Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Klaar

<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 30 Dec 2021 11:40

Re: Klaar

Onze Nordman valt ook nog niet uit inderdaad.
Wij ruimen volgende week de kerstspullen ergens op. Volgende week zaterdag is er een kerstbomen inzameling op school. Voor iedere boom die je inlevert krijg je een lootje en daar kun je een prijs mee winnen.
In de voortuin staan al twee kerstbomen van mijn werk te wachten, eentje van ruim 3 meter hoog en eentje van ongeveer 2 meter. Die hebben we nu volgehangen met zelfgemaakte vetbolletjes, voor de vogels. Die bomen ga ik nog meer missen dan ons boompje binnen haha! Het is zo'n leuk gezicht.
10.04.17
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 987

Geregistreerd: 22 Okt 2021 17:55

Bericht 30 Dec 2021 11:59

Re: Klaar

Hier valt de boom niet uit, maar is erg uitgedroogd en de takken hangen er wat zielig bij. Zelfs met een bak met water eronder en meerdere malen per week sprayen. Maar wij hebben de houtkachel erg vaak aan, denk dat het daardoor komt. En het ding staat al sinds 22 november 😜.
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2447

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 11:30

Bericht 30 Dec 2021 16:43

Re: Klaar

Heerlijk hoor!
Mijn dochter is de 28e jarig, en ze is dol op de kerst dus ik heb hem nog laten staan tot haar verjaardag, en de dag erna álles weggehaald. Kreeg vandaag wel op mijn kop van een vriendin, dat ik echt 'Scrooch' was, maar boeit me niks :smile:

Ik heb ook niks met oud & nieuw en mijn nieuwe jaar begint altijd al op derde kerstdag.

Ik heb overigens een kunstkerstboom met lichtjes er al in, dus het is makkelijk opruimen.
<<

Linvi

Bericht 30 Dec 2021 17:02

Re: Klaar

Ik had afgesproken hem zondag 2 Jan op te ruimen maar naar alle waarschijnlijkheid komt zondag onze nieuwe bank al en dan moet de boom weg zijn! Dus zaterdag eind middag/begin avond ruim ik alles op, dan kan ik zondagochtend stofzuigen en dweilen en komt de bank op een schone plek te staan.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 30 Dec 2021 20:34

Re: Klaar

Meestal ruim ik op net na oud en nieuw, maar dan ben ik er ook echt klaar mee.
Ik denk dat ik morgen alvast de losse kerstspulletjes in de doos doe, dus de spullen op de kast etc. En laat de lichtjes nog wel hangen.
We hebben geen echte kerstboom, maar 1 van lampjes aan de muur, dus die staat minder in de weg weg
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Klaproos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 848

Geregistreerd: 30 Dec 2021 20:50

Bericht 30 Dec 2021 21:15

Re: Klaar

Ik heb vandaag wel alle andere kerstfrutsels weggehaald maar de boom (en de kerststal) mag blijven tot 2 januari. Hij heeft lang gestaan dit jaar maar valt nog amper uit gelukkig. We gaan misschien een poging wagen hem in de tuin te planten.
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 07:54

Bericht 31 Dec 2021 07:51

Re: Klaar

Het enige wat ik nog had staan was t kerststalletje...vannacht hoorde ik een hels kabaal beneden en vanmorgen had de os geen hoorns meer.
Ook is het kindeke Jezus onvindbaar...ik verdenk Obesipoes.
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2335

Geregistreerd: 16 Apr 2021 13:46

Bericht 05 Jan 2022 21:07

Re: Klaar

Giselle schreef:Ik vind het ook zo gezellig en de boom staat totaal niet in de weg. Sterker nog: ik denk dat ik het veel te kaal vind zonder boom, want we hebben nog geen passend meubel gevonden dat we op die plek willen. Ik laat ‘m dus misschien nog wel een week of twee staan, of ik doe met Harrison mee.


Ik kreeg het gisteren op m'n heupen, dus ik heb alles weggedaan. Nu een kale plek in huis, zo saai!
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 05 Jan 2022 22:33

Re: Klaar

Ik ga morgen de kerstboom aftuigen. Zoon is dan bij de gastouder, dus dan kan het rustig zonder zijn commentaar 😅
Hij geniet zo van alle kerstversiering nog in huis..
10.04.17
<<

Anoniem331

Bericht 05 Jan 2022 22:46

Re: Klaar

Giselle schreef:
Giselle schreef:Ik vind het ook zo gezellig en de boom staat totaal niet in de weg. Sterker nog: ik denk dat ik het veel te kaal vind zonder boom, want we hebben nog geen passend meubel gevonden dat we op die plek willen. Ik laat ‘m dus misschien nog wel een week of twee staan, of ik doe met Harrison mee.


Ik kreeg het gisteren op m'n heupen, dus ik heb alles weggedaan. Nu een kale plek in huis, zo saai!



Kerstboom er uit, kamerplant er in!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers