Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kerstpakket

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 17 Dec 2021 19:46

Re: Kerstpakket

Ik heb een traditioneel kerstpakket gekregen. En erbij zat een waardebon voor e books volgens mij.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 17 Dec 2021 20:31

Re: Kerstpakket

Scandic schreef:Ik krijg iig champagne en een boek is al verklapt, maar er zal vast nog meer moois in zitten. Vorige jaar was het echt een mooi pakket dus ben heel benieuwd 😁


Het was inderdaad dit met een borrelpakketje erbij en een bol.com cadeaubon van €100. Heel blij mee!
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 17 Dec 2021 20:54

Re: Kerstpakket

Ik wordt weer verwend dit jaar. Heb een chocola en een bon gekregen om zelf een cadeau uit te zoeken. Waarschijnlijk wordt het een blender.
Van het uitzendbureau (van vorig werk) mocht ik ook wat kleins uitzoeken, dat is een tas geworden. En ik denk dat ik ook een pakket van mijn vrijwilligerswerk krijg.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Dec 2021 21:56

Re: Kerstpakket

Mijn man had een goed gevuld pakket. Met een wok erbij en allemaal eten daarvoor.

Allemaal nuttige dingen erin behalve een fles wijn
Afbeelding
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 20 Sep 2013 11:14

Bericht 17 Dec 2021 22:04

Re: Kerstpakket

Ik heb sinds oktober nieuw werk, geen idee wat ze met kerst doen. Of je wat krijgt. Ben benieuwd.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 17 Dec 2021 23:28

Re: Kerstpakket

Ik heb een traditioneel kerstpakket ontvangen met eten en drinken en een bol.com van 50 euro.

Blij mee!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 20 Dec 2021 13:50

Re: Kerstpakket

Mizz_S schreef:
Mizz_S schreef:Ik heb geen idee of we iets krijgen (meestal wel) en wat dan. Het kerstdiner gaat helaas niet door ga ik vanuit (uiteraard begrijpelijk, maar wel jammer).


Toevallig kregen we vandaag een mail dat we woensdag een mail krijgen met het 'pakket'. Als ik het goed begreep een bon om iets uit te kiezen op een website. Ben benieuwd!


We konden inderdaad iets kiezen op een website. Ik heb gekozen voor een luxe Rituals pakket met onder andere bodymist, doucheschuim en geurstokjes. Ik vond het wel leuk om iets te kiezen om mezelf even extra te verwennen.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 20 Dec 2021 15:07

Re: Kerstpakket

Ik kreeg net mijn kerstpakket, een mooi houten serveerplankje met het logo van het restaurant er in gegraveerd, een houten "kerstbal" met mijn naam er in gebrand, fles cava, fles likeur, stuk kruidenkaas met dip, kurkentrekker en een cadeaubon van de drogist uit het dorp.
10.04.17
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 20 Dec 2021 15:16

Re: Kerstpakket

Ik kreeg een borrelpakket, die had eigenlijk vrijdag bezorgd moeten worden, voor de show. Nu eten we die wel een keer op met de kinderen bij een filmpje was een flink pakket.
Er zat een briefje bij dat er nog een Bol-bon volgt.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 20 Dec 2021 17:04

Re: Kerstpakket

Ooh La La! schreef:Ik ben pas begonnen bij een nieuwe baan en ik weet niet of en wat ze voor kerst doen. Verrassing dus!



Vandaag mijn pakket gekregen. Een groot pakket van Rituals, een banketstaaf en chocolaatjes én een cadeaubon van een flink bedrag, te besteden in de winkel waar ik werk (dat wordt iets tofs van Hay, Muuto of HK Living).
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 20 Dec 2021 22:03

Re: Kerstpakket

Oh ik voel me echt verwend, maar heb dus van mijn oude werk ook een kerstgeschenk gekregen! 4 stuks dus maar liefst dit jaar. :love:
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 20 Dec 2021 22:05

Re: Kerstpakket

Hier ook vandaag gekregen. Een mooie fles bubbels en een rituals pakket met douchefoam, body creme, geurstokjes en bodymist.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 21 Dec 2021 12:00

Re: Kerstpakket

Wij konden hem net in de koffiekamer pakken. Net als vorig jaar een bon om zelf iets uit te zoeken.
Ik heb net snel gekeken, denk dat het een giftcard wordt van de Efteling.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem327

Bericht 21 Dec 2021 21:44

Re: Kerstpakket

Ik vind het altijd stom om ontevreden te zijn met iets wat je krijgt. Maar wij krijgen dus zo’n Tinteling achtig iets, dat kun je dan inzetten voor vrij generieke cadeaus, of een Bol of Douglas bon ofzo. Ik werk bij een grote organisatie met 4000 werknemers. Hoe tof zou het zijn om er als organisatie voor te kiezen om dit ten goede te laten komen aan lokale ondernemers in plaats van aan die grote bedrijven? Je kunt op die schaal echt het verschil maken. Zeker nu is dat toch echt een goeie stap. Ik denk dat ik dit maar eens aanhangig ga maken via de medezeggenschapsraad ofzo.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 22 Dec 2021 14:53

Re: Kerstpakket

Mijn kerstpakket werd net bezorgd! Een mooie doos met lekkere producten van voornamelijk lokale ondernemers. En een reep Tony's. 😍
❤ 7 juni 2018
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11403

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 22 Dec 2021 15:16

Re: Kerstpakket

Ik kreeg een 'ouderwets' goed gevuld pakket met allemaal leuke lekkernijen. En een VVV bon.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 22 Dec 2021 15:33

Re: Kerstpakket

Holden schreef:Ik vind het altijd stom om ontevreden te zijn met iets wat je krijgt. Maar wij krijgen dus zo’n Tinteling achtig iets, dat kun je dan inzetten voor vrij generieke cadeaus, of een Bol of Douglas bon ofzo. Ik werk bij een grote organisatie met 4000 werknemers. Hoe tof zou het zijn om er als organisatie voor te kiezen om dit ten goede te laten komen aan lokale ondernemers in plaats van aan die grote bedrijven? Je kunt op die schaal echt het verschil maken. Zeker nu is dat toch echt een goeie stap. Ik denk dat ik dit maar eens aanhangig ga maken via de medezeggenschapsraad ofzo.


Daar ben ik het wel mee eens. Ik heb ook een bon gekregen die ik kan inwisselen voor een bon van een grote keten. Ik denk dat ik voor Hema ga, dat is toch franchise en daarmee kan ik de lokale Hema steunen. Mijn werkgever heeft ook 8000 mensen in dienst en is lokaal verankerd (het is een onderwijsinstelling, dus de naam van de stad zit ook nog eens in de naam van de organisatie), dus ik begrijp ook niet zo goed waarom het niet iets lokalers kan zijn. En ze gebruiken deze cadeaubonnenservice ook voor andere momenten (jubilea, cadeaus, etc), dus het is zelfs nog meer dan alleen de 8000 kerstcadeaubonnen.
<<

Anoniem325

Bericht 22 Dec 2021 15:36

Re: Kerstpakket

Auxo schreef:Ik mag die van mij maandag meenemen. Gister werden ze uitgedeeld, maar toen werkte ik op een andere locatie. Ik heb geen idee wat ik kan verwachten.


Ik heb een tasje met lekkers, oa chocola van een goede chocolaterie hier in de buurt, en een tegoed van €50 waar ik meerdere cadeaubonnen van verschillende winkels kan kiezen.
<<

Anoniem334

Bericht 22 Dec 2021 17:46

Re: Kerstpakket

Wat een leuke kerstpakketten! Ik heb een fohnborstel en een verrassingspakket gekozen. Ben benieuwd wat dat laatste inhoudt 😅
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 13:48

Bericht 22 Dec 2021 21:22

Re: Kerstpakket

Helemaal niks noppes nada....
Een vaste gast vind dit zo zielig voor ons.
Dat hij ons allemaal een etos cadeaubon van 15 euro heeft gegeven.
Ik ben altijd zo dankbaar voor dit soort mensen ze bestaan, bijna uitgestorven maar toch...lieve mensen met een hart van goud.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 23 Dec 2021 10:22

Re: Kerstpakket

Holden schreef:Ik vind het altijd stom om ontevreden te zijn met iets wat je krijgt. Maar wij krijgen dus zo’n Tinteling achtig iets, dat kun je dan inzetten voor vrij generieke cadeaus, of een Bol of Douglas bon ofzo. Ik werk bij een grote organisatie met 4000 werknemers. Hoe tof zou het zijn om er als organisatie voor te kiezen om dit ten goede te laten komen aan lokale ondernemers in plaats van aan die grote bedrijven? Je kunt op die schaal echt het verschil maken. Zeker nu is dat toch echt een goeie stap. Ik denk dat ik dit maar eens aanhangig ga maken via de medezeggenschapsraad ofzo.


Ik werk ook bij een organisatie met duizenden werknemers en krijg ook een tinteling. Ik ben het helemaal met je eens! Je kunt er trouwens wel iéts goeds mee doen natuurlijk. Ik geef ‘m vaak aan de lokale voedselbank. En heb ook weleens een bol bon gekozen en die weer weggegeven aan een lokale stichting die leuke dingen voor kerst voor minderbedeelden regelt. Dan moeten we het maar een beetje zelf goed doen toch? ☺️
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 23 Dec 2021 10:24

Re: Kerstpakket

Holden schreef:Ik vind het altijd stom om ontevreden te zijn met iets wat je krijgt.


Je moet inderdaad een gegeven paard niet in de bek kijken, maar soms vraag ik mij ook af hoe ze het bedenken. Zo kwam mijn vriend gisteren thuis met een 'foute kersttrui' als kerstpakket, maar wel met het logo van het bedrijf op verschillende plekken in de trui geborduurd. Ik vind dit dat altijd weer van die pakketten waarvan ik mij afvraag wat die bedenker bezielt.
Ach met een borrel op het werk kunnen ze het allemaal aan en verder wordt het dan denk ik een klustrui voor in de winter
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 23 Dec 2021 15:30

Re: Kerstpakket

Wij mochten op school een boek kiezen uit een stapel boeken die al gekocht waren. Hetzelfde als vorig jaar.
Als je dan wat laat bent, heb je maar weinig keuze. Dat is wel jammer.
Daarbij kregen we een fles prosecco met een persoonlijke boodschap.

Mijn vriend krijgt elk jaar een James cadeaubon. Werkt bij een gigantisch groot bedrijf dat door heel NL zit. Dus het makkelijkst voor ze.
Dit jaar hebben we een kruimeldief gekozen, de oude was stuk.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 23 Dec 2021 16:08

Re: Kerstpakket

Ons hele ziekenhuis krijgt niks, ik vind daar wel wat van.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 23 Dec 2021 16:13

Re: Kerstpakket

Wat jammer dat sommige niks krijgen. Ik vind het altijd echt een blijk van waardering.
Ik koop voor onze schoonmaakster ook altijd wat.

Mijn pakket was super leuk! Allemaal lekkere dingen en een soort 30 sec. spel. Ook nog een confetti schieter én een karaoke box met microfoon! Dus we hebben hier net super valse kerstliederen gezongen.
VorigeVolgende

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers