Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fitbit

<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 11 Jan 2022 11:23

Fitbit

Ik heb als kerstcadeau van mijn werk een Fitbit (Versa 3) aangeschaft. Erg blij mee maar ik vind hem wel lastig in gebruik, ik mis bijvoorbeeld een 'terug' knopje. Volgens mij heb ik ook een heleboel mogelijkheden nog niet ontdekt. Wat gebruiken jullie vooral voor functies op de Fitbit?
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 08:54

Bericht 11 Jan 2022 11:24

Re: Fitbit

Ik weet zelfs niet wat t is...
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2525

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 11 Jan 2022 12:28

Re: Fitbit

Ik heb de charge vijf. Op zich vind ik met sliden over het scherm het prima om die terugknop niet te hebben. Dat is alleen even wennen.

Ik gebruik het vooral voor de stappen en ik vind challenges leuk om mezelf te motiveren.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Anoniem323

Bericht 11 Jan 2022 12:51

Re: Fitbit

Ik heb de sense volgens mij. Daar zit aan de linkerzijkant een knopje waarmee je terug op het startscherm komt.
<<

Saji

Kletskop

Berichten: 580

Geregistreerd: 23 Jul 2020 10:31

Bericht 11 Jan 2022 14:07

Re: Fitbit

Ik heb de fitbit versa 3 op mijn verjaardag gekregen.
Ik vond het eerst een gepuzzel met het knopje, lijkt namelijk op een gleufje en geen knopje.
Maar nu ben ik er 1,5 week aan gewend.
Fijn ding!
Als ik terug wil naar beginscherm, swipe ik naar boven, als dat niet werkt druk ik op het knopje en krijg je beginscherm weer.
Ik vind de stappenteller wel fijn.
Ook de doelen probeer ik iedere dag te halen, gaat tot nu toe steeds goed.
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 15:05

Bericht 23 Feb 2022 08:06

Re: Fitbit

Ik heb sinds 2 maanden een Fitbit Sense, maar hij is iedere keer de verbinding met mijn telefoon kwijt. Ik vind het fijn om bepaalde meldingen door te krijgen maar m’n Fitbit, maar ik moet meermaals per dag de Fitbit app openen om m’n Sense te laten synchroniseren, steeds valt die verbinding weg en krijg ik meldingen dus niet door. Zie ik iets over het hoofd qua instellingen, of is dit een bekend probleem wat kennelijk gewoon bij Fitbit hoort?
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1028

Geregistreerd: 08 Dec 2013 13:23

Bericht 23 Feb 2022 08:34

Re: Fitbit

Vervelend Maple! Heb je dit vanaf het begin?
Ik herken het niet, aangezien ik geen appjes/mail/telefoon laat binnenkomen op mijn horloge. Wel heb ik af en toe dat hij slaap/hartslag niet lekker bijwerkt. Met een update van de app (check even of er iets klaarstaat in de store) is dat altijd verholpen.
<<

Anoniem323

Bericht 23 Feb 2022 13:09

Re: Fitbit

Ik herken het niet. Ik heb een goede verbinding.
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 15:05

Bericht 25 Feb 2022 06:50

Re: Fitbit

Ik denk dat ik het gevonden heb, ik sloot altijd alle op de achtergrond draaiende apps af. Waarschijnlijk is dat het probleem 👍🏻

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers