Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #7

<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 25 Jun 2022 19:41

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Ik baal dat het niet is gelukt om sneller foto's uit te zoeken voor het jaarboek van m'n dochter. En dat ik er nu dus zo'n 2500 moet uitzoeken 😵‍💫

En dan moet de zwangerschap deels ook nog🥴



En ik baal dat m'n therapie donderdag niet doorgaat. En dus bijna 2 weken uitgesteld is. Ik zie er al tegenop, maar nu is er meer tijd om er tegenop te zien...
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 25 Jun 2022 22:25

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Oh Huppakee kan me zo voorstellen dat je baalt van je therapie. Wat vervelend joh, het is al zo spannend. Heel veel succes en sterkte met de tijd overbruggen! Foto's uitzoeken is een mooie afleiding, maar wel veel werk idd.
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 26 Jun 2022 11:03

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Ik baal ervan dat ik vandaag een aantal werkdingen moet doen (dat sowieso al….) en dat er in het park vlakbij mijn huis harde muziek is. Normaal vind ik dat wel gezellig, maar vandaag wil ik eigenlijk gewoon de tuindeuren open zetten en genieten van het geluid van de vogels. Nu is dus de enige mogelijkheid voor rust de deur dichtdoen, maar het is best warm hier.
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 14:05

Bericht 26 Jun 2022 11:12

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Maple schreef:Haha Marin, ik ben ook meer van de kerst dan de zomer hoor!

Ik moet eventjes een beetje huilen hoor, wij zijn met onze kat van 17 naar de dierenarts geweest om haar nageltjes te laten knippen, want ze waren helemaal ingegroeid. Meteen even gevraagd om haar te wegen want ik maakte me wel zorgen om haar gewicht. Wat blijkt: In 8 maanden tijd is ze een kilo afgevallen (in haar geval een derde va haar gewicht destijds) :omg: Meteen maar bloed geprikt. Zeer waarschijnlijk een schildklierprobleem, met medicatie hopelijk onder controle te krijgen gelukkig. Maar dan de rekening, jeetje mina. Gewoon bijna even €200 alles bij elkaar en dan komt daar morgen waarschijnlijk de medicatie nog bovenop. Beestje is het me meer dan waard, maar toch: Au...

Nou, we mogen met onze andere kat ook met spoed naar de dierenarts. Arme beestje zit iedere 5-10 minuten op de bak zonder resultaat en heeft haar hele achterkant open gelikt.
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1635

Geregistreerd: 11 Jul 2018 17:09

Bericht 28 Jun 2022 17:12

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Ik baal dat ik (lichte) bronchitis heb gekregen terwijl we in G.riekenland zitten… Vanmorgen toch maar eens een dokter bezocht omdat ik al bijna een week niet kan praten, benauwd ben met tijden en hoest als een oude zeehond. Nu gelukkig wel stevige medicatie, en verplicht rust. Maar ik had mijn vakantie wel even anders voor me gezien en daar baal ik wel van…😖
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 17:55

Bericht 29 Jun 2022 15:22

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Dat kan ik me voorstellen, Agnes. Beterschap!

Ik heb hetzelfde gehad. Geen stem, hoesten als een zeehond en benauwd. Ik kreeg codeïne en toen heeft het nog 2 wk geduurd voor ik mijn stem terughad. En ik ben, op Corona na, mijn stem nog nooit kwijtgeraakt. En ik heb meerdere mensen gesproken, die hetzelfde virus opliepen. Geen Corona, maar wat het wel was is ook niet fijn.
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1635

Geregistreerd: 11 Jul 2018 17:09

Bericht 29 Jun 2022 16:33

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Herkenbaar! Hier ook geen corona, ben ook getest. Codeine is verboden in G.riekenland blijkbaar. Maar ik heb antibiotica en tabletten gekregen om mijn luchtwegen weer tot rust te laten komen. Het lijkt wel aan te slaan gelukkig!
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 17:55

Bericht 29 Jun 2022 18:47

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Dat is fijn! Hopelijk heb je nog iets aan jouw vakantie. Ziek zijn is niet leuk, maar ziek zijn op vakantie is ronduit bagger. Beterschap!
<<

Donut

Noob

Berichten: 204

Geregistreerd: 02 Dec 2018 18:58

Bericht 29 Jun 2022 19:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Oh ziek zijn op vakantie is echt zo rot! Hopelijk knap je snel op
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1635

Geregistreerd: 11 Jul 2018 17:09

Bericht 29 Jun 2022 19:53

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Dankje Beau en Donut
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 13:32

Bericht 30 Jun 2022 16:23

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Argh ik baal zo. Ook op vakantie, werd gister ziek en vandaag positieve test. Ook aardig beroerd van. Zat in zo’n lekkere vakantieflow en nu gaan we naar huis :(.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Jun 2022 17:57

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

ah balen gympie


Ik baal ik moet 6 weken een zware antibiotica kuur. En nu mag ik daar niet mee in de zon. Kan ik mee leven. Maar die pillen moet ik oplossen in water en dan innemen. En dat is zo vies :cry: Ik heb al moeite met pillen slikken maar zo opdrinken bah. Dat worden zware 6 weken
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Jun 2022 18:05

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Oh bah Sarah! En wat een onhandige timing nu met die zon!
Let's discover the world together.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 30 Jun 2022 19:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Ah jakkes Sarah dat lijkt me ook echt niet prettig om te drinken!

Ik baal van het gips van mijn dochter, ten eerste voor haar, zoveel leuks wat ze al die tijd al niet kan doen. Ik zie haar verdriet en frustraties. Vind het het echt zo klote voor haar. En dan ook wat voor mezelf, want alles wat ze eerst zelf kon moet ik nu bij helpen. En dus ook mijn werkagenda omgooien/aanpassen. Ik wil haar zoveel mogelijk overal naar toe laten gaan maar ja ze kan niet fietsen,dus moet ik steeds brengen en halen.
:heart: :heart: 2011
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1635

Geregistreerd: 11 Jul 2018 17:09

Bericht 30 Jun 2022 21:55

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

He wat rot Gympie en sarah! Beterschap allebei!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Jul 2022 05:51

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Ah wat sneu voor je dochter studiebol vooral met het mooie weer. Hoe lang moet ze nog gips?
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 01 Jul 2022 07:58

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Oooh ik word niet goed hier! Drie jaar geleden kochten Esperanza en ik al kaarten voor Pinkpop om de Red Hot Chili Peppers te gaan zien. Dat schoof door en vorig jaar konden ze niet meer, dus kaarten retour gedaan en daarvoor in de plaats kaarten voor Rock Werchter gekocht voor a.s. zondag. Al een jaar naartoe geleefd en vanavond vertrekken we alvast naar onze Airbnb daar in de buurt, waar we tot maandag verblijven.

En nu lezen we op Instagram dat ze vanavond de show in Glasgow moeten cancelen vanwege ziekte! :cry: :cry: :cry: We vrezen nu heel erg voor zondag en we zijn er helemaal beroerd van gewoon. We gaan speciaal voor de Peppers en straks zien we ze misschien alsnog niet. Ik hoop nog op een wonder, maar een beetje tegen beter weten in.
❤ 7 juni 2018
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 01 Jul 2022 08:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Onee joh Bliss, gelukkig zitten er nog 2 dagen tussen! Misschien valt het mee, dat hoop ik voor je!

Ik baal van mijn man, hij wil perse ergens naar toe vandaag (iets met veel schreeuwende kinderen en andersoortige herrie) en ik niet en nu heeft ie al tegens ons kind gezegd; hoe zou je het vinden als we daar naar toe gaan? Nu is ze helemaal door het dolle heen en ik kan geen ‘nee’ meer zeggen natuurlijk want dan ben ik de boeman. 👹
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 01 Jul 2022 08:17

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Ga je toch niet mee? Leuk vader-dochter uitje toch?
Afbeelding
Afbeelding
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 01 Jul 2022 08:22

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Dat zei ik ook, maar dat wil hij niet. We hebben namelijk alle 3 vrij (genomen) en dan voelt hij zich natuurlijk schuldig. Hij zet me gewoon voor het blok en daar hou ik niet van.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 01 Jul 2022 08:46

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Nou zeg! Lekker bezig zo
Afbeelding
Afbeelding
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2335

Geregistreerd: 16 Apr 2021 13:46

Bericht 01 Jul 2022 09:03

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Oei SG ik heb er ook zo’n hekel aan als mijn man dat doet. Logisch dat jouw man iets met z’n drietjes wil doen maar zou leuk zijn als hij dat in overleg met jou zou doen. Ben je nu alsnog naar het krijspaleis (ik denk dat je dat bedoelde) geweest?
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 01 Jul 2022 09:57

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Haha, nee geen krijspaleis maar naar een pretpark. Het ís ook echt wel leuk maar we zijn er laatst nog geweest en ik had meer mijn zinnen gezet op het huren van een bootje in de (stille) natuur met z’n drieën en wat eendjes. We zijn nu onderweg naar het pretpark en ik probeer mijn boosheid te laten zakken en te genieten van mijn lieve blije kind. 😎
<<

Anoniem327

Bericht 01 Jul 2022 11:53

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

SoGood schreef:Onee joh Bliss, gelukkig zitten er nog 2 dagen tussen! Misschien valt het mee, dat hoop ik voor je!

Ik baal van mijn man, hij wil perse ergens naar toe vandaag (iets met veel schreeuwende kinderen en andersoortige herrie) en ik niet en nu heeft ie al tegens ons kind gezegd; hoe zou je het vinden als we daar naar toe gaan? Nu is ze helemaal door het dolle heen en ik kan geen ‘nee’ meer zeggen natuurlijk want dan ben ik de boeman. 👹

Waarom gaan ze niet gezellig samen?
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 01 Jul 2022 12:41

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

sarah1985 schreef:Ah wat sneu voor je dochter studiebol vooral met het mooie weer. Hoe lang moet ze nog gips?


Nog een goede week, en dan zit het er bijna 4 weken om.
:heart: :heart: 2011
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers