Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepost

<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 09 Nov 2013 08:54

145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepost

Wat mij betreft tijd om daar verandering in te brengen!
Er is een reden geweest waardoor jullie dachten; laat ik me inschrijven op dit forum. Wat is de reden dat er uiteindelijk niet gepost wordt? Bang om er niet tussen te kunnen komen, niet weten wat je moet zeggen? Dit is jullie kans om het gewoon eens te doen. Je zult zien, het zal vast erg gezellig worden.

Dit geldt ook voor alle andere forumsters met 1, 2 of meer post.
Ik ben benieuwd naar jullie!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 09 Nov 2013 08:56

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Als je inlogt heb je meer inzicht in gebruikersstatistieken, miscchien dat zij daarom een profiel hebben aangemaakt?
<<

Anoniem7

Bericht 09 Nov 2013 09:01

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Haha, nu aan al die 145 gebruikers dé kans te bewijzen dat ze géén spionnetje zijn, maar minstens zo gezellig als de rest hier :D
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 09 Nov 2013 09:02

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Kom gezellig meekletsen!! Joehoeoeoeoe?!!?! :D :D
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem123

Bericht 09 Nov 2013 09:34

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Ik zou zeggen, dit soort gebruikers na een maand ofzo weer verwijderen. Kennelijk vinden ze het forum dan niet zo interessant om wat te posten.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 09 Nov 2013 09:41

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

SarahKey schreef:Ik zou zeggen, dit soort gebruikers na een maand ofzo weer verwijderen. Kennelijk vinden ze het forum dan niet zo interessant om wat te posten.


Eens.
Maar nog beter is het om gezellig mee te kletsen :D
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 09 Nov 2013 09:49

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Wij gaan geen geregistreerde gebruikers verwijderen als ze niet mee posten. Dat gaat tegen onze principes in. Iedereen is vrij om zich aan te melden en te besluiten toch niet te posten. De reden waarom ze niet posten weet je namelijk niet.

Daarnaast is het niet zo dat je meer rechten hebt ofzo als je je registreert, dus pottenkijkers buiten de deur houden ofzo heeft geen zin.

De inactieve forummers verwijderen we wel. Die hebben we vooral in het begin gehad. Dan stuurde we er een herinneringsmailtje achteraan dat ze hun account nog moesten bevestigen. Als ze dat dan niet deden verwijderden we die wel. Maar dat komt nu eigenlijk niet meer voor. We hebben geen inactieve gebruikers meer.
<<

Anoniem87

Bericht 09 Nov 2013 09:55

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

SarahKey schreef:Ik zou zeggen, dit soort gebruikers na een maand ofzo weer verwijderen. Kennelijk vinden ze het forum dan niet zo interessant om wat te posten.


Eens! Nu zit ik met dat stomme streepje achter m'n naam terwijl de andere Elin nog nooit gepost heeft!
<<

ellibre

Kletskop

Berichten: 566

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:23

Bericht 09 Nov 2013 10:08

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Burgemeester Nicky schreef:Wij gaan geen geregistreerde gebruikers verwijderen als ze niet mee posten. Dat gaat tegen onze principes in. Iedereen is vrij om zich aan te melden en te besluiten toch niet te posten. De reden waarom ze niet posten weet je namelijk niet.

Daarnaast is het niet zo dat je meer rechten hebt ofzo als je je registreert, dus pottenkijkers buiten de deur houden ofzo heeft geen zin.

De inactieve forummers verwijderen we wel. Die hebben we vooral in het begin gehad. Dan stuurde we er een herinneringsmailtje achteraan dat ze hun account nog moesten bevestigen. Als ze dat dan niet deden verwijderden we die wel. Maar dat komt nu eigenlijk niet meer voor. We hebben geen inactieve gebruikers meer.

Als je niet aangemeld bent kun je niet iemand z'n profiel, postgeschiedenis etc. bekijken.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 09 Nov 2013 10:15

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Maar in iemands profiel staat op zich niet zoveel bijzonders natuurlijk, je kunt het zelf zo uitgebreid mogelijk maken. Want als we zeggen dat iemand per se moet posten, moeten we dan ook een marge stellen van minimaal 1 x per maand posten voordat alsnog je account wordt verwijderd? Anders kunnen al die mensen die wellicht verkeerde bedoelingen hebben gewoon 1 post plaatsen en dan kunnen ze alsnog alles zien. En als iemand kwaad wil kun je ook alle post nazoeken van een bepaald persoon. Daar zijn altijd mogelijkheden in te vinden.

Elin, je kunt ons altijd verzoeken om hier iets mee te doen natuurlijk.
In dat soort gevallen kunnen we contact op gaan nemen met de persoon in kwestie die dezelfde gebruikersnaam heeft. Als daar niet op wordt gereageerd kunnen we altijd besluiten om in dit geval de gebruiker te verwijderen.

Dat hebben we op het andere forum ook met Willem gedaan namelijk.
<<

Anoniem7

Bericht 09 Nov 2013 11:03

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

SarahKey schreef:Ik zou zeggen, dit soort gebruikers na een maand ofzo weer verwijderen. Kennelijk vinden ze het forum dan niet zo interessant om wat te posten.

Vind je? Ik vind een topic als dit effectiever en uitnodigende om mensen mee te laten posten. Direct verwijderen staat echt alsof je geen nieuwe mensen zou willen hebben.
<<

Kannibaal

Bericht 09 Nov 2013 11:14

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Ik lees al jaren mee, maar post ook niet actief. Waarom? Omdat op newbies minder gereageerd wordt dan op de diehards. Daardoor wordt de drempel om iets te posten ook hoog.
Om een voorbeeld te noemen: ik had in het verre reis topic van Marin gezegd dat ik een reis naar Hawaii ga maken. Behalve een lulantwoord van CBL reageerde er niemand. Als iemand van de vaste groep hetzelfde zou posten dan was het van oooh leuk, wanner ga je, fijne reis etc.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 09 Nov 2013 11:21

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Kannibaal schreef:Ik lees al jaren mee, maar post ook niet actief. Waarom? Omdat op newbies minder gereageerd wordt dan op de diehards. Daardoor wordt de drempel om iets te posten ook hoog.
Om een voorbeeld te noemen: ik had in het verre reis topic van Marin gezegd dat ik een reis naar Hawaii ga maken. Behalve een lulantwoord van CBL reageerde er niemand. Als iemand van de vaste groep hetzelfde zou posten dan was het van oooh leuk, wanner ga je, fijne reis etc.


Ik had dat idee ook altijd, maar echt, als je meer gaat posten, meer actief op anderen gaat reageren zul je zien dat het vanzelf ook terugkomt.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem12

Bericht 09 Nov 2013 11:22

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Kannibaal dat is dan toch geen reden om er direct maar mee te stoppen?

Ik kom niet in reistopics en ik weet ook niet wat je verdere interesses zijb maar in de topics waar ik veek kom wordt wel op iedereen gereageerd. Zoals de tv serie topics en haak&brei.

Ik herken je forumnaam wel, want ik vind m leuk gekozen. Het zou leuk zijn als je blijft posten.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 09 Nov 2013 11:23

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Kannibaal schreef:Ik lees al jaren mee, maar post ook niet actief. Waarom? Omdat op newbies minder gereageerd wordt dan op de diehards. Daardoor wordt de drempel om iets te posten ook hoog.
Om een voorbeeld te noemen: ik had in het verre reis topic van Marin gezegd dat ik een reis naar Hawaii ga maken. Behalve een lulantwoord van CBL reageerde er niemand. Als iemand van de vaste groep hetzelfde zou posten dan was het van oooh leuk, wanner ga je, fijne reis etc.


Volgens mij vroeg je in dat topic of er iemand al was geweest en/of tips had. Dan is het toch niet zo gek als er weinig gereageerd wordt als er daadwerkelijk weinig mensen geweest zijn? Ik zou het jammer vinden als precies dat topic dan jouw reden is om niet meer te posten…
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem315

Bericht 09 Nov 2013 11:24

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Ik denk dat je daar even doorheen moet, Kannibaal, maar ik begrijp je frustratie wel. Het valt mij ook op.

Ook bij bijvoorbeeld kledingtopics; op een aantal forumsters wordt áltijd gereageerd, terwijl anderen bijna wel genegeerd lijken te worden, terwijl de kleding niet of nauwelijks anders is dan de 'bekenden'.

Maar echt, meepraten is leuker en je wordt echt gauw bekend als je in de reguliere topics 'je stem laat horen'.
Laatst gewijzigd door Anoniem315 op 09 Nov 2013 11:28, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem12

Bericht 09 Nov 2013 11:25

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Oh Zora, dat had ik niet gelezen. Als er niemand geweest is is het niet vreemd dat er weinig reactie komt.
<<

Banaan

Noob

Berichten: 24

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:40

Bericht 09 Nov 2013 11:30

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Hier een schuldige! Op het vorige forum had ik mij na jaren eindelijk aangemeld en een paar berichten gepost.
Kort erna werd het opgeheven. Toen moest ik weer over een drempel heen om mee te posten.
Uiteindelijk blijft typen op een telefoon minder handig en heb ik na aanmelding alleen maar gelezen.
Het voelt overigens wel een beetje als stalken.
<<

Anoniem12

Bericht 09 Nov 2013 11:36

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Banaan het zou leuk zijn als je mee post. Ook op de telefoon werkt dat best goed ;)
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 09 Nov 2013 11:36

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Kannibaal schreef:Ik lees al jaren mee, maar post ook niet actief. Waarom? Omdat op newbies minder gereageerd wordt dan op de diehards. Daardoor wordt de drempel om iets te posten ook hoog.
Om een voorbeeld te noemen: ik had in het verre reis topic van Marin gezegd dat ik een reis naar Hawaii ga maken. Behalve een lulantwoord van CBL reageerde er niemand. Als iemand van de vaste groep hetzelfde zou posten dan was het van oooh leuk, wanner ga je, fijne reis etc.


Wel jammer. Ik heb net die post even na gekeken want op zich kijk ik wel regelmatig in dat topic en was me jouw post verder niet opgevallen. Op zich denk dat je gelijk hebt in die zin dat als bv Marin in een eenregelig zinnetje had genoemd dat ze vanuit Canada een cruise ging maken naar Hawai dat er meer reacties waren gekomen. Aan de andere kant denk ik dat het voor veel mensen ook niet echt uit maakt wie iets schrijft om er op te reageren als het onderwerpt/en in dit geval land ze aanspreekt. Ik vind dat topic een beetje meer in de reacties gericht op Azie, Thailand en Myanmar/Birma en dat zou bv ook een reden zijn dat mensen dan net niet op jou reageren . Als er landen genoemd zijn waarmee ik zelf niet een gevoel heb en ik ben druk dan reageer ik er ook niet op. Aan de andere heb ik bv jouw post totaal gemist, misschien omdat het maar een 1 zinnetje is en een iets uitgebreidere post meer opvalt. Want anders had ik denk ik wel gereageerd omdat ik het dan wel weer speciaal vind om er vanuit Canada naar toe te gaan, woon je daar dan etc. En dan maakt het mij niet echt uit wie iets schrijft.

Ik denk wel dat nieuwkomers iets te snel denken/zich persoonlijk aan trekken dat er niet meteen gereageerd wordt na een paar post en dat lees ik wel een beetje uit jouw reactie. Het kan net een combinatie van factoren zijn waarom er niet gereageerd wordt: wanneer post je iets, is het topic al een beetje doodgebloed als jij net met een reactie komt dan wordt er bv ook niet altijd meer op gereageerd, zijn anderen in dat topic net bezig met een ander iets, bv in dat reistopic vooral Thailand, dan wordt er ook niet altijd op gereageerd. En dat heeft dan niets met jou persoonlijk of als nieuwkomer te maken.

Dus blijf als nieuwkomer gewoon even doorgaan in verschillen de topics dan komen er vast wel reacties.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Banaan

Noob

Berichten: 24

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:40

Bericht 09 Nov 2013 11:41

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Rush, ik heb 3 keer op versturen geduwd maar hij wilde niet. Ik heb maar de tablet aangezet en een nieuw bericht getypt.
Mijn telefoon werkt mij geloof ik tegen.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 09 Nov 2013 11:41

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Idd is het meer een combinatie van factoren, en logischerwijs; hoe meer je post, hoe groter de kans wordt dat er op je gereageerd wordt. Er wordt de helft van de tijd vast ook niet op mij gereageerd. Soms is dat wel jammer als je een vraag hebt ofzo, maar de meeste tijd valt het me niet eens op. Dus misschien gewoon laten gaan en lekker veel mee gaan posten?! :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

ellibre

Kletskop

Berichten: 566

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:23

Bericht 09 Nov 2013 11:46

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Exogenesis schreef:Ik denk dat je daar even doorheen moet, Kannibaal, maar ik begrijp je frustratie wel. Het valt mij ook op.

Ook bij bijvoorbeeld kledingtopics; op een aantal forumsters wordt áltijd gereageerd, terwijl anderen bijna wel genegeerd lijken te worden, terwijl de kleding niet of nauwelijks anders is dan de 'bekenden'.

Maar echt, meepraten is leuker en je wordt echt gauw bekend als je in de reguliere topics 'je stem laat horen'.

In dat topic valt het mij ook heel erg op ja. Ook dat er op 'bekenden' dan overdreven enthousiast gereageerd wordt, bijvoorbeeld dat een paar schoenen of laarzen echt fantastisch zijn terwijl het echt niks bijzonders is.
<<

Anoniem185

Bericht 09 Nov 2013 11:49

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Wat Kannibaal zegt herken ik ook enorm, daarom was ik eerst ook meelezer. Totdat ik bedacht dat het me geen hol interesseerde of iemand op me reageerde of niet en dat ik toch lekker ging mee posten.
<<

Anoniem12

Bericht 09 Nov 2013 11:54

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Banaan schreef:Rush, ik heb 3 keer op versturen geduwd maar hij wilde niet. Ik heb maar de tablet aangezet en een nieuw bericht getypt.
Mijn telefoon werkt mij geloof ik tegen.

Ai! Haha. Over het algemeen zijn die problemen er niet geloof ik.

Maar als je een tablet hebt, gaat het alweer wat makkelijker :thumbup:
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers