Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 16

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 19 Apr 2022 13:51

Re: Week 16

Sterkte, Beau en HH. Wat verdrietig!

Mijn week:
Gisteren: bijna de hele middag bezig geweest met een Pax-kast van Ikea voor m'n dochters kamer. Blij dat het klaar is nu, maar heb werkelijk overal spierpijn.
Vandaag: werken en straks met m'n dochter naar de oogarts
Morgen: 's morgens gaan m'n dochter en ik De Leeuwenkoning kijken en 's middags heeft ze een speeldate en heb ik lekker een paar uur voor mezelf
Donderdag: werken
Vrijdag: in de ochtend werken en 's middags vertrekken we naar Deventer voor een weekend weg
Zaterdag en zondag: Deventer. Lekker rondlopen, terrasjes pakken en uit eten. :cheering:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem327

Bericht 19 Apr 2022 17:41

Re: Week 16

Ma: paaseieren zoeken, paasbrunch met familie
Di: werken + helpen op school + 's avonds hardlopen
Wo: werken + varen met ander gezin
Do: werken + vrijwilligerswerk + wandelen met een vriendin en etentje
Vr: werken + verjaardag vrienden + festival
Za/zo: weekendje weg met mijn gezin
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 19 Apr 2022 19:16

Re: Week 16

Gisteren paasoptredens bezocht en familie borrel
Vandaag gewerkt en naar de kapper(die m'n haar verknipt heeft grmmbl)
Woe: werken en toneel
Do: werken en sporten
Vrij: werken en sauna met vriendin
Za: sporten zelf en met de kinderen
Zo: trampolinepark bezoeken
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers