Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Imago en Status

<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 15:05

Bericht 16 Apr 2022 11:02

Re: Imago en Status

Haha in dit soort gevallen mis ik CBL d’r LEZENNN!!!! echt wel eens, hoor 😅
<<

Phileine1244

Kletskop

Berichten: 696

Geregistreerd: 01 Nov 2021 07:47

Bericht 16 Apr 2022 17:17

Re: Imago en Status

Zeker wel, contractueel vast laten leggen ook. Anders begin ik er niet aan. Kom nou, moet ik dalijk nog een rijbewijs gaan halen ook.
<<

Banana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 489

Geregistreerd: 05 Jul 2021 18:23

Bericht 17 Apr 2022 17:04

Re: Imago en Status

Dames, ik wil even iets positiefs melden, ik heb best veel nagedacht n.a.v. dit topic en in hoeverre ik gewend ben aan het gemak van een auto, en of dat ook anders zou kunnen. Ik heb besloten dat ik ga proberen om wanneer we weer naar NL verhuizen, in plaats van 2 auto's, een auto en een fiets of elektrische fiets te kopen. Goed voor de beweging, goed voor het milieu, en goed voor de portemonnee. Bedankt voor de inspiratie!
<<

Phileine1244

Kletskop

Berichten: 696

Geregistreerd: 01 Nov 2021 07:47

Bericht 17 Apr 2022 17:29

Re: Imago en Status

Wat goed!

Waar woon je nu dan?
<<

Banana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 489

Geregistreerd: 05 Jul 2021 18:23

Bericht 17 Apr 2022 18:21

Re: Imago en Status

Thanks! Ik ben enthousiast :D En voor in de winter ga ik gewoon een heeeeele dikke jas en zo aanschaffen... Misschien dat ik dan nog steeds enthousiast ben, haha.

Ik woon op een tropisch eiland in de Indische oceaan :-)
<<

Anoniem327

Bericht 17 Apr 2022 18:44

Re: Imago en Status

Maar dan heb je toch alsnog een auto? Had je altijd twee auto's in je eentje?
<<

Phileine1244

Kletskop

Berichten: 696

Geregistreerd: 01 Nov 2021 07:47

Bericht 17 Apr 2022 19:59

Re: Imago en Status

Wat heerlijk Banana! Waarom wil je terug als ik vragen mag?

Ach Sadie, schei f uit joh irritantje
<<

Banana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 489

Geregistreerd: 05 Jul 2021 18:23

Bericht 17 Apr 2022 20:08

Re: Imago en Status

Sadie schreef:Maar dan heb je toch alsnog een auto? Had je altijd twee auto's in je eentje?


Wie, ik? Ik ben niet in mijn eentje hoor. En ja, een auto zal er altijd blijven. Maar in plaats van alleen met de auto, dus ook met de fiets ;-) GOED BEZIG HE.
<<

Anoniem327

Bericht 17 Apr 2022 20:10

Re: Imago en Status

Banana schreef:
Sadie schreef:Maar dan heb je toch alsnog een auto? Had je altijd twee auto's in je eentje?


Wie, ik? Ik ben niet in mijn eentje hoor. En ja, een auto zal er altijd blijven. Maar in plaats van alleen met de auto, dus ook met de fiets ;-) GOED BEZIG HE.

Had je dan eerder geen fiets? Sorry ik snap het niet goed. Ik ga ervan uit dat iedereen in Nederland een fiets heeft?
<<

Banana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 489

Geregistreerd: 05 Jul 2021 18:23

Bericht 17 Apr 2022 20:14

Re: Imago en Status

Phileine1244 schreef:Wat heerlijk Banana! Waarom wil je terug als ik vragen mag?


Ja, het bevalt super, ik zou het liefste hier blijven. :sunny:
De voornaamste reden is omdat ik een carrièreswitch wil maken en de opleiding die ik wil gaan volgen hier niet gegeven wordt. Maar in Europa zijn er ook gewoon meer mogelijkheden qua carrière voor mijn man, mijzelf, en straks voor onze dochter. Hier moet je gewoon veel harder werken voor je geld, en voor dezelfde levensstandaard als wat normaal is in Nederland. En wij hebben het geluk dat we niet hier werken, maar internationaal, dus dan heb je dat probleem niet. Maar op de lange termijn zoeken we meer mogelijkheden. En dan uiteindelijk hier met pensioen ;-)
<<

Pluis

Kletskop

Berichten: 522

Geregistreerd: 20 Mrt 2016 14:19

Bericht 17 Apr 2022 20:15

Re: Imago en Status

Ik denk dat jij even niet overal maar blind vanuit moet gaan en ook even buiten je kadertjes mag denken…
<<

Banana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 489

Geregistreerd: 05 Jul 2021 18:23

Bericht 17 Apr 2022 20:18

Re: Imago en Status

Sadie schreef:
Banana schreef:
Wie, ik? Ik ben niet in mijn eentje hoor. En ja, een auto zal er altijd blijven. Maar in plaats van alleen met de auto, dus ook met de fiets ;-) GOED BEZIG HE.

Had je dan eerder geen fiets? Sorry ik snap het niet goed. Ik ga ervan uit dat iedereen in Nederland een fiets heeft?


Oh op die manier!
Ik woon nu niet in Nederland, en ik heb nu ook geen fiets.
Vroeger in NL had ik wel een fiets, maar daarna niet meer. Ik had een auto en een fiets, ging op een dag met de fiets, werd van mijn fiets gereden, fiets kapot, en ik heb toen besloten dat ik het zat was en geen nieuwe fiets meer gekocht. Zonder dit topic zou het echt niet in me op zijn gekomen om iets langere afstanden op de fiets te doen, maar nu heb ik die inspiratie wel gekregen, een elektrische fiets is een goed alternatief in sommige gevallen. :thumbup:
<<

Anoniem330

Bericht 18 Apr 2022 12:36

Re: Imago en Status

Sadie schreef:
Banana schreef:
Wie, ik? Ik ben niet in mijn eentje hoor. En ja, een auto zal er altijd blijven. Maar in plaats van alleen met de auto, dus ook met de fiets ;-) GOED BEZIG HE.

Had je dan eerder geen fiets? Sorry ik snap het niet goed. Ik ga ervan uit dat iedereen in Nederland een fiets heeft?

Tuurlijk heeft niet iedereen een fiets.
<<

Anoniem327

Bericht 18 Apr 2022 17:06

Re: Imago en Status

Er zijn 22,8 miljoen fietsen. Gemiddeld bezit elke Nederlander 1,3 fiets. Als je nog vrij jong bent, dan verwacht ik dat je een fiets hebt. Ik ken werkelijk niemand van mijn leeftijd zonder fiets.
Laatst gewijzigd door Anoniem327 op 18 Apr 2022 17:07, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 18 Apr 2022 17:07

Re: Imago en Status

Joe 🙋🏼‍♀️, ik heb geen fiets.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem330

Bericht 18 Apr 2022 17:09

Re: Imago en Status

Thunder schreef:Joe 🙋🏼‍♀️, ik heb geen fiets.

Ik had er tot vorig jaar geen. Heb nu een elektrische bakfiets voor de kinderen, maar nog steeds geen normale fiets.
Ik ken best veel mensen van mijn leeftijd zonder fiets.
<<

Blunt

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 726

Geregistreerd: 16 Sep 2013 15:48

Bericht 18 Apr 2022 17:25

Re: Imago en Status

Ik ken echt niemand die geen fiets heeft, grappig is dat
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 15:05

Bericht 18 Apr 2022 17:37

Re: Imago en Status

Ik zou van iedereen die ik ken, niet eens weten of ze een fiets hebben of niet, haha. Ik geloof vast dat er genoeg mensen tussen zitten die geen fiets hebben. Maar eerlijk is eerlijk: ik heb geen idee.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43721

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Apr 2022 17:58

Re: Imago en Status

Maar Banana woont echt al tig jaar niet meer in Nederland. Dan is het toch logisch dat ze geen fiets meer heeft hier. Had ik ook niet toen ik in het buitenland woonde. Denk ik. Ik weet het niet eens meer.
Let's discover the world together.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 18 Apr 2022 18:01

Re: Imago en Status

Hey zeg! Ik woon al 18 jaar buiten Nederland en heb nog steeds een fiets hoor, in het schuurtje bij mijn vader ;)
Maar ook ik dacht dat iedereen wel een fiets zou hebben eerlijk gezegd!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11576

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 18 Apr 2022 18:07

Re: Imago en Status

Er zijn genoeg mensen zonder fiets en mensen met meerdere fietsen. Wij zijn bijvoorbeeld met zijn drieën en er staan hier 6 fietsen in de garage. Ik heb 2 fietsen, J heeft 1 fiets en mijn vriend heeft 3 fietsen.
Mijn ouders hebben ook 4 fietsen met 2 personen. Mijn broertje en zijn vriendin hebben samen geloof ik 5 fietsen. Dus ja dan moeten er ook mensen zijn die geen fiets hebben.
2015 💙
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 15:05

Bericht 18 Apr 2022 18:14

Re: Imago en Status

Marsy31 schreef:Hey zeg! Ik woon al 18 jaar buiten Nederland en heb nog steeds een fiets hoor, in het schuurtje bij mijn vader ;)
Maar ook ik dacht dat iedereen wel een fiets zou hebben eerlijk gezegd!

Maar heb je in Australië ook een fiets?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43721

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Apr 2022 18:16

Re: Imago en Status

Ik denk dat ik toch ook wel m'n fiets dan tijdelijk bij m'n moeder parkeerde want ik herinner me wel fietsen door Utrecht en Amsterdam in m'n studententijd. En ik kocht vast niet elke keer een nieuwe fiets
Let's discover the world together.
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 15:05

Bericht 18 Apr 2022 18:17

Re: Imago en Status

Haha maar trouwens, waar gáát dit over. We gaan van imago en status naar een afbrandsessie omdat het blijkbaar gekkig is als je geen fiets hebt. Over veroordelen gesproken.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43721

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Apr 2022 18:18

Re: Imago en Status

Hahaha ja vooral dat. Hee in de woonplaats naast jou moet nog ergens een fiets van mij staan van vijftien jaar geleden. Denk niet dat die er nog staat.
Let's discover the world together.
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers