Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 20!

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 16 Mei 2022 19:56

Week 20!

Wat ga jij deze week doen?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 16 Mei 2022 19:59

Re: Week 20!

Maandag: Werken
Dinsdag: Diëtiste, werken, met oudste dochter sandalen kopen en naar logopedie.
Woensdag: Werken
Donderdag: Met jongste dochter op sandalen jacht, huishouden.
Vrijdag: Boodschappen doen en wellicht naar de camping.
Zaterdag: Of op de camping of even naar m'n broer die jarig is.
Zondag: In de middag heb ik familiedag. Ik ga alleen. Het is de verjaardag van m'n oma. Eerste jaar dat ze er niet meer is.. 😔
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Mei 2022 20:06

Re: Week 20!

vandaag vanochtend stuk gewandeld en boodschappen gehaald, En net naar de fysio geweest

Dinsdag werken

Woensdag vrije dag. Ga dan wandelen en verder nog geen plannen

Donderdag halve dag werken en in de middag sollicitatie gesprek.

Vrijdag werken

Zaterdag nog geen plannen

Zondag ook geen plannen



fijne week allemaal
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 16 Mei 2022 20:20

Re: Week 20!

Deze week staat met name in het teken van mantelzorg verlenen voor m'n man. Heb maar weinig gepland want weet nog niet goed of ik lang weg kan.

Vandaag: Even naar de bieb geweest voor de schoolboekjes voor het laatste thema van het schooljaar. Na school naar zwemles.
Thuis waren m'n schoonouders er (even voor m'n man en dochter) en die heb ik uitgenodigd te blijven eten. Had ze door alle vakanties lang niet gezien en was heel gezellig. Maar nu zit ik wel moe op de bank net.
Dinsdag: Sporten als dat gaat
Woensdag t/m zaterdag gewoon helemaal niks bijzonders.
Zondag is er een lente braderie in 't dorp. Als het lekker weer is ga ik wel even met de kinderen kijken.
Let's discover the world together.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11593

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 16 Mei 2022 20:26

Re: Week 20!

Maandag: werken, J had kijkles met zwemmen en daarna heb ik snel gegeten en gesport
Dinsdag: werken, ik ga echt keihard buffelen en meters maken.
Woensdag: idem, boodschappen doen en ‘s avonds sporten
Donderdag: werken
Vrijdag: sporten, boodschappen doen
Zaterdag: J wegbrengen naar z’n vader, eind van ochtend naar de opticien voor lenscontrole.
Zondag: hardlopen en J ophalen aan het einde van de dag. Voor die tijd vermoed ik dat mijn vriend nog even langs zijn ouder wil.
2015 💙
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 16 Mei 2022 20:28

Re: Week 20!

Ah Burn, wat dubbel. Gezellig met familie maar wel een beladen dag. Wel fijn dat je dan samen kan zijn.
Let's discover the world together.
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2354

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 16 Mei 2022 20:39

Re: Week 20!

Inderdaad dubbel, Burn, ik hoop dat jullie een fijne dag hebben met elkaar met oma in herinnering bij jullie.

Vandaag heb ik gesport, daarna gewerkt.
Dinsdag: vrij, nog geen plannen.
Woensdag: onze bank wordt opgehaald, die gaat retour want is stuk. Verder geen plannen.
Donderdag: Werken
Vrijdag: werken
Zaterdag: finale NNKS van oudste dochter in Heerenveen
Zondag: kennismaken met logeerhond die misschien in de vakantie 3 weken bij ons komt.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 16 Mei 2022 20:44

Re: Week 20!

Oh wat leuk Giselle, een logeerhond!
Let's discover the world together.
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1957

Geregistreerd: 23 Apr 2015 10:55

Bericht 16 Mei 2022 20:58

Re: Week 20!

Wat bijzonder Burn dat jullie oma zo gezamenlijk herdenken. Zal wel een emotionele dag worden. Hopelijk kunnen jullie, naast het verdriet, samen ook mooie herinneringen ophalen.

Giselle wat is het NNKS? Wat leuk een logeerhond! Hoe werkt dat? Wat voor soort hond (ras?) is het?

Ma: werken
Di: werken, 's avonds hardlopen.
Wo: met dochter naar doktersafspraak, kat laten inslapen, helpen met de musical op school. Klinkt wel raar om zo tussendoor te zetten dat we de kat laten inslapen. We hebben er veel verdriet van, maar het is beter zo. Ze is oud en te ziek.
Do: boodschappen halen, boot van binnen poetsen en dekbedden eruit halen om te wassen. 's Avonds sushi eten met vriendinnen.
Vr: hardlopen en ik denk even in de tuin bezig. 's Middags misschien weer helpen met de musical op school.
Za: met dochter naar turnwedstrijd. Daarna nog even kijken bij oudste zoon. Hij is pupil van de week bij voetbal. Verder geen plannen.
Zo: hardlopen. Ik denk dat we dan even met ons gezin bij het graf van mijn zusje gaan kijken. Haar grafsteen is eindelijk geplaatst.
2011 2012 2017
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 16 Mei 2022 21:02

Re: Week 20!

Vandaag: werken en zit nu op de bank uit te puffen van het alleen naar bed brengen van 3 kinderen :laughcry:

Morgen: werken op kantoor, ‘s avonds orkestrepetitie

Woensdag: ik ga met mijn zoon mee op schoolreisje naar Duinrell. ‘s Avonds heb ik college (digitaal).

Donderdag: werken op kantoor, in de avond nog geen plannen. Ik denk sporten en studeren.

Vrijdag: man en ik zijn allebei vrij, zoon is naar school dus wij gaan met de meisjes lekker ergens koffie drinken en naar speeltuintjes enzo.

Zaterdag: man werkt de hele dag dus ik ben alleen met de kindjes. Ik moet eerst met zoon naar zwemles. ‘s Middags en ‘s avonds gewoon thuis, sporten en studeren.

Zondag: nog geen idee. We zijn allemaal vrij, hopelijk kunnen we even naar het bos of iets in die trant.

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 16 Mei 2022 21:05

Re: Week 20!

Wat een leuk groot schoolreisje al voor de kleuters (of zit hij intussen al in groep 3)?

Sterkte woensdag en zondag Indigo.
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 16 Mei 2022 21:14

Re: Week 20!

Sterkte met de mantelzorg Marin, wat is er met je man?

Ja, groot schoolreisje hè? Groep 1 t/m 7 gaan allemaal naar Duinrell. Ik ben stiekem wel blij dat de juf vroeg of ik mee wilde, zo kan ik hem een beetje in de gaten houden 😅

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 16 Mei 2022 21:17

Re: Week 20!

Oh wow allemaal tegelijk! Nou ja met heel veel begeleiding dan waarschijnlijk. Leuk zeg, veel plezier!

Mn man heeft een dubbele standcorrectie gehad rondom z'n knie (ik zeg steeds knieoperatie maar eigenlijk is het om z'n knie heen, twee wiggen uit z'n bot gezaagd, huuuu). Verwacht herstel is 6 tot 9 maanden maar vooral deze eerste weken zijn natuurlijk vooral heel intensief. Op den duur kan ie wel weer naar werk (eerst met taxi en daarna zelf rijden op den duur). Maar nu is 't met name heel weinig zelf kunnen. (en ik dus ook alles met de kinderen, behalve het knuffelen, dat kan gelukkig wel).
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 16 Mei 2022 21:28

Re: Week 20!

Vandaag: we zijn nog op vakantie, hebben wat leuke plaatsjes bezocht en net onze laatste pizza gegeten.
Morgen: in de ochtend nog even naar een stadje en hopelijk in een reuzenrad. Daarna de huurauto terugbrengen en inchecken op het vliegveld. Tegen de avond landen we op Schiphol als alles goed gaat.
Woensdag: acclimatiseren, koffers uitpakken, pakketjes versturen, cadeautje voor een juf van m'n dochter kopen
Donderdag: eerste werkdag na de vakantie, pff even omschakelen
Vrijdag: dochter gaat naar de psz, zelf heb ik overdag nog geen plannen. 's Avonds met Carra uit eten en naar een toneelstuk in het theater
Zaterdag: nog geen plannen
Zondag: eind van de middag borrelen met een vriendin
❤ 7 juni 2018
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2868

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 16 Mei 2022 21:53

Re: Week 20!

Maandag: ik was lekker de hele dag alleen. En heb voornamelijk rustig aan gedaan. Vanavond hebben we het huis versierd want..
Morgen: jongste zoon is jarig! In de ochtend ga ik met hem mee naar de peuters om te trakteren. Ik haal hem om half 1 weer op, kunnen we samen even rusten. Aan het eind van de middag gaan we met het hele gezin naar het zwembad. Middelste heeft even een half uurtje zwemles en de andere kunnen voor/na/tijdens lekker zwemmen en als afsluiting patat!
Woensdag: geen plannen naast kinderen naar school en daarna naar een feestje brengen.
Donderdag: kinderen hele dag naar school/bso/opvang, ik heb een afspraak bij de gynaecoloog staan. Misschien met man nog lunchen samen.
Vrijdag: rond lunchtijd even langs m’n werk voor iets, verder geen plannen.
Zaterdag: uit eten met m’n ouders omdat ze 40 jaar getrouwd zijn.
Zondag: de verjaardag van onze zoon vieren voor familie en vrienden!
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1640

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 16 Mei 2022 22:00

Re: Week 20!

Vandaag: de was gedaan en flink opgeruimd, naar de kringloop geweest om wat weg te brengen en spullen van ons hondje bij het dierenasiel gedoneerd.
Dinsdag: Werken in de cavia opvang, de middag rustig aan en spullen klaar zetten voor woensdag.
Woensdag: Rustig opstarten, tegen de middag naar Apeldoorn voor het vervolg van mijn workshop.
Donderdag: Bijkomen van woensdag
Vrijdag: Huishouden en hopelijk is het droog zodat ik lekker in de tuin kan zitten.
Weekend: zaterdag nog geen plannen, zondag komen vrienden langs.
<<

Kira

Lady-post-a-lot

Berichten: 1114

Geregistreerd: 30 Apr 2022 07:39

Bericht 16 Mei 2022 22:22

Re: Week 20!

Vandaag had ik overdag vrij, heb thuis en in de tuin vanalles gedaan. En net gewerkt, repetitie gegeven.

Morgen begin ik pas om 16u en van te voren ga ik eten met m'n zoon die dan net klaar is met stage. Daarvoor ben ik gewoon thuis.

Woensdagochtend werken, daarna niks bijzonders.

Donderdagmiddag dienstje van 12 tot 15u,beetje jammer zo midden op de dag maar verder dus niks bijzonders.

Vrijdag overdag vrij en om 17 moet ik met m'n jeugdorkest een open repetitie geven. Ze zitten in een bijzonder gebouw waar dan allemaal rondleidingen zijn en ook om te laten zien wat er zoal gebeurd. Dus we morgen daar laten zien wat we iedere vrijdag doen met de jeugd. Daarna heb ik bigband repetitie.

Zaterdag werken van 11 tot 18u.
Zondag repetitie en daarna optreden met bigband.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 16 Mei 2022 23:28

Re: Week 20!

Indigo, sterkte met het laten inslapen van je kat
Burn, wat een dubbele dag zo zondag, sterkte ook voor jou!
Kajak, gefeliciteerd met je jongste zoon!

Mijn week:
Maandag: was ik vrij, ik heb vandaag vooral veel gechilld, ik had zo'n megadruk weekend dat ik het echt nodig had. We zijn vandaag ook 7 jaar getrouwd dus hebben vanavond met ons tweetjes gegeten toen de kinderen al in bed lagen.
Morgen: werken, ik heb een afspraak bij de bank in de late namiddag. Savonds ga ik normaal hardlopen.
Woensdag: vrij. Ik wil het huis poetsen en als de kinderen smiddags thuis zijn lekker chillen in de tuin bij/in het zwembad. Savonds heb ik een vergadering.
Donderdag: werken. Savonds ga ik naar een condoleance. Eén van mijn loopmaatjes waar ik 2x per week mee loop, is afgelopen zaterdag onverwachts overleden 😪. Normaal hardlopen we op donderdagavond ook altijd, maar we gaan in plaats daarvan haar herdenken. Heftig hoor.
Vrijdag: ben ik de hele dag op school aan het helpen want na school is het schoolfeest en daar help ik ook weer.
Zaterdag: overdag niet zoveel plannen, in de late namiddag naar de broer van mijn man, hun zoon wordt 18. Daarna rijd ik nog door naar Zonnetje, zij is jarig en viert het dan ook!
Zondag: misschien gaan we naar Bobbejaanland (ons abbo loopt eind mei af, dus willen graag nog 1 keer gaan aangezien we het dit jaar niet willen verlengen).
2012 & 2016
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 17 Mei 2022 09:11

Re: Week 20!

Gister was ik vrij. Even opgeruimd na het feestweekend.
Vandaag heb ik 2 online cursussen staan. Ik rij tussendoor even naar de Anwb om een tolbatch te regelen voor de vakantie.
Woensdag vrij, komt er een kindje spelen uit school.
Donderdag en vrijdag werk ik.
Zaterdag heeft T zwemles. Verder boodschappen doen.
Zondag gaan we naar de dierentuin.
2016
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2354

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 17 Mei 2022 09:31

Re: Week 20!

Indigo schreef:Giselle wat is het NNKS? Wat leuk een logeerhond! Hoe werkt dat? Wat voor soort hond (ras?) is het?


NNKS is het Noord-Nederlands Kampioenschap Streetdance/showdance. Komende zaterdag is dus de finale, heel spannend!

Wat betreft de logeerhond: ik volg op Facebook de groep Honden oppas en logeergroep en daar vragen regelmatig mensen om oppas voor hun hond. Onze meiden willen graag zelf een hond en ik heb me daar aangemeld zodat we een (aantal) keer op een hond kunnen passen om te zien of ze het dan nog steeds zo leuk vinden. Deze mensen hadden alle pensions al zo'n beetje gebeld en alles zit al vol voor de zomervakantie, dus ze zaten behoorlijk omhoog en plaatsten een oproep voor de zomervakantie. Ik heb dus aangeboden dat hij bij ons mag komen die periode en zondag komen ze kennismaken. Kijken of het klikt. Het is een border collie, dat vind ik zulke leuke honden :love: F. verheugt zich al de hele week op zondag haha, die wil elk hondje dat voorbij komt, hoe groot of klein ook, aaien en knuffelen en meenemen naar huis :smile:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11847

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 17 Mei 2022 09:48

Re: Week 20!

Maandag: gewerkt
Dinsdag: huis aan het opruimen. Fotograaf komt vanmiddag voor de verkoop
Woensdag: werken
Donderdag: nog geen idee. Ik moet werken maar doordat er geen les op mijn rooster staat denk ik dan ik thuis werk en eens goed mijn rust pak. Donderdag werk ik altijd al halve dagen
Vrijdag: werken en ‘S avonds een bruiloft
Zaterdag: competitie tennis
Zondag: formule 1 kijken en bank hangen
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Katie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 235

Geregistreerd: 11 Dec 2019 20:15

Bericht 17 Mei 2022 16:00

Re: Week 20!

Wat heftig Snoes. Veel sterkte.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 17 Mei 2022 16:35

Re: Week 20!

Sterkte Snoes!
Fijne week allemaal!

Maandag - gewerkt
Dinsdag - thuis met de kinderen, vanmorgen vanalles in huis gedaan, vanmiddag hadden we een soort intake op de school van de oudste, nu hangen we even lekker op de bank. Vanavond ballet.
Woensdag - werken
Donderdag - werken, sporten en alvast wat inpakken misschien
Vrijdag - de rest inpakken en dan gaan we een weekendje weg met de schoonfamilie. Zondag weer naar huis.
<<

Phileine1244

Kletskop

Berichten: 696

Geregistreerd: 01 Nov 2021 07:47

Bericht 17 Mei 2022 17:26

Re: Week 20!

Gisteren: gewerkt, daarna wat pakketjes weg gebracht, de oppas bleef eten en daarna naar de kapper geweest

Vandaag: gewerkt, daarna naar onze trouw locatie geweest om het menu samen te stellen. Vanavond wandelen met een vriendin

Morgen: werken, daarna met vriendin en kids naar grote speeltuin, eind vd middag zwemles met dochter.

Donderdag: werken, daarna met vriend en dochter borrelen en eten bij een restaurantje met speeltuin hier in de buurt.

Vrijdag: werken, met dochter naar de huisarts en daarna naar mijn ouders, daar komt de thuiskapster waar mijn dochter geknipt word. Grote kans dat we blijven eten.

Zaterdag: had ik eigenlijk een festival maar die is gecanceld :( nu nog geen plannen

Zondag: huishouden doen en boodschappen, in de middag gaan we met een groep vrienden en de kinderen bowlen en uit eten als verrassing voor jarige vriendin
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1307

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 17 Mei 2022 20:57

Re: Week 20!

Gisteren; gewerkt! Waren het plaatsen van een paar plintjes, maar heel fijn om even bezig te zijn.
Vandaag; had vanmiddag een afspraak bij de longarts om de longfunctie te testen. Verder beetje huishouden gedaan. Net hadden de kinderen eerste avond het lopen van de avondvierdaagse. Dat trek ik niet, dus heb ik me opgegeven om bij de rustposten te staan. Was erg gezellig!
Morgen; dochter heeft schoolvoetbal en savonds weer op een rustpost staan.
Donderdag; dan loop ik zelf mee met zoon savonds.
Vrijdag; overdag afgesproken met een vriendin, savonds avondvierdaagse intocht bijwonen.
Zaterdag; dochter heeft haar eerste turnwedstrijd. Moeten we een stukje voor rijden en we nemen de trainster mee. En savonds gaan man en ik samen uiteten.
Zondag; naar schoonzusje, klussen aan hun overkapping.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers