Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepost

<<

Anoniem7

Bericht 11 Nov 2013 00:20

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Maar, maar, maar... als jij weinig mama's in je omgeving hebt is het toch júíst leuk die contacten hier op te doen? :wink:
<<

Dille

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 10

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:05

Bericht 11 Nov 2013 00:32

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Haha, daar heb je een punt, maar ik heb al moeite genoeg om mijn bestaande sociale leven op orde te houden (drukke baan). Dus ik check hier vooral hoe andere mensen bepaalde opvoedingsissues aanpakken en geniet zo nu en dan mee van een relletje hier en daar (al lijken die de laatste tijd allemaal op elkaar).
The race is long, and in the end, it's only with yourself.

Zoon september 2010
Dochter maart 2012
<<

Anoniem132

Bericht 11 Nov 2013 08:27

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Ik heb wel een paar posts op mijn naam staan maar niet echt super veel. Als ik ergens op wil reageren heeft meestal een ander 'mijn' antwoord al gegeven. Dan kan ik dat antwoord natuurlijk quoten, en er +1 onder zetten, maar of dat zoveel toevoegt. :laughcry:
Met andere woorden ik moet gewoon sneller en/of vaker reageren op topics... Ik ga een poging wagen...
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 11 Nov 2013 10:04

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Jill schreef:Ik heb wel een paar posts op mijn naam staan maar niet echt super veel. Als ik ergens op wil reageren heeft meestal een ander 'mijn' antwoord al gegeven. Dan kan ik dat antwoord natuurlijk quoten, en er +1 onder zetten, maar of dat zoveel toevoegt. :laughcry:
Met andere woorden ik moet gewoon sneller en/of vaker reageren op topics... Ik ga een poging wagen...



Haha, gewoon doen joh! ;)
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 11 Nov 2013 13:51

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

En anders beginnen jullie gewoon om alle kersverse mama's te feliciteren, de mensen die hun huis verkocht hebben, de jarigen, de zwangeren etc etc. Dan antwoord je ook nog een paar keer in bv. de doorgeefvraag. En dan zit je zo op een aantal posts waardoor het niet meer opvalt dat je nieuw bent, heeft iedereen jullie (leuke) avators gezien en herkent jullie al wat en dan is de drempel niet meer zo hoog.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem237

Bericht 11 Nov 2013 18:11

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Toen ik een aantal jaren geleden behoorlijk actief was werd er regelmatig op me gereageerd, nu ben ik (nadat ik iets van 2 jaar geen account heb gehad) in veel mindere mate terug maar wordt er ook niet echt meer op mij gereageerd, ook al weten de meesten wel wie ik was. Ik denk dus dat het niet eens aan bekendheid ligt maar meer aan hoe actief je bent.
<<

Anoniem 63

Bericht 11 Nov 2013 19:33

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Dille, wat een leuke naam en avatar! Zou leuk zijn om die vaker voorbij te zien komen :wink:
<<

Artemis

Bericht 11 Nov 2013 19:49

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Forumster schreef:Toen ik een aantal jaren geleden behoorlijk actief was werd er regelmatig op me gereageerd, nu ben ik (nadat ik iets van 2 jaar geen account heb gehad) in veel mindere mate terug maar wordt er ook niet echt meer op mij gereageerd, ook al weten de meesten wel wie ik was. Ik denk dus dat het niet eens aan bekendheid ligt maar meer aan hoe actief je bent.

Dat is misschien deels zo, maar het gaat vooral om wát je zegt. Als je alleen in van die opsomtopics iets komt melden of een lijstje invult, dan reageert er niemand op je.

Ga je een gesprek met iemand aan, of quote je iemand en geef je zelf een reactie op iemand, dan krijg je ook reactie terug,

Veel topics zijn gewoon een beetje in de ruimte praten, als iemand vraagt 'hoe ziet jouw dag er vandaag uit' en je geeft antwoord dan zou ik geen reactie verwachten. Gaat er zoals nu een discussie over St. Maarten en reageer je op iemand met je eigen mening of een vraag dan krijg je sneller reactie.
<<

Anoniem237

Bericht 12 Nov 2013 10:03

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Ik ben het echt van A tot Z met je eens, jij kunt het weer eens veel beter uitleggen. :thumbup:
<<

Anoniem 52

Bericht 12 Nov 2013 11:43

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Nouja, ik ben volgens mij wel een BF (niet altijd op de goede manier, overigens) maar er wordt ook niet altijd op mij gereageerd of op mijn foto's bijv. Ik word wel in lijstjes genoemd, maar als 'gekste', dus of ik daar blij mee moet zijn? ;) Punt is, er zijn 900 meiden hier en 't klikt niet altijd met iedereen, maar dat hoeft ook niet.

Schrijf gewoon lekker mee, maak het je uitlaatklep, bron van inspiratie of dé manier om je studie of stomme vriend te ontwijken en laat je niet gek maken door 'groepjes' of weinig respons. Tussen die 900 meiden zit altijd wel iemand die je verhaal wél herkent, je moet alleen niet verwachten dat die dan ook maar direct online is, wanneer jij dat bent ;)
<<

Anoniem7

Bericht 12 Nov 2013 11:50

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Op mij wordt nooit meer gereageerd :(

Maar ik zat gister alles nog eens door te lezen, ik reageer momenteel ook meer in de opsomtopics, dus zo vreemd is dat eigenlijk niet. Daar lees ik de reacties van m'n voorgangers ook lang niet altijd.
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 13 Nov 2013 09:16

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Hahahaha, ahhhhhh Maple! Ik vind jou ook wel een BF hoor...

Even over het topic zelf: Van mij mogen de gebruikers met 0 posts er zeker na een maand weer af. Misschien daar ook duidelijk in zijn als mensen zich aanmelden? Mensen met een paar posts (1-5 ofzo) zou ik wat langer geven.

Er zitten wel degelijk voordelen aan je aanmelden. Je kan de zoekfunctie dan namelijk gebruiken! Tenminste, dat was zo op het oude forum... Mijn man heeft zich toen aangemeld toen het slecht ging tussen ons, gewoon om mee te kunnen lezen wat ik schreef...
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem83

Bericht 13 Nov 2013 09:26

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Hoe ben je daar achter gekomen Snoezel, dat je man zich had aan gemeld, lijkt mij echt vervelend. Niet dat ik iets te verbergen heb, maar toch.
<<

Anoniem199

Bericht 13 Nov 2013 16:30

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Ook ik ben schuldig. Zo af en toe probeer ik wel wat meer te posten, maar vaak ben ik gewoon te lui en heb ik meer zin om te lezen. Ook weet ik me niet altijd goed te verwoorden. Ik zal het maar weer eens gaan proberen haha.
<<

Anoniem12

Bericht 13 Nov 2013 16:32

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Nens schreef:Ook ik ben schuldig. Zo af en toe probeer ik wel wat meer te posten, maar vaak ben ik gewoon te lui en heb ik meer zin om te lezen. Ook weet ik me niet altijd goed te verwoorden. Ik zal het maar weer eens gaan proberen haha.

Succes! :cheers:
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 13 Nov 2013 16:51

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Nens schreef:Ook ik ben schuldig. Zo af en toe probeer ik wel wat meer te posten, maar vaak ben ik gewoon te lui en heb ik meer zin om te lezen. Ook weet ik me niet altijd goed te verwoorden. Ik zal het maar weer eens gaan proberen haha.


Heb ik ook last van, maar zolang niemand erover valt ga ik lekker zo door. En anders nog, ik kan me schriftelijk nu eenmaal niet zo goed verwoorden als verbaal.
<<

Cherona

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 127

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:16

Bericht 15 Nov 2013 10:08

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Hier ook een schuldige meelezer, vaak wel offline. Ik heb altijd het idee dat ik niets boeiends te zeggen heb of dat andere het al gezegd hebben. Dan denk ik bij mezelf laat maar zitten dan.

Wat ik wel grappig vind om te zien, is dat er om de zoveel tijd een topic is met een soortgelijke naam/inhoud;-)
Afbeelding
<<

Anoniem7

Bericht 15 Nov 2013 10:11

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

xCherona schreef:
Wat ik wel grappig vind om te zien, is dat er om de zoveel tijd een topic is met een soortgelijke naam/inhoud;-)

Da's omdat we jóúw antwoord nog niet gehoord hebben, en we die graag willen weten :wink:
<<

Cherona

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 127

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:16

Bericht 15 Nov 2013 10:23

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Maple schreef:
xCherona schreef:
Wat ik wel grappig vind om te zien, is dat er om de zoveel tijd een topic is met een soortgelijke naam/inhoud;-)

Da's omdat we jóúw antwoord nog niet gehoord hebben, en we die graag willen weten :wink:

Mijn antwoord is er nu en ik ga proberen actief mee te posten :-)
Afbeelding
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 15 Nov 2013 14:08

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Mini schreef:Hoe ben je daar achter gekomen Snoezel, dat je man zich had aan gemeld, lijkt mij echt vervelend. Niet dat ik iets te verbergen heb, maar toch.


Toen het weer beter ging tussen ons heeft hij dat zelf verteld. Tja, fijn gevoel is anders, maar ik poste toen eigenlijk weinig persoonlijks. Ik snap ook wel waarom hij dat toen deed, we waren zover uit elkaar gedreven dat ik moeilijk te begrijpen was voor hem. Ik snapte wel dat hij toentertijd hoopte hier iets meer te vinden om mij weer te bereiken...
Ik zou het niet fijn vinden overigens als hij dat bv nu ook nog zou doen ofzo...
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 15 Nov 2013 14:34

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Leuk dat er weer nieuwe mensen bij komen! :thumbup:

Weet je wat ook écht heel erg helpt... Een herkenbare naam kiezen! Denk gewoon even goed na over een originele naam die lekker bekt, en kies er een leuke avatar bij uit, en je valt binnen no time op.

Ook zo gek: Jans had hiervoor een andere naam (ik heb geen idee meer wat), maar pas sinds ze deze naam heeft, valt ze me écht op. Dan kan je dus al jaren meeschrijven, maar een naamsverandering kan zo veel doen!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 15 Nov 2013 18:21

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Marin schreef:Leuk dat er weer nieuwe mensen bij komen! :thumbup:

Weet je wat ook écht heel erg helpt... Een herkenbare naam kiezen! Denk gewoon even goed na over een originele naam die lekker bekt, en kies er een leuke avatar bij uit, en je valt binnen no time op.

Ook zo gek: Jans had hiervoor een andere naam (ik heb geen idee meer wat), maar pas sinds ze deze naam heeft, valt ze me écht op. Dan kan je dus al jaren meeschrijven, maar een naamsverandering kan zo veel doen!



Dat helpt echt! Nens vind ik al geslaagd! xCherona heeft ook een leuke avatar, de x voor je naam bekt wat minder. Daar struikel ik over :wink:
Leuk dat jullie mee komen schrijven, gezellig!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem186

Bericht 15 Nov 2013 23:32

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Marin schreef:Leuk dat er weer nieuwe mensen bij komen! :thumbup:

Weet je wat ook écht heel erg helpt... Een herkenbare naam kiezen! Denk gewoon even goed na over een originele naam die lekker bekt, en kies er een leuke avatar bij uit, en je valt binnen no time op.

Ook zo gek: Jans had hiervoor een andere naam (ik heb geen idee meer wat), maar pas sinds ze deze naam heeft, valt ze me écht op. Dan kan je dus al jaren meeschrijven, maar een naamsverandering kan zo veel doen!


Oh haha, wat grappig! :D

Nou moet ik ook zeggen dat ik 100 jaar een meelezer was voordat ik pas echt ging mee praten. Maar op het vorige forum praatte ik wel al een tijdje mee, maar dat was vooral in de mamapijler.
<<

xanna

Noob

Berichten: 10

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:52

Bericht 16 Nov 2013 22:41

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Ik was op het oude forum ook meer een meelezer dan een actieve poster. Maar nu op het nieuwe forum is het posten helemaal in het slop geraakt;). Tijd om daar weer eens verandering in te brengen!
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 17 Nov 2013 10:42

Re: 145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepo

Jans schreef:
Marin schreef:Leuk dat er weer nieuwe mensen bij komen! :thumbup:

Weet je wat ook écht heel erg helpt... Een herkenbare naam kiezen! Denk gewoon even goed na over een originele naam die lekker bekt, en kies er een leuke avatar bij uit, en je valt binnen no time op.

Ook zo gek: Jans had hiervoor een andere naam (ik heb geen idee meer wat), maar pas sinds ze deze naam heeft, valt ze me écht op. Dan kan je dus al jaren meeschrijven, maar een naamsverandering kan zo veel doen!


Oh haha, wat grappig! :D

Nou moet ik ook zeggen dat ik 100 jaar een meelezer was voordat ik pas echt ging mee praten. Maar op het vorige forum praatte ik wel al een tijdje mee, maar dat was vooral in de mamapijler.


Haha ik las in de mannenpijler. Ik dacht huh? Hoe heb ik dát kunnen missen!? :shock:
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers