Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Insanity work out.

<<

caribbeanlover

Bericht 09 Nov 2013 17:44

Insanity work out.

Iemand die dit doet en hoe is het?
<<

Foxes

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 463

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:05

Bericht 10 Nov 2013 14:30

Re: Insanity work out.

Ik ben er in september mee gestart. Vond het pittig maar het was goed te doen als ik mijn eigen tempo aanhield. Spierpijn gegarandeerd :) !
Helaas ben ik al vrij snel (na twee weken) moeten stoppen omdat ik een liesblessure kreeg.
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 10 Nov 2013 14:46

Re: Insanity work out.

Ik alleen maar mensen die er blessures van hebben gekregen.
<<

Anoniem5

Bericht 10 Nov 2013 16:04

Re: Insanity work out.

Ik heb het wel gedaan, maar je moet wel echt een goede conditie hebben om het bij te houden en uithoudingsvermogen. Is echt wel een pittige work out. Ik ben nu mijn conditie aan het opbouwen want die was om te janken en daarna wil ik wel weer beginnen want ik vond het wel echt leuk.
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Nov 2013 10:39

Re: Insanity work out.

Conditie is bij mij 0,0. Klinkt niet best die blessures. Deden ze het dan verkeerd ofzo?
<<

Anoniem7

Bericht 11 Nov 2013 10:41

Re: Insanity work out.

Van wat ik op Google lees is het een loeiharde workout en lijkt het me vrij logisch dat je daar als leek blessures van krijgt :) Ik zou dan eerst beginnen met een normale workout en dan, als je dat onder de knie hebt, steeds een stapje zwaarder gaan. Misschien dat je dan na een jaartje die insanity wel aankunt.
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Nov 2013 11:56

Re: Insanity work out.

Die krijg je toch alleen als je valt ofzo. Het ziet er idd zwaar uit. Iemand weet waar je het gratis kan downloaden?
<<

Anoniem7

Bericht 11 Nov 2013 11:57

Re: Insanity work out.

Haha, neejoh, de meeste blessures krijg je juist door overbelasting, verkeerde/onvoldoende warming up, onvoldoende begeleiding, etc.
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Nov 2013 12:01

Re: Insanity work out.

Ik heb duidelijk geen enkele ervaring. :confused:
<<

Hunt

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 11 Nov 2013 12:24

Bericht 11 Nov 2013 13:02

Re: Insanity work out.

Ik heb de eerste 3 of 4 trainingen gedaan, samen met mijn vriend. Ik vind van mezelf dat ik toch wel een redelijke conditie heb, maar ik vind het erg zwaar. :laughcry: Het moedigt mij dan niet echt aan om het iedere week trouw te doen.
Mijn vriend, die erg sportief en fysio is, moest soms ook moeite doen om alle oefeningen goed uit te blijven voeren. Doe je dat niet, dan heb je sneller kans op een blessure.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 11 Nov 2013 13:03

Re: Insanity work out.

Wat Maple zegt klopt. Insanity is écht geen workout voor beginners. Het is veel te zwaar en intensief, dat is gewoon vragen om blessures als je geen sporter bent.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 11 Nov 2013 13:15

Re: Insanity work out.

CBL: waarom probeer je niet het 30 day shredding van Jilian te volgen? En dan niet iedere dag, zoals zij wil, maar gewoon rustig 2 a 3 keer in de week. Je begint bij level 1, en zo bouw je het langzaam op.

Denk dat je daar meer aan hebt!

Insanity is zoals de naam al zegt; insane! Een vriendin van mij is top badminstor, speelt in de top van Nederland, maar zelfs zij vond het zwaar. En die sport gemiddeld 3 a 4 uur per dag.
<<

Anoniem 3

Bericht 11 Nov 2013 13:16

Re: Insanity work out.

Ik heb het ook een paar keer gedaan en vond het enorm zwaar, daarnaast is er niemand die controleert of je het goed uitvoert. Daardoor is het erg blessuregevoelig.. Ik zou het je dus niet aanraden als je verder niets gewend bent.
<<

Aardbei

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 243

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:00

Bericht 11 Nov 2013 13:26

Re: Insanity work out.

Ik heb echt geen conditie en heb alleen de intake gedaan die je eens in de zoveel tijd moet doen om te zien hoe ver je gekomen bent en ik moest serieus bijna kotsen!

Dit programma is echt wel voor gevorderde sporters
Afbeelding
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Nov 2013 13:50

Re: Insanity work out.

Caro schreef:CBL: waarom probeer je niet het 30 day shredding van Jilian te volgen? En dan niet iedere dag, zoals zij wil, maar gewoon rustig 2 a 3 keer in de week. Je begint bij level 1, en zo bouw je het langzaam op.

Denk dat je daar meer aan hebt!

Insanity is zoals de naam al zegt; insane! Een vriendin van mij is top badminstor, speelt in de top van Nederland, maar zelfs zij vond het zwaar. En die sport gemiddeld 3 a 4 uur per dag.


Bedankt allemaal voor de waarschuwingen, dat klinkt niet oke. Waar kan ik dat vinden van Jillian zonder dat ik ervoor moet betalen?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 11 Nov 2013 13:53

Re: Insanity work out.

Youtube! Moet je heel even zoeken op 30 day shred.. dan kom er vast wel! Prima programma.. waarbij ze ook als je het niet aankan, een lichtere vorm van dezelfde oefening uitlegt.

Ik geloof dat zij gewichtjes gebruiken, maar je zou ook twee flesjes met water/ zand kunnen vullen. Of het in het begin gewoon zonder doen..
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Nov 2013 13:55

Re: Insanity work out.

Dank je, ga even zoeken, vrouw van mijn neefje is in 7 mnd 17 kg afgevallen met hulp van Jillian.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers