Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Als je moet kiezen

Wat is belangrijker

Man
2
9%
Kinderen
21
91%
 
Aantal stemmen : 23
<<

Anoniem323

Bericht 30 Dec 2021 12:58

Als je moet kiezen

Mijn guilty pleasure is sister wives ☺
Het ging over keuzes maken tussen man en kinderen mbt corona.
Wie vind jij belangrijker als je moet kiezen?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 30 Dec 2021 13:08

Re: Als je moet kiezen

Mijn zoon gaat voor, daar ben ik vanaf het begin duidelijk over geweest tegen mijn vriend. Sister wifes ook gezien en wat vind ik die Cody een kwal
2015 💙
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 30 Dec 2021 13:12

Re: Als je moet kiezen

Idd die Cody verwacht wel heel veel van iedereen en dat gaat gewoon niet. Groot gelijk dat ze haar zoon verkiest. Ik zou dezelfde keuze gemaakt hebben.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1688

Geregistreerd: 13 Jul 2015 08:12

Bericht 30 Dec 2021 13:16

Re: Als je moet kiezen

De kinderen, daar ben ik verantwoordelijk voor. Man kan zichzelf wel redden als dat nodig is.
2010 2012
<<

Anoniem323

Bericht 30 Dec 2021 13:20

Re: Als je moet kiezen

Ja die Cody is echt een dropl*l. Ik snap niet dat hij een zoon het huis uit wilde hebben om zijn vrouw te kunnen zien. Kinderen zijn toch belangrijker dan corona.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3478

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 30 Dec 2021 13:53

Re: Als je moet kiezen

Man is volwassen en kan voor zichzelf zorgen, mijn kinderen niet…
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 30 Dec 2021 14:47

Re: Als je moet kiezen

Altijd voor mijn kinderen.
<<

Anoniem327

Bericht 30 Dec 2021 14:57

Re: Als je moet kiezen

Ik kijk geen Sister Wives dus weet niet om welke keuze het hier gaat, kun je dat toelichten?
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 13:32

Bericht 30 Dec 2021 15:13

Re: Als je moet kiezen

Ik snap de context ook niet helemaal. Waarom moet er gekozen worden?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Dec 2021 15:39

Re: Als je moet kiezen

Ik mis ook context. Om wat voor keuze gaat het?
Let's discover the world together.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 30 Dec 2021 15:44

Re: Als je moet kiezen

De context was dat een van de kinderen zich niet aan de door Cody opgelegde coronaregels hield en hij daarom vond dat hij er met de feestdagen ed dan maar niet bij mocht zijn en dat Cody daarom daar ook maar niet meer in huis kwam. Het was echt een je houd je aan mijn regels of ik kom niet meer. Terwijl moeder zei we houden ons aan de cdc regels en dat vind ik voldoende.
2015 💙
<<

Anoniem323

Bericht 30 Dec 2021 21:30

Re: Als je moet kiezen

Nou mij ging het niets eens om de context. Ik was gewoon zo verbaasd dat hij zich groter en belangrijker voelde dan de kinderen.
En dat zie ik vaker, bv bij de familie nagelkerke die in het verleden mee deden met een huis vol.
Het lijkt bij beide wel of ouders zichzelf belangrijker voelen dan de kinderen. Daar was ik gewoon heel verbaasd over want ik kan mij niet snel een situatie voorstellen waarbij ik mijn kinderen niet op de eerste plek heb staan.
<<

Anoniem327

Bericht 30 Dec 2021 21:42

Re: Als je moet kiezen

Ik kan een keuze zoals jij die schetst in een poll niet maken zonder context omdat ik dan niet weet waar die keuze over gaat. Eerlijk gezegd snap ik het met de uitleg van Minx nog steeds niet, maar dat zal aan mij liggen.
En jouw laatste reactie snap ik ook niet, het is me wat. De familie Nagelkerke zegt mij niets. Ik voel mezelf niet belangrijker dan mijn kinderen maar ik weet ook niet wat je daar concreet mee bedoelt. Daarnaast denk ik dat veel ouders doorgaans hun kinderen op 1 hebben staan maar dat dat doorvertaalt in heel divers gedrag. Maw, je poll en stellingen zijn vrij abstract en absoluut maar wat je er precies onder verstaat is niet duidelijk.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 30 Dec 2021 22:27

Re: Als je moet kiezen

Ik snap er eerlijk gezegd ook nog steeds niets van...
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 30 Dec 2021 22:44

Re: Als je moet kiezen

Kennen jullie sister wifes wel? Dat gaat over een polygaam gezin. Cody heeft 4 vrouwen die allemaal in aparte huizen wonen. En omdat 1 can de kinderen zich niet aan de regels hield die hij opgelegd heeft maar wel aan de regels can de cdc vond hij het ok om te zeggen dat hij dan maar niet meer bij die vrouw in de buurt kwam. En de feestdagen konden dan ook niet. Daarbij vond hij het maar belachelijk dat zijn vrouw voor haar kind koos ipv voor hem. Zij had absoluut geen problemen met de dingen die haar zoon deed.
2015 💙
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 17:55

Bericht 30 Dec 2021 22:50

Re: Als je moet kiezen

Ik heb geen kinderen, dus de keuze is makkelijk.
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 07:54

Bericht 31 Dec 2021 08:22

Re: Als je moet kiezen

Ik heb t weleens gezien ja..maar ik zat plaatsvervangend met kromme tenen.
Ik zou t nl echt niet kunnen,mijn kerel delen met een of meerdere andere vrouwen.
Ik zag de onderlinge relaties steeds ingewikkelder worden en ik vind Cody een lastig ventje.
Om mezelf ergernis te besparen kijk ik niet meer.
Mijn guilty pleasure is ABBA....ja..ik weet t..heel erg..

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers