Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie stuur jij een valentijnskaart?

<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 02 Feb 2022 07:40

Wie stuur jij een valentijnskaart?

Oh jongens, ❤️Valentijnsdag❤️ komt er weer aan!!
Ik vind het allemaal veel te commercieel, maar sinds een paar jaar ben ik het steeds leuker gaan vinden. Niet echt in de romantische zin, maar ik vind dat de liefde wel wat meer gevierd mag worden!❤️
Ik stuur dan ook de laatste paar jaar een kaartje naar mijn ouders, schoonouders en beste vriendin.
Maar dit jaar ga ik ook kaartjes uitzoeken voor mijn 2 collega’s die ook vriendinnen zijn geworden.

Naar wie sturen jullie allemaal een kaartje?💌
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Feb 2022 08:19

Re: Wie stuur jij een valentijnskaart?

Haha wat lief van je. Aan je ouders en andere dierbaren is wel heel lief.

Ik denk niet dat ik een kaart stuur.
Mn zoontje heeft wel gisteren een zelf getekende kaart met een bloem er op en een zakje roze koekjes gegeven aan een vriendinnetje dat al 10 dagen ziek is. Dat voelde wel haast als Valentijn. Vond het zo schattig.
Let's discover the world together.
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2354

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 02 Feb 2022 10:30

Re: Wie stuur jij een valentijnskaart?

Ik denk naar m'n zusje. Ze heeft het nog steeds niet altijd even makkelijk en ik wil haar laten weten dat ik aan haar denk. Lekker theetje en chocolaatje erbij, doet haar vast goed.
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1640

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 02 Feb 2022 11:53

Re: Wie stuur jij een valentijnskaart?

Ik denk dat ik aan twee vriendinnen even een kaartje stuur. En dan natuurlijk wel kaarten uit mijn eigen webshop. De ene vriendin ben ik super trots op hoe ze is gegroeid het afgelopen jaar, en de andere vriendin ben ik ook trots op hoe ze het doet als moeder <3
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 02 Feb 2022 11:56

Re: Wie stuur jij een valentijnskaart?

Ik denk dat ik dit jaar mijn vriend een keer een kaartje ga sturen. Verder wil ik nog bierglazen laten graven met onze naam en streepjes voor bepaalde inhoud omdat we bijna altijd aan bottle share doen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5688

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 02 Feb 2022 19:51

Re: Wie stuur jij een valentijnskaart?

Naar mijn ouders, allebei mijn dochters krijgen er 1 en mijn partner
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 11 Feb 2022 20:45

Re: Wie stuur jij een valentijnskaart?

Mijn kinderen krijgen elk een knuffel (teddybeer) met de post. En mijn man chocolaatjes. Beetje cliché, maar vond toch leuk om even te doen 😊
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 11 Feb 2022 23:27

Re: Wie stuur jij een valentijnskaart?

Haha leuke vraag! Ik was niet van plan een kaartje te sturen. Maar zag wel bij de Hema een bruisbal in hartjesvorm en die heb ik voor m’n dochter meegenomen.

En m’n vriend krijgt van Lego de Ducati motor. Maar dat is meer omdat ik hem dat sowieso wilde geven omdat ik dat leuk vind. Komt alleen mooi uit om het op Valentijnsdag te geven.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 14 Feb 2022 10:41

Re: Wie stuur jij een valentijnskaart?

Ik wilde een kaart in de brievenbus gooien vanmorgen voor mijn man. Maar toen bedacht ik dat dit niet leuk is want hij is de hele dag weg en dan kan ik zelf morgen of overmorgen die kaart eruit vissen haha
Dus ik heb net een flesje whiskey gekocht voor hem.
2016
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 14 Feb 2022 10:53

Re: Wie stuur jij een valentijnskaart?

En ik ben mijn kaarten versturen dus zelf compleet vergeten! :laughcry:
Vorige week ging zo snel en Valentijnsdag valt op een maandag en dat is ook niet echt handig. Maar goed, volgend jaar doe ik een nieuwe poging! De kaarten had ik namelijk al wel gekocht!
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1028

Geregistreerd: 08 Dec 2013 13:23

Bericht 14 Feb 2022 10:54

Re: Wie stuur jij een valentijnskaart?

Ik heb zelf ook niets met Valentijnsdag (mijn man overigens ook niet😅), maar voor mijn kinderen voelt 'hartjesdag' wel speciaal, dus dat motiveert om ieder jaar op deze dag iets extra's te doen🥰.

Dus ik stond gisteravond met lipstick uitgeknipte hartjes te kussen🤣. Ik heb voor beide een klein knuffelbeertje gekocht en deze op de ontbijttafel gezet, met hartjessnoepje en persoonlijk briefje.
Die snoetjes waren onbetaalbaar! In hun lunchtrommel zit een hartjeskoekje.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 14 Feb 2022 10:59

Re: Wie stuur jij een valentijnskaart?

Oh wat lief!! :love: wat moet dat een heerlijk gevoel zijn, dat je als kind beneden komt, en dan je zo geliefd voelt :love:
Dat vind ik juist leuk aan deze dag, je kunt hem zo invullen als bij jullie past.
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1028

Geregistreerd: 08 Dec 2013 13:23

Bericht 14 Feb 2022 11:17

Re: Wie stuur jij een valentijnskaart?

Zo is dat! Een klein gebaar, maar het ontvangst was groots🥰
Ik zou als ik jou was de kaartjes gewoon nog versturen hoor! De boodschap is tenslotte het belangrijkste🥰
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 14 Feb 2022 11:42

Re: Wie stuur jij een valentijnskaart?

Man en ik doen er niet echt iets aan, maar we hadden gasten in onze B&B vanmorgen en die hebben we wel een beetje extra verwend. Peperkoeken hartjes uitgestoken en mijn jongste heeft gisteren hartjesconfetti zitten stansen uit rood en roze papier. Die hadden we helemaal over de tafel uitgestrooid. Toch leuk om te doen :-)
En bij de kinderen heb ik een lief hartvormig briefje in de broodtrommel gestopt, ook peperkoeken hartjes en een snoephartje voor elk.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 14 Feb 2022 11:48

Re: Wie stuur jij een valentijnskaart?

Ik heb mijn man een kaart 'gestuurd', dat wil zeggen op tafel gelegd zodat hij die straks vindt als ie thuis komt. Misschien koop ik ook wel een lekker taartje straks.
Namens de kinderen heb ik een kaart naar de opa's en oma's gestuurd.
<<

Sublimo

Yipyapper

Berichten: 1612

Geregistreerd: 20 Jul 2015 12:32

Bericht 14 Feb 2022 11:52

Re: Wie stuur jij een valentijnskaart?

Ikzelf niemand, maar mijn dochter van 7 heeft al een tijdje een 'liefje' zoals ze het zelf noemt, en voor hem heeft ze een kaart gemaakt en een klein doosje met hartjessnoepjes ingepakt. Superschattig!
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 14 Feb 2022 11:57

Re: Wie stuur jij een valentijnskaart?

Niemand, maar ik heb wel stiekem een hartjes chocolaatje in de broodtrommels van mijn zoons gestopt.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2354

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 14 Feb 2022 12:23

Re: Wie stuur jij een valentijnskaart?

Wat doen jullie lieve dingen! Ik ben dus helemaal vergeten die kaart naar m'n zusje te sturen, maar zij vindt het toch leuker om 'zomaar' een kaartje te krijgen dan op van die 'verplichte' dagen, dus dat komt nog wel. Ik heb gisteravond deze Kitkat bij mijn man op zijn bureau gelegd, zodat hij die vanmorgen zou vinden.

Afbeelding

Ik verwacht niks terug, hij heeft corona dus hij heeft niks kunnen regelen ofzo. Heeft 'ie dit keer in ieder geval een goed excuus :laughcry:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 14 Feb 2022 12:44

Re: Wie stuur jij een valentijnskaart?

Ik heb voor m'n vriend en supercheesy Lego-setje gekocht waarmee hij zelf een beertje met hartjes oid in elkaar kan bouwen. 🤣 En een kaart erbij. Voor m'n dochter ook een kaart en een cadeautje. Vanmiddag geef ik het ze.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem328

Bericht 14 Feb 2022 13:41

Re: Wie stuur jij een valentijnskaart?

Ik heb gisteravond 3 kaartjes geschreven en klaargelegd op de eettafel voor man en m'n 2 jongens. Vonden ze heel leuk vanmorgen. Verder doen wij nooit aan Valentijn maar dit vond ik wel even leuk.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 14 Feb 2022 14:45

Re: Wie stuur jij een valentijnskaart?

Bliss schreef:Ik heb voor m'n vriend en supercheesy Lego-setje gekocht waarmee hij zelf een beertje met hartjes oid in elkaar kan bouwen. 🤣 En een kaart erbij. Voor m'n dochter ook een kaart en een cadeautje. Vanmiddag geef ik het ze.


Hahaha m'n vriend had voor mij dus ook zo'n klein Lego-setje, maar dan een andere, met twee vogeltjes en een hartje. Echt toevallig, want het is niet dat wij regelmatig legoën ofzo.
❤ 7 juni 2018
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2098

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 14 Feb 2022 14:58

Re: Wie stuur jij een valentijnskaart?

Mijn dochter had een doosje voor me gemaakt met wat lekkers, een knuffeltje (die ze vooral zelf wilde natuurlijk haha) en een superlief kaartje :love:. Ik heb in haar lunchtrommel, 2 hartjes poffertjes gedaan (koud vind ze lekker), een hart chocolaatje en een stapelpotlood met allemaal kleine hartjes die dan elk een kleur hebben (10 kleuren in 1 potlood zeg maar). Met een lief gedichtje erbij. Ik hoop dat ze het leuk vind :).
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 14 Feb 2022 17:53

Re: Wie stuur jij een valentijnskaart?

Ik heb niks gekocht of verstuurd. Mijn man en ik zijn zaterdag samen uit eten geweest en hebben dat als Valentijn gerekend. Wat ik echt heel lief vond is dat mijn man, in plaats van toch nog een bos bloemen voor mij, een donatie aan het KWF heeft gedaan 💖.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11586

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 14 Feb 2022 18:03

Re: Wie stuur jij een valentijnskaart?

Niets gestuurd, van mijn vriend niets gekregen maar van mijn werkgever kreeg ik een zakje hartjessnoepjes hahaha. De directeur kwam ze bij ons persoonlijk brengen.
2015 💙
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12152

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 14 Feb 2022 20:31

Re: Wie stuur jij een valentijnskaart?

ik had een bos bloemen en kaart naar mijn ouders gestuurd uit de naam van S.

En ik kreeg van mijn man een kaart en roos met vaasje.
Had voor hem een lego setje met 2 vogels en hartje.
Afbeelding
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Marin