Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 52.. De laatste!

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 27 Dec 2021 10:08

Week 52.. De laatste!

Wat gaat deze laatste week van het jaar jouw brengen? Wat ga je doen?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 27 Dec 2021 10:13

Re: Week 52.. De laatste!

Maandag: Vanmiddag even naar de huisarts voor m'n schouder. Verder rustig aan.
Dinsdag: Niks
Woensdag: Verlate Kerst lunch met m'n vader en stiefmoeder.
Donderdag: Niks
Vrijdag: Oud en Nieuw met vrienden waarschijnlijk
Zaterdag: De kinderen naar m'n moeder brengen
Zondag: zelf naar huis rijden terwijl de kinderen logeren bij m'n moeder. Voor t eerst in tijden eens samen thuis! Misschien maar leuk sushi bestellen ofzo.
Let's discover the world together.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 27 Dec 2021 10:17

Re: Week 52.. De laatste!

Maandag: Werken, ik stop wat eerder zodat ik nog boodschappen kan doen. Vanavond rondje hardlopen als het niet glad is.
Dinsdag: Werken
Woensdag: Werken, 's avonds weer rondje hardlopen.
Donderdag: VRij, thuis rommelen met de meiden.
Vrijdag: Vrij, boodschappen doen, rommelen, 's avonds lekker met man hapjes en op de bank.
Zaterdag: 's Middags en borrel drinken bij m'n ouders om te proosten op het nieuwe jaar.
Zondag: M'n schoonfamilie komt bij ons, we vieren nog Kersternieuw. :)
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2354

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 27 Dec 2021 10:22

Re: Week 52.. De laatste!

Maandag: even helemaal NIKS. Het weekend heeft me uitgeput dus ik moet vandaag pas op de plaats maken. Even bijkomen.
Dinsdag: nog geen plannen, ik ga onze kurkwand afmaken en ik denk iets bakken met de jongste. Zouden we nog doen deze vakantie.
Woensdag: met de jongste naar zwemles voor proef afzwemmen. Daarna samen patatjes eten, man gaat dan de oudste ophalen bij schoonouders (ze logeert daar).
Donderdag: naar het bos oid, iig even lekker een stuk wandelen en van de natuur en de frisse lucht genieten. Verder nog geen plannen.
Vrijdag: oliebollen bakken! We nodigen alle buren uit om ook een oliebol en een kop chocomel te komen halen, ‘s avonds zijn we met z’n viertjes en gaan we borrelen en gewoon fijn samenzijn. Na middernacht rondje door de buurt om vuurwerk te kijken en iedereen de beste wensen te wensen.
Zaterdag: uitslapen en verder zien we wel wat de dag ons brengt.
Zondag: idem.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 27 Dec 2021 10:43

Re: Week 52.. De laatste!

Vandaag: gaan we met mn zusje en gezin de stad in, rondje lekkere dingen halen
Morgen: zoon een dagje kdv, huis schoonmaken. ‘S avonds bij zusje spelletjesavond, zoon blijft logeren
Woensdag: geen plannen
Donderdag: op verjaardag bij schoonmoeder
Vrijdag: vrienden komen oudjaar vieren
Zaterdag: uitbraken denk ik
Zondag: geen plannen
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 27 Dec 2021 10:45

Re: Week 52.. De laatste!

Vandaag werken
Morgen werken en daarna zoon wegbrengen voor logeren bij opa en oma.
Woensdag hem weer ophalen en een fotoshoot te doen.
Donderdag werken
Vrijdag met zijn 3en thuis voor oud en nieuw.
Zaterdag zal wel naar schoonmoeder worden.
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 27 Dec 2021 11:45

Re: Week 52.. De laatste!

Vandaag is voor mij een rare dag voor mij. Is 3 jaar geleden met de buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Is voor mij het besef dat ik nog leef. Waren toen bijna te laat geweest. We zouden vanaf toen elk jaar op die dag leuke herinneringen maken. We gaan vandaag samen pizzarette doen.

Zijn net naar de tandarts geweest gezellig haha. Had 2 kleine gaatjes helaas dus weer terugkomen.

Morgen onverwacht vrij moet even na de stad iets ophalen. En in de middag mijn booster prik halen.

Woensdag vrij

Donderdag hele dag werken. Wel stuk rustiger nu omdat man thuis is hoef ik niet zo te haasten met baby aankleden en wegbrengen

Vrijdag misschien rondje rijden bij carbid schieten te kijken. In de avond komen mijn ouders.

Fijne week allemaal
Afbeelding
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 27 Dec 2021 13:54

Re: Week 52.. De laatste!

Laatste week 😱

Vandaag: vrije dag, even alles weer op orde na een paar drukke dagen. Verder lekker relaxed, en vanavond nog wat kerst restjes eten.
Morgen: ook weer vrij, door de horeca lockdown veel meer vrij helaas. Maar vriend hoeft alleen morgenvroeg paar uurtjes te werken, we gaan een flinke wandeling maken met de hond in de middag.
Woensdag: vrij en geen plannen.
Donderdag: werken, we hebben voor oudjaar een borrelbox samengesteld, dus daar ga ik de voorbereidingen voor treffen.
Vrijdag: eerst werken, en in de avond bij vrienden oud en nieuw vieren.
Zaterdag en zondag: vrij en nog geen echte plannen.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3201

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 27 Dec 2021 16:21

Re: Week 52.. De laatste!

Ik heb vakantie! (En man niet)

Vandaag: even naar het winkelcentrum geweest, wat ophalen voor B bij intertoys.
Morgen: komt de kaartclub lunchen en op hele verlate kraamvisite. Verder komen er over de dag heeeel veeeeel pakketjes volgens de app.
Woensdag: helemaal niks. Lekker naar buiten denk ik.
Donderdag: naar een vriendin. Haar zoontje is 5 dagen jonger dan B. We gaan even gezellig bijkletsen.
Vrijdag: laatste dag van het jaar. We brengen de avond met z’n drieën door. Overdag moet man werken. Zal wel laat worden want ze moeten ook balansen.
Zaterdag en zondag: Relaxen met z’n drieën. Tevens kerstboom aftuigen en de hele woonkamer soppen.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 27 Dec 2021 16:32

Re: Week 52.. De laatste!

Eigenlijk een gewone week (helaas geen extra vrij)

Maandag: vrij. Ik heb het huishouden gedaan en T heeft lekker gespeeld en wat tv gekeken.
Dinsdag: werken
Woensdag: vrij. Ik ga dan boodschappen doen en verder geen idee nog.
Donderdag en vrijdag werken.
Vrijdagavond gaan we denk ik naar vrienden.
Zaterdag: uitslapen en daarna koffie met schoonouders.
Zondag: hopelijk niets haha
2016
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 27 Dec 2021 17:00

Re: Week 52.. De laatste!

Vandaag waren we thuis lekker gerommeld en bijgetankt en wandeling met de meiden gemaakt. Ik heb vakantie,man niet.

Morgen komen er vriendinnen van de kinderen spelen en even kleinigheidje bezorgen bij achternichtje.

Woensdag gaan de meiden in de loop van de dag logeren tot vrijdag.

Man is donderdag en vrijdag vrij dus ik hoop samen wat leuks te gaan doen donderdag.

Vrijdag meiden ophalen en oliebol bij m'n moeder eten savonds komen vrienden oud en nieuw vieren.

Zaterdag wil ik graag een nieuwjaarsduik doen haha nog op zoek naar medeplonsers. Wacht het weer wel even af

Zondag weet ik nog niet
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 27 Dec 2021 18:49

Re: Week 52.. De laatste!

De hele week vakantie dus wat andere dingen zoeken die nog kunnen
Maandag: wat aangetut, tussen de middag bij mijn moeder warm gegeten ivm zin in gewone maaltijd met gekookte aardappelen, bietjes met gebakken uitjes en stukje kipfilet. Daar wat huishoudelijke klusjes gedaan. En nu thuis wat lezen en kaartjes schrijven

Dinsdag met trein naar Amsterdam, heb nog 2 1e klas daluren treinkaartjes die voor 31 december op moeten. Wil naar De Leeuw fijne tafelzuren sinds 1850 aan de Vrijheidslaan om Amsterdamse uitjes, augurken en ander lekkers te halen. Ben er nog nooit geweest omdat ze op zaterdag altijd dicht zijn ivm shabat. Ze zijn nu extra open dus dit maar bedacht als reisdoel. Broodjes halen bij Slagerij Vet op de Zeedijk.Verder naar Arctic in het Westerpark, een tijdelijke lichtkunstwerk. Daarna de Amsterdam Light Festival route (deels) lopen.

Woensdag de hele middag bijkletsen met mijn beste vriendin die over is uit Amerika. We hebben een afhaal hightea bij mij thuis.

Donderdag het 2e treinkaartje gebruiken. Denk naar Utrecht om daar wat rond te lopen, de bieb aan het Neude te bekijken indien mogelijk, Lindt chocolade te halen voor mijn moeder (essentiële winkel1😉) en Coffee en lunch to go. Eventueel nog de de Utrecht Lumen lichtroute lopen. https://www.ontdek-utrecht.nl/route/88806/wandeling-utrecht-lumen

Vrijdag middag misschien wat rond fietsen of samen met mijn broer rondrijden bij het carbid schieten en vreugdevuren. Oliebollen halen en eten.

Zaterdagochtend mijn traditionele nieuwjaarsontbijt op de bank met oliebollen en bubbels terwijl ik het nieuwjaarsconcert in Wenen kijk. Eventueel s middags met trein naar Assen (heb weekendvrijkaart dus gratis) om daar de Frido Kahlo experience te lopen, is wandeling van uurtje langs grote muurschilderingen en kunstobjecten geïnspireerd door Frido Kahlo.
Laatst gewijzigd door rapa nui op 27 Dec 2021 19:01, in totaal 1 keer gewijzigd.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 27 Dec 2021 18:52

Re: Week 52.. De laatste!

@ Giselle wat een leuk idee om op oudjaarsdag de buren uit te nodigen voor een oliebol en chocomelk. Leuk en gastvrij als nieuwe buren
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 27 Dec 2021 19:33

Re: Week 52.. De laatste!

Ik ben deze week vrij. L gaat twee dagen naar het kdv. Vandaag heb ik mijn boek van Karin Slaughter uitgelezen. Morgen ga ik met een vriendin brunchen. Mijn moeder komt morgenavond en blijft een paar nachten slapen. Mijn vriend en ik gaan donderdag een lange wandeling maken. Met oud en nieuw blijven we waarschijnlijk lekker thuis. Lekker relaxt weekje.
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 15:05

Bericht 27 Dec 2021 19:49

Re: Week 52.. De laatste!

Deze week komen we waarschijnlijk vooral door met opruimen, puzzelen, spelletjes spelen en vooral maar even rust pakken. Hopelijk zijn we oudejaarsdag allebei minimaal 24h klachtenvrij. Misschien moet ik werken. Ik hoop in elk geval dat we in de avond naar mijn ouders kunnen, zodat we kerst nog een beetje over kunnen doen.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 27 Dec 2021 19:56

Re: Week 52.. De laatste!

Ik heb besloten dat ik woensdag vrij neem. Lekker een dagje voor mezelf. 😅😁
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem321

Bericht 27 Dec 2021 20:13

Re: Week 52.. De laatste!

Iedereen een goede laatste week gewenst en een spetterend uiteinde.

Mijn week:
Vandaag: vrije dag: gedeeltelijk aan de studie geweest
Morgen: vrije dag. In de middag een vriendin ondersteunen bij een afspraak die zij heeft
Woensdag: werken dagdienst
Donderdag: werken dagdienst
Vrijdag: middag/avonddienst
Zaterdag: werken dagdienst
Zondag: werken dagdienst

Oké, ik heb aangegeven dat ik dit jaar met kerst vrij wilde zijn en ik heb ook echt genoten met familie, maar stiekem heb ik er spijt van dat ik niet voor oud&nieuw ben gegaan. Voorgaande jaren vierden we dat altijd met mijn broers en schoonzus. Dat was erg gezellig.
Mijn partner en zoon hebben nu wel gewoon 2 weken vakantie en ik, ik bikkel maar door :smile:
Volgend jaar maar weer.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6200

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 27 Dec 2021 20:24

Re: Week 52.. De laatste!

Oh ik snap je Olifant :D ik was ook altijd liever oud en nieuw vrij en werken met kerst en waar kon dan naar familie, vond ik altijd prima!

Maandag: vrij. Voor de kinderen gezorgd. Lekker lang gewandeld met de jongste. Deed me erg goed na een gezellig druk weekend.
Dinsdag: werken tot 18u.
Woensdag: werken en met vriendinnen sushi eten.
Donderdag: halve dag werken en 's middags even kijken of ik wat in huis ga doen of lekker ga wandelen met zoon of zoiets.
Vrijdag: werken tot 17u. Daarna naar vrienden, doen de kinderen daar op bed en rijden s nachts met ze terug. Niet ideaal allemaal, benieuwd hoe het gaat. Maar hadden ook wel zin om wel iets te doen met oud en nieuw voor het eerst in.... jaar.
Weekend: uitbraken en verder nog geen plannen.
Ergens wil ik ook nog thuis sporten deze week, nou ja ik zie wel.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 27 Dec 2021 20:54

Re: Week 52.. De laatste!

Vandaag: gewerkt en naar fysio geweest
Morgen: heel even werken, laptop ophalen op kantoor en een broodje halen met onze stagiair, verder uitrusten (erg moe van de kerst)
Woensdag: geen plannen nog
Donderdag: beetje werken, naar fysio en verder uitrusten
Vrijdag: oudejaarsavond vieren met m'n vriend en Esperanza
Weekend: chillen waarschijnlijk, misschien stukje wandelen ofzo
❤ 7 juni 2018
<<

Phileine1244

Kletskop

Berichten: 696

Geregistreerd: 01 Nov 2021 07:47

Bericht 27 Dec 2021 21:13

Re: Week 52.. De laatste!

Rapa nui wat doe jij toch altijd leuk dingen!
Vind 't ook zo knap dat je dat gewoon allemaal alleen doet.

Mijn week:
Vandaag lekker rustig aan gedaan. Hele huis gestofzuigd gedweild, de was weg gewerkt, de badkamer en toilet gesopt. Daarna met dochter naar zwemles, ik ondertussen wat boodschappen gedaan. Net nog even extra hapjes staan maken voor een feestje morgen, en nu lig ik lekker in bad.

Morgen: hele dag werken. Vanaf 17.00 drive tru feestje van een vriendin die 40 word. Onze vriendengroep kennende word er weinig door gereden maar blijft iedereen toch wat plakken. Ze heeft ook verschillende hapjes en drankjes staan.

Woensdag: gaat mijn dochter bij een vriendinnetje spelen en lunchen. Ik ga ondertussen wat spullen inpakken en als het weer mee zit een lange wandeling maken met mijn vriend. Lekker warme thee mee en even heerlijk het bos in. Om 14.00 moet ik mijn kind weer ophalen voor de zwemles. Savonds ga ik even langs mijn ouders.

Donderdag: laatste spullen inpakken. Daarna gaan we met m'n schoonouders en neefje zeehondjes spotten, waarna wij door rijden naar ons vakantie adresje.

Vrijdag: vakantie, overdag nog geen idee. Savonds met z'n drietjes film avond met lekkere hapjes en hopen dat we wat vuurwerk zien .

Zaterdag nog op vakantie

Zondag rijden we weer naar huis. Thuis doen we denk ik niet zoveel meer.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 28 Dec 2021 00:58

Re: Week 52.. De laatste!

Vandaag ging m'n vriend in de middag pas weg. Toen heb ik even lekker, nog in pyjama, op de bank gehangen. Later wat gourmet spullen opgeruimd en vanavond de docu over Peter R gekeken.

Morgen om 8:45 naar de uroloog (verdenking nierstenen). 's Middags een pakketje ophalen en een vriend komt even wat ophalen. Wil ook wat aan m'n blog werken.

Woensdag bezorging van de boodschappen, verder nog weinig plannen.

Donderdag blog/rust dagje. Moet echt deze week wat bijkomen van de kerst.

Vrijdag eet ik bij mijn vriend en we vieren samen oud en nieuw. Lekkere hapjes erbij ''s Avonds.

Zaterdag hoop ik uitslapen. Ik blijf tot en met het avondeten bij mijn vriend. Daarna naar huis.

Zondag boodschappen bestellen en verder helemaal niets.

Maandag is mijn vriend jarig, dan gaan we een nachtje naar een hotel. Luxe suite heb ik geboekt. Eten moet natuurlijk op de kamer, maar geen probleem met ligbad en sauna. De dag erna eet ik nog bij hem, daarna weer naar huis. Prima begin van het nieuwe jaar.
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 28 Dec 2021 07:36

Re: Week 52.. De laatste!

Maandag: 24-uursdienst, meisjes naar oma gebracht
Dinsdag: zo uit de dienst, sporten (hard nodig), even naar m’n zus, boodschappen, kerstspullen opruimen, naar buiten met de meiden
Woensdag: pcr-test, vakantiespullen inpakken, naar de markt, speelbos, sporten
Donderdag: naar Oostenrijk!
Vrijdag: bijkomen van de reis, naar buiten, gourmetten, oud en nieuw met mijn ouders en zus
Zaterdag: dagje Salzburg
Zondag: skiën, sleeën, sneeuwpop maken etc.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1640

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 28 Dec 2021 10:22

Re: Week 52.. De laatste!

Ik heb lekker vakantie! Althans, geen fotoshoots.

Maandag: was ik zo gaar van de kerst dat ik alleen op de bank heb gelegen
Dinsdag: we hebben een thuis-verrassingsdag besteld, dat gaan we vandaag doen!
Woensdag: boodschappen doen en gelijk voor mijn schoonzus ook
Donderdag: nog geen plannen
Vrijdag: overdag geen plannen en verder blijven we lekker thuis
Weekend: ook nog geen plannen
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5691

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 28 Dec 2021 12:49

Re: Week 52.. De laatste!

Maandag: van 8 tot 17 uur gewerkt, 's avonds lekker op de bank
Vandaag: van 15.15 uur tot 20.15 uur werken. Nu in huis aan het rommelen/opruimen
Woensdag: van 8 tot 18 uur werken, 's avonds weer lekker op de bank
Donderdag: uitslapen en van 12.45 uur tot 18 uur werken.
Vrijdag: van 8 tot 18 uur werken. Na het werk lekker in mijn huispak op de bank en tapasjes. Hopen dat we middernacht halen en toasten op het nieuwe jaar.
Zaterdag: zorgen dat ik om 12 uur bij mijn ouders ben want de kindjes komen. Later op de middag terug naar Breda, even naar mijn schoonouders en met de kinderen logeren bij mijn vriendin.
Zondag: ergens in de middag of begin van de avond terug naar mijn ouders.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 28 Dec 2021 13:03

Re: Week 52.. De laatste!

Maandag: Kind naar de opvang en een vrije dag met m’n man. Lekker gewandeld en afgesloten met een kop erwtensoep. Daarna bij m’n oma op de koffie geweest.

Dinsdag: Buiten gesport bij de sportschool, ook samen met man. Zo lekker broodjes halen bij de bakker en voor vanmiddag nog geen plannen.

Woensdag: Met z’n drieën op kraambezoek bij vrienden, we starten met koffie, gaan dan lekker wandelen met beide gezinnen en na de lunch gaan we weer naar huis. ‘S middags waarschijnlijk naar broertje en daar samen eten.

Donderdag: Koffiedate met een vriendin die we al lang niet gezien hebben. Daarna alvast beginnen met kniepertjes bakken.

Vrijdag: Kniepertjes en oliebollen bakken bij schoonvader, schoonzus en de kinderen komen daar ook. Daarna thuis verder bakken en eventueel nog wat mensen die gezellig buiten bij ons komen staan tijdens het bakken. Daarna even naar vrienden die de vuurton buiten aan hebben staan. ‘S avonds komt een bevriend stel met de kinderen hier de jaarwisseling vieren.

Zaterdag: mijn verjaardag, ‘s ochtends komt de schoonfamilie en ‘s middags de familie.

Fijne laatste week van het jaar allemaal!
Insta: je_ei_kwijt
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers