Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kerstpakket

<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 23 Dec 2021 16:53

Re: Kerstpakket

Sam schreef:Ons hele ziekenhuis krijgt niks, ik vind daar wel wat van.

Ja, dat snap ik. Wat erg zeg. Leggen ze uit waarom?
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 23 Dec 2021 17:08

Re: Kerstpakket

Nou wat ongezellig Sam, zeker in deze pittige tijd voor ziekenhuispersoneel.

Wij konden een cadeau uitzoeken via een bepaalde site. Ik koos voor een plant.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 23 Dec 2021 18:19

Re: Kerstpakket

Nou zeg Sam. Daar vind ik ook wel wat van.

Sowieso heb ik het gevoel dat het kerstpakket dit jaar best belangrijk is. Weinig om naar uit te kijken, dus elk dingetje is er een.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 23 Dec 2021 18:59

Re: Kerstpakket

Ik had van mijn werk een zeer goed gevulde doos van de jumbo, allemaal lekkere dingen. Mijn man heeft van verschillende opdrachtgevers wat gehad, ook een mega doos vol met lekkere dingen, 1 van de lokale bakker en 1 van de zuivelhoeve.

Zelf laten we er ook elk jaar 15 maken voor de grootste klanten die man gehad heeft. Dit jaar hebben we bij de dochter van een vriend besteld. Zij doet een opleiding tot banketbakker, en is sinds kort ook vanuit huis gestart met bakken.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem323

Bericht 23 Dec 2021 19:11

Re: Kerstpakket

Nou ja sam, dat is gewoon belachelijk. Ik vraag mij af wat de reden erachter is!
Jij werkt in C ziekenhuis toch?

Wat lief thunder dat jullie haar steunen!
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 23 Dec 2021 19:52

Re: Kerstpakket

Ik krijg dit jaar (morgen pas, is bij ons de traditie dat je die krijgt op de laatste dag dat je werkt voor de kerst) een kerstster, een houten hanger (maakt mijn baas zelf, die is graag creatief bezig met hout en hout branden) en een gevulde envloppe.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 23 Dec 2021 19:56

Re: Kerstpakket

Mijn vriend had een pakket vol lekkers en een vvv bon van 50 euro. Ik een pakket met alcohol vrije wijn, een fleece deken, wijnglazen, waxinelichthouders en borrelnootjes.
<<

Palmyra

Noob

Berichten: 239

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:10

Bericht 23 Dec 2021 20:17

Re: Kerstpakket

Ze hadden er een feestje van gemaakt met een kerstman en allemaal kraampjes om het coronaproof te kunnen doen. Een yesty bon van 50 euro die je voor allerlei bonnen in kunt ruilen en daarnaast nog een lunchpakketjes.
Verder heb ik van een organisatie waar ik wel een digitaal account heb voor het werk dat ik af en toe samen met hun doen een yesty bon van 25 euro en het boek Verpleegthuis van Teun Toebes gekregen via de post gekregen, Ik ben helemaal geen werknemer van hun. Na de feestdagen contact opnemen dat ik geen werknemer ben maar alleen inzagerechten heb.
Van mijn vrijwilligerswerk een boek Waarom zijn we zo anders, praktische inzichten om andere culturen te begrijpen en een digitale bon waar je iets uit kon zoeken op de website. Ik heb een uitwisbaar notitieboek met pen daarvan besteld.
Ben verwend dit jaar.
A negative mind will never give you a positive life.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 23 Dec 2021 21:43

Re: Kerstpakket

Een doos met appeltaart bakproducten en toebehoren: groot appeltaartspringvorm. keukenschort met bedrijfslogo ovenhandschoen en pannenlap en appeltaartbaxmix, roomboter, pot appel-rozijnenvulling, bus slagroom, thee en 2 speciaal biertjes.

En een borrelpakketje voor thuis met breekbrood en kruidenboter, biertje, klein flesje wijn, pinda's, droge worst en zak chips.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 24 Dec 2021 10:35

Re: Kerstpakket

Wat leuk allemaal!
Ik had een kerstkaart met €100 erin. Heel fijn!
<<

Tauriel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 466

Geregistreerd: 17 Jun 2021 13:23

Bericht 24 Dec 2021 10:37

Re: Kerstpakket

Wow Sam, daar zou ik ook wat van vinden. Wat een dikke middelvinger naar de medewerkers is dit zeg.

Wij zijn heel erg verwend allebei. Ik had een leuk kerstpakket van m'n werk met allemaal lekker eten en leuke spullen. Heel blij mee. En een drankpakket van de afdeling, ook super leuk. En een mooie bonus van het werk. Man een bon, leuke dingen van besteld. En hij heeft een pathe thuis pakket gekregen, we kunnen nog een leuke film thuis kijken. En van de overblijf allebei een truffelpakket. Dat was niet helemaal onze smaak, dus ik heb daar een lieve collega heel erg blij meegemaakt.
“Smile and wave, boys. Smile and wave…"
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 24 Dec 2021 10:42

Re: Kerstpakket

Sam schreef:Ons hele ziekenhuis krijgt niks, ik vind daar wel wat van.



Maar echt helemaal niks?
Ik vind daar ook iets van! Wat stom. Juist de zorg heeft de afgelopen tijd (altijd al, maar nu extra) zo enorm hard gelopen en daar staat dan geen bedankje tegenover? Dat kan echt niet.
<<

Hugo

Kletskop

Berichten: 894

Geregistreerd: 22 Apr 2021 18:38

Bericht 24 Dec 2021 11:59

Re: Kerstpakket

Wij krijgen nu geen kerstpakket/cadeau maar gaan zodra de regels het toelaten een weekendje naar het buitenland met het hele bedrijf! Dikke prima🥳
• @alsik30bengaiknaardespermabank •
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 24 Dec 2021 12:05

Re: Kerstpakket

Onze manager vond het ook slecht. Dus die heeft voor iedereen zelf wat gekocht. Vond ik wel lief.
Verder niks. Normaal is er altijd een feest in januari, maar gaat nu ook al 2 jaar niet door.
Ik vind er wat van ja..
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2088

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 24 Dec 2021 13:24

Re: Kerstpakket

Ziekenhuispersoneel dat niks krijgt, wow. Je zou toch verwachten dat zoiets wel een rel in het nieuws wordt. Ik denk dat iedereen daar wel wat van vindt.

Wij kregen als kerstpakket een digitale bon die je voor van alles en nog wat in kan ruilen ter waarde van 200 euro. Erg leuk maar weet nog niet wat ik ga kiezen. Ik neig naar een CoolBlue bon. Verder nog een kerststol ontvangen van een ander deel van het bedrijf waar wij op papier onder vallen.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers