Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Als jij iemand herkent...

<<

Anoniem83

Bericht 10 Nov 2013 18:15

Als jij iemand herkent...

...op het forum die je ook irl kent, vertel je dat diegene dan? Of zou je het fijn vinden als zo iemand dat jou zegt.

En als je iemand herkent op straat die je ook van het forum 'kent', spreek jij diegene dan aan? Durf je dat? En zou je het leuk of juist vervelend vervelend vinden om aangesproken te worden?
<<

Zero

Bericht 10 Nov 2013 18:24

Re: Als jij iemand herkent...

Het is nog nooit gebeurd, het ligt denk ik ook geheel aan die persoon.

Ik heb maar 1 keer een forummer herkend in het voorbijgaan - dat was Lejow - maar ik was toen aan het werk en ze liep nogal snel. Als ze stil had gestaan, had ik haar wel geroepen.
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:28

Bericht 10 Nov 2013 18:25

Re: Als jij iemand herkent...

Als ik een bekende hier herken zou ik (tenzij het te veel prive berichtjes zijn over problemen etc) haar/hem wel een pb sturen. Maar ligt er ook wel aan wie het is.

Op straat zou ik als die persoon alleen is,en ik het zeker weet ook wel even hallo zeggen.

Ik zou het niet vervelend vinden als ik alleen ben , maar mijn vriendengroep weet verder niks dat ik op het forum zit.
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:28

Bericht 10 Nov 2013 18:27

Re: Als jij iemand herkent...

Leuke vraag mini!
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Anoniem185

Bericht 10 Nov 2013 18:45

Re: Als jij iemand herkent...

Op straat zou ik niet durven roepen omdat ik dan bang ben dat ik het fout heb.
En als ik weet dat iemand hier iemand in mijn omgeving is zou ik dat niet zeggen en discreet met de informatie om gaan.
<<

Anoniem 63

Bericht 10 Nov 2013 18:55

Re: Als jij iemand herkent...

Op straat zou ik het denk ik niet durven zeggen als ik iemand herken, bang dat ik het mis heb, haha. Als ik denk iemand hier te kennen irl zou ik wel een pbtje sturen. Zelf zou ik het ook graag weten als iemand mij herkent. Maar geen van allen is nog gebeurd.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 10 Nov 2013 19:06

Re: Als jij iemand herkent...

Als iemand mij hier herkent, zou ik dat wel graag willen weten. Andersom zou ik ook een berichtje sturen, maar het is nog nooit gebeurd.

Ik ben alleen Lejow een keer tegengekomen, maar ze was toen met een vriendin, dus heb niks gezegd. Denk niet dat ze mij herkend zou hebben.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2868

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 10 Nov 2013 19:15

Re: Als jij iemand herkent...

Ik zou het irl niet tegen iemand durven zeggen, als ik denk dat het iemand van het forum is. Bang dat ik het toch fout heb, en omdat ik niet zo'n prater ben. Ongeveer 2 weekjes geleden stond ik in zo'n situatie.

En ik weet niet of ik het zal zeggen als ik hier op het forum iemand denk te herkennen. Ligt denk ik aan de situatie, hoe goed ik diegene ken enz.
En ja ik zou het wel fijn vinden mocht iemand het tegen mij zeggen als die mij hier herkent. Ik denk toch dat ik vrij anoniem hier dingen kan posten. Al zijn dat geen vreemde dingen of geheimen(op het begin van mn zwangerschap na). Maar als ik weet dat er iemand meeleest die mij in het echt kent zou ik het wel fijn vinden om dat te weten.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 10 Nov 2013 22:59

Re: Als jij iemand herkent...

Zero schreef:Het is nog nooit gebeurd, het ligt denk ik ook geheel aan die persoon.

Ik heb maar 1 keer een forummer herkend in het voorbijgaan - dat was Lejow - maar ik was toen aan het werk en ze liep nogal snel. Als ze stil had gestaan, had ik haar wel geroepen.



Was op de 9mnd beurs toch vorig jaar?

Ik spreek mensen wel aan (als ik het doorheb tenminste), ik ben al wel een paar keer herkend en ook aangesproken. In ieder geval kom ik Chocolat Cookie steeds overal en nergens tegen haha!
<<

Anoniem 52

Bericht 10 Nov 2013 23:01

Re: Als jij iemand herkent...

Ik zie JD wel 's, maar gaat altijd te snel om hoi te roepen of zo...

Wanneer iemand mij herkent, mag diegene me best aanspreken, hoor. Ik bijt niet of zo :) (Schop af en toe wel, maar dan spring je gewoon snel opzij)
<<

Anoniem7

Bericht 10 Nov 2013 23:08

Re: Als jij iemand herkent...

Ik zou het wel fijn vinden als ik het zou weten als ik herkend was, maar ik weet niet of ik me andersom zo snel bekend zou maken. Denk het wel, vind wel dat dat dan twee kanten op werkt natuurlijk.
<<

Anoniem38

Bericht 10 Nov 2013 23:24

Re: Als jij iemand herkent...

Ik ken Pritt, ze heet hier anders, irl. Ik weet niet meer hoe we erachter kwamen dat we hier beiden komen. Soms denk ik weleens 'oh, maar dan weet zij dat', maar ik zie/spreek haar niet vaak irl.
<<

Zero

Bericht 10 Nov 2013 23:37

Re: Als jij iemand herkent...

Lejow schreef:
Zero schreef:Het is nog nooit gebeurd, het ligt denk ik ook geheel aan die persoon.

Ik heb maar 1 keer een forummer herkend in het voorbijgaan - dat was Lejow - maar ik was toen aan het werk en ze liep nogal snel. Als ze stil had gestaan, had ik haar wel geroepen.



Was op de 9mnd beurs toch vorig jaar?


Jup :)

Ik heb echt geen klap uitgevoerd op die beurs overigens.
<<

Anoniem83

Bericht 10 Nov 2013 23:46

Re: Als jij iemand herkent...

Er is hier weleens iemand geweest die ik herkende, ik heb het haar wel gezegd maar ik kreeg er geen reactie op. Volgens mij komt zij hier ook niet meer. Als iemand mij herkent dan zou ik het zeker op prijs stellen als diegene dat ook even meldt. Niet dat ik zoveel privé sh*t hier neer zet, maar gewoon fijn om te weten zeg maar.

En in het wild het ik jou een keer gezien Travel! Op de NCL Pearl. Jij kwam net uit de toiletten en ik stond daar te wachten met een collega. Dat heb ik weleens verteld volgens mij, ik heb toen niks gezegd vanwege mijn collega. En ik heb Gurkie en haar zusje een keer gezien, ze waren samen aan het shoppen in een winkelcentrum vlakbij mijn ouders. Toen durfde ik ze niet aan te spreken. Ik zou het zelf niet vervelend vinden om aangesproken te worden, maar wel liever als ik alleen ben of met man en kids (dus niet met andere vriend(inn)en, die hoeven niet te weten dat ik hier kom).
<<

Dille

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 10

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:05

Bericht 11 Nov 2013 00:25

Re: Als jij iemand herkent...

Ik heb hier wel iemand herkend, in de categorie vrienden-van-vrienden. Heb haar toen wel een pb-tje gestuurd om dat te laten weten, en daarbij ook gezegd dat ik alles wat ik hier lees natuurlijk voor me hou. Persoonlijk zou ik me erg sneaky voelen als ik dingen wist over iemand die ik bij alleen IRL-contact nooit had geweten. Alsof je gluurt zeg maar.
Ik zou het zelf ook fijn vinden om een pb-tje te krijgen. Ik zou het niet waarderen als iemand me IRL zou tegenkomen en het dan zo poef zou zeggen, ik zou geloof ik niet weten hoe ik zou moeten reageren en niet iedereen in mijn omgeving hoeft te weten wat ik op het internet doe (al lees ik hier vrijwel alleen maar mee dus heb niet echt iets te verbergen haha).
The race is long, and in the end, it's only with yourself.

Zoon september 2010
Dochter maart 2012
<<

Anoniem17

Bericht 11 Nov 2013 09:54

Re: Als jij iemand herkent...

Ik heb hier nog nooit iemand herkend, maar als dat wel zo voorkomen zou ik er wel een pm aan wagen. Toevallig heb ik laatst van yvonne een pm gehad dat zij familie is van mijn vriend, dat vond ik leuk!
Als anderen mij herkennen zou ik dat ook graag horen.

Ik kom vrijwel nooit forummers tegen op straat, maar als ik iemand zou zien zou ik wel gedag zeggen. Laatst ben ik wel Marin een keer tegengekomen, toen hebben we even staan kletsen, maar wij hadden elkaar sowieso al eens op een meeting gezien dus we 'kenden' elkaar ook al.
Als iemand mij ziet lopen zou ik het wel leuk vinden als diegene mij aanspreekt.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3088

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 11 Nov 2013 10:02

Re: Als jij iemand herkent...

Als ik in A ben, let ik altijd een beetje op of ik jou zie Elliot. Ik denk dat ik je wel zou herkennen nav de foto's van hier.

Ik heb nog nooit iemand herkend.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 11 Nov 2013 10:03

Re: Als jij iemand herkent...

Ik zou het erg prettig vinden wanneer iemand het mij meldt als we elkaar blijken te kennen. Ook al is het een vage kennis.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 11 Nov 2013 10:21

Re: Als jij iemand herkent...

In beide gevallen: weet ik niet, ligt eraan wie het is.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:28

Bericht 11 Nov 2013 10:27

Re: Als jij iemand herkent...

Mini schreef:Er is hier weleens iemand geweest die ik herkende, ik heb het haar wel gezegd maar ik kreeg er geen reactie op. Volgens mij komt zij hier ook niet meer. Als iemand mij herkent dan zou ik het zeker op prijs stellen als diegene dat ook even meldt. Niet dat ik zoveel privé sh*t hier neer zet, maar gewoon fijn om te weten zeg maar.

En in het wild het ik jou een keer gezien Travel! Op de NCL Pearl. Jij kwam net uit de toiletten en ik stond daar te wachten met een collega. Dat heb ik weleens verteld volgens mij, ik heb toen niks gezegd vanwege mijn collega. En ik heb Gurkie en haar zusje een keer gezien, ze waren samen aan het shoppen in een winkelcentrum vlakbij mijn ouders. Toen durfde ik ze niet aan te spreken. Ik zou het zelf niet vervelend vinden om aangesproken te worden, maar wel liever als ik alleen ben of met man en kids (dus niet met andere vriend(inn)en, die hoeven niet te weten dat ik hier kom).


ja klopt hebje wel eens verteld ja! Jammer had me leuk geleken maar snap het "moment' wel.
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Anoniem17

Bericht 11 Nov 2013 10:28

Re: Als jij iemand herkent...

Carra schreef:Als ik in A ben, let ik altijd een beetje op of ik jou zie Elliot. Ik denk dat ik je wel zou herkennen nav de foto's van hier.

Ik heb nog nooit iemand herkend.

Haha grappig om te lezen! Ik ben eigenlijk nooit echt in het dorp ofzo, ik weet niet waar jij kijkt? Ik woon bij die albert heijn in het nieuwe gedeelte in de buurt, dus daar heb je de meeste kans om me tegen te komen :yes:
<<

Anoniem 3

Bericht 11 Nov 2013 10:46

Re: Als jij iemand herkent...

Ik heb nog nooit iemand herkend hier, maar als dat zo zou zijn dan zou ik diegene een pb sturen.
Zou het ook op prijs stellen als dat bij mij gedaan werd als iemand me zou herkennen.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3088

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 11 Nov 2013 10:52

Re: Als jij iemand herkent...

Elliot schreef:
Carra schreef:Als ik in A ben, let ik altijd een beetje op of ik jou zie Elliot. Ik denk dat ik je wel zou herkennen nav de foto's van hier.

Ik heb nog nooit iemand herkend.

Haha grappig om te lezen! Ik ben eigenlijk nooit echt in het dorp ofzo, ik weet niet waar jij kijkt? Ik woon bij die albert heijn in het nieuwe gedeelte in de buurt, dus daar heb je de meeste kans om me tegen te komen :yes:


Ik ben er ook niet zo vaak, maar als ik in A ben dan is het bij de Action en Hema en zo. Dus wel echt in het centrum.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 11 Nov 2013 10:57

Re: Als jij iemand herkent...

Zero schreef:
Lejow schreef:
Zero schreef:Het is nog nooit gebeurd, het ligt denk ik ook geheel aan die persoon.

Ik heb maar 1 keer een forummer herkend in het voorbijgaan - dat was Lejow - maar ik was toen aan het werk en ze liep nogal snel. Als ze stil had gestaan, had ik haar wel geroepen.



Was op de 9mnd beurs toch vorig jaar?


Jup :)

Ik heb echt geen klap uitgevoerd op die beurs overigens.


Dat is ook waar ik Lejow zag! Zero heb ik dan weer niet gezien, maar weet ook niet of ik je zou herkennen...
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem12

Bericht 11 Nov 2013 10:58

Re: Als jij iemand herkent...

Believe schreef:Ik heb nog nooit iemand herkend hier, maar als dat zo zou zijn dan zou ik diegene een pb sturen.
Zou het ook op prijs stellen als dat bij mij gedaan werd als iemand me zou herkennen.

Same here.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers