Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Servies

<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 25 Mei 2022 13:34

Servies

Wij hebben nieuw servies nodig, ik gooi het oude allemaal weg (is een bij elkaar geraapt zooitje) en wil nu iets wat bij elkaar past.

Wat hebben jullie en heeft er iemand tips waar je totale pakketten kunt kopen? Dat we meteen het grootse deel al bij elkaar hebben. Oh en niet al te duur, aangezien er regelmatig iets sneuvelt of kwijtraakt (ja echt, dingen die niet terugkomen na bbq of picknick ofzo).
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 25 Mei 2022 15:26

Re: Servies

Bij niet te dure pakketten denk ik aan Ikea, die hebben best goed spul! Wij hebben ons servies een paar jaar geleden bij AH gespaard, alles is wit. Lekker simpel haha. Oh en we hebben grijze schaaltjes #yolo.
❤ 7 juni 2018
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5681

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 25 Mei 2022 16:07

Re: Servies

Van de week zat ik op blokker.nl te sneupen en daar zag ik echt een aantal leuke (en goed betaalbare) serviezen.
En voor iedereen wat wils

Zelf heb ik deze in het roze en blauw: https://www.blokker.nl/aurelia-serviess ... 95639.html
Inmiddels niet meer beschikbaar, maar ik mix deze dus door elkaar.

(alhoewel, het staat nu op zolder te wachten tot ik mijn eigen huis heb en het weer kan gaan gebruiken)
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 25 Mei 2022 16:44

Re: Servies

Als je niet al te veel geld er aan uit wilt geven zou ik inderdaad bij Ikea kijken.

Zelf zijn wij toen we gingen samenwonen gegaan voor het startpakket van iittala.
Inmiddels zijn we ruim 12 jaar verder en hebben we slechts 1 bord opnieuw gekocht. Oh en het uitgebreid met koffie en thee koppen.

https://www.fonq.nl/product/iittala-tee ... ig/121432/
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11400

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 25 Mei 2022 19:34

Re: Servies

Xenos en action hebben leuk servies!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers