Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwjaarsvoorspellingen

<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 03 Dec 2021 16:59

Nieuwjaarsvoorspellingen

Wij vieren oud en nieuw altijd met 6 personen (3 stellen). Vorig jaar, nadat we al wat drankjes op hadden, werden er spontaan wat voorspellingen gedaan over het nieuwe jaar. De ene vriendin voorspelde dat zij als eerste gevaccineerd zou worden van ons groepje, een ander voorspelde dat 1 stel een huis zou kopen, etc. Het was wat ongeorganiseerd, maar ik heb dit toen opgeschreven, in een envelop gedaan en dichtgelijmd en die envelop is in de doos met kerstversiering gegaan (en ik kwam 'm nu dus weer tegen). We hebben geen idee meer wie wat geroepen heeft en het wordt dus leuk om dit jaar met oud en nieuw de envelop open te maken en te kijken of onze voorspellingen uitgekomen zijn!

Nu wil ik dit er graag in houden, maar het dit jaar wat meer structureren. Dus bijvoorbeeld: welke grote gebeurtenis voorspel je in de wereld? Hoe denk je dat corona er het komende jaar uit gaat zien? Wie van ons heeft in 2022 de grootste verandering op werk en wat is dat dan?

Hebben jullie leuke ideeën voor voorspellingen? Mag van alles zijn, zowel grote dingen als kleine.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 03 Dec 2021 19:36

Re: Nieuwjaarsvoorspellingen

Wellicht gezinsuitbreiding/trouwen?

Wie heeft er her meeste gespaard?

Ik denk nog even verder.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 03 Dec 2021 19:38

Re: Nieuwjaarsvoorspellingen

Ik zou t juist zo lekker ongeorganiseerd houden als dat nog lukt, dan krijg je de meest uiteenlopende kleine en grote dingen en dat is juist leuk!

Misschien paar vragen voorbereiden voor ‘achter de hand’, maar anders gewoon lekker beetje meenemen gedurende de avond?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43706

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 03 Dec 2021 20:44

Re: Nieuwjaarsvoorspellingen

Leuk idee en wat leuk om te kijken wat uit is gekomen.

Wat gaat het grootste nieuwsbericht (naast corona) zijn?

Wie krijgt er een nieuwe baan?

Welke popster schrijft dé hit van 2022?

Waar gaan x en x op vakantie?

Eeehh nog even verder denken.
Let's discover the world together.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 04 Dec 2021 10:08

Re: Nieuwjaarsvoorspellingen

Ik zou het ook lekker ongeorganiseerd houden, ik denk dat dat de antwoorden mooi puur houdt.
Qua gezinsuitbreiding zou ik altijd voorzichtig zijn, je weet natuurlijk nooit wie je daar nu of volgend jaar pijn mee zou kunnen doen.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 16 Dec 2021 13:50

Re: Nieuwjaarsvoorspellingen

Gaat het kabinet vallen?

Wie wordt kampioen in de eredivisie?

Welk land wordt wereldkampioen voetbal?

Hoeveel medailles/goud dat Nederland halen op de winter spelen?

Je hoeft het niet perse dus over privézaken te doen.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers