Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het grote (of kleine) kampeertopic

<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 08 Mei 2022 11:21

Re: Het grote (of kleine) kampeertopic

Wij hebben vorige week een vouwwagen overgekocht van een kennis. Een Trigano Chantilly .Daar zijn wij afgelopen 4 dagen mee weggeweest naar een camping van staatsbosbeheer.
Voordat wij kinderen hadden gingen we altijd met een klein tentje. Dit was de eerste keer met de kinderen op een echte camping. Ooit wel in een glampingtent geweest, maar dat is echt luxe.


Waar kamperen jullie mee? Een vouwwagen 6 persoons.

Waar gaan jullie het liefste naar toe?in Nederland een rustige camping. Dit weekend waren we in de Veenkuil.

Wat vinden jullie nou echt de must-have op kampeergebied?goede slaapzakken.

Kamperen jullie ook in voor- en najaar en hoe pakken jullie dat aan qua weer en kou? Ja wij zijn net geweest. Goede slaapzakken en een extra dekentje voor als je het toch te koud hebt. Die hebben wij niet nodig gehad. Alleen onze dochter had hem erover. Verder had ik gewoon een shirt aan snachts en de kinderen een lange pyjama.

Wat wordt jullie komende reis? Waarschijnlijk weer een camping uit de gids van de natuurcampings.

Wat vinden jullie het grootste nadeel van kamperen? Dat je heen en weer naar het toilet gebouw moet als je snachts moet plassen. Misschien toch een porta potti kopen.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 08 Mei 2022 11:25

Re: Het grote (of kleine) kampeertopic

Ik krijg gelijk zin in vakantie van al die verhalen!

Waar kamperen jullie mee?
Camper, een 6 persoons Dethleffs

Waar gaan jullie het liefste naar toe?
Frankrijk! (En dan nog het liefste zuidelijk)

Wat vinden jullie nou echt de must-have op kampeergebied?
Onze Skottelbraai en plaidjes.

Kamperen jullie ook in voor- en najaar en hoe pakken jullie dat aan qua weer en kou?
Ja, april en oktober gaan we soms ook nog wel weg. Vooral zorgen dat je 's nachts warm ligt. Als er koud weer wordt afgegeven dan zoeken we vaak wel een camping met binnenzwembad.

Wat wordt jullie komende reis?
Bretagne is waarschijnlijk het plan, richting de kust.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:13

Bericht 08 Mei 2022 21:29

Re: Het grote (of kleine) kampeertopic

Waar kamperen jullie mee?
Sinds september hebben we een caravan.

Waar gaan jullie het liefste naar toe?
We gaan graag kamperen in Frankrijk. Tot afgelopen zomer deden we dit met onze tunneltent. Deze zomer gaan er voor het eerst met de caravan naar Frankrijk.

Wat vinden jullie nou echt de must-have op kampeergebied? De Skottel en vorige week kochten we een picknicktafel. Ideaal voor de kinderen. Geen gedoe meer met onze tafel omlaag zetten zodat de kids er ook goed aan kunnen eten.

Kamperen jullie ook in voor- en najaar en hoe pakken jullie dat aan qua weer en kou?
We zijn in de herfstvakantie de caravan gaan uitproberen. De eerste dagen was het lekker daarna vooral wat natte dagen gehad. Afgelopen week weg geweest en de avonden koelde wel snel af, maar met m’n kacheltje (vorige week gekocht) was het prima vertoeven in de voortent. Nadeel van in het voor- en najaar kamperen vind ik vooral dat je veel kleding mee neemt voor alle weertypes en veel soorten schoenen/laarzen etc.

Wat wordt jullie komende reis?
Komende zomer gaan we naar een camping in de Dordogne. Voor het eerst met de caravan naar Frankrijk dus.

Wat vinden jullie het grootste nadeel van kamperen? Als het weer tegen valt en alles nat/klam is. Het inpakken/opruimen van alle spullen. Gaat toch altijd meer tijd in zitten dan je van te voren denkt. Denk dat we straks met de caravan wel veel voordelen zullen ervaren als het weer wat minder is en ook dat je evt je voortent al een dag eerder kan inpakken als de voorspelling slecht zijn of je tijdig wilt weg rijden. Met onze tent moesten we eerst echt de hele tent inpakken (die moest als eerst in de auto) en onder tussen stonden al je spullen buiten. Dan moest je geen bui krijgen. Daarnaast moest de tent ook echt droog mee want hadden thuis geen mogelijkheid om hem even uit en leggen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 12 Mei 2022 12:34

Re: Het grote (of kleine) kampeertopic

Hoe bergen jullie de kleding op in de vouwwagen/tent.
Ik wil niet en een tas/koffer met kleding en dan ook nog allemaal kasten mee sjouwen.
Bestaat er iets waar je de kleding in stopt in de auto legt en en dan bij aankomst in de tent kan zetten.
Mijn man zei al kratten oid die je dan stapelt
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 12 Mei 2022 12:54

Re: Het grote (of kleine) kampeertopic

Wij leven tijdens het kamperen wel uit tassen :)

Ondergoed en sokken doe ik altijd in vakjes aan het tentdoek (die vakken zitten er standaard in), verder ligt alles dus in een tas en ga ik eens in de 3/4 dagen een beetje door de stapels heen om het weer wat te ordenen.
Vaak wordt er ook gewoon (door de kids) veel dagen hetzelfde gedragen, haha.
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2365

Geregistreerd: 08 Sep 2016 15:43

Bericht 12 Mei 2022 13:14

Re: Het grote (of kleine) kampeertopic

Wij hebben een vouwwagen met onder het bed iets van 750 liter bergruimte, dus daar ligt alle kleding in kratten.
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 12 Mei 2022 13:43

Re: Het grote (of kleine) kampeertopic

Wanneer we met de tent weg gaan hebben we 1 of 2 backpacks (afhankelijk van hoe lang we gaan) met kleding.

In de camper gaat alles in de kledingkast. Sokken en ondergoed ligt dan in klapkratjes per persoon.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 12 Mei 2022 16:59

Re: Het grote (of kleine) kampeertopic

Wij hebben ook nog wel wat bergruimte onder het bed. Denk dat we de kratten gaan proberen.
Anders blijft het bij de tassen
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Anoniem331

Bericht 12 Mei 2022 17:03

Re: Het grote (of kleine) kampeertopic

Wij gebruiken vanaf dit jaar 1 bed voor opslag van kleding. De kinderen in de tent, en 1 onder de vouwwagen. Heb je zo ruimte over.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 12 Mei 2022 18:21

Re: Het grote (of kleine) kampeertopic

Wij leven uit koffers en hebben achter de campingkast 2 vouwkratten staan voor de vuile was. Kan het meteen gesorteerd worden en kan er thuis meteen een krat mee naar boven de wasmachine in.

Wat hebben jullie qua campingtafel/stoelen? We hebben nu een klein tafeltje en opvouwstoelen die wel heel relaxed zitten, maar erg onderuit. De kinderen kunnen niet aan tafel zitten omdat hun stoelen te laag zijn. Willen er dus iets bij. Zaten eerst aan een picknicktafel te denken, maar die dingen lijken zo mega gammel. Helpt ook niet dat we er eentje bestelden, die aan alle kanten kromgebogen was. Tafels met losse krukjes zijn misschien weer niet zo handig met kinderen, hoor van genoeg ouders dat hun peuters en kleuters er om de haverklap af kukelen.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 12 Mei 2022 19:23

Re: Het grote (of kleine) kampeertopic

Raven schreef:Hoe bergen jullie de kleding op in de vouwwagen/tent.
Ik wil niet en een tas/koffer met kleding en dan ook nog allemaal kasten mee sjouwen.
Bestaat er iets waar je de kleding in stopt in de auto legt en en dan bij aankomst in de tent kan zetten.
Mijn man zei al kratten oid die je dan stapelt


Ik had een duffelbag ingepakt met bagage organisers van de Hema. Ideaal want ik kon gewoon even de zak van de onderbroeken zoeken, of de zak met T-shirtrs. Als wij inpakken in kratten krijgen we het niet goed mee in de auto. Ik wil wel eigenlijk kijken of we een paar lege kratten in de vouwwagen kunnen leggen waarin wij dan onze organisers ingooien. Ik wil ze voorzien van een naam of een kleurtje en er op zetten wat er in zit denk ik. Maar ben nog een beetje zoekende.

Voor de vuile was hebben we zo’n ‘pop-up’ wasmand en dat is best handig.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 12 Mei 2022 19:34

Re: Het grote (of kleine) kampeertopic

Wij zijn in de meivakantie weer gaan kamperen met de vouwwagen. Maar dat werd een behoorlijk rampzalig uitje, eerst werd mijn man ziek, eigenlijk onderweg er naartoe al. Vervolgens begon mijn dochter ‘s nachts te spugen. Man en dochter hebben 3 dagen met koorts in bed gelegen terwijl ik heen en weer rende met teiltjes, flesjes water, eten en achter de andere twee kids aanging, vooral F. was erg slecht aan het luisteren en werkte absoluut niet mee. Bleek later waarschijnlijk dat hij toch ook niet lekker was want hij kreeg ook koorts. Uiteindelijk zijn we op zaterdag (ipv dinsdag) naar huis gereden, eigenlijk zodra mijn man met paracetamol op daar toe in staat was. Eenmaal thuis ben ik ook nog ziek geworden, dus ik was blij dat we naar huis waren.

En weet je wat nou echt een groot nadeel is van die bergruimte onder het bed? Je kunt er niet in als er twee zieken bovenop liggen :palm: . En ze waren echt hondsberoerd dus ik kon ze er ook niet steeds af laten klimmen als ik een vuilniszak nodig had, of een pan oid.
En ik was het ook echt enorm zat dat het zo’n zooi was onder de luiffel en in de tent doordat we alles nog niet echt goed georganiseerd hebben. Dus ik heb een berg organisers besteld bij de hema, ze waren in de aanbieding, mijn man wil niet, maar voor de kinderen heb ik ze besteld, zelf had ik ze al en ik vond het super handig. En ik heb gelijk ook een campingkast gekocht, die werd de volgende dag al geleverd, dus ik heb voordat we weggingen allerlei dingen netjes opgeborgen in die kast, dat was echt een heel stuk beter. Ik hou echt niet van die kampeerchaos. De tas van mijn jongste was door mijn man ingepakt en die had nogal lukraak bergjes kleding er in gepropt en vervolgens wist ik dus totaal niet waar wat zat of uberhaubt wat er in zat (in elk geval ook te kleine kleding die hij mee had genomen ‘omdat het in de kast lag’. Dussss. Uiteindelijk was die tas een enorme ongeordende berg in de tent want ik had amper tijd om even rustig de boel weer netjes te maken met die weglopende en ontsnappende peuter van mij.

Maar tip van mij, ga niet ziek kamperen, wat een drama!
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 13 Mei 2022 11:18

Re: Het grote (of kleine) kampeertopic

Wat erg Pompoen echt een nachtmerrie. Verschrikkelijk lijkt mij dat.

@Nan wij hebben bij de tafel stoeltjes van quecha en dan voor de kinderen een kussen erop. Dan zitten ze net goed. Je hebt ook verhoogde vouwstoeltjes.


Wij hebben deze aangeschaft omdat wij eerst wilde kijken of kamperen met de kinderen goed te doen was. Wij gaan uiteindelijk ook nog wel ander stoelen bijkopen


Stoelen van onderstaande link hebben wij.

https://www.decathlon.nl/p/vouwstoel-vo ... VsEALw_wcB
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:13

Bericht 13 Mei 2022 14:53

Re: Het grote (of kleine) kampeertopic

In de tent leefde we altijd met kleding uit de tassen. Nam wel steeds meer ruimte in op de vloer. Nu in de caravan erg blij met de kledingkast. Daarnaast had ik voor de jongste twee kinderen een zak van de Ikea met hun kleding erin die precies onder ons bed past.

Qua campingstoelen hebben wij grote stoelen van volgens mij Crespo. We vinden het belangrijk om goed te zitten en je kan er ook lekker in liggen in combinatie met een krukje ideaal. Voor het krukje hebben we ook nog een los blad, zodat je er een bijzet tafeltje van kan maken.

De kinderen hebben hun eigen kleine stoelen, maar aan tafel is dat lastiger want dan moet de tafel omlaag met het eten. We hebben vorige week een picknicktafel aangeschaft. In de winkel (Obelink) hadden ze alleen nog de duurste versie staan maar vond hem behoorlijk gammel. Even later kwam we nog een showmodel van een van de ander picknicktafel tegen en vonden deze veel stabieler. Was ook nog de helft van de prijs tov die duurdere en we kregen ook nog showmodel korting dus helemaal blij mee. Kids zaten er prima aan en waren blij met hun eigen tafel en zo kunnen wij ook gewoon op onze eigen hoogte aan tafel eten.

Oh Pompoen dat klinkt echt niet fijn. Wat balen jullie vakantie.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 14 Mei 2022 23:24

Re: Het grote (of kleine) kampeertopic

Wat een ellende Pompoen! Ik heb ook ooit buikgriep gehad op vakantie, wat een drama!

Nan, wij hebben deze voor de kinderen, echt zo fijn!

https://www.obelink.nl/obelink-compact- ... #3211=5903
⁠♡♡♡
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 15 Mei 2022 07:02

Re: Het grote (of kleine) kampeertopic

Wij hebben ook de stoelen van hierboven. Ze bevallen ons erg goed!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 07:54

Bericht 17 Mei 2022 07:50

Re: Het grote (of kleine) kampeertopic

Ik kampeer al heel lang niet meer...
Als kind met mijn ouders wel...in een bungalowtent..luchtbedden die elke nacht leegliepen...naaktslakken..regen en niets te doen..elke dag witte bonen in tomatensaus...
Maar toch vond ik t leuk.
Later ging ik met mn dochter achterop mn motor bij boeren kamperen...aangezien ons tentje lekte,mochten we vaak in de hooiberg slapen..zo leuk.
Tegenwoordig wil ik toch echt een hotelletje..niet eens luxe..maar wel graag een echt bed en een douche.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 13 Aug 2023 19:26

Re: Het grote (of kleine) kampeertopic

Hoe waren de ervaringen dit jaar?
2015 💙
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 13 Aug 2023 21:14

Re: Het grote (of kleine) kampeertopic

Nou, we zijn nu onderweg naar zuid Frankrijk met de caravan.
Speciaal Garmin gekocht zodat we niet weer te smalle straatjes in rijden.
Maar de camping van vandaag was echt niet te bereiken. We hebben 2 uur rondjes gereden en zijn toen naar een simpele gemeente camping gereden 50 km verder
Morgen nog 1 rit en dan zijn we op onze bestemming voor de komende 2 weken.
Ben kapot joh
2016
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 13 Aug 2023 22:23

Re: Het grote (of kleine) kampeertopic

Minx schreef:Hoe waren de ervaringen dit jaar?


Nat :palm: . Onze vakantie verliep gewoon niet soepel dit jaar doordat we beiden niet fit waren. Maar ik vind het nog steeds heerlijf toeven in de vouwwagen.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 13 Aug 2023 22:48

Re: Het grote (of kleine) kampeertopic

Heerlijk! Ik had allerlei rampscenario's in mijn hoofd met een weglopende peuter en hij deed het niet! Keutelde heerlijk bij de caravan met zn graafmachine en op het strand was hij op zn best!

Meiden deden het.ook super, oudste sliep in een tentje (wilde ze zelf graag) en dat was ook goed, was haar eigen plekje!

Caravan is dit weekend weer de stalling in gegaan maar ik heb nu al zin in volgend jaar! Zo lekker dat buiten leven!
⁠♡♡♡
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 14 Aug 2023 07:40

Re: Het grote (of kleine) kampeertopic

Zo fijn! We zijn uiteindelijk 3 weken weggeweest en hadden best nog even op vakantie willen blijven.

We zijn met de camper naar het zuiden van Frankrijk gereden via de tolvrije weg, waardoor je langs allemaal dorpjes/stadjes komt. Heel blij dat we die keuze gemaakt hebben, hierdoor hebben we zoveel meer van Frankrijk gezien.
We hebben 10 dagen op een camping in Zuid-Frankrijk gestaan en voor de rest op campings/camperplaatsen langs de route. Op de terugweg zijn we als afsluiter nog langs Pairi Daiza gereden en hebben we daar op de parking geslapen.

Over 4 weken gaan we nog een keer een weekendje weg met de camper ivm een evenement. Weet nog niet of dat de laatste keer gaat zijn.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:23

Bericht 14 Aug 2023 08:18

Re: Het grote (of kleine) kampeertopic

Wat een leuk topic!

Wij kamperen nu sinds een aantal jaar met een caravan. De kinderen liggen bij langer verblijf allebei in een eigen tentje en bij kort verblijf of noodweer in de caravan.

Net terug van een week Oostenrijk en 2 weken Italië. Was een fantastische combi. Eerst het actieve van Oostenrijk en daarna het relaxen van Italië. Gelukkig geen hagel gehad. Wel heftige regen en onweer. Maar geen schade.

Het nadeel van kamperen vind ik het koken, of het nadenken over wat te eten en de boodschappen. Maar elke dag uit eten is een duur grapje dus we zoeken daar een beetje balans in. Maar het weegt niet af tegen de voordelen hoor. We zijn al aan het kijken wat we volgend jaar willen gaan doen.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1953

Geregistreerd: 19 Jan 2015 12:10

Bericht 14 Aug 2023 09:40

Re: Het grote (of kleine) kampeertopic

Hier ook weer gekampeerd. Afgelopen jaren veel mazzel gehad met het Nederlandse weer, dit jaar helaas wat minder zoals iedereen wel weet. De temperatuur was gelukkig prima, maar wel veel bewolking, wind en regen. We hebben ons wel vermaakt verder, was genoeg te doen op de camping en de kinderen gingen ook geregeld met een vriendje of vriendinnetje op pad over de camping. En zelfs met slecht weer gingen we toch bijna elke dag zwemmen (alleen buitenbaden), alleen dan wat korter omdat je het sneller koud kreeg.

Ik kampeer met een kleine caravan plus voortent. De kinderen hebben tegenwoordig samen een tentje. Zo'n vis-à-vis tent met allebei een eigen kleine slaapcabine en daartussen een middenruimte. Ze wilden nog wel liever een soort van samen maar niet in 1 ruimte. Ideale oplossing dus deze tent. Met noodweer kunnen ze in de caravan slapen, dan kom er 1 bij mij en het zitje wat over is moet ik dan ombouwen tot 1 persoons bed.

Ik ben 5 jaar geleden begonnen met kamperen en ben nog steeds fan. Ik vind het heerlijk zo in de natuur en buiten leven. De kinderen maken sneller vriendjes, het leven is simpeler op de camping.. Ik hou er echt van! Als ik toch een nadeel moet opnoemen is dat ik alles alleen doe, toch meer werk en soms wat ingewikkelder dan wanneer je met nog een volwassene bent. Al zijn de kinderen ook al wat groter dus die kunnen ook steeds meer een handje helpen.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 14 Aug 2023 12:57

Re: Het grote (of kleine) kampeertopic

Ieniemienie, waar zaten jullie in Oostenrijk en Italië?

Wij zijn een paar dagen geleden thuisgekomen van Oostenrijk en Italië. Zaten aan de stille kant Gardameer op een leuke camping. Het kamperen in de caravan vinden we nog steeds zo fijn. Door het mooie weer hebben we de voortent niet eens opgezet. We hebben dit voor jaar een zakluifel gekocht (aanrader) en die de hele vakantie gebruikt. Scheelt een hoop opruimen en schoonmaken!

We hebben onze eigen caravan afgelopen weekend verkocht en besloten voor een nieuwe te gaan. Zo leuk om dat nu allemaal wat uit te zoeken!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron