Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


MTV ema

<<

caribbeanlover

Bericht 15 Nov 2013 22:55

Re: MTV ema

Gatsby schreef:Ik was zelf aanwezig bij de EMA's. En het geluid als artiesten aan het praten waren was heel slecht. Dus dat het tijdens de 1 minuut stilte niet volledig stil was. Kwam grotendeels omdat niemand hem kon verstaan. Pas toen ik thuis terug keek wist ik eindelijk wat er die avond allemaal gezegd was.



1e minuut? Hij vroeg geen bepaalde tijd hoor, gewoon even stilte. Vind hem ondanks die outfit, die ik overigens niet heel gek vond nog steeds goed eruit zien.

Hoe lang blijven ze het nog herhalen? Nu nog steeds, nou weet ik het wel.
<<

Gatsby

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:26

Bericht 16 Nov 2013 11:29

Re: MTV ema

Mijn commentaar ging over het stukje dat jij mensen respectloos noemden! Niet of het wel of geen 1 minuut stilte was.
2011 💕. 2020 💙✨. 2021 💖.
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Nov 2013 17:23

Re: MTV ema

Volgens mij was hij goed te verstaan hoor, want het viel zo goed als stil dus dat gebeurd niet zomaar lijkt me.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 18 Nov 2013 19:40

Re: MTV ema

caribbeanlover schreef:Volgens mij was hij goed te verstaan hoor, want het viel zo goed als stil dus dat gebeurd niet zomaar lijkt me.
Jij was erbij dus dan geloven we jou maar he :P
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Nov 2013 10:40

Re: MTV ema

Nee en dat weet je, maar mijn uitleg lijkt me logisch.
<<

Zero

Bericht 19 Nov 2013 18:24

Re: MTV ema

caribbeanlover schreef:
Zero schreef:Ik ben aan het kijken, maar meer omdat er een x aantal mensen die ik ken aan het werk zijn en ik ze probeer te spotten (de meeste zitten achter de schermen, maar toch)
Ik vind het niveau een beetje... te jong :')



Leuk zeg, zou er ook wel willen werken......................te laat! Hoe komen ze aan die job?



Het zijn verschillende mensen die ik ken dus verschillende banen ook... dansers, mensen die kleding/visagie regelen en een vriendin van me werkt zelf bij MTV.
Ik woon ook niet erg ver van Amsterdam vandaan, ik denk dat deze mensen zichzelf verder hebben aangemeld.
Of via via... ik weet het eigenlijk niet zeker...
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers