Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mooi resort met kind omgeving Valencia

<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1290

Geregistreerd: 08 Feb 2021 14:35

Bericht 07 Apr 2022 14:37

Mooi resort met kind omgeving Valencia

Weet iemand een mooi (luxe) hotel of resort waar het leuk is voor een kind van 4?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 07 Apr 2022 14:57

Re: Mooi resort met kind omgeving Valencia

Ik weet niet of je dit onder Valencia vindt vallen want het is wel anderhalf uur rijden, maar Jalon is een mooie streek, net een stukje in het binnenland, tussen de amandelbomen. Jalon zelf is een redelijk leuk klein dorpje, leuke bodega in het midden van het dorp. Guadelest is een aanrader in de buurt en Valencia is wel een dagje te bezoeken natuurlijk. Maar als je dichterbij de stad wilt zitten, dan is dit geen goede tip.

https://goo.gl/maps/eBcpwarDftH1ouhx6

https://www.cuatrefinques.com/
https://www.cuatrefinques.com/children-cf

Apart kopje voor kinderentertainment en toch ziet het er luxe uit, mooi boetiekhotel met familiekamer.

Ze staan ook op Eliza was here trouwens.
Let's discover the world together.
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1290

Geregistreerd: 08 Feb 2021 14:35

Bericht 07 Apr 2022 15:15

Re: Mooi resort met kind omgeving Valencia

Bedankt! Mijn vriend moet in aragon zijn, dus de plaats maakt niet heel veel uit, maar niet al te ver daar vandaan dus.
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1290

Geregistreerd: 08 Feb 2021 14:35

Bericht 07 Apr 2022 15:17

Re: Mooi resort met kind omgeving Valencia

Oh Marin wat prachtig zeg! Ik wil nu weg, haha!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 07 Apr 2022 15:18

Re: Mooi resort met kind omgeving Valencia

Aragon? Dat is een hele andere provincie dan Valencia. Kan je niet beter daar gaan zitten dan? Al is dat minder toeristisch natuurlijk maar heb er vorig jaar ook wel naar gekeken.
Let's discover the world together.
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1290

Geregistreerd: 08 Feb 2021 14:35

Bericht 07 Apr 2022 15:22

Re: Mooi resort met kind omgeving Valencia

Dubbel
Laatst gewijzigd door Alexis op 07 Apr 2022 15:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1290

Geregistreerd: 08 Feb 2021 14:35

Bericht 07 Apr 2022 15:23

Re: Mooi resort met kind omgeving Valencia

We willen eerst samen een paar dagen weg, dan vliegen wij naar huis en gaat hij daarheen (met huurauto ofzo). Zelf hou ik erg van Valencia en alicante, vandaar dat ik daar naar zat te zoeken. En strand is voor onze dochter wel erg leuk.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 07 Apr 2022 16:18

Re: Mooi resort met kind omgeving Valencia

Ah op die manier. Ik ken geen mooie hotels echt aan de kust. Je zou ten noorden van Valencia kunnen kijken, dan hoeft je vriend minder ver te rijden. Peniscola is wel een mooie plaats. Maar dichterbij Valencia zit ongetwijfeld ook wat, maar echte resorts durf ik niet te zeggen.
Let's discover the world together.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 08 Apr 2022 05:51

Re: Mooi resort met kind omgeving Valencia

Wij hebben gelogeerd in Las Arenas Balneario Resort.
Dat zit direct aan het strand en heeft ook een binnenzwembad(je), als buiten nog te koud mocht zijn. Fijn hotel vond ik, ook met de kindjes :)
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1290

Geregistreerd: 08 Feb 2021 14:35

Bericht 08 Apr 2022 05:57

Re: Mooi resort met kind omgeving Valencia

SophieZMY schreef:Wij hebben gelogeerd in Las Arenas Balneario Resort.
Dat zit direct aan het strand en heeft ook een binnenzwembad(je), als buiten nog te koud mocht zijn. Fijn hotel vond ik, ook met de kindjes :)


Dankjewel! Ik ga eens kijken.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers