Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kerstversiering

<<

Chickster

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 26 Okt 2013 15:29

Bericht 10 Nov 2013 14:48

Kerstversiering

Ik ben lekker op tijd: wat doen jullie aan kerstversiering in en om jullie huis? Ik vind het altijd heel leuk als een huis helemaal omgetoverd is, maar zelf doe ik er bijna niks aan. Wij hebben geen zolder, dus heb ik niet echt een opbergplek voor al die spullen. En ik vind het meeste ook wel erg duur voor die paar weken per jaar.

Wij hadden afgelopen jaar staan: een lampjesboompje en wat waxinelichthoudertjes.
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:25

Bericht 10 Nov 2013 15:14

Re: Kerstversiering

Wij hebben een echte boom van zo'n 2 meter met versiering in allerlei felle kleurtjes. Verder hier en daar wat kleine versiering; kerststalletje, kaarsjes in kerststijl. Voor het raam kerstverlichting, om de buxussen in de tuin ook kerstverlichting en ik wil dit jaar langs de rand van de garage van die 'slierten' met verlichting ophangen.
2014 2016 2019
<<

Anoniem 52

Bericht 10 Nov 2013 15:17

Re: Kerstversiering

Bij mijn vader komt er altijd een reuzeboom in huis, hoewel ik dat dit jaar anders wil doen, aangezien we nu een hond hebben.... Verder staan er meer kaarsjes her en der, kerstukjes en van die huisjes met lichtjes erin.

Thuis doen we niet aan een kerstboom; teveel gedoe met de katten. Wij hebben aan de muur een soort plank, met tuinslangverlichting erachter. Aan die plank hangen we kunstkersttakken op met kerstverlichting er doorheen gedraaid zegmaar. Daar gaan een paar pegels en ballen aan en op tafel mss een kerststukje. That's it.

Afbeelding
<<

Anoniem5

Bericht 10 Nov 2013 15:47

Re: Kerstversiering

Niks waarschijnlijk. Al willen de kinderen wel graag zo'n doorzichtigen tuinslangachtig iets met lampjes dus wellicht hangen we dat nog wel op hun kamer.
<<

moon72

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:05

Bericht 10 Nov 2013 16:00

Re: Kerstversiering

Coco schreef:Niks waarschijnlijk. Al willen de kinderen wel graag zo'n doorzichtigen tuinslangachtig iets met lampjes dus wellicht hangen we dat nog wel op hun kamer.

Vind je kerst niet leuk dat je geen boom neer zet of andere reden
<<

moon72

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:05

Bericht 10 Nov 2013 16:01

Re: Kerstversiering

Ik kan niet wachten om te beginnen, zet kerstboom neer en heb heel kerstdorp, en her en der versieringen
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 10 Nov 2013 18:38

Re: Kerstversiering

Vorig jaar hadden we niets omdat er foto's gemaakt werden voor op funda. Dit jaar helaas weer niets omdat we verhuizen met kerst. Volgend jaar beter hoop ik.
Afbeelding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 10 Nov 2013 18:40

Re: Kerstversiering

In ons eigen huis niks, of hooguit zo'n klein nepboompje in de vensterbank, dat staat dan wel gezellig. We zijn met de feestdagen in het vakantiehuisje van mijn ouders, daar is het wel helemaal versierd.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem253

Bericht 10 Nov 2013 18:43

Re: Kerstversiering

Wij halen een echte kerstboom en ik koop een kerststukje voor op tafel. Ooh en een krans aan de deur :D.
<<

Anoniem9

Bericht 10 Nov 2013 19:59

Re: Kerstversiering

Ik heb stiekem al wat staan ;)

Hier komt er een kerstboom, ga ik nog een kerstkrans maken en kleed ik het gehele huis gezellig aan :) Ik heb er echt veel zin in!
<<

Anoniem 63

Bericht 10 Nov 2013 20:56

Re: Kerstversiering

Meen je dat nou Forti?

Wij hebben dan een kerstboom staan, een grote kerststal van m'n mans opa en oma, aan een binnendeur hangt een 'let it snow' eh ding, veel kaarsen, windlicht met kaars, kerstballen en ander versiersel, 'Merry Christmas' met rode glitters in de vensterbank en andere kerstdingetjes erbij en er hangt een kerstster voor het raam. Oh, en ik heb een Merry Christmas plaid.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12147

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Nov 2013 20:59

Re: Kerstversiering

hier komt onze boom. en mijn man maakt zelf een kerstboom van hout. En heb ook nog de letterbak kerstboom maar die zet ik achter bij het raam. Ook heb ik ballen voor het raam hangen met lichtjes erin

Kan niet wachten tot ik het neer mag zetten
Afbeelding
<<

Anoniem9

Bericht 10 Nov 2013 21:02

Re: Kerstversiering

Ja hoor Kenya. Vorige week bij de Xenos een superschattig hertje en uiltje gekocht. Om die nu eerst weer naar zolder te brengen vond ik zo'n onzin, dus ze staan gezellig in de kamer :)
<<

Anoniem 52

Bericht 10 Nov 2013 21:04

Re: Kerstversiering

Volgende week maandag gaan wij alles al versieren :)
<<

SunnyFlower

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:07

Bericht 10 Nov 2013 21:11

Re: Kerstversiering

.
Laatst gewijzigd door SunnyFlower op 19 Jul 2014 14:54, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 10 Nov 2013 21:41

Re: Kerstversiering

Kaarsjes staan hier sowieso wel.
Met kerst hebben we als extra nog een boom staan, een menora in de vensterbank en een besneeuwd huisje volgens mij met verlichting.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 10 Nov 2013 21:48

Re: Kerstversiering

Wij hebben altijd een kerstboom, hier en daar wat frutsels (kerstballen in een schaal bijvoorbeeld, of een kerststukje), lampjes buiten, een kerstkrans op de deur.. ik vind het zo gezellig! Heb er ook alweer helemaal zin in.

Forti, ik snap ook best dat je al wat hebt staan. Dan kun je er wat langer dan 3 weken van genieten!
<<

moon72

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:05

Bericht 10 Nov 2013 22:24

Re: Kerstversiering

Forti snap je helemaal :) ik had gisteren bij xenos de kerstboom letterbak gekocht en ff opgehangen en denk laat hem ook hangen. Ook al versieringen erin.
<<

Flower

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 651

Geregistreerd: 16 Sep 2013 11:47

Bericht 11 Nov 2013 10:39

Re: Kerstversiering

Ohh ik heb zo zin om de kerstsfeer in huis te brengen..

Bij ons komt een echte kerstboom, krans aan de deur en verder her en der wat decoratie in huis.
Deze heb ik vorig jaar gekocht:
Afbeelding
Je ziet het niet goed maar onder de sneeuw zitten bloemen met lampjes.
Afbeelding
<<

Anoniem280

Bericht 11 Nov 2013 11:23

Re: Kerstversiering

Ben het weekend voor spullen uit geweest, staat nog uitgestald op tafel! Ik heb zo'n zin in kerst! Nog een maandje dan zet ik de kerstboom op. Geen echte want ik ben altijd spek open met een echte boom. Mijn vriend mag mij niet helpen met de boom, dat is echt mijn ding.
<<

Anoniem 3

Bericht 11 Nov 2013 11:24

Re: Kerstversiering

-
Laatst gewijzigd door Anoniem 3 op 20 Nov 2013 23:06, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem280

Bericht 11 Nov 2013 11:29

Re: Kerstversiering

Ik koop echt ieder jaar nieuwe ballen :redface:
Het staat boven in de kast vol met kerstspullen.
<<

Anoniem9

Bericht 11 Nov 2013 11:58

Re: Kerstversiering

Wat ook niet meewerkt, is dat mijn vriend bij een webshop werkt waar ze nu ook een shop hebben met kerstversiering en verlichting. Ik heb al een bestelling geplaatst. Gelukkig krijgen we personeelskorting :P
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 11 Nov 2013 15:28

Re: Kerstversiering

Ik heb een rendier van LED verlichting voor op mijn terras :thumbup:

En verder een paar rieten herten voor binnen van de Ikea, en wil nog een peperkoekhuisje scoren en zelf in elkaar gaan knutselen. Verder even kijken. Mag van mij wel lekker veel en overdreven versierd worden met Kerst allemaal.
<<

Anoniem23

Bericht 11 Nov 2013 16:12

Re: Kerstversiering

Ik hou normaal niet zo van seizoens/feestdag gebonden versiering maar kerstversiering vind ik fantastisch haha! Dus er komt dit jaar weer een kerstboom en wat losse leuke dingetjes.

Ik heb van Intoxicated al 2 super schattige ornamentjes voor in de kerstboom gekregen haha. (een houten J en een houten R)
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Saji