Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Autorijden

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Apr 2022 11:06

Autorijden

Ik moest net hier aan denken toen ik op allemaal bergweggetjes reed.

Kan jij goed autorijden vind je zelf? Vind je het leuk? Vind je iets eng?
Rijd je vaak auto? Korte of lange afstanden?
Heb je bepaalde gewoontes zoals bepaalde muziek, snacks of altijd iets specifieks bij je?
Let's discover the world together.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6198

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 30 Apr 2022 11:10

Re: Autorijden

Ik hou van autorijden! Rijd niet veel meer. En ook weinig lange afstanden meer. Daardoor nu ook niet echt gewoontes in de auto. We gaan binnenkort naar Toscane met de auto. Daar kijk ik echt naar uit. Ik vind dat ik gemiddeld kan autorijden. Heb daar niet een sterk gevoel bij verder😬.

Bij mijn enthousiasme van m'n eerste zin moet ik wel een grote kanttekening plaatsen. Ik vind in het donker rijden soms echt heel eng. Dan moet de paniekaanvallen kanaliseren ondertussen. Maar soms heb ik dat totaal niet. Zo vreemd!
Ik wil niet in het donker rijden mijden, maar laatst dacht ik daar toch wel aan. Wellicht ooit wat mee doen.
<<

Banana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 489

Geregistreerd: 05 Jul 2021 18:23

Bericht 30 Apr 2022 11:49

Re: Autorijden

Omg, een topic naar mijn hart. Autorijden is mijn hobby, ik doe het gewoon echt graag, vind het fijn om de controle te hebben over de auto en het geeft me een gevoel van vrijheid. Het liefst rijd ik alleen, dan kan de muziek zo hard als ik wil en hoef ik niet zo rustig door de bochten. ;-)

Ik rijd korte en lange afstanden (zo'n 900km alleen is wel de max qua wat leuk is), ik rijd even comfortabel met het stuur links of rechts, durf ook gewoon op de autosnelweg in Duitsland hard te rijden, heb ervaring met in oude, brede, grote, kleine, snelle, langzame, allerlei soorten auto's te rijden. Fileparkeren vind ik ook leuk.
Wat ik eng vind is andere weggebruikers. Vooral op de snelweg; mensen die niet opletten en zomaar opeens naar de andere baan komen terwijl je aan het inhalen bent. Maar verder schrik ik gelukkig niet zo snel in het verkeer, terwijl ik in het normale leven juist heel snel schrik.

En of ik zelf vind dat ik goed kan autorijden... Ik denk van wel, ik kan bijvoorbeeld ook goed meekomen op het circuit tijdens zo'n race experience, dan voel ik me als een vis in het water. Ik vind dat ik betere voertuigbeheersing heb dan bijvoorbeeld mijn man, maar ik ben wel meer van het "oeps" even niet gezien, ik reageer dan wel snel genoeg om geen probleem te hebben, maar mijn man vindt dat super irritant. Terwijl ik vind dat ik beter rijd dan hij :angel:

Joey, wat vervelend van die paniekaanvallen in het donker! :-(

En hoe zit dat bij jou, Marin? :D
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 08:54

Bericht 30 Apr 2022 11:57

Re: Autorijden

Autorijden vond ik prima als ik echt een doel heb..anders niet
Motorrijden kan ik dan weer wel zomaar gaan doen.
Overigens zijn er wel auto's waar ik gek op ben.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 30 Apr 2022 12:02

Re: Autorijden

Ik hou ook van rijden. Mijn vriend kreeg pas na een aantal jaar relatie ook zijn rijbewijs dus in de eerste jaren reed ik ons in de vakanties overal heen. Heerlijk! Achteraf wel wat onverantwoord soms haha we rijden nu vooral lange stukken, naar familie. Ik vind het nooit echt vervelend om lang in de auto te zitten, alleen vind ik het weleens jammer dat het stuk naar mijn familie zo’n saai stuk rijden is. Weinig moois te zien. Ik merk wel dat mijn perceptie van lang rijden heel anders is geworden door hier te wonen. Mijn familie in de randstad vindt het altijd zoooooon eind en ik word soms ook voorgesteld als: J, he-me-maal uit G. Helemaal uit G? Nu net? Dat stuk? 😂😂 uh Ja, valt mee hoor haha
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 30 Apr 2022 12:02

Re: Autorijden

Net toen ik mijn rijbewijs had vond ik het wel leuk, maar nu niet echt.
Dat zou ook kunnen omdat ik een automaat een cruise control heb.

Op de snelweg voelt dat soms als of je in een trein zit ipv een auto.

Goed rijden kan ik zeker. Ik houd mij netjes aan de snelheid en doe geen gekke dingen. Enige waar ik echt een hekel aan heb is file parkeren. Ik doe dat zo weinig. Kom ook bijna niet voor dat ik hoef te gebruiken, want je komt die situatie voornamelijk tegen in steden met smalle straatjes. Ik denk dat ik het in de 20 jaar dat ik mijn rijbewijs heb zo'n 5 keer echt lastig heb moeten file parkeren. Het liefst zet ik dan de auto en stuk verder en loop ik wel een stukje meer.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 30 Apr 2022 12:19

Re: Autorijden

Ik heb jaren rij angst gehad maar inmiddels rijd ik alweer 5 jaar heel regelmatig ivm mijn werk. Het is niet mijn hobby om verre afstanden te rijden maar ik red me prima. Ik vind het ook wel leuk nu en het geeft zoveel vrijheid. Heb ook mijn eigen auto. Ik ben denk ik wel een voorzichtige chauffeur. Mijn auto is traag dus ik doe niet snel rare dingen. En wanneer ik rij, ben ik ook alleen daarmee bezig. Sommige collega’s gebruiken hun auto als kantoor, ik kan dat niet haha. Ik moet 1 ding tegelijk doen 😆. Ohja en de eerste keer met mijn kind rijden, vond ik best spannend! Moest daar wel ff aan wennen.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 30 Apr 2022 13:32

Re: Autorijden

Ik vind auto rijden niet leuk. Ben ook snel wagenziek. Krijg er hoofdpijn van. Ik kan het wel goed. Op vakanties (met vliegtuig, en auto huren op bestemming) rij ik wel altijd zelf ivm wagenziek. Ik pak liever de fiets of ga lopen, maar dat kan niet altijd. Fileparkeren kan ik ook prima (met camera 😅), is ook wel echt noodzaak in de straat waar wij wonen. Verder rijden we nu automaat, dat is wel echt een stuk relaxter vind ik.

Verder altijd een smintje in de auto, en raampje open, frisse lucht! Radio staat ook altijd aan, behalve in een drukke stad 🤣.
<<

Anoniem327

Bericht 30 Apr 2022 13:38

Re: Autorijden

Ik vind autorijden leuk en ontspannend. Ik heb vrij laat mijn rijbewijs gehaald, maar als ik had geweten hoe leuk het is en hoeveel vrijheid het geeft, dan was ik er eerder aan begonnen.

Ik rij vrijwel altijd als we met het gezin zijn. Alleen als ik erg moe ben of gedronken heb rijdt mijn man.
<<

Scheef

Bericht 30 Apr 2022 13:41

Re: Autorijden

Ik houd van rijden. Heerlijk. Kan het ook goed vind ik zelf. Fileparkeren heb ik jarenlang vermeden, maar toen ik ergens ging werken waar ik wel moest bleek ik er helemaal geen problemen mee te hebben. Aangezien vanuit mijn woonplek veel best een stuk rijden is vind ik lang rijden geen probleem. Rijd zonder problemen vanuit limburg naar Middelburg, Delfzijl of Den Helder om maar wat uithoeken te noemen. Lekker muziekje aan, koffie of water mee en gaan. Heerlijk.

Ik vind met de auto op vakantie gaan naar Italië ofzo ook echt heel erg leuk.

Ik heb overigens wel pas op mijn 23ste mijn rijbewijs gehaald, eerder vond ik het niet zo nodig.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 30 Apr 2022 15:21

Re: Autorijden

Ik vind autorijden ook leuk om te doen, maar geen must. Als ik met vriend (en zoon) ergens heen ga rijdt hij meestal omdat hij dan niet wagenziek wordt. Dikke prima.

Ik vind zelf dat ik goed kan rijden, vind alleen langs grote sloten rijden wat minder leuk omdat ik de irreële angst heb er in te rijden. Maar ik doe het wel. Automaat of handgeschakeld maakt me ook niets uit, wissel het makkelijk af. En hoe kort het stukje ook is (naar mn werk 4km bijv); altijd spotify aan, nooit radio. (Zelf dan he, met vriend we vaak radio)
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Apr 2022 15:59

Re: Autorijden

Banana schreef:En hoe zit dat bij jou, Marin? :D



Hahaha wat een leuke enthousiaste reactie Banana. Hoe zijn de wegen bij jou daar? Veel bochten denk ik op de één of andere manier? Bergen ook?

Terwijl je dit vroeg zat ik zelf in de auto te rijden door Duitsland.
Ik houd ook van autorijden en vind zelf dat ik het best goed kan. Maar, een grote maar, is dat ik alleen automaat kan rijden. Dus of dat onder goed rijden valt weet ik niet. Ik heb wel een schakel rijbewijs maar nadat ik dat heb gehaald heb ik vrij snel m'n automaat auto gekregen en nooit meer schakelbak gereden. Daarom hebben we dus ook altijd ruzie als we een auto gaan huren op vakantie. M'n man vindt dat ik gewoon in een schakelbak moet kunnen rijden en ik vind dat absurd en gevaarlijk, na bijna zeven jaar louter automaat rijden en het nooit geautomatiseerd te hebben. No fucking way dat ik op hele steile Spaanse heuveltjes ga rijden. Ik heb één keer 'de strijd' verloren en heeft ie een schakelauto gehuurd, maar toen moest hij het meeste rijden van mij. 😂
En dat we nu met mijn auto op vakantie zijn heb ik wellicht ook beetje gepusht (hij heeft ook automaat hoor maar ik bedoel niet vliegen en huren want ik had geen zin in de jaarlijkse discussie).

Enfin. Als ik dus automaat rijd, vind ik 't heerlijk om te rijden. Ik rijd wekelijks paar korte stukjes en eens in de nou maand of twee naar m'n moeder in Groningen. Grappig idd dat mensen uit het westen dat altijd zooo ver vinden idd Zora, herken het helemaal! (ik niet hoor, ik ben het wel gewend van kinds af aan).
Autorijden in het buitenland vind ik ook altijd leuk, niet spannend. Alleen echte bergweggetjes vind ik niet fijn. Die van vanochtend waren prima te doen, maar zoals van de week reed m'n man een stukje op 24 procent steile helling en brrr dat vind ik wel eng hoor. En heb significant meer hoogtevrees op bergweggetjes sinds ik kinderen heb. M'n man moet dan altijd lachen dat ik helemaal me vast klamp aan de auto. Alsof dat helpt.
Maar verder vind ik rijden in het buitenland niet zo eng. En realiseerde me vandaag weer dat ik 150 km/u een heerlijke comfortabele snelheid vind in Duitsland. Ik houd er van. Bij 160 vind ik 't wel zelf spannend worden overigens. M'n man heeft het nog 210 gereden, maar toen sliep ik heerlijk haha.
Vorig jaar heb ik voor 't eerst echt een langer stuk in m'n eentje (van Groningen naar Hannover) gereden, zo'n 5 uur. Wel met pauze tussendoor. En in Amerika heb ik paar jaar geleden meer dan de helft van onze trip met de camper gereden, een bakbeest van 10 meter lang, dat was echt vermoeiend maar ook heel cool.
Ik houd alleen niet van die Duitse smalle baustellen en dat je dan net een vrachtwagen in haalt en links van je zo'n betonnen muurtje staat en aaaaah help gaat het passen, ja net!
Met de camper was dat trouwens helemaal spannend, reden we langs een rivier en kwam er vanaf de andere kant van die convoi exceptionelle aan met een mobile home. Ja dude.

Nou dat was het wel.

Oh en ik ben verzot op zure snoepjes in de auto. Heb meestal wel een zak liggen. En cola light / zero.
Let's discover the world together.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 30 Apr 2022 16:46

Re: Autorijden

Ik vond vorig jaar zelf rijden in de camper ook idd echt fantastisch! Had gedacht dat eerst wel even spannend of wennen te vinden maar het reed geweldig en ook lekker die hoge zit met zoveel overzicht. Enige wat even moeilijk was het eerste uur was inschatten hoe lang je bent, en na hoe lang je dus weer kunt invoegen als je aan het inhalen bent.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Apr 2022 16:55

Re: Autorijden

Wat leuk! Ik heb er wel een zwak voor gekregen. 😍
Wat ik met name lastig vond was dat ie zo 'trok', maar dat was misschien dit type ofzo. Constant spiegelen en zodra je ook maar een blik op de spiegel wierp moest je alweer sturen. Was echt best zwaar. We hebben nog nooit zoveel gewisseld als die ritten. Op een gegeven moment kon ik wel 3 uur achter elkaar maar soms wisselden we al na een uur weer.
Let's discover the world together.
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 30 Apr 2022 17:33

Re: Autorijden

Haha Fred alsof je in de trein zit, eigenlijk is dat ook wel een beetje waar. Ik heb ook een automaat en adaptive cruise control, maar ik vind dat wel lekker. Voeten lekker van de pedalen en gaan met die banaan. Ik vind dat ik gemiddeld kan rijden, ik kan alleen niet zo goed parkeren.

Ik rij niet zo veel, maar rij wel overal naartoe. Sinds mijn ogen zijn gelaserd zie ik minder goed in het donker en dat vind ik minder prettig rijden (hoewel ik het wel veel fijner vind dat je dan na 19u 130 mag, ik vind 100 zo’n sukkelig tempo).

Ik heb altijd snoep in de auto en een zonnebril. Die kan ik echt niet missen. Meestal luister ik naar de radio en soms spotify.

Langere stukken vind ik niet meer zo fijn. Ik heb (denk door mijn B12 tekort) eigenlijk te weinig kracht in mijn armen om deze beide langere tijd omhoog aan het stuur te houden, dus ik wissel continu van hand en laat de andere dan rusten op mijn been. Dat is soms wel vermoeiend. En ik krijg pijn aan mijn billen en stuitje van lang zitten. Verder heb ik na autorijden altijd last van oorsuizen. Ook niet fijn.

Ik ben ook erg wagenziek, maar gelukkig niet als ik zelf rijd. Als mijn vriend rijdt neem ik een tabletje in.

Ik ben wel een autoliefhebber. Ik heb ook echt een bepaalde smaak, bepaalde merken en uitvoeringen die ik mooi vind.
<<

Anoniem330

Bericht 30 Apr 2022 17:34

Re: Autorijden

Alexis waarom hou je dan niet de onderkant van je stuur vast? 😊
<<

Banana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 489

Geregistreerd: 05 Jul 2021 18:23

Bericht 30 Apr 2022 18:25

Re: Autorijden

Marin, hier is het erg druk op de weg, er zijn heel veel auto's en ook bromfietsen, laten we zeggen dat je hier niet hard hoeft te rijden om het spannend te maken (bromfietsen en achterlijke bestuurders). Ik voel me best dapper wanneer ik mijn eentje door de hoofdstad rijd :laughcry: De kwaliteit van de wegen is redelijk goed (zoals in België, zou ik zeggen), en we hebben ook bergen (maar de meeste grote wegen lopen daar tussendoor).

Gelukkig zie jij zelf je limitatie qua schakel rijden, mijn man zegt dat hij geen probleem heeft met schakel rijden maar het kleine beetje dat ik ervan gezien heb bewees het tegendeel :nerd: Al weet ik zeker dat het je gewoon lukt, als je het weer even oefent! Je maakt me trouwens wel enthousiast, de hellingproef, heerlijk :D Ik rijd hier ook automaat (compromis met man, stiekem wel fijn met het vele verkeer) maar hiervoor altijd schakel. En dan ging ik met opzet in de parkeergarage die een super steile entree heeft, en dan maar hopen dat het druk was en dat ik lekker hellingproef kon doen. :laughcry:

Voor mij voelt Groningen trouwens super ver weg, maar mensen vinden Zuid-Limburg ook altijd zo "ver weg" en "niet centraal" terwijl ik denk, je bent sneller in Brussel, Düsseldorf, Parijs... :D Niet centraal in Nederland nee, maar wel centraal in Europa :D Maar als je van daar naar Groningen moet ben je wel even onderweg... Inderdaad, alle afstand is relatief!
En de Duitse baustellen ja, omg :silent:

Alexis, wat is jouw smaak qua auto's? :D Ik ben ook autoliefhebber, kon als klein kind al veel types en merken benoemen :nerd:
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1689

Geregistreerd: 01 Jan 2019 11:13

Bericht 30 Apr 2022 18:36

Re: Autorijden

Ik vind autorijden heerlijk! Lekker ontspannend, als ik door kan rijden tenminste.

In de periode nadat er een vrouw met haar auto hier uit het dorp in het water (vlak bij mijn huis) terecht is gekomen en verdronken had ik wel wat meer moeite met lamgs het kanaal rijden (en we wonen in een dorp met een groot kanaal dwars door het centrum) maar dat is nu gelukkig weer over.

Ik rijd wel altijd wat te hard🤐 en zowel lange als korte afstanden.
Wel altijd met Spotify aan, heerlijk.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 30 Apr 2022 18:42

Re: Autorijden

Macaron schreef:Alexis waarom hou je dan niet de onderkant van je stuur vast? 😊


Dan heb ik het ook. Het omhoog houden (dus niet ondersteunen van mijn arm) lijkt zo zwaar. Ik heb het vooral als ik weer bijna een injectie moet.
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 30 Apr 2022 18:47

Re: Autorijden

Banana schreef:
Alexis, wat is jouw smaak qua auto's? :D Ik ben ook autoliefhebber, kon als klein kind al veel types en merken benoemen :nerd:


Porsche, bmw, audi, range rover, eigenlijk auto’s die er wat stoerder uitzien (hoewel ik mini ook heel mooi vind) en dan bij voorkeur de iets kleinere modellen (die grote kan ik echt niet parkeren). Ik rij een audi q2, s line, alles meegespoten (nano grijs) en zwarte grill en zwart audi logo. Dat vind ik zelf mooi. En jij?
<<

Signature

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 484

Geregistreerd: 12 Dec 2020 12:31

Bericht 30 Apr 2022 19:10

Re: Autorijden

Marin schreef:Ik moest net hier aan denken toen ik op allemaal bergweggetjes reed.

Kan jij goed autorijden vind je zelf? Vind je het leuk? Vind je iets eng?
Rijd je vaak auto? Korte of lange afstanden?
Heb je bepaalde gewoontes zoals bepaalde muziek, snacks of altijd iets specifieks bij je?


Ik kan prima rijden, vind rijden ook leuk. Maar ik vind andere weggebruikers regelmatig eng! Er zitten er zoveel op een scherm,vind dat echt een slechte zaak.
Ik rij dagelijks. Kort en lang rijd ik allebei wel, wel voornamelijk kort want ik hoef de stad alleen uit voor familiebezoek of uitjes. Wanneer de jongste zonder autostoel kan wil ik naar Marokko rijden, wel in 3 dagen want mijn man rijdt niet. Vind ik wel een leuke uitdaging.

Ik heb nooit snacks in de auto. Wel altijd een zonnebril. Heb er meestal 3 in de auto liggen zodat er altijd wel 1 ligt.
<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 669

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:04

Bericht 30 Apr 2022 19:23

Re: Autorijden

Ik vind dat ik prima tot goed rijd. Ik vind rijden niet vervelend, maar om het nou superleuk te noemen nee dat ook niet.

Parkeren, lange ritten rijden, schakelen of automaat rijden ik kan en doe het allemaal.

Edit: natuurlijk ook de overige vragen beantwoorden.
Ik heb altijd water in de auto en luister meestal een podcast, moordzaken vind ik altijd interessant om naar te luisteren en ander mijn afspeellijst met nummers uit voornamelijk de ‘90 en ‘00 en oude r&b.
Voor ik vertrek van huis neem ik altijd een coffee to go mee.
05-05-2005 01-05-2011
<<

Banana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 489

Geregistreerd: 05 Jul 2021 18:23

Bericht 30 Apr 2022 19:46

Re: Autorijden

Alexis schreef:
Banana schreef:
Alexis, wat is jouw smaak qua auto's? :D Ik ben ook autoliefhebber, kon als klein kind al veel types en merken benoemen :nerd:


Porsche, bmw, audi, range rover, eigenlijk auto’s die er wat stoerder uitzien (hoewel ik mini ook heel mooi vind) en dan bij voorkeur de iets kleinere modellen (die grote kan ik echt niet parkeren). Ik rij een audi q2, s line, alles meegespoten (nano grijs) en zwarte grill en zwart audi logo. Dat vind ik zelf mooi. En jij?


Kan ik ook heel mooi vinden, vooral Porsche en BMW (M2, M3). Jouw Audi klinkt heel mooi! Ik ben zelf vooral fan van de (klassieke) Amerikaanse auto's, en ook de nieuwe modellen, en daarnaast Japanse sportauto's. Nissan (GTR, Z), Toyota (de nieuwe Supra, 86), Mustang, Dodge Challenger & Charger, Pontiac Trans Am, Corvette en natuurlijk de Camaro :love:
<<

Anoniem330

Bericht 30 Apr 2022 20:41

Re: Autorijden

Alexis schreef:
Macaron schreef:Alexis waarom hou je dan niet de onderkant van je stuur vast? 😊


Dan heb ik het ook. Het omhoog houden (dus niet ondersteunen van mijn arm) lijkt zo zwaar. Ik heb het vooral als ik weer bijna een injectie moet.

Ohhh wat rot. Ik ben wss net kort genoeg aan alle kanten dat ik op m'n benen steun met m'n onderarmen/polsen als ik het stuur onder vast heb haha. 😅
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 30 Apr 2022 21:36

Re: Autorijden

Ik vind auto rijden ook leuk! Ik kan het goed, mits mijn energie ook goed is. Als ik echt moe ben, dan is dat (blijkbaar) ook aan mijn rijstijl te merken. Zelf merk ik dat niet overigens. Ik rij ook liever niet als ik merk dat ik te moe ben en echt lange stukken rij ik ook niet of zeer zelden.
Maar als ik rij, dan het liefst met muziek die lekker hard staat (en vaak zorgt dat voor een wat zware voet bij mijn gaspedaal 😜) Ik hou wel van een beetje doorrijden, heb een hekel aan treuzelaars en mensen die geen keus maken op de weg.
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers