Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jouw relatie en corona

<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1303

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 28 Dec 2021 18:29

Re: Jouw relatie en corona

Hier niks veranderd door corona. We zijn gewoon graag samen. Dat waren we al voor de lockdowns, en zijn dat nu ook nog steeds. Of dat nu hangend op de bank is, of dat we uit eten gaan. We spelen vaak spelletjes met mensen. Deden dat voor de lockdowns en nu nog steeds.
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 28 Dec 2021 20:08

Re: Jouw relatie en corona

-
Laatst gewijzigd door Gympie op 30 Dec 2021 23:30, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem334

Bericht 28 Dec 2021 21:56

Re: Jouw relatie en corona

Onze relatie is wel veranderd, maar ik denk niet per se door de lockdown. Mijn man werkt gewoon buitenshuis, ik wel deels thuis. Maar we hebben gewoon veel dingen meegemaakt de laatste 2 jaar. Nieuw huis gekocht, volledig verbouwd, op 4 verschillende plaatsen gewoond (ons oude huis, tijdelijke woning, bij mijn schoonouders en nu in ons nieuw huis). Daarbij hadden we toen de eerste lockdown begon nog maar net een zoontje van 3 maanden (die is nu 2) en nu beval ik bijna van de 2e.

Mijn man gaat nog regelmatig buiten de deur met vrienden afspreken in mate van wat mag en kan. Omdat we op de grens wonen hebben we nu ook, nu de grenzen niet gesloten worden, het 'geluk' dat we naar de helft onze vaste restaurants kunnen blijven gaan en ook gewoon naar het winkelcentrum kunnen conform de regels daar.

Wij merken dus weinig van de lockdown, al zijn we nu wel even wat voorzichtiger nu ik bijna moet bevallen. Ik heb net een longontsteking gehad en moet er niet aan denken nu nog corona op te lopen. We zien nu dus echt even heel weinig mensen. Mijn man vindt dat moeilijker dan ik, ik was toch al degene die meestal thuis bleef bij ons kleintje en nu hoogzwanger heb ik sowieso geen zin om mensen te zien.

Het levert hier soms wel eens frustraties op. Mijn man kan heel slecht tegen iets niet mogen of kunnen en werkt dat dan op mij uit. Hij verveelt zich snel. Ik prijs me gelukkig met onze gigantische tuin waar ik hem mee bezig kan houden en onze verbouwing waar nog wat projecten ook aan zitten te komen. Zo houd ik hem zoet en blijft het tussen ons ook leuk genoeg. Wel vind ik het kut dat ik zo weinig te vertellen heb omdat ik weinig mee maak. Alles gaat over onze zoon of het huishouden en dat is gewoon niet leuk en voedt de sleur.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers