Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sportlegging

<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 07 Mrt 2022 14:16

Re: Sportlegging

Ik had vroeger ook regelmatig last van afzakkende leggings als ik hard liep of stond te springen tijdens een groepsles maar die van Under Armour zakken niet af :) Deze is het:
https://www.zalando.nl/under-armour-ank ... h-q11.html
Ik heb hem in het zwart en grijs.
Wat als het lukt
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 18 Mrt 2022 14:59

Re: Sportlegging

Ik heb die van stronger teruggestuurd. Ik had een vergelijkbare (ook seamless met zo’n ribbeltje) bij H&M besteld en die zit eigenlijk net zo goed. Scheelt wel een hoop geld.

Tot nu toe draag ik mijn womens best leggings het liefst, dus ik denk dat ik daar nog wat van bestel. Wel vrij warme stof (zoals die van stronger), dus voor de zomer blijf ik bij H&M (korte broeken draag ik niet).
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11404

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 18 Mrt 2022 23:26

Re: Sportlegging

Spiffy! Lekker lang, brede buikband en zakt niet af!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem327

Bericht 20 Mrt 2022 12:13

Re: Sportlegging

Ik zie bij mijn gym de laatste tijd gelukkig steeds meer vrouwen in korte topjes sporten zonder platte buik. Dat vind ik echt een goeie ontwikkeling. Zelf ben ik nog niet zo ver maar ik wil het eigenlijk wel gewoon gaan doen.
Qua leggings ben ik blij met m’n Patagonia, maar die is heel duur. Ik heb ook een goedkopie van Even & Odd (Zalando) die verrassend goed zit! Heb er zelfs een tweede van besteld.
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 21 Mrt 2022 10:05

Re: Sportlegging

Jip schreef:Spiffy! Lekker lang, brede buikband en zakt niet af!


Lekker lang is voor mij met mijn 1.68 en korte beentjes eigenlijk niet zo fijn. Ik ken het merk niet, ik ga eens kijken!
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 21 Mrt 2022 10:06

Re: Sportlegging

Holden schreef:Ik zie bij mijn gym de laatste tijd gelukkig steeds meer vrouwen in korte topjes sporten zonder platte buik. Dat vind ik echt een goeie ontwikkeling. Zelf ben ik nog niet zo ver maar ik wil het eigenlijk wel gewoon gaan doen.



Bij ons ook inderdaad! Ik heb het vrijdag ook maar gewoon eens gedaan. En eigenlijk voelde ik me ook helemaal niet opgelaten. Ik moet nog wel even wennen aan de trend van de sportsokken opgetrokken over je legging.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15968

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 21 Mrt 2022 12:34

Re: Sportlegging

Ik snap zelf de behoefte daarin niet zo erg. Ik doe (en durf :smile: ) het zelf in ieder geval niet.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem327

Bericht 21 Mrt 2022 12:52

Re: Sportlegging

Ik kan niet voor andere mensen spreken. Maar eigenlijk is het vreemd in mijn ogen dat je bepaalde kledingstukken alleen zou mogen dragen als je lijf er op een bepaalde manier uitziet, en anders niet. En dat je sommige vormen zou willen of moeten bedekken (worden ze ook niet anders van). Ik ben erg voor het normaliseren van verschillende lichaamstypen. Zeker in de gym vind ik dat goed om dat juist daar soms mensen erg gericht zijn op het voldoen aan bepaalde normen. Goed om juist daar bewust te zijn van diet culture.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 21 Mrt 2022 14:10

Re: Sportlegging

Ik ben ook erg voor het normaliseren van verschillende lichaamstypes, ik heb zelf alleen geen enkele behoefte om met een blote buik te lopen. Ook niet toen ik nog een six pack had. Maar iedereen moet vooral doen waar ze zin in hebben. Ik zie ook steeds meer verschillende lichaamstypes met korte tops (niet alleen vrouwen), helemaal prima!
<<

Anoniem327

Bericht 21 Mrt 2022 15:05

Re: Sportlegging

Voel zelf de behoefte ook niet zo maar ik vraag me dan af en waar dat vandaan komt en of ik die aspecten van diet culture niet heb geïnternaliseerd!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11576

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 22 Mrt 2022 22:19

Re: Sportlegging

Kan me wel voorstellen dat het fijn zit. Zeker de strakkere tops. Zeker als je het snel warm hebt kan zo’n top wel fijn zijn. De meeste leggings zijn toch lang. Met hardlopen denk ik ook wel dat het fijn kan zijn. Zoals vandaag had ik het denk ik wel fijn gevonden. Ik had me per ongeluk veel te warm aangekleed.
2015 💙
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11576

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 26 Mei 2022 13:10

Re: Sportlegging

Even een upje. Gymshark heeft echt een goede sale. Loopt op tot 60%.
2015 💙
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 28 Mei 2022 13:32

Re: Sportlegging

Ik moet echt nieuwe sportkleding. Wil een korte en lange broek en shirts. Maar die gymsharksite daar staat zoveel op dat ik gewoon al dagen niet bestel omdat i niet kan kiezen. Iemand tips?
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1029

Geregistreerd: 22 Okt 2021 18:55

Bericht 28 Mei 2022 13:51

Re: Sportlegging

Kom ik weer met m’n H&M 😅
Maar m’n favoriete sportkleding komt daar vandaan. Hele fijne leggings, sport bh’s, tops, t-shirts en ook die korte (hardloop) broekjes zijn top.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11576

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 28 Mei 2022 18:07

Re: Sportlegging

Joey schreef:Ik moet echt nieuwe sportkleding. Wil een korte en lange broek en shirts. Maar die gymsharksite daar staat zoveel op dat ik gewoon al dagen niet bestel omdat i niet kan kiezen. Iemand tips?


Niet te lichte kleuren en gewoon bestellen. Anders zie je uiteindelijk door de bomen het bos niet meer.
2015 💙
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 29 Mei 2022 08:58

Re: Sportlegging

Ik vind gymshark vaak zo dik en warm. Ik heb liever die glanzendere stof, zoals die van H&M.

Ik vind womens best ook wel fijn, maar die zijn net als gymshark wat stugger, dus die draag ik meestal niet in de zomer.

Onlangs heb ik zo’n korte legging van H&M gekocht. Ik voel me er wel totaal niet fijn in, ik vind mijn benen zo lelijk.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 29 Mei 2022 13:32

Re: Sportlegging

Ik heb wat oudere, langere van de H&M en die zijn gewoon zwart met een roze accent.
Recent nog een 7/8e besteld bij About You van Bally. Totaal onbekend merk, maar zit fijn en heeft een heel vrolijke print van roze en blauwe bloemen. Wilde niet weer zwart 😉 en van het weekend een aantal korte leggings besteld met allemaal printjes en verschillende merken, o.a. Superdry, Hurley en Marika.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 30 Jul 2022 08:26

Re: Sportlegging

Ik zit al tijden te twijfelen of ik een legging van Deblon Sports ga bestellen. Ze zijn erg duur (vind ik), maar die met de panterprint vind ik zo gaaf, ook om als gewone broek te dragen met een sweater en dr Martens. Maar €139… ik vind het echt duur!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15968

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 30 Jul 2022 08:33

Re: Sportlegging

Als hij goed is en je vindt hem echt mooi dan zou ik het doen. Blijf je waarschijnlijk heel lang plezier van houden. Ik draag mijn sportleggings van Stronger ook als gewone broeken en die blijven ook mooi.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11576

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 30 Jul 2022 08:45

Re: Sportlegging

Gaaf ding! Ik zou vooral twijfelen over de kleur of hij niet toch wat doorschijnt bij diepe squats ed, maar als je hem voor gewoon zou willen dan ook de prijs rekenen die je voor een gewone broek zou betalen.

Ik heb de afgelopen 3 maanden 3 nieuwe sportleggings gekocht daarnaast nog een flared en een korte 8inch. Allemaal van Lululemon. Ook verre van goedkoop maar ze zitten echt fantastisch. Voor mij de investering echt wel waard.
2015 💙
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15968

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 30 Jul 2022 09:19

Re: Sportlegging

Als ik ze zo zie is het vrij stevige stof en zal dat niet echt doorschijnen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 30 Jul 2022 10:34

Re: Sportlegging

Ik heb er 1 van My Protein. Zit lekker stevig. Ga er meer van bestellen denk ik.
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 15:05

Bericht 30 Jul 2022 10:38

Re: Sportlegging

Alexis schreef:Ik zit al tijden te twijfelen of ik een legging van Deblon Sports ga bestellen. Ze zijn erg duur (vind ik), maar die met de panterprint vind ik zo gaaf, ook om als gewone broek te dragen met een sweater en dr Martens. Maar €139… ik vind het echt duur!

Ik heb hem even opgezocht en ik vind hem echt supertof! Niet bij mezelf maar dat terzijde haha. Ik zag wel dat je 10% korting kunt krijgen als je je inschrijft voor de nieuwsbrief. Scheelt weer iets.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 26 Jan 2023 12:58

Re: Sportlegging

Even een upje! Al is het alleen maar omdat ik een obsessie heb voor sportleggings tegenwoordig :palm:

Ik had er destijds 2 van Under Armour zag ik máár deze zijn op hun einde. De stof word dunner, ze vertonen slijtage in het kruis dus ik heb mij verdiept in de wereld van niet doorschijnende sportleggings haha. En ik ben echt zwaar fan van Gymshark! Ik heb er nu twee gekocht, ze zijn wat dikker qua stof en je ziet écht niets en ze sluiten zo mooi aan :heart:
Deze is het en ik heb hem ook in het blauw:
https://nl.gymshark.com/products/gymsha ... gL8DfD_BwE

Stronger vind ik ook echt prachtig, heb er ook 2 besteld maar vond het mwah.. En er zijn er nog 2 onderweg van Victory Sportswear :) Wel een gladde stof dus ik ben benieuwd of ze niet doorschijnen en/of afdruk geven van je ondergoed.
Wat als het lukt
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 26 Jan 2023 13:17

Re: Sportlegging

Minx schreef:
Joey schreef:Ik moet echt nieuwe sportkleding. Wil een korte en lange broek en shirts. Maar die gymsharksite daar staat zoveel op dat ik gewoon al dagen niet bestel omdat i niet kan kiezen. Iemand tips?


Niet te lichte kleuren en gewoon bestellen. Anders zie je uiteindelijk door de bomen het bos niet meer.

Haha ik kom dit nu wat tegen. Wat erg. Heb niet naar je geluisterd Minx. Ik doe nog steeds met 1 setje sportkleding wat ik steeds was 😂. Een Nike broek van minimaal 8 jaar oud. Ben nu steeds wel een beetje bang dat hij uitscheurt, maar hij houdt op zich al jaren goed incl 2 zwangerschappen.
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers