Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Grootste speelgoedflop

<<

Anoniem20

Bericht 08 Nov 2013 22:51

Grootste speelgoedflop

Wat raad jij mama's aan om vooral niet te kopen?
Omdat het snel kapot gaat, etc..
<<

Anoniem124

Bericht 08 Nov 2013 22:54

Re: Grootste speelgoedflop

De Vtech ballen lanceerbaan. Die is facking irritant.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 08 Nov 2013 23:03

Re: Grootste speelgoedflop

Cheese schreef:De Vtech ballen lanceerbaan. Die is facking irritant.

Helemaal mee eens! De ballen blijven hangen, worden niet hoog genoeg gelanceerd, of juist veel te hard gelanceerd (tegen zoon zn neus omdat die erboven hing om te kijken waar de bal bleef die eerst vastliep)
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 08 Nov 2013 23:05

Re: Grootste speelgoedflop

Uberhaupt alles waarbij plastic ballen worden gelanceerd. Ik kan ze overal vandaan vissen en daarnaast kan er ook heel hard mee worden gegooit..
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem124

Bericht 08 Nov 2013 23:05

Re: Grootste speelgoedflop

-Ieniemienie- schreef:
Cheese schreef:De Vtech ballen lanceerbaan. Die is facking irritant.

Helemaal mee eens! De ballen blijven hangen, worden niet hoog genoeg gelanceerd, of juist veel te hard gelanceerd (tegen zoon zn neus omdat die erboven hing om te kijken waar de bal bleef die eerst vastliep)


Jaaaaaa zielig he! Rotding!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 09 Nov 2013 00:41

Re: Grootste speelgoedflop

Die ballenbaan inderdaad. We hebben er twee gehad, eentje van Playskool en eentje van Vtech, allebei irritant.

Het trouwkasteel van My Little Pony vind ik ook een afrader. Ik was er al voor gewaarschuwd op het forum, maar Yrsa had een bon van Bart Smit en wilde het heel graag hebben. Het is echt kwaliteit van niks, het dondert al in elkaar als je ernaar kijkt. Dion was helemaal geschokt dat het 31,99 heeft gekost.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem73

Bericht 09 Nov 2013 01:29

Re: Grootste speelgoedflop

ja die ballenbaan. Mijn dochter gooide er van alles in zodat we om de haverklap dat ding open moesten maken :thumbdown:
<<

Anoniem57

Bericht 09 Nov 2013 01:52

Re: Grootste speelgoedflop

Little people, hier in ieder geval.
<<

Anoniem123

Bericht 09 Nov 2013 08:28

Re: Grootste speelgoedflop

Knuffels.... hij doet er niets mee. Op de 2 na die bij hem in bed liggen.
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 09 Nov 2013 09:04

Re: Grootste speelgoedflop

Die ballenbaan is hier de grootste hit :laughcry: .. helaas voor mama! Laatst zag ik haar speldje eruit komen vliegen!
Ook L. speelt nauwelijks met knuffels.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Anoniem186

Bericht 09 Nov 2013 09:10

Re: Grootste speelgoedflop

Susan schreef:Het trouwkasteel van My Little Pony vind ik ook een afrader. Ik was er al voor gewaarschuwd op het forum, maar Yrsa had een bon van Bart Smit en wilde het heel graag hebben. Het is echt kwaliteit van niks, het dondert al in elkaar als je ernaar kijkt. Dion was helemaal geschokt dat het 31,99 heeft gekost.


Wat fijn dat ik dit lees! We wilden namelijk my little pony dingen aan dochter geven voor haar verjaardag.
<<

Anoniem186

Bericht 09 Nov 2013 09:12

Re: Grootste speelgoedflop

Parel schreef:Little people, hier in ieder geval.


Dat was hier ook zo. Dochter vond er geen hol aan.
Zoon vindt het wel heel leuk, dus het wordt nu toch nog gebruikt.
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 09 Nov 2013 09:18

Re: Grootste speelgoedflop

Hier de toet toet autogarage. De auto's rijden niet soepel over de baan en we hebben een uitbreidingsset van wegdelen waar je niet eens een fatsoenlijke baan mee kan bouwen, daar moet je wel meerdere sets a 10 euro voor hebben. Dramading is dat zeg!

Dochter speelt hier trouwens wel heel fanatiek met knuffels, daar kan je haar echt blij mee maken!
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem113

Bericht 09 Nov 2013 10:02

Re: Grootste speelgoedflop

Knillis schreef:Hier de toet toet autogarage. De auto's rijden niet soepel over de baan en we hebben een uitbreidingsset van wegdelen waar je niet eens een fatsoenlijke baan mee kan bouwen, daar moet je wel meerdere sets a 10 euro voor hebben. Dramading is dat zeg!

Dochter speelt hier trouwens wel heel fanatiek met knuffels, daar kan je haar echt blij mee maken!

De garage is hier ook een flop! Misschien als hij iets groter is maar voor nu :thumbdown:
<<

Anoniem331

Bericht 09 Nov 2013 10:04

Re: Grootste speelgoedflop

De garage heeft hier ook heel lang stil gestaan, maar word nu ineens wel gebruikt nu hij ruim 3 jaar is!
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 09 Nov 2013 10:36

Re: Grootste speelgoedflop

Ik zou het eigenlijk niet weten. Louise speelt wel met alles.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem186

Bericht 09 Nov 2013 10:38

Re: Grootste speelgoedflop

Haha, fijn topic dit! De autogarage stond op de verlanglijst van zoon. :laughcry:
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 09 Nov 2013 12:00

Re: Grootste speelgoedflop

Toet toet autogarage is hier ook een flop, de autootjes vindt mijn zoon wel leuk.
Little people is hier door beide kinderen nauwelijks mee gespeeld.
<<

Anoniem123

Bericht 09 Nov 2013 12:11

Re: Grootste speelgoedflop

S speelt wel leuk met de toet toet garage. Dus hier is het geen flop. Het is niet zo dat hij er iedere dag mee speelt. Dan weer een tijdje niet, dan weer een weekje wel. Maar dat is met al het speelgoed wel zo.
<<

Anoniem85

Bericht 09 Nov 2013 12:14

Re: Grootste speelgoedflop

Hier heeft hij de bouwplaats van toet toet, hij is nog te jong ervoor, gooit alle stukken uit elkaar. Maar de auto s daarentegen vindt hij prachtig. Op zijn verjaardag hadden we bezoek van een jongetje van 4 en die speelde heel leuk met de toet toet. Ook heeft hij de autoambulance van toet toet en dat is een grote hit!
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 09 Nov 2013 12:18

Re: Grootste speelgoedflop

*De v-tech ballenbaan gaat hier gelijk van het lijstje af*
<<

woezel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 552

Geregistreerd: 04 Sep 2013 10:27

Bericht 09 Nov 2013 12:28

Re: Grootste speelgoedflop

Die olifant die vlinders omhoog moet blazen.
Trotse mama van 2 jongens en 1 meisje
<<

Anoniem5

Bericht 09 Nov 2013 13:15

Re: Grootste speelgoedflop

Ik ga ook voor de v-tech lanceerbaan. Wat een pokkeding!
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 09 Nov 2013 13:43

Re: Grootste speelgoedflop

Wij hebben de toet toet autogarage nu 2 jaar en zowel zoon als dochter kijken er niet naar om, nog steeds niet.

Ik ga hem eens op marktplaats zetten, nu wel een mooie tijd ervoor natuurlijk!!

Haha Jans er blijft maar weinig over zo he?! :)
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem83

Bericht 09 Nov 2013 14:14

Re: Grootste speelgoedflop

Hier is de toet toet garage juist wel een succes. Wegdelen is hij nog te jong voor, maar dochter legt ze regelmatig uit, waarna zoon ze weet door elkaar gooit.

Hier is zo'n schattige houten poppenwagen juist een flop, het ding is veel te zwaar en lomp om fatsoenlijk mee te lopen voor haar. Haar poppenbuggy van 8 euro is ze daarentegen dol op, want die is licht.
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers