Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 2, wat ga jij doen?

<<

Phileine1244

Kletskop

Berichten: 696

Geregistreerd: 01 Nov 2021 07:47

Bericht 10 Jan 2022 22:00

Re: Week 2, wat ga jij doen?

Rustige week tot nu toe..

Vandaag op school wezen luizenpluizen en daarna gewerkt. Oppas heeft mee gegeten.
Morgen: ochtend werken, dan dochter + vriendinnetje uit school halen. Moet nog even een pakketje wegbrengen en een paar kleine boodschappen doen. Als dochter slaapt ga ik wandelen met een vriendin.

Woensdag: werken, kind uit school en door naar zwemles.

Donderdag: werken

Vrijdag: werken en er komen vrienden eten.

Zaterdag: verjaardag van ons nichtje, we blijven daar ook eten.

Zondag: nog geen plannen
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 10 Jan 2022 22:10

Re: Week 2, wat ga jij doen?

Ik had allemaal plannen maar iedereen heeft covid, serieus 4 vrienden en 1 kind van vriendin. Dus nu heb ik alleen elke ochtend zwemles met zoon. Ik hou maar afstand van iedereen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 10 Jan 2022 22:26

Re: Week 2, wat ga jij doen?

Maandag: heel veel uitgepakt, gewassen en opgeruimd van de wintersport (gisteravond terug gekomen). Boodschappen gedaan en 7 meisjes in huis gehad vanmiddag met speelafspraakjes. Tussendoor wat gewerkt en gesport. Net nog een stuk gewandeld met de oudste.
Dinsdag: sporten en poetsen. Speelafspraakjes. ‘s Avonds met de middelste een stuk wandelen.
Woensdag; 24-uursdienst.
Donderdag: uit de dienst, weekboodschappen, sporten. Oudste heeft online dansles en de andere twee mogen afspreken.
Vrijdag: bijkletsafspraak met collega. ‘s Middags speelafspraakjes. ‘s Avonds wandelen met de jongste.
Zaterdag: zwemles jongste, zolder opruimen en kamer van de jongste verder afmaken. Eten bij m’n ouders.
Zondag: 24-uursdienst.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 10 Jan 2022 22:44

Re: Week 2, wat ga jij doen?

Vandaag: vrije dag, vanmorgen booster prik gehad, wat boodschappen, en een flinke wandeling gemaakt
Dinsdag: in de ochtend vergadering op het werk, wil in de middag weer een flinke wandeling maken met 2 collega’s
Woensdag: weer vrij (ik hoop ook zó erg dat de horeca weer opengaat, maar ga er totaal niet van uit) einde vd dag komt een man van de keukenzaak. Oriëntatie gesprek voor nieuwe keuken.
Donderdag: werken, hopen op veel wandelaars, zodat we het druk hebben aan ons kraampje.
Vrijdag: vrij, einde van de middag komen 2 vriendinnen borrelen.
Zaterdag: zelfde als donderdag
Zondag: vrije dag, denk wandelen met m’n vriend.
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2354

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 11 Jan 2022 12:13

Re: Week 2, wat ga jij doen?

Spannend Arwyn, ik hoop dat de baby snel komt!

Bliss, spannend die schilder haha! Het moet nu toch wel een keer goed gaan!

Mijn week is een beetje saai en I love it.

Vandaag heb ik al een en ander afgekit, straks nog even stofzuigen en om half drie dochter uit school halen.
Morgen heb ik 's ochtends een afspraak bij de POH-GGZ, verder niks. Vast wel iets in het huishouden, maar dat is eigenlijk elke dag wel een beetje.
Donderdag: nog geen plannen
Vrijdag: 's ochtends komt een verkoopadviseur voor de raambekleding, dat kunnen we dan eindelijk gaan bestellen. Verder geen plannen.
Zaterdag+zondag: zaterdag einde van de ochtend gaan we naar onze oude woonplaats, op bezoek bij oude oma (oma van man) en mijn schoonouders. We slapen dan bij mijn ouders en vieren daar zondag de verjaardag van mijn moeder. Zondagavond op tijd weer naar huis, want de meiden moeten maandag gewoon weer naar school.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5690

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 11 Jan 2022 21:18

Re: Week 2, wat ga jij doen?

Mijn planning voor de woensdag is veranderd.
Moet om 14.15 uur bij de huisarts zijn voor een verwijzing om bloed te laten prikken.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers