Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Je leukste/mooiste cadeaus

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Nov 2021 20:26

Je leukste/mooiste cadeaus

Wat zijn de leukste/mooiste cadeaus die je hebt gekregen? Voor een verjaardag of kerst of andere viering, wat dan ook. En van wie?
Let's discover the world together.
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 17 Nov 2021 20:29

Re: Je leukste/mooiste cadeaus

Ik was heel gelukkig met de birthstone ring (van de geboortemaand van dochter) als afscheidscadeau van m’n werk. Helaas ben ik de ring verloren.

Paar jaar geleden kreeg ik van mijn vriend een camera voor m’n reis naar Afrika. Was ook echt een heel leuk cadeau.

Mijn zus nam me een keer mee naar de musical voor mijn verjaardag. Vond ik ook een heel leuk cadeau.

Dit is wat zo in me opkomt wat indruk heeft achtergelaten in de afgelopen jaren.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Nov 2021 21:13

Re: Je leukste/mooiste cadeaus

Oh wat zonde van je ring!
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Nov 2021 21:29

Re: Je leukste/mooiste cadeaus

Wat me als eerste te binnen schiet, zijn twee concertkaartjes die ik kreeg van m'n vriend toen we net een week verkering hadden. Het concert was een halfjaar later, dus hij zei er wel bij dat ik ook met iemand anders mocht gaan als het niet goed zou gaan tussen ons. :wink:
Ook heb ik twee keer een mooi horloge van hem gekregen, al draag ik ze nu allebei niet meer omdat ik nu een Fitbit heb. Maar heb er wel heel veel plezier van gehad.
❤ 7 juni 2018
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2351

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 17 Nov 2021 21:33

Re: Je leukste/mooiste cadeaus

Wat zonde van je ring, Gympie. Wel mooie cadeaus die je hebt gekregen!

Voor de zwangerschap van de jongste had ik een miskraam (missed abortion), dit had ik een leidinggevende op mijn toenmalige werk verteld. Een week later kreeg ik van haar een mooie ketting, zo'n lange met een balletje in een hanger eraan. Stond symbool voor vruchtbaarheid. Vond ik zó lief.

Van mijn man kreeg ik twee jaar geleden een brief (2 a-viertjes volgetypt) met alle redenen waarom hij van me houdt, allemaal foto's erbij van ons samen. Zelf gemaakt en daarom gewoon zo bijzonder en speciaal.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Nov 2021 21:58

Re: Je leukste/mooiste cadeaus

Wat bijzonder Giselle, beide dingen. Dierbaar ook.
Let's discover the world together.
<<

Linvi

Bericht 17 Nov 2021 23:20

Re: Je leukste/mooiste cadeaus

Ik heb een prachtig cadeau van mijn schoonouders gekregen toen ik moeder werd en zij opa en oma. Ze bedankte me voor het geven van een schoondochter, ze hebben zelf altijd de wens gehad een dochter te krijgen maar dat is niet gelukt. Daardoor vonden ze het prachtig dat ze nu één kleindochter kregen, het moment was vreselijk emotioneel, heel lief en mooi.

Afbeelding

Nadat onze zoon is geboren heb ik de ketting in moeten leveren en is er een tweede steentje bij gezet.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 17 Nov 2021 23:26

Re: Je leukste/mooiste cadeaus

- Mijn verlovingsring op 2e Kerstdag 2015
- Toen mijn oma overleed 9 jaar geleden hebben wij als kleinkinderen symbolisch € 333,33 gekregen. Ik heb hiervan een ketting gekocht en draag deze nog bijna dagelijks.
- Meerdere Pandora bedels zijn waardevol voor me
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 17 Nov 2021 23:29

Re: Je leukste/mooiste cadeaus

Ik heb een armbandje gehad met vijf rondjes eraan van mijn man vlak voor de eerste punctie van ons traject voor een derde kindje. Vijf rondjes, omdat we ooit een gezin van vijf zouden zijn ♥️

En de trouwringen van mijn overgrootouders, omgebogen in twee hartjes als kettinghanger. Het is van de overgrootmoeder waar ik naar vernoemd ben. Mijn oma (haar dochter dus) droeg deze altijd. Mijn opa heeft hem vlak na haar overlijden aan mijn gegeven, dat had mijn oma gevraagd aan hem. Dat moment was ook zo bijzonder en intiem, eigenlijk niet passend bij mijn opa, maar daarom juist extra speciaal.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron