Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wisten jullie het gelijk?

<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 08 Feb 2022 01:40

Re: Wisten jullie het gelijk?

Jaa Meg! Jij was echt verliefd haha!

Ik denk niet dat ik tot de groep behoor die het ooit zeker weet. Dacht het bij m’n ex te weten maar die had ik dus mis haha!
Daardoor twijfel ik nu echt altijd dus iemand anders moet mij maar overtuigen van de oprechtheid ☺️
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 11:32

Bericht 08 Feb 2022 12:33

Re: Wisten jullie het gelijk?

Ik wist het echt meteen! Het klinkt echt behoorlijk cheesy I know. Maar het was zo raar. We waren net zoals altijd samen aan het werk en ik bekeek hem vanuit de andere kant van de ruimte terwijl hij bezig was en toen raakte het me ineens uit het niets echt als een soort bliksem. Ik voelde het door mijn hele lijf. Ik ging die dag totaal in de war naar huis en ik weet nog dat ik de hele autorit ontzettend in de war was.

Nogmaals; ik ben echt geen typ die in dit soort dingen gelooft maar ik snap sindsdien wel wat ze met chemie bedoelen.
<<

Anoniem334

Bericht 11 Feb 2022 15:42

Re: Wisten jullie het gelijk?

Mijn man zei op onze 2e date 'jij wordt de moeder van mijn kinderen'. En hier lig ik nu op de bank met baby 2 bovenop me.


Ik wilde hem na date 1 ghosten, maar hij was (gelukkig) nogal volhardend. Heb het enkele dates nog wat proberen af te houden maar toch maar het diepe in gesprongen terwijl ik geen relatie wilde. Gelukkig.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 02 Jul 2022 15:47

Re: Wisten jullie het gelijk?

Ja ik wist het gelijk! Maar hij nog niet. En nog steeds niet na twee jaar. Zo suf. Hij is mijn grote liefde die twee maanden na mijn scheiding kwam. Het is nu op en af op en af. Komt ooit goed hoop ik hahah
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 15 Jul 2022 15:09

Re: Wisten jullie het gelijk?

Niet toen we elkaar voor het eerst zagen, maar wel na onze eerste kus. We wisten het beiden METEEN. Wat we wel eerst ontkent hebben overigens. Ik heb wel heel snel gezegd tegen mijn vriendinnen, dat hij de vader van mijn kinderen was. En hoe stug het soms ook wel eens gaat, ik weet wel vrij zeker dat we elkaars pot & deksel zijn :smile:
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 15 Jul 2022 16:08

Re: Wisten jullie het gelijk?

**
Laatst gewijzigd door Feline op 18 Jul 2022 23:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 16 Jul 2022 13:03

Re: Wisten jullie het gelijk?

Nee. Toen ik mijn man leerde kennen was ik nog getrouwd en hij had een relatie. Ik kwam na mijn zwangerschapsverlof van Kayla in de kantine en hij zat daar. Hij was nieuw bij onze eenheid.

We hadden wel gelijk een leuk gesprek.

Toen ik jaar later ongeveer in scheiding lag zei een collega wel dat we dan wel snel een koppel zouden zijn. Daar heb ik toen heel hard om gelachen. Want ik zag hem gewoon als vriend en had meerdere collega's waar ik heel goed mee om ging. Dus waarom R. wel en die andere collega's niet. Volgens hem was dat vanwege de chemie tussen ons. Die ik zelf totaal niet zag.
We zouden eigenlijk met partners op vakantie gaan, maar ik lag in scheiding en hij had een knipperlicht relatie die op dat moment net uit was dus gingen we samen. En toen is de vonk overgeslagen.

Die collega had uiteindelijk wel gelijk. We zijn inmiddels al weer 8 jaar en 2 kinderen verder.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 17 Jul 2022 12:31

Re: Wisten jullie het gelijk?

Leuk om te lezen!

Ik wist het niet meteen maar had wel een gevoel bij mijn vriend wat ik nog niet eerder bij anderen had ervaren. Hij was gewoon oprecht, geen spellletjes, voelde aan alles dat hij een goeie jongen was/is. En dat is ook gebleken, nu al 6 jaar samen :)
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 18 Jul 2022 09:51

Re: Wisten jullie het gelijk?

Ja en nee.

Nee omdat we elkaar al jaren kenden. We hadden dezelfde vriendengroep maar in die tijd ben ik nooit verliefd op hem geweest. Hij wil op mij maar dat wist ik toen niet. Ik scharrelde liever met een van zijn (nog steeds) beste vrienden 😁. Ja omdat vanaf het moment dat we verliefd werden ik zo duidelijk voelde dat hij de man was met wie ik oud wil worden. Er kwam echt een soort rust over me heen, heel bijzonder.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 18 Jul 2022 13:22

Re: Wisten jullie het gelijk?

Nee, huidige vriendin zal denk ik geen blijvertje zijn. Leuk voor nu en de gezamenlijke hobby en lekker makkelijk (LAT-relatie). Voor degene die hier een bepaalde mening over hebben: DAT INTERESSEERD MIJ NIET!
<<

Anoniem331

Bericht 18 Jul 2022 13:34

Re: Wisten jullie het gelijk?

Fred schreef:Nee, huidige vriendin zal denk ik geen blijvertje zijn. Leuk voor nu en de gezamenlijke hobby en lekker makkelijk (LAT-relatie). Voor degene die hier een bepaalde mening over hebben: DAT INTERESSEERD MIJ NIET!



😂😂
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1895

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 18 Jul 2022 14:32

Re: Wisten jullie het gelijk?

Fred schreef:Nee, huidige vriendin zal denk ik geen blijvertje zijn. Leuk voor nu en de gezamenlijke hobby en lekker makkelijk (LAT-relatie). Voor degene die hier een bepaalde mening over hebben: DAT INTERESSEERD MIJ NIET!


Ervaart zij dit ook zo?
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Kira

Lady-post-a-lot

Berichten: 1099

Geregistreerd: 30 Apr 2022 07:39

Bericht 18 Jul 2022 18:32

Re: Wisten jullie het gelijk?

.namasté. schreef:
Fred schreef:Nee, huidige vriendin zal denk ik geen blijvertje zijn. Leuk voor nu en de gezamenlijke hobby en lekker makkelijk (LAT-relatie). Voor degene die hier een bepaalde mening over hebben: DAT INTERESSEERD MIJ NIET!


Ervaart zij dit ook zo?


Ik vind dat niet eens het belangrijkste, ik zou wel willen weten waarom Fred hierzelf voor settelt eigenlijk. Ik zou echt geen relatie willen met iemand waar ik niet voor de volle 100% gek op ben, of achter sta. Zou voor mij alleen maar als een blok aan m'n been voelen (ervaring, dus uitgemaakt).
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1895

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 18 Jul 2022 19:08

Re: Wisten jullie het gelijk?

Ik denk dat er wel meer mensen zijn die een relatie hebben die meer voor de gezelligheid is dan dat er echt perspectief in zit, al vind ik dat meer een maatje te noemen dan een relatie. Maar wat ik vooral kwalijk vind, is dat er bij deze vrouw wel een kind in het spel is. Een kind die er misschien wel vanuit gaat dat dit een blijvend gezicht is in haar leven. Maar het kan natuurlijk zijn dat Fred zijn vriendin hier hetzelfde in staat als Fred en dat ze dit ook zo overbrengen naar haar dochter.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 18 Jul 2022 19:12

Re: Wisten jullie het gelijk?

Ik vind het vooral bijzonder dat ze gesprekken hebben over een 2de kind voor haar/een kind van hem. Dat zou ik toch niet willen met iemand dat geen blijvertje is.
<<

Millie

Noob

Berichten: 200

Geregistreerd: 15 Nov 2020 22:22

Bericht 18 Jul 2022 19:49

Re: Wisten jullie het gelijk?

Blijkbaar niet want onze paden hebben zich al meermaals gekruist de afgelopen 20 jaar. We hadden niet echt contact maar bewogen ons in dezelfde kringen. Ik wist wie hij was en hij wist wie ik was. Blijkbaar vond hij mij ooit wel leuk maar durfde me niet goed aan te spreken en toen hij dat wel deed was ik stomdronken en daar weet ik niks meer van. Hoe dan ook, elkaar weer getroffen op tinder en ik heb dit nog nooit meegemaakt, ik ben echt zo ontzettend verliefd en gelukkig. Nu voelde het wel meteen als iets heel bijzonders en dat ervaart hij ook zo 🥰
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Jul 2022 21:10

Re: Wisten jullie het gelijk?

Oh wat fijn voor je Millie!
Let's discover the world together.
<<

Millie

Noob

Berichten: 200

Geregistreerd: 15 Nov 2020 22:22

Bericht 18 Jul 2022 23:12

Re: Wisten jullie het gelijk?

Ja vind ik ook 🥰 zo ontzettend niet meer verwacht dit
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2087

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 19 Jul 2022 09:55

Re: Wisten jullie het gelijk?

Tabbie schreef:Ik vind het vooral bijzonder dat ze gesprekken hebben over een 2de kind voor haar/een kind van hem. Dat zou ik toch niet willen met iemand dat geen blijvertje is.


Nou inderdaad, ik vind dat behoorlijk kwalijk en kan me dan ook niet voorstellen dat zij weet dat hij er zo in staat. Ben je gemeen dan, je vriendin zo aan het lijntje houden omdat het je wel makkelijk uitkomt zo. Je verspild haar vruchtbare jaren die ze mss beter met een ander kan doorbrengen. Egoïstisch. Maar hee, wellicht voelt ze dit haarfijn aan, die twijfel van hem en wil ze daarom niet zo 1, 2 , 3 voor nog een kindje gaan. Ik hoop het.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 19 Jul 2022 10:03

Re: Wisten jullie het gelijk?

Merkwaardig dat jullie je er een eigen draai aan geven. Als je goed alles leest dan weet je dat ze om medische/erfelijke redenen geen 2e kind wil hebben.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 19 Jul 2022 10:24

Re: Wisten jullie het gelijk?

En toch stel je vragen over jouw onvervulde wens om je voort te planten. Dat kan je niet bij haar, en je vindt haar duidelijk niet leuk genoeg om oud mee te worden. Dus waarom zijn jullie samen? Juist ja: omdat jij egoïstisch ben.
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1028

Geregistreerd: 22 Okt 2021 18:55

Bericht 19 Jul 2022 10:54

Re: Wisten jullie het gelijk?

Tabbie schreef:En toch stel je vragen over jouw onvervulde wens om je voort te planten. Dat kan je niet bij haar, en je vindt haar duidelijk niet leuk genoeg om oud mee te worden. Dus waarom zijn jullie samen? Juist ja: omdat jij egoïstisch ben.


Wat een aannames weer. Je weet helemaal niet hoe het zit en hoe zijn vriendin erin staat. En dat Fred eventueel nog kinderen wil, is zijn goed recht. Waarom direct zo aanvallend?

On topic: ja, ik wist het meteen. 16 jaar geleden mijn man ontmoet via een meeting van onze computer game op Lowlands. Ik zag hem staan en was direct onder de indruk. Ik wist ook al wel een beetje hoe aardig en loyaal hij was, van het gamen. Maar in het echt was hij nog veel leuker en knapper 🥰 Vanaf onze eerste date (twee weken later) zijn we samen en ik ben nog elke dag super blij met hem.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 19 Jul 2022 16:13

Re: Wisten jullie het gelijk?

Geen aannames. Fred is hier heel duidelijk in en ook hoe zijn vriendin erin staat.

On topic: wat leuk dat jullie elkaar kennen van een game.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers