Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


bed/box/tafel bijten

<<

YMB

Kwebbel

Berichten: 338

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:15

Bericht 09 Nov 2013 11:50

bed/box/tafel bijten

Wat doe ik daar in vredesnaam tegen? Tafel zie ik meestal wel maar bed en box zit hij vaak in als ik hey niet zie. Als ik er iets van zeg lacht hij me gewoon uit :thumbdown:
NoName
09-12-2012
22-06-2015
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 09 Nov 2013 11:52

Re: bed/box/tafel bijten

Oei je maakt geen indruk merk ik al :cheers:

Ik denk dat er weinig tegen te doen valt. In jouw zich kan je er wat van zeggen, maar verder houd het op denk ik.
<<

YMB

Kwebbel

Berichten: 338

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:15

Bericht 09 Nov 2013 12:52

Re: bed/box/tafel bijten

Nee, nul komma nul helaas! Als ik hem bjj zn arm pak om hem weg te halen kijkt ie eerst zo heel verstoord om, van wat doe je nu? En dan begint ie te lachen... vanmorgen had ie allemaal witte spikkels vd verf van de box rond zn mond.
NoName
09-12-2012
22-06-2015
<<

Anoniem 77

Bericht 09 Nov 2013 14:52

Re: bed/box/tafel bijten

Je wilt het bedje van y niet zien. Echt te erg! De 1e x dat ik hem aantrof met witte dingetjes bij zijn mond dacht ik wat is dit nou... nu weet ik niet beter en heb me er bij neer gelegd.... Gelukkig doet hij het alleen bij zijn bedje.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 09 Nov 2013 15:06

Re: bed/box/tafel bijten

Zijn er geen strips verkrijgbaar ofzo die je over de rand heen kan plakken ofzo? Maar ja dat wordt het vast ook niet mooier als je die weer weghaal denk ik
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 09 Nov 2013 15:31

Re: bed/box/tafel bijten

Hier ziet het bedje er ook niet meer uit. Dat wordt gratis weggeven als opknapper via marktplaats gok ik. Ik durf er niet eens een tientje voor te vragen :laughcry:

De box zat hij bijna nooit in, dus die was nog mooi. De tafel gelukkig nooit gedaan.
Afbeelding
<<

Anoniem83

Bericht 09 Nov 2013 16:41

Re: bed/box/tafel bijten

Bij ons staan er zelfs tandjes in de kast, althans de bovenste plaat, gelukkig is deze demontabel en van massief hout zodat we hem binnenkort even eraf halen, opschuren en opnieuw in de olie zetten. Oh ja en de bank is ook niet ongedeerd gebleven, de randen van de armleuningen. Ik maakte totaal geen indruk, boos worden of afleiden ed hielp niet. Het is vanzelf minder geworden en tegenwoordig doet hij het eigenlijk niet meer.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers