Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 06 Mei 2022 08:58

Weekend!

Weekend!

Wat staat er bij jou op de planning?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem331

Bericht 06 Mei 2022 09:03

Re: Weekend!

Ik ga morgen met mijn kinderen naar een dag naar mijn ex-schoonzusje. Kijken we al weken naar uit!
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 06 Mei 2022 09:05

Re: Weekend!

Ik heb op vrijdag al weekend.
Ben vandaag samen met de kinderen thuis. Misschien gaan we vanmiddag naar een speeltuin in het dorp.
Morgen wat poetsen en een was draaien en in de tuin werken. Zondag moederdag, dus de oudste heeft al aangegeven dat ik in bed moet blijven liggen totdat het ontbijt klaar is. 'S avonds gaan we uit eten met vrienden en hun kinderen.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43720

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 06 Mei 2022 09:05

Re: Weekend!

Vandaag dagje bij m'n moeder. Vanmiddag naar de markt met m'n moeder, m'n zus en de kinderen. Vanavond ga ik als de kinderen slapen naar m'n zus voor Frozen 2 met wijn en chips.

Morgen rond het middaguur weer naar huis rijden.

Zondagochtend vermoed ik een moederdag ontbijtje en dan eindelijk het cadeautje wat m'n zoon zo goed geheim heeft gehouden (🙄😅).
Let's discover the world together.
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 06 Mei 2022 09:09

Re: Weekend!

Vanavond gaan we uiteten met mijn ouders voor mijn vaders verjaardag (zondag jarig, niet erg handig maar we zijn er dit jaar ook niet helaas)
Morgen overdag nog geen concrete plannen, maar in de avond viert mijn vader het en dan gaan we nog even langs.
Zondag hebben we een brunch voor een jubileum.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 06 Mei 2022 09:15

Re: Weekend!

Vandaag met de kinderen. Ben op het moment best moe, dus ik denk dat we maar lekker weinig gaan doen. Ze kijken nu een Casper en Emma film.
Dit weekend verder ook geen plannen, haha.
Spannend hier 😁

Fijn weekend allemaal!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2863

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 06 Mei 2022 09:31

Re: Weekend!

Vandaag dagje alleen met de kinderen. Al wordt de jongste zo opgehaald door oma om daar een dagje te spelen. Met de andere 2 ga ik straks lekker naar buiten..

Morgenvroeg geen bijzondere plannen, s’middags moeten we op verjaardag.

Zondag ochtend eerst thuis natuurlijk Moederdag vieren. Benieuwd naar de knutsels van de jongens 🥰. Daarna naar m’n schoonmoeder t/m de lunch. S’middags nog geen plannen. Slaan een bezoekje aan eigen moeder even over omdat we deze maand al wekelijks bij elkaar komen door verjaardagen en andere feestjes. Ze krijgt vanavond een cadeautje.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 06 Mei 2022 09:35

Re: Weekend!

Ik heb vanmiddag een bbq met de buren georganiseerd. Gaan lekker in de biertuin van de kroeg zitten dus er haken vast nog wel meer mensen aan.

Morgen overdag even rustig dagje en einde middag naar de schouwburg voor etentje en voorstelling.

Zondag krijgt m'n moeder een nieuwe schoonzoon als cadeau :') Familie heeft m'n vriend nog niet ontmoet dus daar gaan we zondag even heen.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11576

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 06 Mei 2022 10:19

Re: Weekend!

Ik heb best een druk weekend:

Vrijdag: intake in de nieuwe sportschool, dan naar huis was ophangen en eten. Toezicht houden in het zwembad en als ik daar klaar mee ben de nieuwe fiets van J ophalen bij de fietsenmaker

Zaterdag: sporten en boodschappen

Zondag: hardlopen en ‘s avonds komt J thuis van zijn vakantie

En in het weekend heb ik nog een challenge ingesteld op mijn horloge dat ik 3 mijl wil gaan wandelen. Dat moeten we dus nog ergens inplannen.
2015 💙
<<

Anoniem327

Bericht 06 Mei 2022 10:33

Re: Weekend!

Marin schreef:Vandaag dagje bij m'n moeder. Vanmiddag naar de markt met m'n moeder, m'n zus en de kinderen. Vanavond ga ik als de kinderen slapen naar m'n zus voor Frozen 2 met wijn en chips.



Haha, eindelijk een avondje zonder kinderen, en dan een kinderfilm gaan kijken 😂

Wij komen terug van vakantie dus er moet vandaag vanalles worden uitgepakt en gewassen. Morgen sporten en dan naar m’n vaders verjaardag, lekker met m’n zuster in de tuin wijn klokken. Zondag moederdag ontbijt, hardlopen en smiddags neem ik m’n boyski’s mee naar de bios. ‘S avonds mag ik het eten kiezen, ik denk Thais.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43720

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 06 Mei 2022 10:35

Re: Weekend!

Ja vinden we leuk!
Let's discover the world together.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 06 Mei 2022 10:48

Re: Weekend!

Bijna weekend werk tot 12 . Om half 1 s ophalen. Dan hem op bed doen en hopelijk gaat die even slapen maar vaak niet op vrijdag. Dan gaan we naar mijn ouders toe.

Morgen moet ik verplicht boven zijn van man want hij moet iets doen met s. Ga maar poetsen boven. In de middag komt schoonfamilie voor de verjaardag nog. Ze blijven ook eten

Zondag moederdag. S heeft al iets geknutseld bij de opvang. Zo benieuwd wat het is en man is ook al hele tijd geheime dingen aan het doen. Dus spannend allemaal.
In de middag naar mijn ouders toe

Fijn weekend allemaal
Afbeelding
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 06 Mei 2022 11:20

Re: Weekend!

Vandaag nog een dagje zonnen op de camping. Einde van de middag naar huis. Man is dan ook thuis na een midweek weg op de motor.

Vanavond wassen, opruimen en bijkletsen.

Morgen verder met wassen, opruimen 's middags hebben we familiedag. We gaan naar De Drentse Koe. Als ik nog puf heb, wil ik 's avonds nog naar het jubileumfeest van de korfbal.

Zondag even langs m'n moeder, verder nog geen plannen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem327

Bericht 06 Mei 2022 13:24

Re: Weekend!

Lang weekend met de kinderen, vandaag naar een paar speeltuinen en ijsjes eten, vanwege het mooie weer. Straks langs een vriendje van mijn jongste en ik ga bijbeppen met zijn moeder, wat langzamerhand een vriendin aan het worden is.

Vanavond aspergesoep maken en eten met stokbrood smeerkaas en blauwe kaas voor ons, smeersels, olijven en wijntjes drinken in de tuin met mijn man. Daarna nog een stukje varen, fietsen of wandelen na het eten.

Morgen de tent uittesten en blijven hangen in de natuur. Misschien slapen in de tent met mijn oudste als hij dat een leuk idee vindt.

Zondag moederdag, de kinderen hebben heel in het geheim cadeaus gekocht en knutselwerk en verstopt, dus ik ben erg benieuwd. Geen idee nog wat we gaan doen, misschien maar weer eens barbecuen, daar heb ik zin in.

Ik heb nog een deadline, dus ik zal een paar uur moeten werken dit weekend en ik wil elke dag tenminste een uur sporten, of bewegen.
<<

Kira

Lady-post-a-lot

Berichten: 1099

Geregistreerd: 30 Apr 2022 07:39

Bericht 06 Mei 2022 13:31

Re: Weekend!

Klinkt als een perfect weekend Sadie!

Vandaag heb ik een vrije dag, heb een factuur gemaakt, huishouden gedaan en een stuk met de honden gelopen. Straks met m'n zoon bij mijn tante op visite waar we waarschijnlijk blijven eten.
Morgen moet ik werken, heb in de ochtend wel tijd thuis iets te doen en een stuk te lopen. 's avonds moeten we met de vereniging een serenade geven en blijf ik denk ik even na praten.
Zondag ga ik met m'n zoon ergens ontbijten, tenminste dat stond in zijn moederdagplanning en in de middag ga ik met mijn ouders op pad.
<<

Signature

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 484

Geregistreerd: 12 Dec 2020 12:31

Bericht 06 Mei 2022 13:52

Re: Weekend!

Wij hebben eigenlijk niet veel op de planning. Er is nog geen sport dit weekend dus we houden het lekker vrij en zien wel wat het ons brengt. Enige wat op de planning staat is dat ik zondag met de kinderen naar mijn ouders ga en mijn man gaat voor zijn werk even langs zijn ouders.
<<

Mara

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 216

Geregistreerd: 24 Sep 2020 11:58

Bericht 06 Mei 2022 14:13

Re: Weekend!

Vanavond ga ik uit eten met een vriendin
Morgen moet ik even nieuwe gymschoenen halen met de oudste en moederdagcadeau en s middags een verjaardag
Zondag geen idee of mn vriend wat heeft geregeld met de kids, maar de knutsels van opvang en school liggen al in de la waar ik niet meer in mag komen van de oudste :) lunchen bij schoonouders en daarna door naar mijn ouders.
💙 2016
💙 2020
<<

Phileine1244

Kletskop

Berichten: 696

Geregistreerd: 01 Nov 2021 07:47

Bericht 06 Mei 2022 21:39

Re: Weekend!

Vandaag gewerkt en mn ouders zijn blijven eten, zijn net pas weg.
Morgen ga ik met een vrienden en onze kinderen naar een grote buiten speeltuin.
Zondag nemen wij en het gezin van m'n zus mijn ouders mee uit brunchen bij een soort boerderij, krijgen allerlei lekkere hapjes en daarna met een treintje door de boomgaard. Daarna gaan we een kadootje brengen bij mijn schoonmoeder.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Mei 2022 22:38

Re: Weekend!

Vanmorgen ben ik met m'n dochter naar de bios geweest, was erg leuk. Daarna kwam m'n vriend ook naar het centrum en hebben we op het terras geluncht. Later heeft m'n dochter weer lekker geoefend met fietsen, ze kan nu ook zelf wegfietsen zonder dat we de fiets vasthouden.

Morgen gaan we waarschijnlijk een stuk fietsen naar een fort in een dorp zo'n 8-9 km verderop. Verder nog niet echt plannen.

Zondag natuurlijk Moederdag, maar weinig tijd om dat echt te 'vieren'. Ik krijg wel een cadeautje geloof ik. Maar halverwege de ochtend rijden we wat verder richting het oosten voor een familiedag van mijn vaders kant. Deden we elk jaar in januari, maar door corona is het nu al ruim twee jaar geleden. Sommige familieleden ook al zo lang niet gezien en inmiddels is er weer wat nieuwe aanhang bij gekomen hier en daar, dus ik ben erg benieuwd en heb er wel zin in eigenlijk!
❤ 7 juni 2018
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 06 Mei 2022 22:47

Re: Weekend!

Morgen heb ik een vrijgezellendag met aaneensluitend een etentje en nadien gaan we nog op stap denk ik.

Zondag is het nog twijfelachtig. Ofwel gaan we een dagje naar Bobbejaanland ofwel houden we gewoon een rustig dagje thuis en steken we de BBQ smiddags aan.
2012 & 2016
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 07 Mei 2022 00:52

Re: Weekend!

Gezellig morgen snoes!

Ik heb vandaag gewerkt, en nadien met vriendinnen uit eten geweest en daarna naar Tineke Schouten in het theater.

Morgen vrije dag, in de ochtend wil ik gaan poetsen thuis, daarna komt mijn schoonzusje lunchen, en daarna wil ik nog een stuk gaan wandelen. Ik hoop dat m’n vriend niet te laat klaar is met z’n werk, zodat we samen een wijntje kunnen drinken. In de avond gaan we asperges eten!

(Bovenstaande kan ook zomaar veranderen, want ik heb een piepklein vermoeden dat morgen mijn vrijgezellen feest is…)

Zondag werken, hele drukke dag! (Dus hoop eigenlijk niet dat morgen mijn vrijgezellen feest is 😬).
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 07 Mei 2022 01:46

Re: Weekend!

Oh spannend Kreeft! Wanneer trouw je?
2012 & 2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43720

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 07 Mei 2022 07:18

Re: Weekend!

Oh spannend Kreeft! Zomaar lunchen met een schoonzus is idd vaak wel een goed lokkertje voor een vrijgezellenfeest. Mocht het zo zijn, veel plezier!
Let's discover the world together.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 07 Mei 2022 09:11

Re: Weekend!

Snoes schreef:Oh spannend Kreeft! Wanneer trouw je?


19 juni!
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 07 Mei 2022 09:13

Re: Weekend!

Marin schreef:Oh spannend Kreeft! Zomaar lunchen met een schoonzus is idd vaak wel een goed lokkertje voor een vrijgezellenfeest. Mocht het zo zijn, veel plezier!


Ja idd. En ik ken de (weekend) agenda van mijn vriendin (die er zeker bij is!) een beetje, en de komende weken heeft ze dingen gepland, waaronder een vakantie. Dus kan zomaar… we zullen zien!
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers