Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Twee mensen overleden bij schietpartij in Zwolle

<<

Katie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 235

Geregistreerd: 11 Dec 2019 20:15

Bericht 30 Mrt 2022 20:59

Twee mensen overleden bij schietpartij in Zwolle

Ik lees net dat er twee mensen zijn overleden bij een schietpartij in een Mac Donald's in Zwolle.
Ik ben er echt stil van. Er waren veel kinderen in het restaurant aanwezig tijdens het incident.

https://www.nu.nl/binnenland/6192409/tw ... wolle.html
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Mrt 2022 21:02

Re: Twee mensen overleden bij schietpartij in Zwolle

Neeee wat vreselijk zeg! Heel triest, en dat kinderen hier getuige van zijn geweest 😢
❤ 7 juni 2018
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1689

Geregistreerd: 01 Jan 2019 11:13

Bericht 30 Mrt 2022 21:24

Re: Twee mensen overleden bij schietpartij in Zwolle

Vreselijk. Wat zijn er toch zieke mensen op de wereld.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 30 Mrt 2022 21:41

Re: Twee mensen overleden bij schietpartij in Zwolle

Ik had dus niet eens door dat er een helikopter in de lucht was toen ik aan het hardlopen was. Ik was enorm aan het twijfelen welke route ik ging lopen en heb de route langs de betreffende Mac overwogen maar omdat ik vannacht last vsn mijn been had gekozen voor een iets kortere route. Het laatste stukje wandel ik altijd even en zag toen het bericht dat mijn moeder gestuurd had. De helikopter cirkelde toen nog in de lucht. Ik was in ieder geval blij dat ik weer thuis was met de deuren op slot. Super heftig als je ook leest hoe in koele bloede het gegaan is. Afgelopen weekend is de kruising waar deze Mac staat nog uren dicht geweest ivm een steekpartij. Zo bizar dat dit zo dichtbij komt.

Edit: ik geloof overigens niet dat die twee dingen met elkaar te maken hebben maar het is wel heel toevallig. En idd al die kindjes en volwassenen die dit gezien hebben. Hoe ziek ben je dan om een Mac te kiezen.
2015 💙
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Mrt 2022 21:54

Re: Twee mensen overleden bij schietpartij in Zwolle

Echt vreselijk. Ook voor de mensen met kinderen die er zaten te eten.
Afbeelding
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 30 Mrt 2022 22:46

Re: Twee mensen overleden bij schietpartij in Zwolle

Merk dat ik het slecht los kan laten. Bedenk net ook dat er vandaag schoolvoetbal was en dat dit de Mac is die het dichtste bij die velden zit. Dus mogelijk zelfs nog wat drukker dan normaal op een woensdagavond. Zo gaan mijn gedachten de hele avond al.

https://www.destentor.nl/zwolle/slachto ... ~a85fa4da/
2015 💙
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2351

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 31 Mrt 2022 10:57

Re: Twee mensen overleden bij schietpartij in Zwolle

Het houdt mij ook bezig, wij zijn er de afgelopen maanden met regelmaat geweest dus het is een soort van bekende plek voor ons geworden. Dat zoiets hier in Nederland gebeurt, en dan ook nog in een McDonald’s wat een feestje zou moeten zijn. Wat vreselijk voor de familie van de overleden broers, voor die arme kinderen die dit hebben mee moeten maken, de ouders, het personeel … echt geen woorden voor.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 31 Mrt 2022 15:50

Re: Twee mensen overleden bij schietpartij in Zwolle

https://www.rtvoost.nl/nieuws/2082612/z ... eegesleept

Heel heftig dit. Reed vanochtend en vanmiddag langs de PD en het ziet er zo onwerkelijk uit met de zwarte schermen. Je weet wat er gebeurt is. Waar ik al bang voor was klopte dus. Extra druk door het schoolvoetbal.
2015 💙
<<

Katie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 235

Geregistreerd: 11 Dec 2019 20:15

Bericht 31 Mrt 2022 16:15

Re: Twee mensen overleden bij schietpartij in Zwolle

Oh bah Minx voor jou komt het heel dichtbij. Wat een raar idee dat je er bijna langs was gekomen op de tijd van het incident. Ik vind het echt verschrikkelijk verdrietig voor iedereen die het zag gebeuren. Vooral voor de kinderen, hoop dat iedereen goed wordt opgevangen.

Giselle, het voelt dan echt een stuk dichtbij hé? Heftig hoor.
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 31 Mrt 2022 18:28

Re: Twee mensen overleden bij schietpartij in Zwolle

Bizar incident. Je moet er toch niet aan denken dat je daar zou zitten met je kinderen.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟

Terug naar Nieuws & actualiteiten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers