Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gent

<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 16 Mrt 2022 17:36

Gent

Ik wil mijn man verrassen voor zijn verjaardag met een nachtje Gent.
2.5 jaar geleden is onze dochter geboren en zeiden we "wij gaan ieder jaar nog samen een nachtje weg!". Maarja, Corona, werk en het leven kwam er tussen 😅
We willen al paar jaar naar Gent, dus zijn verjaardag in mei leek me wel een goede gelegenheid.
Hebben jullie nog leuke tips voor een hotel? En leuke tips van dingen die we daar moeten doen?
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 16 Mrt 2022 20:14

Re: Gent

Sowieso de oude binnenstad bezoeken en daar alle highlights zien zoals het kasteel, markt en kerk. Zaterdag is er een kleine vlooienmarkt rond en dacht zelfs in de kerk. Ten minste dat was zo 7 jaar geleden.
Het plaatselijke biertje Gentse Strop is een aanrader als je van een speciaal biertje houd.

De Frietketel moet je ook naartoe gaan. Dat is een heel bijzondere frietzaak waarbij je enorm veel friet krijgt (check online de foto's en reviews maar eens). Als je het niet op kunt kun je het in een bak deponeren voor het stadsvarken of zo.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 16 Mrt 2022 21:40

Re: Gent

Dit hotel (zij zeggen B&B maar vond het meer een boetiek hotel) raad ik aan. Mooie kamer, prima locatie en leuk kleinschalig. Boven een pianowinkel.
https://www.kwaadham52.be/bed-and-breakfast


En wij hebben hier lekker Italiaans gegeten, leuk binnentuintje.

https://www.inboccalupo.be/

Wij waren er toevallig tijdens de Gentse Feesten en tijdens een enorme hittegolf. Dat eerste was heel leuk zo onverwacht, dat tweede was wat minder haha.
Laatst gewijzigd door Marin op 16 Mrt 2022 21:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
Let's discover the world together.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 16 Mrt 2022 21:43

Re: Gent

Ik vond het heerlijk, gezellig en authentiek eten bij Poule & Poulette (moet je wel kip eten). Echt een aanrader.

Verder is er enorm veel te doen in Gent, dus is het maar net waar je interesses liggen.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron