog maar 2 dagen aan begonnen 🙈
Mijn vader wist meteen dat ik het had gedaan.
Ja, een hele pillen strip leeg gegeten, omdat ik dacht dat het snoepjes waren.
Daarom lag ik hondsberoerd boven een emmer.
Ik was toen 5 jaar.
Toen kreeg ik ze makkelijk weg, maar nu neem ik ze in met ruim water.
<<

Phileine1244

Kletskop

Berichten: 696

Geregistreerd: 01 Nov 2021 07:47

Bericht 07 Jun 2022 19:58

Re: Wat is het ergste wat jij als kind hebt gedaan?

Ik heb wel eens met een vriendinnetje samen ketchup bij mensen door de brievenbussen gespoten.

Ook de beruchte streken als hondenpoep in een krant, bij iemand voor de deur leggen, aansteken en dan wegrennen, of vragen of ze lege flessen hadden enzodra ze die gingen halen er snel vandoor gaan.

Ook heb ik wel eens lippenstift bij de drogist gepikt toen ik 5 was ofzo. Daar kwam mijn moeder natuurlijk achter, want mijn hele lichtblauwe jas zat onder de roze lippenstift. Moest ik m terug gaan brengen, dat vond ik echt verschrikkelijk haha.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers