Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Laptop of Chromebook?

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 21 Nov 2021 20:10

Laptop of Chromebook?

Ik heb al jaren een Chromebook en dat bevalt me eigenlijk prima, behalve dan dat hij inmiddels behoorlijk traag is, nauwelijks meer zonder oplader kan en gewoon wel een keer aan vervanging toe is. Nu twijfel ik of ik weer een Chromebook zal nemen of toch een laptop. Wat gebruiken jullie en waarom?

Ik neig weer naar een Chromebook omdat ik 'm vooral gebruik om te internetten en een laptop is meteen een stuk duurder, maar ben benieuwd naar jullie overwegingen.
❤ 7 juni 2018
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 21 Nov 2021 20:12

Re: Laptop of Chromebook?

Ik gebruik privé geen laptop (of chromebook). Als ik dat toch zou willen zou ik denk ik ook genoeg hebben aan een chromebook. Omdat ik dus niet verwacht er veel mee te doen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43721

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 21 Nov 2021 20:18

Re: Laptop of Chromebook?

Ik was ook echt zo blij met m'n Chromebook en mis m nog steeds wel. Uiteindelijk ben ik twee jaar geleden weer overgestapt op gewone laptop omdat ik Lightroom (fotobewerkingsprogramma) er op wilde kunnen draaien. En ik vond het wel heel onhandig aan een Chromebook om toch niet echt storage te hebben en makkelijk mappen te hebben. Het kon wel maar niet zo fijn als in windows vond ik. En dat is met al mijn foto's wel handig. Maar hij was wel echt super snel. Dus als je het alleen voor internet gebruikt zou ik Chromebook zeggen.
Let's discover the world together.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Ginny