Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Grootste speelgoedflop

<<

Anoniem123

Bericht 10 Nov 2013 10:13

Re: Grootste speelgoedflop

Jans: dat ding met die auto'tjes heeft S ook. Hij vind dat ook een prachtig ding. Alleen hebben wij er 1 van de intertoys. :thumbup:
<<

Anoniem166

Bericht 10 Nov 2013 10:48

Re: Grootste speelgoedflop

Door dit topic herinner ik me dat wij dat houten ding met die autootjes ook hebben. Heb hem erbij gepakt en dochter vindt hem wel leuk.
<<

Anoniem97

Bericht 10 Nov 2013 10:51

Re: Grootste speelgoedflop

Werkbank en keukentje, werkbank heb ik inmiddels ook al weggegeven, keukentje staat boven en dan spelen ze er soms mee, toen hij beneden stond keken ze er niet naar om.
<<

Anoniem112

Bericht 10 Nov 2013 12:57

Re: Grootste speelgoedflop

Hier spelen ze eigenlijk echt met alles wat we hebben, kan niets bedenken wat hier een flop is of was..
<<

Anoniem 82

Bericht 10 Nov 2013 13:36

Re: Grootste speelgoedflop

Hier knuffels, ze heeft echt een shitload aan knuffels (iedereen denkt volgens mij dat kinderen graag veel knuffels hebben, dus nu hebben we er enorm veel). Alleen de knuffels die in haar bed liggen, die ze daar zelf voor heeft uitgekozen, die zijn een succes. De rest kijkt ze niet of nauwelijks naar om.

De houten poppenwagen was hier ook onhandig, om de redenen die al genoemd zijn. Ik heb hem dan ook verkocht uiteindelijk. Haar rieten poppenwagentje en nieuwe plastic Quinny wagen zijn wel een groot succes, maar die lopen ook een stuk makkelijker. En ze kan er zelf niet in, dus kan ze ook niet zo lelijk vallen als met dat grote houten ding. Wel jammer, want ze zien er zo schattig uit die houten poppenwagens!

Hier is de Little People trouwens wel een grote hit, ze speelt er nog regelmatig mee.
<<

Tazz

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 15 Okt 2013 14:11

Bericht 10 Nov 2013 19:13

Re: Grootste speelgoedflop

Afbeelding

Dit ding staat echt op 1.


De toet toet garage, vind ik ook tegenvallen omdat je zelfs met extra wegdelen nog geen fatsoenlijke baan kan krijgen. Maar er wordt hier nu wel mee gespeeld, nu zoon bijna 3 jaar is.

Afbeelding

Na 5 minuten braken allebei de kleine trommels al af. Je hebt zelfs kans dat het al afbreekt als je het in elkaar zet bij deze.

Afbeelding
En een lalaloopsy pop waarvan je het haar kon doen. Mijn dochter kijkt er helemaal niet naar om, en doet liever het haar van haar make-up pop.
<3 <3

Afbeelding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 10 Nov 2013 19:14

Re: Grootste speelgoedflop

Oh, die Lalaloopsypop is wel gaaf.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers