Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Oplaadbare, gratis creditcard tips?

<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 21 Nov 2021 13:45

Oplaadbare, gratis creditcard tips?

Ik ben dus op zoek naar een creditcard, waar je vanaf je betaalrekening geld op kan zetten. Ik ben geen fan van Bunq, dus hebben jullie tips voor een andere creditcard die hieraan voldoet? Liefst gratis.
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 21 Nov 2021 14:08

Re: Oplaadbare, gratis creditcard tips?

Meestal moet je bij een gratis kaart per transactie betalen. Dat is ook vrij duur.

Wij hebben er wel naar gezocht en uiteindelijk besloten om er een via de anwb te nemen. Zodat mijn man die meegeeft als hij voor het werk in het buitenland zit.


Als het is om te betalen op sites etc kun je kijken of paypal een mogelijkheid is. Dat gebruik ik bv voor Etsy.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 21 Nov 2021 14:18

Re: Oplaadbare, gratis creditcard tips?

Het is om Tailwind te betalen. Helaas kan dit echt alleen via creditcard. Bij ANWB moet je lid zijn om er een aan te kunnen vragen.
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2531

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 21 Nov 2021 14:37

Re: Oplaadbare, gratis creditcard tips?

Deze kost wel geld, namelijk 65 euro voor drie jaar. Hij doet wel wat je vraagt en ik kan me niet echt voorstellen dat het er gratis is, maar wie weet. De ics go card bedoel ik in elk geval: https://www.worldcard.nl/creditcards-ve ... xLEALw_wcB
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 21 Nov 2021 14:41

Re: Oplaadbare, gratis creditcard tips?

Ik heb die van de ING en heb ook mijn betaalrekening bij de ING. Die is ook niet gratis (18,60 per jaar volgens mij), maar je kunt daar wel geld naar over maken en hij is gekoppeld aan je betaalrekening, waardoor je niet zo makkelijk rood komt te staan op je creditcard. Dat vind ik wel handig, anders zou ik misschien toch vergeten om 'm af te lossen en rente moeten betalen.
<<

Fleur_1976

Noob

Berichten: 80

Geregistreerd: 12 Mei 2021 10:25

Bericht 22 Nov 2021 20:09

Re: Oplaadbare, gratis creditcard tips?

N26 creditcard
Je kan een paar x geld per mnd erop zetten daarna transactiekosten betalen

Kost verder niks
<<

Anoniem334

Bericht 25 Nov 2021 10:39

Re: Oplaadbare, gratis creditcard tips?

Jente schreef:Ik heb die van de ING en heb ook mijn betaalrekening bij de ING. Die is ook niet gratis (18,60 per jaar volgens mij), maar je kunt daar wel geld naar over maken en hij is gekoppeld aan je betaalrekening, waardoor je niet zo makkelijk rood komt te staan op je creditcard. Dat vind ik wel handig, anders zou ik misschien toch vergeten om 'm af te lossen en rente moeten betalen.
Ik heb die ook en ook mijn betaalrekening daar. Super makkelijk dat het allemaal automatisch gaat.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers