Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Afscheidscadeautje dagverblijf..

<<

Anoniem16

Bericht 09 Nov 2013 23:48

Afscheidscadeautje dagverblijf..

Het duurt nog even maar in februari gaat r natuurlijk naar school en stopt de opvang. Nu was ik al een beetje op Pinterest aan het kijken voor een speciale, net wat andere traktatie dan wanneer hij gewoon zou trakteren voor zijn verjaardag.

Iets met een leuke zin erbij ofzo, ik dacht eerst aan die schep met 'ik wil niet opscheppen maar....' maar eigenlijk vind ik dat niet zo leuk omdat dat al lang bestaat. Wil wel een beetje origineel zijn ;)

Wat hebben jullie gedaan toen jullie kindje afscheid nam bij de opvang?
<<

Anoniem171

Bericht 10 Nov 2013 06:12

Re: Afscheidscadeautje dagverblijf..

Mijn zoon trakteerde toen hij 4 werd een schepje ( bij Lobbes voor 30 cent) met daarin een doosje rozijnen en een foto eraan waarop stond: ik wil niet opscheppen... Maar ik ben 4 (volgens mij rijmde het maar kan er nu niet opkomen).
<<

Juutje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 104

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:10

Bericht 10 Nov 2013 07:16

Re: Afscheidscadeautje dagverblijf..

T. Trakteerde knijpzakjes fruit met een kaartje eraan: jongens, ik knijp er tussen uit, ik ga naar de basisschool. Met een foto van hem op het zakje.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem57

Bericht 10 Nov 2013 08:30

Re: Afscheidscadeautje dagverblijf..

:kerst:
Juutje schreef:T. Trakteerde knijpzakjes fruit met een kaartje eraan: jongens, ik knijp er tussen uit, ik ga naar de basisschool. Met een foto van hem op het zakje.


Idem dito hier.
<<

miss piggy

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 10 Nov 2013 08:50

Re: Afscheidscadeautje dagverblijf..

onze dochter is pas naar een andere groep gegaan en daar hadden we knapzakjes voor gemaakt.
we hadden kinderzakdoeken gekocht daarin een manderijntje gedaan en aan een soepstengel geknoopt en daaraan een kaartje met foto en tekst.
er is heel leuk op gereageerd!
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 10 Nov 2013 09:01

Re: Afscheidscadeautje dagverblijf..

Ik lees mee, hier nemen beide kinderen 23 december afscheid!

Ben ook al op zoek geweest op Welke.nl en heb wel wat leuke dingen gezien, maar f lust veel niet en S zit nog op de babygroep.

En ik ben dan meteen benieuwd naar een cadeautje voor de juffen!?
Ik zit te denken aan een "pot taart", bakpakketje om met de kinderen te gaan bakken of een voorleesboek.
Misschien dat ik ook een extra laag in F haar taart maak, dan kan ik een 3 laags taart maken ipv 4 en neem ik er 1 mee voor alle juffen.
Laatst gewijzigd door PiP op 10 Nov 2013 11:28, in totaal 1 keer gewijzigd.
December 2009
juli 2012
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 10 Nov 2013 09:43

Re: Afscheidscadeautje dagverblijf..

Mijn zoontje zat niet op een dagverblijf maar wel op de peuterspeelzaal. Hij trakteerde van die klap handjes met een kaartje eraan waarop iets stond van "ik zwaai jullie allemaal uit want ik ga naar de basisschool." Het was iets meer tekst en het rijmde maar ik weet het niet meer precies. De handjes zaten in een bekertje samen met wat snoepjes en zo'n roltoeter (hoe heet zooets, zo'n papieren ding dat uitrolt als ze erop blazen).
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 10 Nov 2013 11:44

Re: Afscheidscadeautje dagverblijf..

Afbeelding

Niet van mij, maar ik vind het wel leuk en daar kun je best wel een leuk iets bij verzinnen.

En hier staan ook wel leuke dingen op:
http://www.party-kids.nl/themas.asp?intCategorie=5&intThemas=33
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem16

Bericht 10 Nov 2013 21:16

Re: Afscheidscadeautje dagverblijf..

Dank jullie wel!

Ow die vind ik leuk Rapa nui! Die gaat ik onthouden.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers