Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kerstversiering

<<

Chickster

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 26 Okt 2013 14:29

Bericht 11 Nov 2013 15:38

Re: Kerstversiering

Believe schreef:Wij doen een echte boom, die we versieren met lampjes en verder in de tinten champagne, brons en bruin.
Verder heb ik een kleine kerstboom van hout die ik ook ga versieren. (dit idee: http://4.bp.blogspot.com/-1IOm9r4ORTA/U ... leur+1.jpg)
En daarnaast nog een grote rotan ster op poot die in de vensterbank in de keuken komt, verder moeten we nog even kijken wat er op zolder ligt of wat we eventueel nieuw erbij kopen.


Wat leuk, dat houten boompje.

Ik twijfel of we dit jaar niet eens een echte (kleine) boom in huis zullen halen. Het is wel heel gezellig gelijk, maar ik vind het wel veel gedoe voor die paar avonden die we thuis zijn...
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 11 Nov 2013 15:43

Re: Kerstversiering

Ik hou inderdaad ook niet zo van seizoens/ feestdagen versiering op de kerstdagen na!

Ik heb nu al een blad met kaarsen op de salontafel staan, ik heb vorig jaar van mijn schoonmoeder een zwarte en een witte soort van kerstbal gekregen met glitters, maar dat is meer ter decoratie dan voor in de boom, die leg ik bij de kaarsen denk ik.

En dan heb ik een wit stenen kerstgroepje, nog gekregen van mijn opa, 22 jaar geleden, die zet ik ook altijd neer
En dan dit jaar een echte kerstboom met witte/ zwarte/ zilvere en gele kerstballen.

Ik vraag vaak spulletjes qua versiering voor Sinterklaas. Dat zijn vaak goede kleine cadeautjes en is ook leuk om te geven. Ik heb zelf echt bijna niks van mijn kerstversiering gekocht!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 11 Nov 2013 17:03

Re: Kerstversiering

Flower schreef:Ohh ik heb zo zin om de kerstsfeer in huis te brengen..

Bij ons komt een echte kerstboom, krans aan de deur en verder her en der wat decoratie in huis.
Deze heb ik vorig jaar gekocht:
Afbeelding
Je ziet het niet goed maar onder de sneeuw zitten bloemen met lampjes.


Heb je misschien een betere foto van de onderkant?
Ik heb namelijk ook zo'n soort vaas en wil m graag versieren maar weet niet wat ik er in moet doen. Heb al wel lampjes gekocht maar verder dan dat kom ik niet.
<<

Flower

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 651

Geregistreerd: 16 Sep 2013 10:47

Bericht 11 Nov 2013 17:42

Re: Kerstversiering

Deze foto is iets beter, ik kan pas een betere foto maken als Sint weer uit het land is;)

Afbeelding
Afbeelding
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 11 Nov 2013 18:03

Re: Kerstversiering

Hoe 'liggen' die bloemen er dan in? Wel leuk gedaan zeg.
En dan daartussen de lampjes en daar bovenop sneeuw?
<<

Flower

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 651

Geregistreerd: 16 Sep 2013 10:47

Bericht 11 Nov 2013 18:37

Re: Kerstversiering

Nou het is een soort tak van bloemen, doorzichtige bloemen, maar doordat ze in het water liggen krijg je dit effect.
Die tak is buigbaar dus kan je er zelf naar vorm inbuigen.
Lampjes zijn speciaal voor in water en kan je er dus ook bij in doen..

En dan sneeuw erboven op en op de sneeuw kan je dus best wat dingen leggen..
Afbeelding
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers