Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Olaplex

<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 03 Dec 2021 13:34

Olaplex

Iemand ervaring hiermee? Ik wil het wel eens proberen, maar ik weet dus niet welk nummer of nummers is moet nemen.
Ik heb fijn haar (donkerbruin), wat regelmatig gekleurd wordt (grijsuitgroei) en elke zomer wat folies.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 03 Dec 2021 13:39

Re: Olaplex

Ik heb afgelopen zomer m'n haar bij de kapper laten behandelen tijdens een kleur sessie. En ik heb de nummer 3 (hair perfector) en nummer 7 (bonding oil).
Bij mijn haar doet het niet echt wat. Het zal het vast geen kwaad doen maar ik merk niet echt verschil verder. Vond ik ook wel jammer trouwens.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem334

Bericht 03 Dec 2021 13:51

Re: Olaplex

Ik gebruik het thuis regelmatig. Voorheen blondeerde ik mijn haar (van vrij donkerbruin met rode ondertoon naar assig lichtblond) en dan zag ik wel wat verschil, maar letterlijk voor twee dagen en dan moest ik alles weer opnieuw doen. Dan deed ik ook echt meerdere nummers gebruiken, 0-3-4-5-6 . Ik gebruikte in ieder geval shampoo (4) en conditioner (5) altijd. Nu gebruik ik die ook nog wel eens, maar is het niet meer echt nodig omdat mijn haarkwaliteit best oke is. En ik vind het vrij tijdrovend om alles te gebruiken.
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 03 Dec 2021 14:01

Re: Olaplex

Hm klinkt eigenlijk dus niet als iets wat ik nodig heb. Ik moet volgende week naar de kapper, ik zal het eens aan haar vragen. Mijn haar is best prima, maar wat extra glans zou ik wel mooi vinden. Is ook al 1,5 jaar niet meer geblondeerd, dat scheelt ook wel veel.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 05 Dec 2021 23:12

Re: Olaplex

Ja, ik gebruik af en toe een nr 3 masker. Zelfs mijn man ziet en voelt nadien het verschil. En als ik bij de kapper ben ik te verven, geven ze ook altijd standaard een Olaplex behandeling. Ik vind het erg fijn spul.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2354

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 06 Dec 2021 10:34

Re: Olaplex

Ik ben groot fan van Olaplex! Thuis gebruik ik 3 t/m 7. Mijn haar ziet er echt stukken beter uit, voelt veel fijner aan sinds ik het gebruik. Na het verven behandelt de kapper het nog met nummer 1+2, echt ik zweer erbij.
<<

ChiQ

Bericht 06 Dec 2021 19:06

Re: Olaplex

Ik heb een betere tip: k18!
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 08 Dec 2021 15:26

Re: Olaplex

ChiQ schreef:Ik heb een betere tip: k18!


Snel gegoogeld en als dit werkt voor die prijs ga im die proberen hoor! Eerst vrijdag even een flink stuk eraf laten knippen. Ben helemaal klaar met dit lange haar (heb ik daarna weer spijt, haha).
<<

ChiQ

Bericht 08 Dec 2021 15:39

Re: Olaplex

Alexis schreef:
ChiQ schreef:Ik heb een betere tip: k18!


Snel gegoogeld en als dit werkt voor die prijs ga im die proberen hoor! Eerst vrijdag even een flink stuk eraf laten knippen. Ben helemaal klaar met dit lange haar (heb ik daarna weer spijt, haha).


Ja werkt top. Je haar is bizar zacht en glanzend daarna!
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 08 Dec 2021 15:41

Re: Olaplex

ChiQ schreef:
Alexis schreef:
Snel gegoogeld en als dit werkt voor die prijs ga im die proberen hoor! Eerst vrijdag even een flink stuk eraf laten knippen. Ben helemaal klaar met dit lange haar (heb ik daarna weer spijt, haha).


Ja werkt top. Je haar is bizar zacht en glanzend daarna!


Houdt het de slag ook een beetje? Bij föhnen gaat bij mij altijd de slag er helemaal uit. Dan lijkt het nog dunner.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 08 Dec 2021 18:32

Re: Olaplex

Alexis, het klinkt alsof je het goedkoop vindt maar die 12 euro is voor 5ml. Staat alleen een plaatje bij van 50ml. Dus voor dat geld mag het ook wel iets doen haha
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 09 Dec 2021 01:05

Re: Olaplex

Ik gebruik het Full Resist haarmasker van Elvive. Een mega pot is het en het werkt top. Ook CG voor de krullenkoppen onder ons (mijn zoon gebruikt hem ook).
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 09 Dec 2021 01:07

Re: Olaplex

Bij de Etos nu in de aanbieding zie ik!
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 09 Dec 2021 12:50

Re: Olaplex

Feline schreef:Alexis, het klinkt alsof je het goedkoop vindt maar die 12 euro is voor 5ml. Staat alleen een plaatje bij van 50ml. Dus voor dat geld mag het ook wel iets doen haha


Haha oh ja, dat had ik niet gezien. Wel handig om zo eens te testen of voor mee op vakantie.
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 09 Dec 2021 12:50

Re: Olaplex

Mamsie schreef:Bij de Etos nu in de aanbieding zie ik!


Dank je! Ga ik eens naar kijken.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers