Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wisten jullie het gelijk?

<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 17:55

Bericht 29 Dec 2021 22:45

Wisten jullie het gelijk?

Mijn man en ik zijn nu zeven jaar samen. Ik wist van hem vrij snel dat het serieus was en dat hij mij als zijn vrouw zag. Volgens eigen zeggen voelde hij het gelijk. De avond dat ik de kamer binnenkwam en we een klik bleken te hebben. Ik wist ook vrijwel direct dat hij het was. Ook al wilde mijn hersenen er niet aan. Maar zo blij dat ik heb doorgezet en niets heb gesaboteerd.

Hoe zit het bij jullie? Wist je het gelijk?
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5350

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 29 Dec 2021 22:53

Re: Wisten jullie het gelijk?

Niet toen ik hem voor het eerst zag, maar toen we uiteindelijk een relatie kregen, wel.
Het voelde zo goed. Binnen 3 maanden zijn we gaan samenwonen en we zijn nu ruim 11 jaar samen.
In vorige relaties voelde het echt compleet anders.
10.04.17
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 29 Dec 2021 22:57

Re: Wisten jullie het gelijk?

Onze eerste date was één van m'n leukste dates ooit, gewoon zo gezellig, veel gekletst en geen ongemakkelijke stiltes. Dezelfde humor ook. Ik had er meteen een goed gevoel bij en wie mij hier een beetje kent, weet dat dat uniek is in mijn datehistorie. 😬 Daarna nog wat leuke dates met hem gehad en op een gegeven moment zag ik het wel voor me, en hij ook. En nu zijn we dik zes jaar verder en is dit niet de beste tijd voor ons door omstandigheden, maar ik ben nog steeds (meestal) blij met hem. ❤
❤ 7 juni 2018
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 17:55

Bericht 29 Dec 2021 23:10

Re: Wisten jullie het gelijk?

Ik zie dat het weer een goed stukje Nederlandse taal van mij is. :palm: Maar goed, gelukkig is de vraag duidelijk. :laughcry:

Mensen die zeiden het eigenlijk direct te weten, verklaarde ik voor gek. Hoe kun je dat zo snel al weten? Tot ik dat gevoel zelf ervaarde. En wij kunnen inderdaad ook heerlijk kletsen, hebben dezelfde humor en denken over veel zaken hetzelfde. Soms kan ik hem ook wel achter het behang plakken, en ik vermoed dat dat wederzijds is, maar het is snel weer opgelost. Gewoon heel fijn. :)
<<

Anoniem331

Bericht 29 Dec 2021 23:29

Re: Wisten jullie het gelijk?

Ik heb altijd gezegd, toen hij de eerste keer binnenkwam was dat om te blijven. En zo is het tot nu ook gegaan 😆
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 29 Dec 2021 23:58

Re: Wisten jullie het gelijk?

Dat dacht ik toen van wel ja, het bleek ook te kloppen gelukkig 🤣 19 jaar verder ondertussen en geen moment getwijfeld.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 30 Dec 2021 06:40

Re: Wisten jullie het gelijk?

Hahaha ja! Maar zo onhandig. Zat letterlijk in enorme relatiecrisis met mijn ex toen ik man ontmoette. Ook nog eens 6 jaar jonger en weer een buitenlander. Niet. Handig. En toch.. op de avond dat we weggingen van de bbq waar ik hem ontmoette zei ik: man van mijn dromen. Voelde me zo relaxt bij hem (en nog). Hij had dan wel borsthaar, maar goed, daar keek ik dan wel doorheen ;)
Wat ben ik blij dat ik toen uiteindelijk punt achter relatie heb gezet. Zat dezelfde avond nog bij mijn nu man. Niet netjes, maar had in mijn hoofd relatie al veel langer beëindigd (ex bleek pathologische leugenaar, was nog heftig alle puzzelstukjes in elkaar te zien vallen aan het einde). Man heeft me er echt doorheen gesleept. Kreeg veel echt ongevraagd veel kritiek (feedback?): zo jong (hij 21, ik 27), wat als hij weer terug zou moeten naar Australië, net uit een 6 jaar lange relatie, niet even rouwen? Etc. We woonden na 3 maanden samen. Man had wel een dip na anderhalf jaar, was bang dat ik veel eerder aan trouwen en kinderen toe was en hij wilde nog zoveel en me dat niet ontnemen. Na wat geruststelling van mijn kant was het al snel weer aan. Ik ben natuurlijk ook onweerstaanbaar ;) En gaat nu al bijna 12 jaar super. Andersom was hij ook vanaf minuut 1 geïnteresseerd in mij, maar liet mij het tempo leiden want wist natuurlijk van drama in vorige relatie. Zo fijn. Ex had zelfs hem nog op Facebook aangesproken (hoorde ik achteraf): dat hij op moest rotten en een slang door in zijn relatie met mij te stoken, lekkere zelfreflectie haha.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 30 Dec 2021 07:26

Re: Wisten jullie het gelijk?

Ja en nee. Ik had direct een enorm goede klik, was super enthousiast en wilde zijn telefoonnummer ontzettend graag hebben. Man gaf mij wel zijn telefoonnummer, maar was iets terughoudender. De tweede keer dat we elkaar zagen (eerste date) was hij al helemaal om en ik juist iets meer behouden. Hij woonde 150km verderop en het leek bijna te mooi om waar te zijn. We zijn toch voor date 3 gegaan en toen ging het allemaal snel. Ik was piepjong (19) maar ben na 9 maanden zijn kant op verhuisd. Inmiddels zijn we bijna 11 jaar verder.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 30 Dec 2021 08:12

Re: Wisten jullie het gelijk?

Nee. Wist het niet gelijk. Toen ik hem voor het eerst zag hadden we beide een ander. Plus, bij is een stuk jonger. Toen we elkaar dik een half jaar later weer zagen was de klik er wel, maar dacht meer als even tussendoor vermaak. Dus we begonnen met daten omdat het gezellig was.
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 07:54

Bericht 30 Dec 2021 08:49

Re: Wisten jullie het gelijk?

Mijn partner en ik wisten t ja..
We hebben er niets mee gedaan omdat we allebei getrouwd waren.
Pas na hun overlijden zijn we ervoor gegaan...maar dat hij t was voor me..ja..dat wist ik.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 30 Dec 2021 10:18

Re: Wisten jullie het gelijk?

Ja ik was gelijk heel erg verliefd en hij ook. Compleet anders dan bij mijn ex. Nu alweer 9,5 jaar verder en veel mooie dingen meegemaakt samen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Dec 2021 10:25

Re: Wisten jullie het gelijk?

Bliss schreef:Onze eerste date was één van m'n leukste dates ooit, gewoon zo gezellig, veel gekletst en geen ongemakkelijke stiltes.


Dit geldt eigenlijk ook voor mij/ons. Het was niet dat ik direct hotel de botel was maar het was gewoon echt heel erg leuk. Het klopte gewoon.

Ik heb liefdes gehad die intenser waren, veel meer die slapeloze nachten vol vlinders. Dat was dit niet. Ik zeg altijd:

Iemand anders is misschien wel de liefde van m'n leven geweest, maar hij is de liefde van m'n leven .
Let's discover the world together.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 30 Dec 2021 10:36

Re: Wisten jullie het gelijk?

Gek hoe dat werkt Marin. Ik denk dat je ook voor meerdere personen veel liefde kan voelen en dat het leven loopt zoals het loopt.

Mijn man wist het meteen, ik niet. 20 jaar verder met veel ups maar ook veel downs maar er is altijd heel veel liefde geweest.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 30 Dec 2021 10:38

Re: Wisten jullie het gelijk?

SoGood, toevallig vroeg ik me pas nog af hoe het nu met je man gaat. Wil je daar iets over kwijt?
❤ 7 juni 2018
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 30 Dec 2021 10:38

Re: Wisten jullie het gelijk?

Ik wist dat dit anders was, ik was best ongebonden en vrijheid-blijheid in die tijd en wilde dat niet zo maar opgeven. Heb ook best veel jongens afgewezen na een leuke avond terwijl ze bijna allemaal de dag erna weer contact zochten. (Dit klinkt een beetje fout misschien, maar ik bedoel gewoon in de kroeg)
Maar bij mijn vriend was het anders en hoewel ik echt aan hem heb moeten wennen (hij veel volwassener, levenservaring ect), werd ik echt zo verliefd! Het is tussendoor nog uitgemest, maar daarna wisten we het zeker!
En we zijn al weer 14 jaar samen.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 30 Dec 2021 11:17

Re: Wisten jullie het gelijk?

Ik vraag me echt af of ik dit gevoel ooit ga hebben of dat dit gewoon niet bij me past. Tot nu toe dus nog nooit bij iemand gehad.
Kan me ook niet voorstellen ooit in een lange relatie te zitten.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 30 Dec 2021 11:23

Re: Wisten jullie het gelijk?

Bliss schreef:SoGood, toevallig vroeg ik me pas nog af hoe het nu met je man gaat. Wil je daar iets over kwijt?
Jazeker! Gaat stukken beter! Toevallig laatst kleinere terugslag maar dat zal altijd blijven en zullen we moeten accepteren. Maar na second opinion is het zéker voor 60% verbeterd, misschien zelfs wel 70%. Echt heel blij en gelukkig om!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 30 Dec 2021 11:28

Re: Wisten jullie het gelijk?

Superfijn zeg!
❤ 7 juni 2018
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 30 Dec 2021 12:43

Re: Wisten jullie het gelijk?

Na de eerste date sloeg de paniek toe en heb ik alles afgekapt. Normaal blokte mijn vriend dan gelijk telefoonnummers ed. Na een week begon ik te twijfelen en heb ik toch nog een bericht gestuurd, toen ook tegen vriendinnen uitgesproken dat als hij er op in zou gaan ik verwachtte dat het voor altijd zou zijn. Toen in een maand of 4 elkaar 3 keer gezien omdat hij aan het verbouwen was. Zijn huis gaan bekijken en op het moment dat ik dacht die zie ik nooit meer dacht hij met haar wil ik oud worden. Inmiddels 4,5 jaar verder.
2015 💙
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 30 Dec 2021 13:13

Re: Wisten jullie het gelijk?

Nee, ik vond ons op papier totaal niet bij elkaar passen en we hadden toen we elkaar leerden kennen ook allebei een relatie. Na 1,5 jaar waarin hij mijn beste vriend was geworden, ging er pas ineens een lichtje bij mij branden. Maar toen was het ook wel gelijk duidelijk dat ik met hem echt mijn toekomst incl. kinderen zag. Hij wist het een paar maanden eerder, maar wilde onze vriendschap niet in gevaar brengen. Inmiddels bijna 15 jaar gelukkig samen (en nu voel ik me oud :laughcry: ).
<<

Anoniem330

Bericht 30 Dec 2021 13:15

Re: Wisten jullie het gelijk?

Ik weet het niet, maar ik wist wel dat het vrij gauw serieuzer voelde dan relaties er voor. En dat is alweer 10.5 jaar geleden. OMG.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 30 Dec 2021 13:16

Re: Wisten jullie het gelijk?

Vanaf de eerste ontmoeting wist ik het gelijk en ik denk het nog steeds te weten. De uitwerking is echter anders dus tja, zegt niet altijd alles :smile:
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3479

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 30 Dec 2021 13:54

Re: Wisten jullie het gelijk?

Een dag voor onze eerste date zei ik tegen m’n moeder dat ik het idee had dat het klopte allemaal met hem, dat het goed voelde, anders dan normaal. Nou inmiddels 12 jaar verder 🙃
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 13:32

Bericht 30 Dec 2021 14:02

Re: Wisten jullie het gelijk?

Nee, want toen ik hem leerde kennen, zag ik hem helemaal niet als relatiemateriaal. We kenden elkaar al 5 jaar toen we wat kregen. Had nooit gedacht dat dit de man zou zijn met wie ik een relatie zou krijgen (en een kind, en nog 1 op komst!).
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1299

Geregistreerd: 17 Dec 2014 20:51

Bericht 30 Dec 2021 14:13

Re: Wisten jullie het gelijk?

Ik zag zijn foto op een datingsite en dacht; "die wil ik". Hij is ook de enige bij wie ik het contact ooit heb geinitieerd. We raakten uiteindelijk aan de chat. Toen bleek hij helemaal niet een ideale kandidaat. Hij is jonger, woonde nog bij zijn ouders en aan de andere kant het land. Ik zat toen nog in een relatie. Knipperlicht. Een dag nadat deze uitging, spraken we af.
We hebben toen een hele tijd gedate. Ik vind hem heel leuk, maar bleef bezwaren houden. Totdat ik zwanger raakte.
Een paar maanden later woonden we samen. Inmiddels bijna 10 jaar geleden. Ik weet natuurlijk niet hoe het loopt. Maar heb niet het gevoel dat we nog uit elkaar gaan.
We hebben het fijn samen. Communiceren, kunnen open zijn over alles en zijn graag samen.
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers