Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vrijgezellenfeest

<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 10 Mrt 2022 13:17

Vrijgezellenfeest

** ik heb het even verwijderd vanwege eventuele herkenning, maar bedankt aan iedereen die mijn verhaal gelezen heeft en erop gereageerd heeft **
Laatst gewijzigd door Pineco op 10 Mrt 2022 21:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11593

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 10 Mrt 2022 13:30

Re: Vrijgezellenfeest

Niet gaan. Waarschijnlijk voel je je de hele dag opgelaten. Als je man al besloten heeft niet te gaan zou ik me als koude kant helemaal niet verplicht voelen te gaan.
2015 💙
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 10 Mrt 2022 14:51

Re: Vrijgezellenfeest

Dankjewel voor je reactie Minx! Ik ben er eigenlijk ook wel uit voor mezelf, moet gewoon eens stoppen met me altijd schuldig te voelen.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Banana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 489

Geregistreerd: 05 Jul 2021 18:23

Bericht 10 Mrt 2022 14:56

Re: Vrijgezellenfeest

No brainer, niet gaan! Gewoon zeggen "Oh wat jammer, dan kan ik niet" en KLAAR. Niet schuldig voelen!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 10 Mrt 2022 14:58

Re: Vrijgezellenfeest

Nee niet gaan hoor als je gevoel er zo bij is. En dat gevoel kan ik overigens ook best snappen. Zeker omdat je man ook niet naar het vrijgezellenfeest van z'n eigen broer gaat.
Let's discover the world together.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 10 Mrt 2022 15:39

Re: Vrijgezellenfeest

Niet gaan, als jij je er zo over voelt. Als ik het zo hoor denk ik ook niet dat je zo'n warme relatie met de bruid hebt dat zij het erg zou vinden als je niet komt, toch?
<<

Katie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 235

Geregistreerd: 11 Dec 2019 20:15

Bericht 10 Mrt 2022 16:04

Re: Vrijgezellenfeest

Andersom gezien zou ik het ook niet willen dat iemand met dergelijke gevoelens op mijn vrijgezellenfeestje zou komen.
Ik denk niet dat jullie de juiste verhouding met elkaar hebben om gezellig te doen op een dergelijk feestje. Daarom zou ik ook niet gaan als ik jou was en mij niet schuldig voelen.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9787

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 10 Mrt 2022 16:30

Re: Vrijgezellenfeest

Ik zou zelf niet gaan, maar ik vind het wel een beetje gek dat je man niet bij het feestje van zijn broer zou gaan.

Ik lees overigens wel nog vrok tegenover je toekomstige nieuwe schoonzus en zwager om wat er gebeurt is. Misschien als je wil laten leven en laten leven, ook die vrok eens achter je te laten.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 10 Mrt 2022 21:09

Re: Vrijgezellenfeest

Ja daar heb je ook helemaal gelijk in Tabbie, maar het zijn zulke andere types dan wij. Als wij geen familie waren, hadden we elkaar nooit als vrienden uitgekozen vermoed ik ;-) Ik ben eruit denk ik, we gaan niet naar het vrijgezellenfeest en melden ons daarvoor netjes af met vooral de drukte in het weekend als excuus.

Even los van bovenstaand verhaal, hoe staan jullie tegenover een vrijgezellenfeest voor iemand die de tweede keer gaat trouwen? Voor de dames hier die een tweede keer getrouwd zijn of gaan trouwen, hebben jullie een vrijgezellenfeest gehouden? Ik was hier gewoon benieuwd naar, zou dit zelf nooit overwegen als ik al zoveel jaar geen vrijgezel meer ben en jaren eerder al eens een vrijgezellenfeest heb gehad.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Blunt

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 726

Geregistreerd: 16 Sep 2013 15:48

Bericht 10 Mrt 2022 21:23

Re: Vrijgezellenfeest

Tja het is dan toch altijd raar eigenlijk, zo'n vrijgezellenfeest? Als je het zo letterlijk interpreteert, niemand is vrijgezel tijdens je eigen vrijgezellenfeestje.

Het is meer een gezellig uitje met vrienden.
Ik vind het niet raarder om bij je tweede huwelijk een vrijgezellenfeestje te doen dan bij je eerste.
<<

Anoniem332

Bericht 10 Mrt 2022 21:40

Re: Vrijgezellenfeest

Ik ben nog nooit naar een vrijgezellen feest geweest voor iemand die voor de tweede keer trouwt.

Ik heb zelf een hekel aan vrijgezellenfeesten en vooral babyshowers. Gelukkig moet ik vaak in het weekend werken dus heb ik een makkelijke reden om af te zeggen.
Ook wachtte ik met invullen van een datumprikker en dan kom ik wel op dagen dat veel mensen konden en weer niet op de dagen dat de meeste kunnen 😅.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 10 Mrt 2022 21:45

Re: Vrijgezellenfeest

Mijn man is voor de tweede keer getrouwd (met mij dus) en had wel een tweede vrijgezellenfeest. Ik vond dat niet gek eigenlijk.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem327

Bericht 10 Mrt 2022 23:35

Re: Vrijgezellenfeest

Ik heb sowieso een hekel aan vrijgezellenfeesten, of ze nou voor de eerste of zestiende keer trouwen. Heel consequent ben ik daarin.
Maar vind een tweede of zoveelste vrijgezellenfeest niet stommer dan een eerste.
<<

Pluis

Kletskop

Berichten: 522

Geregistreerd: 20 Mrt 2016 14:19

Bericht 10 Mrt 2022 23:56

Re: Vrijgezellenfeest

Ik heb helemaal niets met vrijgezellenfeesten en babyshowers. Vooral de babyshowers krijg ik jeuk van op hele nare plekken. Dat ik die van m’n schoonzussen heb afgezegd nemen ze me nog steeds niet in dank af. Ik ben ook blij dat ik al kinderen had voordat zij in beeld kwamen en er nooit een voor mij georganiseerd is.

Met vrijgezellenfeesten ben ik een aantal keer met de mannen mee geweest en zelfs 1 georganiseerd voor een vriend van ons (op zijn verzoek).

Maar goed ik heb alleen maar broers en aan de kant van vriend alleen maar zwagers en ik ben altijd ‘one of the guys’ geweest.

Vriend en ik zijn al 18 jaar gelukkig niet getrouwd. Met het hele trouwen heb ik ook niets, de enige reden waarom ik dat zou doen is dat we allemaal dezelfde achternaam zouden hebben, verder is alles zo goed beschreven dat trouwen ook totaal geen zin heeft.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 13 Mrt 2022 15:07

Re: Vrijgezellenfeest

Ik heb afgelopen september voor de tweede keer een vrijgezellenfeestje gehad (In sept voor de wet getrouwd, in april volgt straks de rest van het feest).
Ben erg blij dat mijn vriendinnen dit georganiseerd hebben voor me, heb volop genoten van de dag.
Ben ook dankbaar dat iedereen die ik er bij wilde hebben er bij was, vooral omdat ze zien hoe ontzettend gelukkig ik nu ben en ze me dat ook gunnen na alles wat er gebeurd is met mijn ex.
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2354

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 15 Mrt 2022 11:18

Re: Vrijgezellenfeest

Lejow schreef:Ik heb afgelopen september voor de tweede keer een vrijgezellenfeestje gehad (In sept voor de wet getrouwd, in april volgt straks de rest van het feest).
Ben erg blij dat mijn vriendinnen dit georganiseerd hebben voor me, heb volop genoten van de dag.
Ben ook dankbaar dat iedereen die ik er bij wilde hebben er bij was, vooral omdat ze zien hoe ontzettend gelukkig ik nu ben en ze me dat ook gunnen na alles wat er gebeurd is met mijn ex.


:love: :love:

Ik vind de meeste vrijgezellenfeestjes niet zo leuk, alleen die ik zelf had georganiseerd wel haha. Mijn eigen vrijgezellen was echt niet leuk en ik zou soms wel een herkansing willen. Daarom doe ik voor een ander altijd m'n stinkende best er echt een memorabele dag van te maken, overdoen kan nou eenmaal niet (tenzij je voor een tweede keer trouwt natuurlijk).

Ik weet verder niet wat de vraag van TO was, maar kan het redelijk raden adhv de reactie, dus ik kom nog even als spuit elf melden dat, als het idee van naar het vrijgezellenfeest gaan je tegenstaat, je het niet moet doen.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Filoria, Suus