Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 51

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11846

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 20 Dec 2021 20:49

Week 51

De ene laatste week van het jaar en hoe gaan we die doorbrengen?

Maandag: werken. Hele dag ouders/leerlingen bellen om te inventariseren of ze de middelen hebben voor thuis onderwijs
Dinsdag: werken op locatie. Mentor leerlingen komen kluisje leeghalen en elkaar een fijne kerst wensen
Woensdag: werken op locatie. Toetsen voor leerjaar 3-4 en daarbij moeten er docenten aanwezig zijn. Mocht iemand uitvallen
Donderdag: hopelijk thuis werken
Vrijdag: vakantie. Kerstboodschappen die besteld zijn ophalen
Zaterdag: kerst bij mijn ouders
Zondag: thuis kerst.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Dec 2021 20:55

Re: Week 51

vandaag boodschappen gehaald
Morgen werken
woensdag vrij
donderdag werken
vrijdag vrij man ook die heeft vakantie dan
zaterdag eerst lekker ontbijten, hebben alle 3 zelfde pyjama gezellig. En hebben ook cadeautjes onder de boom. We hoeven pas om half 4 bij mijn broer en schoonzus te zijn daar gourmetten
zondag in de avond chinees eten bij mijn ouders. Voor de rest niks als het aan mij ligt.

fijne week allemaal
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25126

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 20 Dec 2021 21:00

Re: Week 51

Vandaag: beetje gewerkt en naar fysio geweest
Morgen: weer (even) werken, naar fysio en even naar de opticien voor een oogmeting
Woensdag: leidinggevende komt op de koffie
Donderdag: werk, lunchwandeling met collega
Vrijdag: nog geen plannen geloof ik
Zaterdag: lekker ontbijten en 's middags komen m'n moeder en zusje, blijven ook eten (dit gaat alleen door als we allemaal een negatieve zelftest hebben)
Zondag: weer lekker ontbijten en 's middags komen m'n schoonouders op de koffie/borrel

Fijne week + kerst allemaal!
❤ 7 juni 2018
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11589

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 20 Dec 2021 21:03

Re: Week 51

Ma: gewerkt
Di: boodschappen doen sporten en werken en mijn moeder komt eten
Wo: werken, mijn vriend brengt J dan weg
Do: hopelijk naar kantoor om een restvaccin te halen. Als ik snel genoeg gereageerd heb dan kan ik m’n booster al krijgen. Verder werken.
Vrij: sporten en brood halen en verder lekker met zijn tween wat doen
Za: overdag weinig en ‘s avonds lekker eten
Zo: J halen en kerst bij mijn ouders vieren
2015 💙
<<

Phileine1244

Kletskop

Berichten: 696

Geregistreerd: 01 Nov 2021 07:47

Bericht 20 Dec 2021 21:03

Re: Week 51

Morgen werken. Na het eten ga ik naar een vriendin die masseuse is en krijg ik een massage.

Woensdag komt mijn nichtje de hele dag spelen omdat mijn broer moet werken. Smiddags nog even naar zwemles met dochter en boekjes terug brengen bij de bieb. Savonds komt er een vriendin langs.

Donderdag niet veel plannen, maar ik heb mijn dochter beloofd filmavond te houden en in de woonkamer te gaan slapen. Verder gaan we even op de fiets kerstkaartjes rondbrengen.

Vrijdag moet ik werken.

Zaterdag gaan we rond een uur of 14 naar mijn familie om kerst te vieren.

Zondag als het een beetje weer is even naar het bos en daarna komen vrienden bij ons gourmetten.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 20 Dec 2021 21:04

Re: Week 51

Vandaag: wat laatste dingen opgeruimd op mijn werk nu we weer dicht moeten. Geluncht met collega's en daarna kerstpakket gekregen.

Morgen: vriendinnetje van zoon komt spelen

Woensdag: geen plannen, mijn moeder komt langs.

Donderdag: met zoon naar de KNO arts en daarna brengen we hem bij mijn ouders waar hij een nachtje logeert. Wij zouden een diner hebben van mijn vriend zijn werk, maar dat gaat niet door.

Vrijdag: hele dag helpen in de slagerij, met het uitdelen van alle kerstbestellingen.

Zaterdag: kerst vieren bij mijn ouders.

Zondag: geen idee. Ik moest eigenlijk werken, dus we hadden geen plannen gemaakt.
10.04.17
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 20 Dec 2021 21:38

Re: Week 51

Vandaag echt een prima dag gehad, echt kerstvakantie. Gingerbread huisje gebakken. Gingerbread huisje ingestort. 😂 Maar wel veel plezier samen gehad. We hebben week boodschappen gedaan en zoontje moest even naar de tandarts voor z'n tandje omdat ie is gevallen erop twee weken geleden en het wordt nu grijs. En toch nog een mini kerstboompje gekocht en versiering geknutseld.

Morgen gaan we naar de bieb. Ik denk als het lekker weer is dat we helemaal naar de bieb gaan lopen 7 km totaal (althans, ik loop en duw twee kinderen dan). Nu de sportscholen dicht zijn is elke beweging meegenomen.

Woensdag heeft zoontje nog wel logopedie en ergotherapie.

Donderdag komen Snirp en de kinderen spelen.

Vrijdag werkt m'n man nog maar gaan we daarna naar m'n moeder rijden om kerstavond te vieren. We zijn alleen met m'n moeder, stiefvader, broer en schoonzus.

Zaterdag na de lunch weer naar ons eigen huis. Daar eerste kerstdag vieren. Waarschijnlijk met m'n schoonouders.

Zondag kerstdiner bij m'n schoonouders met m'n schoonzus en zwager ook. Hebben nu pas te horen gekregen dat wij een hoofdgerecht 'mogen' maken dus ben benieuwd wat dat wordt. Kunnen al niet meer bestellen bij de slager. Maar komt vast goed.
Let's discover the world together.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 20 Dec 2021 22:26

Re: Week 51

Vandaag: Vanochtend op visite geweest bij een collega, eind van de middag/avond bij m'n ouders ivm verjaardag.

Morgen: Jongste naar PSZ/opvang, dagje met de oudste. We moeten iig naar de VK en ze wil bruisballen maken. En verder maar heel rustig aan, wat we zijn allebei moe.

Woensdag: Geen plannen. Man is vrij, dat is fijn. Ik zou naar de kapper, maar helaasch

Donderdag: Meiden naar schoonouders brengen voor een nachtje logeren, verder geen plannen.

Vrijdag: Man is werken, maar ik kan in de ochtend rustig opstarten! Heerlijk.

Zaterdag: Naar m'n ouders voor kerst.
Zondag: Niet echt plannen. Pyjama ochtend voor de meiden dus denk ik, haha.

Zo hoogzwanger met een pijnlijk bekken en alles dicht zijn die niet de spannendste weken 😅
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 20 Dec 2021 22:34

Re: Week 51

Maandag: Gewerkt, klein rondje hardgelopen.

Dinsdag: Vrij, met de meiden thuis.

Woensdag: Vrijgenomen. Zodat ik lekker naar de kapper zou gaan, maar helaas. Dus nu lekker thuis, ik ga de badkamer eindelijk inrichten en onze slaapkamer opruimen. En de laatste kerstboodschappen doen. De meiden zijn naar de opvang.

Donderdag: Dagdienst in de zorg. 's Avonds doet een vriendin m'n nagels.

Vrijdag: Vrij. 's Avonds lekker koken met m'n man.

Zaterdag: 's Ochtends eten ophalen voor tweede Kerstdag bij een restaurant in de buurt. Eind van de middag vieren we kerst met onze eigen familie.

Zondag: Lekker thuis, later op de dag genieten van een tapasbox.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 20 Dec 2021 22:41

Re: Week 51

Fijne week allemaal.

Maandag - thuis gewerkt (ook lesgeven), leuk is anders maar het moet maar, voordeel was dat ik tussendoor twee keer lekker een stukje kon gaan wandelen in het zonnetje
Dinsdag - thuis met de kinderen, ik denk dat ik met zoontje een kerststukje ga maken, 's avonds misschien een online quiz met vrienden
Woensdag - paar uurtjes thuis werken, verder nog geen idee
Donderdag - thuis werken, lange dag achter de laptop met veel lessen, maar goed daarna lekker vakantie dus ik overleef het vast wel ;-)
Vrijdag - mijn eerste vakantiedag, mijn man heeft ook vrij, ik denk even naar de winkel voor wat laatste boodschappen en ik ga met zoontje vast wat hapjes klaarmaken. Verder hoop ik op mooi weer zodat we lekker kunnen wandelen of zo. 's Avonds gaan we hapjes eten en als de kinderen op bed liggen doen man en ik een online muziekquiz
Zaterdag - gaan we brunchen bij mijn schoonouders, en ik hoop even een rondje lopen of een spelletje doen of zo, 's avonds zijn we gewoon rustig thuis
Zondag - mijn ouders en zus komen eten, overdag alvast wat dingen klaarmaken dus en ik leg denk ik de sjoelbak neer. 'S Avonds doen man en ik nog een digitale muziekquiz.
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2354

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 20 Dec 2021 22:56

Re: Week 51

Een na laatste week alweer! Beetje saaie week wel helaas.

Maandag: vandaag was een rustige dag. Heb alvast wat boodschappen gedaan voor de kerst en een puzzel afgemaakt.

Dinsdag: pakketje ophalen bij de Hema, huis stofzuigen. En waarschijnlijk beginnen aan een nieuwe puzzel.

Woensdag: als het goed is worden ein-de-lijk de stoomoven en kookplaat geleverd. ‘s Middags ga ik met de jongste naar zwemles, ze gaat proef afzwemmen.

Donderdag: keukenmonteur komt voor montage van de oven en kookplaat, dan is eindelijk de keuken klaar. Eerst zien dan geloven maar ik heb er zo’n zin in!

Vrijdag komen mn ouders voor de kerst, dan gaan we nog wat boodschappen doen, ‘s avonds lekker eten met elkaar en kerkdienst luisteren/meekijken met elkaar.

Zaterdag: mn ouders blijven slapen dus we ontbijten met elkaar, gaan een stukje wandelen en ‘s avonds weer met elkaar eten.

Zondag: mn schoonouders komen en blijven de hele dag, ook weer lekker eten met elkaar en een spelletje doen ofzo.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 20 Dec 2021 23:59

Re: Week 51

Fijne week allemaal!

Vandaag: afgesproken met een buurvrouw en gesport.

Morgen: Naar Terschelling voor een 24 uurs dienst.

Woensdag: Oplevering van ons huis! 🎉🎉🎉 ‘s Avonds hopelijk nog even sporten.

Donderdag. Personal training. In de middag met m’n jongens maar Ikea Zwolle om een bestelling af te halen.

Vrijdag: Een lege agenda. ‘s Avonds gourmetten bij mijn schoonfamilie.

1e Kerstdag: 24 uurs dienst.

2e Kerstdag: In de middag naar mijn zusje en haar gezin om daar kerst te vieren, mijn broer en zijn gezin komen ook 🥰.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 21 Dec 2021 00:12

Re: Week 51

Vandaag: was ik vrij, toch even naar het werk geweest. Functioneringsgesprek gehad, en de boel (WEER) omgebouwd voor take away. En vanavond is de dochter van m’n vriend komen eten.
Morgen: werken, even schakelen en alle reserveringen voor kerst omzetten naar to go paketten.
Woensdag: vrije dag, ‘s morgens thuis poetsen, in de middag naar de Sligro voor kerst inkopen. ‘S avonds komen mijn vader en een goede vriend eten.
Donderdag: werken
Vrijdag: vrije dag, kerst diner maken met een vriendin.
Zaterdag: werken en ‘s avonds hebben mijn vriend en ik een 5 gangen menu besteld.
Zondag: vrije dag, mijn vader en de dochters van m’n vriend komen bij ons kerst vieren.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 21 Dec 2021 09:45

Re: Week 51

Ooh wat spannend Lady, de oplevering. Ik heb het via insta helemaal mee kunnen volgen, wat is het mooi geworden.

Ja jeetje Kreeft, wat naar dat jullie nou weer moesten schakelen op je werk.
Let's discover the world together.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 21 Dec 2021 21:05

Re: Week 51

Maandag werken, meiden naar opa en oma.
Dinsdag werken meiden gewoon thuis.
Woensdag vrij, kerst boodschappen en er komt een vriendinnetje spelen. Schoon maken en opruimen.
Donderdag werken.
Vrijdag waarschijnlijk schaatsen en kerstavond cadeaus.
Zaterdag gezellig naar mijn ouders
Zondag eten we met vrienden.
:heart: :heart: 2011
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 769

Geregistreerd: 26 Aug 2015 15:19

Bericht 21 Dec 2021 21:10

Re: Week 51

Maandag: hele dag gewerkt
Dinsdag: vrij, jongste ging naar de peuterspeelzaal, met de oudste boodschappen gedaan. Vanmiddag gingen beide kinderen bij mijn ouders spelen want daar waren een neefje en nichtje. Ik heb vanmiddag de bovenverdieping gepoetst.
Woensdag: ochtend werken, middag even een rondje naar buiten met de kinderen.
Donderdag: hele dag werken.
Vrijdag: kerstlunch op mijn werk, verder hapjes voorbereiden voor ‘s avonds.
Zaterdag: gourmetten bij schoonouders.
Zondag: eten bij mijn ouders, mijn broer en vriendin komen ook.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Anoniem325

Bericht 22 Dec 2021 13:46

Re: Week 51

Maandag en dinsdag de hele dag gewerkt. De avonden lekker op tijd in bed.
Vandaag vrij. Vanochtend met vriend en dochter boodschappen gehaald. Zo de was weg werken en straks hopelijk nog even wandelen. Moet op pakketjes wachten, hoop dat die een beetje op tijd komen.
Morgen heel de dag werken. In de avond al kerst vieren bij mijn ouders met cadeautjes.
Vrijdag vrij en in de avond kerstavond thuis met lekker eten en cadeautjes.
Zaterdag naar mijn schoonmoeder + man voor kerst. Er wordt uitgebreid gekookt, ben benieuwd.
Zondag naar mijn schoonvader voor kerst. Ook weer eten..

Vooral het weekend vind ik erg druk.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers