Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe ziek was jij van de vaccinatie/booster?

<<

Linvi

Bericht 10 Feb 2022 16:20

Re: Hoe ziek was jij van de vaccinatie/booster?

Bij alle 3 Pfizer.

1ste: enorm pijn met prikken. Mn hele arm tintelde en heb uren krachtverlies gehad in mn arm.

2de: niks aan de hand, voelde zelfs de prik niet.

3de: prik zelf voelde ik, daarna rode warme vlek waar er geprikt werd en m'n tong/klieren waren opgezet.
<<

Anoniem325

Bericht 10 Feb 2022 18:09

Re: Hoe ziek was jij van de vaccinatie/booster?

Een week later had ik Corona, maar dat zal vast niet door de booster zijn gekomen. Verder nergens last van gehad.
<<

JannekeJ

Noob

Berichten: 1

Geregistreerd: 25 Feb 2022 08:57

Bericht 25 Feb 2022 12:33

Re: Hoe ziek was jij van de vaccinatie/booster?

Enkel last van een stijve arm.
En een slapeloze, zweterige nacht na mijn tweede.
Niet ziek geweest
<<

Mara

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 216

Geregistreerd: 24 Sep 2020 11:58

Bericht 25 Feb 2022 13:51

Re: Hoe ziek was jij van de vaccinatie/booster?

Eerste 2 vaccinaties nergens geen last van behalve dat de prikplek wat gevoelig was. De dag na de booster was ik echt niet vooruit te branden, maar dag erna was dat weer over.
💙 2016
💙 2020
Vorige

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers