Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Droomhuis

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43706

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Jul 2022 06:11

Re: Droomhuis

Fred, mooi huis, beetje Amerikaans ogend. Zou niet misstaan in Florida met al die palmbomen. Het is mij allemaal iets te nieuw en standaard, en bij dat drone shot vond ik t net een duur vakantiepark ogen, wat staat het daar vol! Maar wonen aan het water is heerlijk weet ik uit eigen ervaring.


Weet niet of dit werkt met zo'n insta link. Ik zag dit huis zonet en is echt zo mijn stijl. Lief van buiten. Mooi binnen met die bakstenen muur en die grijsblauwe keuken en frisse witte details verder. Love it. Wel beetje duur. 😅


https://www.soldbyschalk.com/homes-for- ... =1&index=3

https://www.instagram.com/p/CfmkjtKvs23/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Let's discover the world together.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 05 Jul 2022 08:31

Re: Droomhuis

Ze hebben de grond in die plas water ook speciaal aangelegd naar het voorbeeld in Dubai zeg maar.
Druk valt nog mee vind ik. Het klopt dat het vrij nieuw is daar.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Jul 2022 09:24

Re: Droomhuis

Ik vind het vooral jammer dat je dan voor die prijs zo dicht op elkaar woont. Hier in het bos kan je voor dezelfde prijs echt een huis kopen waarbij je volgende buren niet zichtbaar zijn. Voor die prijs zou ik dat ook liever willen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 05 Jul 2022 09:31

Re: Droomhuis

Maar in het bos kun je natuurlijk geen jacht aan huis kwijt wat hier wel kan. Ik denk dat het huis met name voor die doelgroep interessant is. Zoveel huizen in de verkoop waar je ook je jacht bij je huis kwijt kunt zullen er namelijk niet zijn.
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 15:05

Bericht 05 Jul 2022 19:41

Re: Droomhuis

Fred schreef:Maar in het bos kun je natuurlijk geen jacht aan huis kwijt wat hier wel kan. Ik denk dat het huis met name voor die doelgroep interessant is. Zoveel huizen in de verkoop waar je ook je jacht bij je huis kwijt kunt zullen er namelijk niet zijn.

Hier in de omgeving genoeg hoor! Al moet je daar wel een dikke vergunning voor hebben (misschien dat dat evengoed geldt voor 'jouw' huis, verschilt per gemeente). Ik vind het huis wat je plaatst mooi, het water aan de achterkant ook. Maar voor zoveel geld wil ik niet hutjemutje zitten.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43706

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Jul 2022 21:17

Re: Droomhuis

Een jacht ook echt. Een sloep zou ik mee beginnen haha. Hoewel wat de huidige eigenaren hebben liggen op de foto's meer op een soort Amerikaanse pontoon boat lijkt. Wat een gedrocht haha.
Let's discover the world together.
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 05 Jul 2022 21:21

Re: Droomhuis

Mijn buren zetten hun huis te koop en vertrekken naar het oude dorp. Ik ben zo jaloers. Ik ben daar al 6x verdwaald en weet uit mijn hoofd nog niet uit het dorp te komen.

Geen haven voor een boot, nog niet eens een plezierjacht, alles staat vol met lavendel, en er hoppenherten en hazen. Heb niets anders nodig dan het perfecte huis. Zonder opsmuk.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers