Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voor het eerst vliegen met kinderen

<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 24 Mei 2022 07:29

Re: Voor het eerst vliegen met kinderen

Bliss schreef:Wij waren er vorige week tweeënhalf uur van tevoren en alles ging zo snel dat we zeeën van tijd over hadden. Dat was wel na de meivakantie. Maar ik naam aan dat ze wel hebben geleerd van die chaos van laatst, dus zou niet meteen te veel stressen.


https://www.telegraaf.nl/nieuws/9619079 ... ijke-chaos
Dit was gisteren nog ;)
Als er te weinig personeel is (of ingezet wordt), blijft het probleem natuurlijk bestaan.
Dan kunnen ze er nog zoveel "van leren" het blijft druk, te druk..

Oh zie nu dat Maple op hetzelfde moment dat ook zei over gisteren.
<<

Anoniem335

Bericht 24 Mei 2022 07:35

Re: Voor het eerst vliegen met kinderen

Ja lastig. Ik gok het er maar op denk ik. We vliegen met 2 baby’s dus het is niet heel relaxt om na de douane rond te hangen van 2 tot 8 uur sochtends.
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 15:05

Bericht 24 Mei 2022 07:37

Re: Voor het eerst vliegen met kinderen

Kexter schreef:Ja lastig. Ik gok het er maar op denk ik. We vliegen met 2 baby’s dus het is niet heel relaxt om na de douane rond te hangen van 2 tot 8 uur sochtends.

Dat is een afweging die je zelf maakt natuurlijk. Maar vraag je ook af: Is het wel relaxed om met twee baby's te stressen in de rij? Of sta je daar dan liever ook ontspannen met daarna misschien nog 2 uur achter de security, bij de gate?
<<

Blunt

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 726

Geregistreerd: 16 Sep 2013 15:48

Bericht 24 Mei 2022 07:46

Re: Voor het eerst vliegen met kinderen

Mmm als iedereen veel te vroeg naar Schiphol gaat voor zijn vlucht loopt het juist ook mis. Volgens mij wordt ook opgeroepen om het advies van de luchtvaartmaatschappij op te volgen en schiphol.nl in de gaten te houden voor de verwachtingen op jouw vertrekdag.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2098

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 26 Mei 2022 22:04

Re: Voor het eerst vliegen met kinderen

Mij werd ook aangeraden om 2 uur van te voren aanwezig te zijn. We waren er 3,5 uur van te voren en 5 min voor het sluiten van de gate kwamen we aangelopen. Ik zou dus echt niet van die tijd uitgaan. Er stonden zo veel mensen in de rij te stressen. Velen dachten dat ze wel even voor mochten omdat hun vlucht bijna ging, die waren erg teleurgesteld en reageerden dit inderdaad op de beveiliging af. Die gaven aan daar helemaal niet over te gaan dus dat was echt heel onnodig. Als ik met 2 baby's zou reizen dan zou ik draagdoeken meenemen zodat de baby's daarin kunnen slapen. Of kijken of je de kinderwagen/ buggy mee kan nemen tot aan de gate en ze daarin laten slapen. Zes uur van te voren zou ik wellicht ook niet voor kiezen maar ik zou ook echt die 2 uur niet aanhouden.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers