Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Relatie Waardeertopic

<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1307

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 11 Apr 2022 22:29

Re: Relatie Waardeertopic

SoGood schreef:Wat heftig Linvi, je klinkt heel dapper en sterk.

Boerenkool, gaat het niet goed met je? 😔


Qua gezondheid gaat het niet zo goed nee.
Ik heb in januari te horen gekregen dat ik niet meer beter ga worden.
Ik heb uitzaaiingen naar de lymfeklieren, rondom het hart en in alle delen van het skelet.
Ik krijg momenteel een hormoonbehandeling met tabletten. Dit medicijn is bewezen effectief bij de kanker die ik heb. Het resultaat is wisselend, ik kan misschien een paar maanden langer leven, het kan een jaar zijn, maar er zijn er ook die 5 jaar langer leven. Mocht dit niet aanslaan dan zijn er nog wel andere medicijnen die ik kan proberen.

We zijn (als gezin) inderdaad heel veel bezig met het leven en de dood. En afgelopen paar maanden hebben veel in het teken gestaan van de dood en het leven na mij.

Maar, mentaal gaat het met mij eigenlijk verbazingwekkend goed. Ik voel me stevig, kalm en heb berusting in de diagnose. Eerder voelde ik me constant onrustig en had ik het gevoel te moeten doen alsof alles goed ging komen, terwijl ik ergens al het gevoel had dat dit niet zo zou zijn. Sinds ik weet hoe het gaat aflopen heb ik het gevoel (hoe gek ook) een beetje vooruit te kunnen kijken.

Mijn man heeft er veel meer moeite mee.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6366

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 11 Apr 2022 22:36

Re: Relatie Waardeertopic

Jeetje Boerenkool, wat vreselijk. Ik weet niet wat ik moet zeggen.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Barclay

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 26 Jun 2021 23:46

Bericht 11 Apr 2022 22:46

Re: Relatie Waardeertopic

Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, boerenkool. Verdrietig of klote dekt de lading gewoon niet. Knap dat je er wel een soort berusting in hebt gevonden. Hoe gaat het verder fysiek met je?
2019 ons engeltje*
2021
2023
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1307

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 11 Apr 2022 23:01

Re: Relatie Waardeertopic

Fysiek.. haha dramatisch. Er zijn dagen dat ik zou kunnen figureren in een zombie film. De medicijnen zorgen voor bloedarmoede. Krijg bloedtransfusies en erythropoïetine injecties (stimuleert de aanmaak van rode bloedcellen door het beenmerg).
Voel me daarna wel iets beter, maar het duurt helaas niet lang.
Maar ben dus meestal moe moe moe. En mn lichaam doet constant pijn.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 11 Apr 2022 23:05

Re: Relatie Waardeertopic

Poe heftig boerenkool. Weet niet wat ik moet zeggen, maar wilde ook niet niet reageren… je klinkt sterk ❤️ Heel veel liefs voor jou en je gezin.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 11 Apr 2022 23:11

Re: Relatie Waardeertopic

Zelfde hier Boerenkool, heel veel liefs
Afbeelding
Afbeelding
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1689

Geregistreerd: 01 Jan 2019 11:13

Bericht 11 Apr 2022 23:11

Re: Relatie Waardeertopic

Boerenkool, wat ontzettend heftig zeg! Ik weet niet wat te zeggen. Wat kom je ontzettend sterk over.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 12 Apr 2022 06:19

Re: Relatie Waardeertopic

Och Boerenkool, wat een bericht. Ik vind je ook sterk over komen. Wat verdrietig dat je ook echt zo'n pijn hebt, wat naar om te lezen.
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik denk dat ik je heel veel mooie momenten wil wensen met je man en kinderen. Veel liefs.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem332

Bericht 12 Apr 2022 07:03

Re: Relatie Waardeertopic

Dikke knuffel voor jou boerenkool. Wat een ontzettend naar bericht.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3089

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 12 Apr 2022 07:08

Re: Relatie Waardeertopic

Wat vreselijk Boerenkool. En wat knap dat je een soort berusting hebt gevonden. Ik snap wel dat je man nog niet zover is of misschien ook nooit zover komt. Hopelijk hebben jullie hier ook hulp bij in dit proces. Heel veel sterkte en dikke knuffel.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 12 Apr 2022 07:15

Re: Relatie Waardeertopic

Oh Boerenkool, wat heftig. En wat naar dat je zo ziek bent van de medicatie. Ik hoop dat ze je nog wel wat mooie maanden (liefst jaren) extra kunnen geven.
Snap wel dat je man er moeite mee heeft.. Heel veel sterkte samen!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

ChiQ

Bericht 12 Apr 2022 07:38

Re: Relatie Waardeertopic

Ik ben niet vaak stil, maar van dit bericht word ik wel echt stil. Wat een diagnose Boerenkool. En wat heftig dat je dit met je gezin moet meemaken. Ik weet niet waarom maar ik dacht dat het allemaal ondanks natuurlijk de heftigheid van je ziekte, alles goed zou komen. Ik begrijp trouwens die berusting. Sterkte voor jou en je gezin🤍
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5363

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 12 Apr 2022 08:46

Re: Relatie Waardeertopic

Jeetje, Boerenkool❤️
10.04.17
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 12 Apr 2022 09:03

Re: Relatie Waardeertopic

Niemand heeft het volgens mij nog genoemd, maar wat ik zo knap van je vind Boerenkool is dat je het vanaf januari er niets over op het forum hebt gepost en gewoon mee post met andere onderwerpen. Dat komt enorm sterk op mij over en wellicht heb je dat ook gedaan om niet zielig gevonden te worden hier. Heel veel sterkte voor jou en je gezin!
<<

Katie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 235

Geregistreerd: 11 Dec 2019 20:15

Bericht 12 Apr 2022 09:38

Re: Relatie Waardeertopic

Wat bijzonder om te lezen hoe veerkrachtig je bent in deze enorm verdrietige situatie Boerenkool. Ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat je de komende maanden (liefst jaren) nog heel veel mooie, warme en liefdevolle momenten met je gezin en andere dierbaren mag meemaken.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6130

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 12 Apr 2022 09:54

Re: Relatie Waardeertopic

Och Boerenkool..Wat een ontzettend heftig en verdrietig nieuws. Heel veel sterkte toegewenst voor jou en je gezin. Bedankt voor jouw update, je komt zo sterk, dapper en kalm over.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1965

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 12 Apr 2022 10:08

Re: Relatie Waardeertopic

Veel sterkte, Boerenkool. Hopelijk doen de medicijnen hun werk goed.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 12 Apr 2022 10:17

Re: Relatie Waardeertopic

Jeetje Boerenkool, zit hier even met kippenvel heel stil te zijn.
Veel sterkte en kracht gewenst!
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 12 Apr 2022 10:26

Re: Relatie Waardeertopic

Wat ontzettend heftig Boerenkool. Heel veel sterkte en kracht voor jou en je gezin.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9787

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 12 Apr 2022 10:39

Re: Relatie Waardeertopic

Ik heb dit topic al meerdere keren geopend en het raakt mij enorm om te lezen van jou, Boerenkool. Wat ben jij een krachtige vrouw. Ik wens jullie veel mooie momenten, kracht, liefde en tijd (voor elkaar). Ik heb enorm veel bewondering voor jou en ben er stil van.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 12 Apr 2022 10:58

Re: Relatie Waardeertopic

Vreselijk Boerenkool, wat verdrietig voor jou en je geliefden. Fijn dat je je nu rustiger voelt en mooi om te lezen dat je je kinderen met een gerust hart bij je partner achterlaat. Hopelijk hebben jullie nog veel mooie, liefdevolle momenten met elkaar.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3616

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 12 Apr 2022 11:33

Re: Relatie Waardeertopic

Wat vreselijk heftig, Boerenkool.
Maar wat ben je een sterke vrouw!

Hopelijk is je een zo lang mogelijke tijd gegund waarin je mooie dingen met je gezin kunt doen en herinneringen kunt maken.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Banana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 489

Geregistreerd: 05 Jul 2021 18:23

Bericht 12 Apr 2022 11:41

Re: Relatie Waardeertopic

Wat een verschrikkelijke diagnose en afschuwelijk nieuws voor jou en je gezin, Boerenkool. Ook ik vind het enorm sterk hoe je zo feitelijk met dit nieuws omgaat, al zul ook jij moeilijke momenten hebben, dat lijkt me niet meer dan normaal. Super klote dat je lichamelijk zoveel last hebt van je ziekte, dat is gewoon ellende. Gelukkig voel je je mentaal goed, dat is ook heel wat waard en zal je helpen in de moeilijke tijden. In ieder geval heel veel sterkte voor jou en je geliefden, en inderdaad: het is je zo gegund dat je nog een zo lang mogelijke tijd samen met je gezin hebt, in redelijke gezondheid, zodat jullie samen zoveel mogelijk mooie herinneringen kunnen maken. <3
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Apr 2022 11:42

Re: Relatie Waardeertopic

Je klinkt ontzettend rustig en krachtig, Boerenkool, ondanks de ontzettend heftige situatie. Ik hoop dat je nog veel mooie momenten mag hebben met je gezin en dat de pijn afneemt of draaglijker wordt. Heel veel sterkte.

Heb je contact met iemand van ons buiten het forum om? Iemand die ons op de hoogte kan brengen van jouw situatie als jou dit zelf niet (meer) lukt? Geen idee of je dit fijn vindt, maar je mag mij hier altijd een pb over sturen.
❤ 7 juni 2018
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Apr 2022 11:53

Re: Relatie Waardeertopic

Wat een heftig bericht boerenkool je komt heel sterk over. Wens jou en je gezin heel veel sterkte
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers