Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke sieraden draag jij?

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 05 Jan 2022 23:48

Welke sieraden draag jij?

Ik ben eigenlijk wel benieuwd om eens te lezen welke sieraden jullie dragen? Draag je altijd hetzelfde of wissel je veel af? Stem je je sieraden af op je kleding? Foto's mogen natuurlijk ook!

Ik draag vrijwel altijd een ketting. Meestal een simpele zilveren met een hangertje van een ster. Maar ik heb nog veel meer mooie kettingen die ik eigenlijk te weinig draag dus ik doe mijn best meer af te wisselen.
Ik draag ook bijna dagelijks wel een armband (of meerdere). Het vaakst draag ik een setje van 3 simpele kralenarmbandjes. Ook heb ik een mooi armbandje met 2 moedermelkhartjes. Ik heb ook een Pandora armband met diverse bedels. Die draag ik echter niet zo veel, ik vind m zo onpraktisch in dagelijks gebruik, als ik bijvoorbeeld wat moet opschrijven zit ie me altijd in de weg. Daarnaast nog heel veel andere mooie armbanden. Het afwisselen gaat me beter af dan bij de kettingen.
Verder draag ik altijd 3 ringen (2 simpele zilveren en mijn witgouden trouwring) en een horloge.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 06 Jan 2022 00:10

Re: Welke sieraden draag jij?

De enige sieraden die ik altijd draag, zijn mijn ringen.
2 zilveren (gekregen voor mijn eindexamen van mijn ouders en de andere van mijn man) en mijn trouwring (goud met witgoud).
Verder heb ik mijn Fitbit altijd om.

Hiernaast heb ik een heel fijn gouden kettinkje met de letters van onze kinderen eraan en ik heb verschillende oorbellen (in beide oren 2 gaatjes). Het kettinkje en de oorbellen draag ik echter weinig nu. Toen ik nog naar kantoor ging, droeg ik het kettinkje wel elke dag.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 06 Jan 2022 08:56

Re: Welke sieraden draag jij?

Allen mijn oorbellen, ringetjes, altijd. Als horloge heb ik een Fitbit. Niet echt een sieraad. Net bijzonder gelegenheden draag ik wel een van mijn drie kettingen en mijn armbandje.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 06 Jan 2022 09:20

Re: Welke sieraden draag jij?

Ik draag altijd twee ringen, m’n trouwring en een ring die ik van m’n ouders gekregen heb. Soms draag ik een derde ring, van ixxi.

Ik draag altijd mijn Apple Watch.

Ik draag altijd oorbellen, twee paar. De soort wissel ik wel eens af. Altijd een paar ringetjes en een paar knopjes.

En soms draag ik mijn ketting met het teken van de deathly hallows 🥰
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 06 Jan 2022 09:21

Re: Welke sieraden draag jij?

Ik heb een zilveren ketting met een hangertje met as erin die ik elke dag draag. Verder twee zilveren armbandjes die ik elke dag om heb en 2 paar zilveren oorbellen die ik een beetje afwissel. Mijn witgouden verlovingsring en trouwring heb ik bijna nooit meer om omdat ze snel afglijden.
2010 2012
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 06 Jan 2022 09:24

Re: Welke sieraden draag jij?

Ik draag alleen mijn oorbellen, dat zijn tunnels van 16mm.
Ik heb hele mooie gekocht rond de geboorte van mijn zoon, maar ik merk de laatste tijd dat ik alleen goed op sierraden van glas of hout reageer. Die van glas gaan mij te snel kapot, ik laat ze nog wel eens vallen onder de douche of met helm op en af zetten. Dus tegenwoordig draag ik bijna altijd dezelfde houten tunnels.

Ik zou wel erg graag een mooie ketting en ring willen hebben.

Oh en ik draag vaak mijn Fossil smartwatch. Nu ik niet aan het werk ben wat minder.
Laatst gewijzigd door Saga op 06 Jan 2022 12:12, in totaal 1 keer gewijzigd.
10.04.17
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 06 Jan 2022 09:28

Re: Welke sieraden draag jij?

Ik draag twee ringen: een witgouden met een diamantje die ik voor mijn 21e verjaardag van mijn ouders heb gekregen en een roségouden ring met amethist die ik zelf heb ontworpen.

Daarnaast een roségouden ketting van Tiffany's met het welbekende boontje.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 06 Jan 2022 09:34

Re: Welke sieraden draag jij?

Aan m’n linkerhand draag ik zowel mijn wit gouden verlovings-/en trouwring aan m’n ringvinger. Zijn beide heel dun. De ene heeft 1 grotere diamant, de andere heeft een rijtje diamantjes in het goud verwerkt.
Om m’n linkerpols heb ik 2 armbandjes van zilveren rocailles met een letterkraaltje (de N en J voor m’n dochters) en een horloge.

Rechts draag ik om mijn ringvinger 2 ringen met een grotere steen van Melano, gekregen op een Moederdag. Om mijn middelvinger draag ik sinds kort een smalle houten ring, gekregen van mijn man (hij heeft er ook een).
Om m’n pols draag ik 3 dunne zilveren armbandjes.

Ook draag ik een ketting met een klein rond hangertje.

Ik draag elke dag hetzelfde.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 08:54

Bericht 06 Jan 2022 09:54

Re: Welke sieraden draag jij?

1 piercing in rechteroor..10mm.
2 glimmers in linkeroor.
Altijd een gouden kettinkje met een mini replica van mijn 1ste tattoomachientje.
Geen ringen...ik ben ooit blijven haken en dat heeft indruk gemaakt.
En een horloge...ik heb er een stuk of 4..vroeger was ik echt een fan van swatch.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 06 Jan 2022 10:33

Re: Welke sieraden draag jij?

Ik draag altijd mijn ringen: mijn witgouden verlovingsring, en de gouden ring van mijn oma. Ik draag ook altijd mijn oorbellen: gouden ringetjes, knopjes en een piercing.

Mijn gouden ketting met daaraan een staafje met de vingerafdrukken van mijn zoons draag ik ook bijna elke dag. Armbandjes draag ik soms.

Ik wissel alleen af met oorbellen eigenlijk.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 06 Jan 2022 10:57

Re: Welke sieraden draag jij?

Ik draag voornamelijk oorbellen. In mijn tweede gaatjes zitten sinds mijn verjaardag dezelfde oorbellen in. Eindelijk een paar gevonden wat niet irriteert. In de eerste gaatjes wissel ik vaak af.
Ik draag zelden een ketting, maar deze maand is waarschijnlijk mijn asketting van Jordana klaar en dan zal ik wel vaker een ketting gaan dragen.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 06 Jan 2022 11:02

Re: Welke sieraden draag jij?

Ik heb in beide oren 2 gaatjes, die oorbellen wissel ik wel eens af.
Ik draag altijd mijn Garmin horloge.
Ik draag een Pandora ketting met 1 bedel eraan, allebei gekocht van het geld van m'n overleden oma.
Ik draag 3 zilveren armbandjes, 1 gekregen voor m'n 18e verjaardag, 1 voor m'n 30e verjaardag en een Pandora armband met veel bedels eraan met een verhaal.
En ik draag m'n trouwring en m'n verlovingsring. Ik wil nog een ring kopen van het geld van m'n andere overleden oma.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 15:05

Bericht 06 Jan 2022 11:06

Re: Welke sieraden draag jij?

Ik draag de ring die we elkaar omgedaan hebben bij ons geregistreerd partnerschap. Verder heb ik een Pandora armband met bedels met voor mij emotionele waarde. Ik heb drie gaatjes in elk oor waar ik doorgaans dag en nacht oorbellen in draag, alleen momenteel draag ik alleen 1 paar ringetjes erin. En mijn fitbit heb ik altijd om.
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 15:05

Bericht 06 Jan 2022 11:11

Re: Welke sieraden draag jij?

Wat mooi Agnes, dat Jordana op die manier toch bij je blijft 🥰
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Jan 2022 11:31

Re: Welke sieraden draag jij?

De laatste jaren wissel ik maar weinig af, ben er te lui voor geworden geloof ik. Vroeger had ik echt 150 paar oorbellen in alle kleuren zo'n beetje, elke dag matchte ik ze bij m'n outfit haha. Op een gegeven moment ben ik alleen nog maar zilver (of staal) gaan dragen. De laatste maanden heb ik mijn kettingen niet om gehad wegens nekproblemen, maar in principe droeg ik dus altijd twee kettingen. Eentje heb ik mezelf cadeau gedaan na de geboorte van m'n dochter en de andere (met een muntje met N erin gegraveerd) heb ik van m'n vriend gekregen. Mijn ringen wisselen nog weleens omdat m'n vingers regelmatig wisselen van dikte. :P Momenteel heb ik drie zilveren ringen. Eén met twee veertjes die ik van m'n vriend heb gekregen toen we in Londen waren, een andere met groene steen heb ik mezelf afgelopen zomer cadeau gedaan toen ik in m'n eentje een paar dagen alleen weg was en een heel simpele, gladde ring zonder iets erop is van m'n moeder geweest, maar zij draagt alleen nog goud tegenwoordig.

Dan draag ik links m'n Fitbit en rechts drie zilveren armbandjes en een zwart, satijnen armbandje met zilveren bedeltje eraan.

In m'n oren heb ik momenteel in totaal zes oorbellen en vier piercings. Ik heb nu bijna overal heel simpele, kleine ringetjes in. In m'n eerste gaatjes doe ik soms andere oorbellen.
❤ 7 juni 2018
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 06 Jan 2022 12:00

Re: Welke sieraden draag jij?

Ik draag aan de ene hand mijn simpele gladde trouwring. Aan de andere hand heb ik aanschuifringen in witgoud, 1 met een rijtje diamantjes waar de naam van mijn oudste zoon in staat, 1 met een groeidiamant waar de naam van mijn jongste zoon in staat, 1 hele smalle (niet glad maar een soort van bolletjes) die ik gekregen heb van mijn man toen we 15 jaar samen waren en 1 met een groen geboorte steentje (emerald) die ik voor mijn 35ste verjaardag gekregen heb. De groeidiamant heeft mijn man 1 keer laten groeien, dat was toen we 5 jaar getrouwd waren.

Verder heb ik in mijn ene oor drie oorbellen in zilver, een up, een twister en een ringetje, in mijn andere oor heb ik twee oorbellen, hetzelfde ringentje en een iets kleiner ringetje met een klein perzikje er aan. ( meeste van Miab, perzikje is van Wildthings collectables).

Verder heb ik eigenlijk altijd mijn Apple watch om met een metalen bandje en daar heb ik nu vijf armbandjes bij om, maar dat wisselt nog weleens. Nu zijn het twee zilveren slaven armbandjes en drie dunne armbandjes met zoetwater parels en amber kleurige edelsteen ( ik had geen idee wat voor een materiaal het was, dit zegt de site, ze zijn van Miab).

Ik heb ook wel kettingen maar die draag ik niet standaard, moet maar net bij mijn kleding passen. Ik heb oa een verticale bar met de vingerafdrukken van mijn beide zoons van Vedder en Vedder. Maar ook simpele kettingen van My jewellery met een grove schakel bijvoorbeeld.

Eigenlijk hebben vooral de ringen waarde voor me en denk ik dat ik die de rest van mijn leven zal dragen, de rest kan ik zomaar snel weer veranderen.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 06 Jan 2022 12:13

Re: Welke sieraden draag jij?

Niet veel. Een horloge en drie ringen: m'n verlovingsring, m'n trouwring en een ring die ik van m'n moeder heb gekregen.
Let's discover the world together.
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 06 Jan 2022 12:19

Re: Welke sieraden draag jij?

Agnes schreef:Ik draag voornamelijk oorbellen. In mijn tweede gaatjes zitten sinds mijn verjaardag dezelfde oorbellen in. Eindelijk een paar gevonden wat niet irriteert. In de eerste gaatjes wissel ik vaak af.
Ik draag zelden een ketting, maar deze maand is waarschijnlijk mijn asketting van Jordana klaar en dan zal ik wel vaker een ketting gaan dragen.

Ik vergeet helemaal mijn trouwring... :palm:
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 06 Jan 2022 12:32

Re: Welke sieraden draag jij?

Marin schreef:Niet veel. Een horloge en drie ringen: m'n verlovingsring, m'n trouwring en een ring die ik van m'n moeder heb gekregen.


Ha! Ik precies hetzelfde!
Met als toevoeging een kettinkje van mijn man en een tragus piercing.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 06 Jan 2022 12:52

Re: Welke sieraden draag jij?

Ik draag vrijwel elke dag oorbellen, die wissel ik elke dag.
Een initialenketting, die heb ik altijd om.

Ik hoop op ooit weer een verlovings/trouwring aan mn vinger :wink: hahaha!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Klaproos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 880

Geregistreerd: 30 Dec 2021 21:50

Bericht 06 Jan 2022 14:36

Re: Welke sieraden draag jij?

Mijn trouwring (goud met diamantje), verlovingsring (witgoud met diamantje) en horloge (staal) draag ik dagelijks.

Verder heb ik ook vrijwel altijd oorbellen in en armbanden om. Meestal zilver. Maar qua oorbellen draag ik sinds kort ook leuke kleurrijke handgemaakte exemplaren.

Kettingen (als in collier met hangers) droeg ik vroeger ook veel maar de laatste jaren eigenlijk veel minder.
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 06 Jan 2022 14:58

Re: Welke sieraden draag jij?

Gouden oorringetjes, gekocht in 2003 en sindsdien altijd gedragen. In het tweede gaatje draag ik heel kleine gouden knopjes met een diamantje. Een heel dun kettinkje met een L en een hartje eraan of eentje met een rond hangertje met L. En aan mijn linkerhand een pinkring, om mijn ringvinger een smalle gouden ring (die mijn moeder voor haar 21e verjaardag heeft gekregen), rechts om mijn ringvinger mijn eigen ring die ik voor mijn 21e heb gekregen en een ring met de vingerafdruk en geboortesteen van mijn vader. Alles goud en ik wissel nooit.

Verder draag ik altijd mijn Apple Watch.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 06 Jan 2022 16:20

Re: Welke sieraden draag jij?

Mijn trouwring en verlovingsring.

Simpele oorbellen, ringetjes met een klein steentje erin.

Ketting van Cinza met de initialen van de kinderen.

Armbandjes heb ik veel verschillende van o.a. my jewellery
⁠♡♡♡
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 06 Jan 2022 20:04

Re: Welke sieraden draag jij?

Ik draag mijn (niet trouw-)ring bijna nooit meer, dat vind ik gewoon niet fijn meer zitten.
Verder heb ik twee zilveren armbandjes met de namen van de kinderen, die draag ik als ik er aan denk om ze om te doen. Zilveren kettingen heb ik bijna iedere dag wel om, ik heb verschillende hangers, een bijtje, toermalijn, bergkristal, molecuul, paard ect. Die wissel ik af.
Momenteel kan ik alleen knopjes in, ik heb een 2e gaatje bij laten piercen maar die is in 1 oor ontstoken. Beetje jammer. Maar normaal, als ik moet werken, draag ik ook oorbellen.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 06 Jan 2022 20:46

Re: Welke sieraden draag jij?

Ik draag altijd 2 ringen (1 witgoud, gekregen voor mn eindexamen en 1 zilver). Meestal in beide oren 2 knopjes, goedkope want ik verlies ze vaak 🤪. Verder wisselt het. Heb nu 2 zilveren armbandjes, soms mn Pandora of Trollbeads armband.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers