Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Extreme couponing - de ZMY editie

<<

Anoniem330

Bericht 05 Jun 2022 21:29

Re: Extreme couponing - de ZMY editie

Uiltje schreef:Ik twijfel over het AH premium, ik zelf heb al een bol select account maar weet iemand als ik premium afsluit ik dan bv op mijn man zijn account select kan activeren.
Dus krijg ik een code of hoe werkt het precies?

Ja je krijgt een code die je bij Bol weer bij de aankoop van Select in kan voeren. Mijn emailadres van de bonuskaart is ook niet hetzelfde als van Bol.com.
Staat los van elkaar.
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2655

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:28

Bericht 05 Jun 2022 21:40

Re: Extreme couponing - de ZMY editie

Waarom zou je allebei een eigen select account willen? Je kunt ook die van jezelf opzeggen en erna met de code activeren.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Anoniem330

Bericht 05 Jun 2022 21:45

Re: Extreme couponing - de ZMY editie

MrsMath schreef:Waarom zou je allebei een eigen select account willen? Je kunt ook die van jezelf opzeggen en erna met de code activeren.

Dat heb ik ook gedaan idd.
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 06 Jun 2022 13:51

Re: Extreme couponing - de ZMY editie

Uiltje schreef:Ik twijfel over het AH premium, ik zelf heb al een bol select account maar weet iemand als ik premium afsluit ik dan bv op mijn man zijn account select kan activeren.
Dus krijg ik een code of hoe werkt het precies?



Ik had mijn select opgezegd en daarna opnieuw afgesloten via AH
Juli 2019
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:01

Bericht 06 Jun 2022 18:38

Re: Extreme couponing - de ZMY editie

Oja dat is ook nog een optie !

Ik heb vanmiddag premium afgesloten maar krijg ik dan bericht van Select of hoe gaat dat nu :palm:
Ik heb geen mail of iets gehad , kan wel in de AH app zien dat ik nu premium ben.
<<

Anoniem330

Bericht 06 Jun 2022 18:46

Re: Extreme couponing - de ZMY editie

Uiltje schreef:Oja dat is ook nog een optie !

Ik heb vanmiddag premium afgesloten maar krijg ik dan bericht van Select of hoe gaat dat nu :palm:
Ik heb geen mail of iets gehad , kan wel in de AH app zien dat ik nu premium ben.

Via de app rechtsboven op het kroontje naar Mijn AH Premium. Dan onderin staat Korting op Deals waar je naar de pagina
https://premium.ah.nl/ gaat. Daar kan je lezen hoe het gaat met Select.
I
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 14:05

Bericht 11 Aug 2022 16:38

Re: Extreme couponing - de ZMY editie

Hoe gaat het financieel met iedereen? Komen we nog een beetje rond aan het eind van de maand?
Hier mogen we echt niet klagen, maar ook wij merken duidelijk aan de portemonnee dat alles duurder wordt, en dan vooral de boodschappen. Benzine lijkt gelukkig weer wat te dalen.

Ik wil echt bewuster de aanbiedingen af gaan struinen maar ik krijg daar voor mezelf nog geen systeem in, ofzo. Benieuwd of er anderen zijn bij wie dat wel lukt!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Aug 2022 16:47

Re: Extreme couponing - de ZMY editie

Haha ik zit net naar dit filmpje te kijken en toen zag ik jouw post.
https://lm.facebook.com/l.php?u=https%3 ... eqsLDVr0VQ

Nou ja moet er om lachen maar moet er eigenlijk om huilen. Het is inderdaad echt zo duur geworden allemaal.
Een tankbeurt voor mijn auto kost nu geen 90 euro meer maar 130. Dus misschien gaat het naar beneden maar ik merk er nog niet zoveel van.

Ik heb nog 3 euro voor deze maand. 😂 Nou ja, kan nog 66 euro aan koopzegels uit laten betalen. En in de praktijk kan ik natuurlijk m'n man vragen of hij nog wat meer geld op de gezamenlijke rekening kan zetten dus er is niet zo veel aan de hand. Maar het maakt me wel heel bewust van hoe zwaar dit moet zijn voor sommigen en dat maakt me wel verdrietig voor anderen. Ik check wel echt vaker de rekeningen en ben zo verbaasd hoe snel alles op is.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 14:05

Bericht 11 Aug 2022 17:06

Re: Extreme couponing - de ZMY editie

Ja door dat filmpje moest ik ineens weer aan dit topic denken!

Bizar he, hoe duur alles wordt. Nu kom ik elk jaar in augustus al lastig rond ofzo, ik moet ieder jaar in deze maand geld terugboeken van de spaarrekening. Maar nu is het wel heel extreem. Dure boodschappen, tanken wat wel goedkoper wordt maar alsnog duurder is dan een jaar, twee jaar geleden. Een kat die deze maand 2x naar de dierenarts moest. En eigenlijk leven we niet veel anders dan een paar jaar geleden, halen nog regelmatig eten af of laten bezorgen als we geen zin hebben om te koken, rijden er geen kilometer minder om, dat soort dingen. Maar het moet toch wel anders.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 11 Aug 2022 17:11

Re: Extreme couponing - de ZMY editie

Zo die boodschappen het is echt niet leuk meer eigenlijk. Gelukkig redden we het wel maar er blijft wel minder over voor de spaarrekening. Man heeft gelukkig goede klussen staan want de vakantie is altijd een aanslag (man is zzp'er en heeft dan dus geen inkomen).

Ik heb dit topic niet helemaal gelezen dus waarschijnlijk spuit 11 maar ik zag laatst dat je in de tikkie app een soort deals hebt, zoals SCOUPY zeg maar.
⁠♡♡♡
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 11 Aug 2022 18:42

Re: Extreme couponing - de ZMY editie

Ik vind het bizar wat boodschappen kosten, maar ja kan moeilijk niet eten en we hoeven nog steeds niet te bezuinigen. Ook bizar om te merken hoeveel J eet. Je denkt een kind eet weinig maar dat valt toch tegen. Ik merk dat ik wel bezuinig op vlees. Zullen we maar als voordeel zien haha.
2015 💙
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 11 Aug 2022 20:20

Re: Extreme couponing - de ZMY editie

Hier merken we ook wel dat de boodschappen duurder worden ja, ongemerkt zo tientallen centen per product. Wat ik dan weer erg confronterend vind om te lezen is dat van die multinationals als Shell en Unilever wel weer extra winst zijn gaan maken. Natuurlijk snap ik dat daar geld verdiend moet worden, maar (een beetje) compassie naar de klant in deze tijden is ook ver te zoeken.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem330

Bericht 12 Aug 2022 18:52

Re: Extreme couponing - de ZMY editie

Boodschappen gaat hier gelukkig nog goed. Sinds ik nog beter op de aanbiedingen let en het grootste deel van de boodschappen doe bij de AH, ben ik een stuk goedkoper uit dan alles bij de Jumbo.
Elke vrijdag of zaterdag in de folder app en de AH en Plus app loop ik de aanbiedingen langs en bedenk daarbij een menu.

Heb 6 weken lang alle boodschappen die ik haalde bij de AH & Plus vergeleken met de Jumbo en ben toch wel geschrokken dat een winkel die beweert de goedkoopste te zijn, dat zeker niet is, zelfs niet als je de aanbiedingen weg laat.
<<

Believe

Yipyapper

Berichten: 1608

Geregistreerd: 29 Okt 2016 06:13

Bericht 15 Aug 2022 21:08

Re: Extreme couponing - de ZMY editie

Die boodschappen zijn inderdaad echt enorm duur. Elke maand komen we toch net weer wat hoger uit dan de maand ervoor, terwijl ik echt wel op de aanbiedingen let en we niets geks doen.
Vandaag heb ik toevallig gebeld met KPN, de prijzen waren geïndexeerd in juli en daardoor kwamen we boven de €70 uit voor alleen tv en internet en ik was wel benieuwd of ze voor vaste klanten ook wat konden doen qua korting.
Het was wel flink volhouden, maar na 3x doorverbonden te zijn heb ik nu wel mooi een half jaar €26 korting per maand te pakken.

En ik was aan het sparen voor een andere auto, maar ik denk dat we toch maar eerst komend najaar gaan informeren naar een warmtepomp, zodat we van het gas af kunnen. We hebben vorige maand 17 zonnepanelen laten leggen, dus dit zou daarnaast een mooie stap zijn.
Ons vaste contract loopt nog tot juni 2023. Hopelijk kunnen ze hem dan voor volgende winter plaatsen.
♥ 2015
♥ 2017
♥ 2021
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 14:05

Bericht 15 Aug 2022 21:13

Re: Extreme couponing - de ZMY editie

Noohhh Believe ik moet ook eens nodig met KPN bellen. Wij betalen nu €92 🫣 Ook omdat we een paar extra zenderpakketten hebben, oa ESPN. Maar ik ben te lief en laat me veel te snel afschepen als ik bel en ze zeggen niets te kunnen betekenen. Heb je nog tips?

Volgens mij moet dit trouwens echt heel veel goedkoper kunnen hoor. Maar we zijn, los van de prijs, wel echt heel content met kpn. Fijne service ook en nooit storing.
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 14:05

Bericht 15 Aug 2022 21:18

Re: Extreme couponing - de ZMY editie

Oh en we zijn inmiddels van het gas af (verwarming gaat via centrale cv-ketels hier in de flat) maar we hebben nog wel de gasmeter/aansluiting op het gas in huis. Alleen daarvoor betalen we al €18 in de maand. Nu las ik deze week dat dit kosteloos verwijderd zou moeten kunnen worden. Toch één dezer dagen maar eens over bellen.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Aug 2022 05:43

Re: Extreme couponing - de ZMY editie

Maple schreef:Oh en we zijn inmiddels van het gas af (verwarming gaat via centrale cv-ketels hier in de flat) maar we hebben nog wel de gasmeter/aansluiting op het gas in huis. Alleen daarvoor betalen we al €18 in de maand. Nu las ik deze week dat dit kosteloos verwijderd zou moeten kunnen worden. Toch één dezer dagen maar eens over bellen.


Duurt vaak wel even voordat ze komen verwijderen! Wij hebben het in januari aangevraagd en in april is de aansluiting verwijderd. Mijn man was er op bepaald moment zat van dat hij het contract van gas heeft opgezegd.
08/2018
05/2021
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 16 Aug 2022 05:49

Re: Extreme couponing - de ZMY editie

Je kunt ook af en toe wisselen van provider. Dan krijg je een nieuwe klanten korting en die is vaak 50% voor bv 6 maanden. Dan zit je bv het ene jaar bij Ziggo, jaar erop bij KPN en zo wisselen. Scheelt behoorlijk!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Believe

Yipyapper

Berichten: 1608

Geregistreerd: 29 Okt 2016 06:13

Bericht 16 Aug 2022 09:25

Re: Extreme couponing - de ZMY editie

Arwyn schreef:Je kunt ook af en toe wisselen van provider. Dan krijg je een nieuwe klanten korting en die is vaak 50% voor bv 6 maanden. Dan zit je bv het ene jaar bij Ziggo, jaar erop bij KPN en zo wisselen. Scheelt behoorlijk!


Dat kan, maar wij hebben de mobiele abonnementen ook bij KPN en dan krijg je op beide mobiele abonnementen €7,50 korting en op internet en tv ook €5 korting.
Mochten we die 2x €7,50 kwijtraken is dat ook weer ten koste van het voordeel wat je hebt van de korting op het nieuwe abonnement.
Hebben ze best slim gedaan natuurlijk.

Maple, je moet gewoon vol blijven houden als ze zeggen dat het niet kan. Ik heb gezegd dat ik mijn abonnement dan op wilde zeggen en ook dat nieuwe abonnement wilde. Dat is helemaal niet handig natuurlijk, maar toen werd ik wel doorverbonden met de juiste afdeling die daarover mag gaan & ook bestaande klanten korting mag geven.
♥ 2015
♥ 2017
♥ 2021
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 14:05

Bericht 16 Aug 2022 11:39

Re: Extreme couponing - de ZMY editie

Ohja mobiele abonnementen hebben we idd ook daar. Dus overstappen is sowieso lood om oud ijzer.
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 14:05

Bericht 16 Aug 2022 11:40

Re: Extreme couponing - de ZMY editie

En ik ga eens bellen! Al vind ik bluffen met opzeggen/opnieuw afsluiten ook wel een dingetje haha. Maar ik ga het eens proberen.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 16 Aug 2022 12:00

Re: Extreme couponing - de ZMY editie

Maple herkenbaar. Wij hebben overigens echt een oud kpn abbonement waar nog vanalles standaard inzit. Als ik dit nu af zou sluiten dan zou ik meer kwijt zijn dus ik vind het voor nu wel goed.
2015 💙
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers